Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door lakie »

https://www.hln.be/sport/voetbal/belgis ... ~a7ecf028/

Obradovic en Thelin en uw kern is klaar.
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
Smurf
Berichten: 387
Lid geworden op: 30 nov 2012, 13:38
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Smurf »

Thelin was zo ongeveer topschutter vorig seizoen. Die laat Anderlecht niet gaan voor minder dan 5 miljoen.
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1464
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Krisaias »

Positivo schreef:Nu ik toch bezig ben .... Of we die Sankhon snel op het veld gaan zien is zéér de vraag. Die loopt momenteel rondjes !?
Logisch natuurlijk, wat heeft die de laatste 7 weken (terwijl hij op zijn visum wachtte) gedaan ? In een vreemd land ..... Hotel. Er is werk aan de winkel voor Marc Brijs.
Hoezo ? Vreemd land ? Heb ik iets gemist ? Ik dacht dat die gewoon in zijn thuisland Guinée zat ?
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Brusselmans »

Krisaias schreef:
Positivo schreef:Nu ik toch bezig ben .... Of we die Sankhon snel op het veld gaan zien is zéér de vraag. Die loopt momenteel rondjes !?
Logisch natuurlijk, wat heeft die de laatste 7 weken (terwijl hij op zijn visum wachtte) gedaan ? In een vreemd land ..... Hotel. Er is werk aan de winkel voor Marc Brijs.
Hoezo ? Vreemd land ? Heb ik iets gemist ? Ik dacht dat die gewoon in zijn thuisland Guinée zat ?
Insinuaties en verdachtmakingen zonder fundamentele bewijzen tov Sankhom !
En hij staat, loopt zelfs al op het veld. Zullen eerder rechthoekskes zijn met afgeronde hoeken, maar om daar ook al cirkels van te maken, dat gaat me iets te ver !!!
Jones
Berichten: 3177
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Jones »

Positivo schreef:Nu ik toch bezig ben .... Of we die Sankhon snel op het veld gaan zien is zéér de vraag. Die loopt momenteel rondjes !?
Logisch natuurlijk, wat heeft die de laatste 7 weken (terwijl hij op zijn visum wachtte) gedaan ? In een vreemd land ..... Hotel. Er is werk aan de winkel voor Marc Brijs.
Hij oogt toch wel scherp hoor
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Jacques »

Positivo schreef:
Mattes schreef:Net de training van STVV gezien. Nazon heeft de training vroegtijdig moeten staken met een blessure. Voorts was er een tester "Dauda". Een spits.

Brys speelde ook elf tegen elf en had zijn ploeg voor zaterdag duidelijk in zijn hoofd gaf enkel hen coaching:

Doelman : Steppe
Linksachter: De norre
Centraal: Tomiyasu en Teixeira
Rechtsachter: Botaka
Middenveld: De Petter-de Sart en Bezus
Links: De Bruyn
Rechts: Ceballos
Spits: Boli
Niemand die hier de bedenking maakt dat van die hoeveel transfers (?) er slechts 1(!) speler in de basis staat.
Dat vind ik toch wel héél bedenkelijk ! ook al ben ik een positief mens.
Ja en nee. Nazon heeft een blessure, Sekine komt er net van terug, Endo en Sankhon zijn pas gearriveerd. Op die manier is er een soort "natuurlijke selectie" gebeurd. Ik verwacht hen de komende weken wel in de basis. Ik had verder enkel Mmaee in de plaats van Tomiyasu verwacht en Acolatse i.p.v. De Bruyn. Vooral de linksachter baart me zorgen op dit moment...en uiteraard de spits, maar dat weten we onderhand wel dat daar nog een serieuze versterking gehaald moet worden.
Overdrijven is een kunst
Positivo
Berichten: 1926
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Positivo »

Geen verdachtmakingen van mijn kant aan het adres aan Sankhon zoals Brusselmans het forum wil laten geloven.
Als supporter wens ik niets meer, dan dat alle spelers top zijn .....alleen herinneren we ons Bezus die hier vorig jaar te laat toekwam ? Nog niet eens ZO laat ,,,,,, Het heeft tot aan de play offs geduurd eer die bijgebeend was.

Dat,Sankhon niet in zijn thuisland zat .....
Ik dacht me te herinneren dat men zich voor een Belgisch visum vanuit Guinea naar Senegal moest begeven, ik las dit hier :
http://voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=137153

Over Chuba Akpom .... De man komt niet naar Stvv ..... Naar waar dan wel ?
Wordt er hier geen spel gespeeld om de prijs op te drijven ?
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1464
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Krisaias »

Positivo schreef:
Dat,Sankhon niet in zijn thuisland zat .....
Ik dacht me te herinneren dat men zich voor een Belgisch visum vanuit Guinea naar Senegal moest begeven, ik las dit hier :
http://voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=137153
OK. Dat stukje had ik dus gemist ... merci voor de verduidelijking !
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
Trunekson
Berichten: 333
Lid geworden op: 02 jul 2017, 23:36

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Trunekson »

Heeft Stvv eigenlijk een doorverkooppercentage voor Djené?

http://www.voetbalnieuws.be/news/317953 ... -vervangen
STimVV
Berichten: 2704
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door STimVV »

In de kern voor de match tegen Cercle is er geen plaats voor Thallyson en Antunes.
Brys vindt dus dat die zelfs niet goed genoeg zijn om op de bank te zitten...
In de kern zit morgen dus geen enkele echte linksback... DeNorre zal het daar weer moeten oplossen.
Asap Bjelica gaan halen graag. Een linksback moet er dan toch echt bij komen.
Waarom zijn ze die Thallyson dan gaan halen eigenljk feitelijk...
Dreke
Berichten: 3643
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Dreke »

