Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

xtimx
Berichten: 53
Lid geworden op: 08 jun 2018, 17:43

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door xtimx »

geelblauw schreef:Traint het vriendje van sankhon nog mee?
Neen, alleszins toch niet bij de A-kern.
Anneke
Berichten: 112
Lid geworden op: 10 aug 2011, 13:27

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Anneke »

Pff, het blijft toch wel héél stil over een mogelijke inkomende transfer(s).
Zelfs nergens speculaties, of namen die vallen.. :?

Ik hoop dat de Japanners en VDAB genoeg gezien hebben tegen Cercle en "transfers" bovenaan hun to-do lijst hebben gezet..

:heil: :heil: :heil:
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door STVV-fan »

Anneke schreef:Pff, het blijft toch wel héél stil over een mogelijke inkomende transfer(s).
Zelfs nergens speculaties, of namen die vallen.. :?

Ik hoop dat de Japanners en VDAB genoeg gezien hebben tegen Cercle en "transfers" bovenaan hun to-do lijst hebben gezet..

:heil: :heil: :heil:
Goh, nu doe je juist alsof er nog - tig transfers gedaan moeten worden....

Endo stond plots ook hier op een moment dat het windstil was
Smurf
Berichten: 384
Lid geworden op: 30 nov 2012, 13:38
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Smurf »

Je hoeft inderdaad niet veel transfers meer te doen. We hebben echt voldoende spelers. 2 deftige aanvallende spelers erbij en dan moeten we afwachten hoever we met deze kern komen. Als je er nu nog 5 zou gaan halen, moet je er ook nog een deel verlappen of je zit met een veel te grote kern voor een club als STVV.
Als iedereen fit is, heb je meer dan genoeg wisselmogelijkheden. Of de kwaliteit van die spelers voldoende is om beter te doen dan vorig seizoen, is de vraag. Met 'beter doen', bedoel ik de positie in het klassement en het geleverde spel. Want qua uitschieters (winst tegen de topclubs) kunnen we moeilijk beter doen dan vorig seizoen.
Als je dan echt een volgende stap wil zetten naar een (constant) hoger niveau, moeten er heel veel basisspelers vervangen worden door spelers met meer kwaliteit. Niks tegen De Petter, Kotysch, Boli, Asamoah en dergelijke meer, maar dat zijn geen spelers om jaarlijks PO1 mee te ambiëren. Ook jongeren zoals De Sart, Tomiyashu (?) en De Norre zijn nog niet op dat niveau (maar hebben nog wel de tijd en de groeimarge om er eventueel te geraken). Spelers van het niveau Teixeira, Bezus en wie weet Endo (ik ga even louter af op zijn status als international) zijn dan over de hele lijn nodig.
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door tesneusdoek »

Via onze Japanse vrienden misschien eens gaan kijken (naar de vorm, gewicht...) en polsen naar de motivatie van een Braziliaans talent van Vasco Da Gama dat daar in tweede klasse is verzeild. Het gaat om Thalles, een stevige jongen (1,85 m groot en redelijk geblokt, als hij tenminste niet te dik is...blijkbaar zijn grote probleem), nog steeds maar 23 jaar oud, die het scoren toch niet kan verleerd zijn...

Als die fysiek in orde is en met het kopke erbij zit, kan die toch wat potten breken, volgens mij...Als die nog steeds (zoals een half jaar geleden) te vet staat en meer met andere zaken dan met zijn voetbalcarrière bezig is, daar laten...

http://www.transfermarkt.nl/thalles/pro ... ler/291864
http://www.youtube.com/watch?v=fBOGmI_GT2M
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door tesneusdoek »

tesneusdoek schreef:Vermits er vanvoor nog iets moet bijkomen: In de reeks jonge, interessante spelers die een avontuur bij STVV waarschijnlijk wel zien zitten en waar we geen fortuin aan moeten uitgeven:
http://www.transfermarkt.nl/kevin-lucka ... ler/187290