Positivo schreef:Geen verdachtmakingen van mijn kant aan het adres aan Sankhon zoals Brusselmans het forum wil laten geloven.
Beetje eerlijk zijn, hè. Dat was wel degelijk de ondertoon van uw post, niet?
A loyal football fan only supports the shirt...
Gebruikersavatar
KNRI
Berichten: 510
Lid geworden op: 26 aug 2011, 18:48

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door KNRI »

Positivo schreef: Over Chuba Akpom .... De man komt niet naar Stvv ..... Naar waar dan wel ?
Wordt er hier geen spel gespeeld om de prijs op te drijven ?
Zijn makelaar zat recent nog op Stayen...
Officieel werd nog niet meegedeeld dat hij niet komt dus laten we de piste nog niet uitsluiten. We hebben nog een maand...

Ik denk dat het voor hem allemaal minder dringend is dan voor ons? Dan zit je in een luxe positie tijdens de onderhandelingen he... Mogelijk heeft hij ook andere opties open liggen. We zien wel.
xtimx
Berichten: 53
Lid geworden op: 08 jun 2018, 17:43

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door xtimx »

STimVV schreef:In de kern voor de match tegen Cercle is er geen plaats voor Thallyson en Antunes.
Brys vindt dus dat die zelfs niet goed genoeg zijn om op de bank te zitten...
In de kern zit morgen dus geen enkele echte linksback... DeNorre zal het daar weer moeten oplossen.
Asap Bjelica gaan halen graag. Een linksback moet er dan toch echt bij komen.
Waarom zijn ze die Thallyson dan gaan halen eigenljk feitelijk...
Geef die jongen wat tijd. Dit is zijn eerste club buiten Brazilië: hij moet de Europese manier van spelen nog wat leren en heeft enkel Antunes en Teixeira om in zijn moedertaal mee te communiceren. Ik heb al een paar keer met die jongen gesproken via de sociale media en hij is alvast bereid om een heel seizoen keihard te werken. Het is ook een nuchtere, down to earth kerel. Dus fratsen à la Dompé en Angban moet je niet verwachten. In de oefenwedstrijden die ik hier van hem gezien komt hij aanvallend goed uit de verf (goede voorzet, stevig afstandsschot en sterke linkervoet), maar defensief is er nog wat schaafwerk aan. Hij werd in die partijen wel goed aangestuurd door de keeper en andere verdedigers, dus ik zie dit goedkomen.

En wat die commentaar op hem betreft op die forums van zijn ex-club Vitoria , etc... Als dit forum eens doorgenomen wordt door iemand van buitenaf zal die ook wel over elke STVV-speler bakken kritiek lezen... Daar dient een forum nu eenmaal voor. Cafépraat zonder de pintjes.

Point being: steun uw spelers en geef ze een eerlijke kans. De prijzen worden aan de meet uitgedeeld.
Positivo
Berichten: 1926
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Positivo »

Dreke schreef:
Positivo schreef:Geen verdachtmakingen van mijn kant aan het adres aan Sankhon zoals Brusselmans het forum wil laten geloven.
Beetje eerlijk zijn, hè. Dat was wel degelijk de ondertoon van uw post, niet?
.

Honi soit qui mal y pense
Mikman
Berichten: 3675
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Mikman »

STimVV schreef:In de kern voor de match tegen Cercle is er geen plaats voor Thallyson en Antunes.
Brys vindt dus dat die zelfs niet goed genoeg zijn om op de bank te zitten...
In de kern zit morgen dus geen enkele echte linksback... DeNorre zal het daar weer moeten oplossen.
Asap Bjelica gaan halen graag. Een linksback moet er dan toch echt bij komen.
Waarom zijn ze die Thallyson dan gaan halen eigenljk feitelijk...
Dat Antunes er niet bij is, is geen verrassing. Die kwam vorig jaar al te kort. De anderen in de wedstrijdkern zijn gewoon beter.

Thallyson heeft kennelijk wat moeite met het niveau. Was een transfer van de Japanners. Maar iemand die op die leeftijd nog in Brazilië speelt en één jaar contract krijgt, dat zijn toch lichten die op oranje springen. Afwachten of hij zich toch nog kan aanpassen aan onze competitie.

Dat De Norre terug linksachter speelt vind ik geen probleem. Ik betwijfel of hij beter uit de verf zou komen op rechts. Defensief is het voor hem makkelijker op links ( Anderlecht leidt zijn backs bij de jeugd tegenwoordig zelfs binnenste buiten op ) , en offensief kan hij het gebrek aan scherpe voorzetten met zijn betere voet compenseren met infiltraties. Vraag is natuurlijk welk rendement Botaka op de rechtsachter haalt. Aangezien hij de aanvoerdersband krijgt, lijkt hij toch enig krediet te krijgen van Brys om zich op die positie te ontwikkelen.

Natuurlijk mag/moet er nog een back bijkomen, maar Bjelica lijkt me een zeer slechte keuze. Heeft tijdens de voorbereiding bij Oostende herhaaldelijk de afspraken aan zijn laars gelapt, tot Verheyen er op den duur genoeg van had, dat is ook de reden dat hij weg moet (http://www.voetbalnieuws.be/news/317737 ... v-oostende) . Ook bij Mechelen al met de nodige strubbelingen vertrokken. We mogen dan wel de fruitstreek zijn, maar toch liever geen rotte appels.
Plaats reactie