Ziet er een stevige, snelle jongen uit die de goal weet staan. Geboren in Eindhoven, Nederlands en Ghanees paspoort, 24 jaar oud en transfervrij. Misschien eens gaan scouten?
http://www.youtube.com/watch?v=btXAX7H7ob0
Kevin Luckassen (nog zo een sterke jongen die als targetspits zou kunnen functionneren) is -na een succesvolle stage- ondertussen door Almere aangetrokken en gaat in de Nederlandse eerste divisie spelen.
http://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/33 ... jaar-vast/
Anneke
Berichten: 112
Lid geworden op: 10 aug 2011, 13:27

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Anneke »

STVV-fan schreef:
Anneke schreef:Pff, het blijft toch wel héél stil over een mogelijke inkomende transfer(s).
Zelfs nergens speculaties, of namen die vallen.. :?

Ik hoop dat de Japanners en VDAB genoeg gezien hebben tegen Cercle en "transfers" bovenaan hun to-do lijst hebben gezet..

:heil: :heil: :heil:
Goh, nu doe je juist alsof er nog - tig transfers gedaan moeten worden....

Endo stond plots ook hier op een moment dat het windstil was

Ik heb het gewoon over 1 à 2 - broodnodig - spitsen :toppie:

Naampje droppen: Luiz Phellype https://www.transfermarkt.nl/luiz-phell ... ler/240578
https://www.youtube.com/watch?v=OQi5tpNzwXA
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Mikman »

xtimx schreef:
geelblauw schreef:Traint het vriendje van sankhon nog mee?
Neen, alleszins toch niet bij de A-kern.
Rugblessure.


Er moet -behoudens vertrekkers- nog één echt goeie spits bijkomen, eventueel een back als Botaka door de mand valt en Thallyson onder niveau blijft, de kern is nu al méér dan breed genoeg. In de winterstop kan je dan nog een evaluatie maken en bijsturen waar nodig. Het zal eerder zaak zijn om uit al die spelers en profielen die nu voorhanden zijn de juiste opstelling te filteren.

Dit is een degelijke tot goede kern. Geen PO1-materiaal, maar ook geen kern waarmee je in de problemen zou mogen komen.
STimVV
Berichten: 2699
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door STimVV »

We hebben opnieuw te veel kwantiteit en te weinig échte kwaliteit met een meerwaarde.
Zoals elk jaar eigenlijk... liever 1 Cantaluppi, dan MMae + Pol Garcia + Tomyasu.
Liever 1 Marc Hendrickx dan Antunes + Thallyson.
Liever 1 Junior of Dompé dan Legear + DeBruyn.
etc.
De Japanners moeten streven naar een 12-tal kwaliteits-spelers die wat meer geld verdienen, aangevuld met een 8 tal jongere spelers die goedkoper zijn. Nu hebben we te veel middelmaat. 12 Spelers die PO1 waard zijn zou natuurlijk het ideale zijn (een utopie misschien), maar die zijn er nu bijlange niet. (misschien een 4-tal...)

Als ik het voor het zeggen had:
IN: 1 linksback (Bjelica, Van Damme, Laurens De Bock: nog altijd maar 26j en toch al 215 matchen gespeeld in 1A waarvan 135 bij Club Brugge)
IN: 1 echt goede spits, waarvan we 10a15 goals mogen verwachten en dus beter is dan Boli.

Nog van zien af te geraken: Antunes, Janssens, Dussaut. En als Legear vertrekt om Van Damme te laten komen ben ik daar ook niet rouwig om.
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door voetballiefhebber »

Bij Lokeren draait het niet en meteen wordt de ploeg versterkt door een naar verluidt groot talent. Zij troefden Club Brugge zelfs af.
Bij ons hoor je niks, noppes, is er geen beweging en als ze dan weken onderhandelen kiezen ze voor een andere club.
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door BoemBoem »

Die onbekende naamdrop YouTube wonderen mogen van mij stoppen..
Zit niks, ma dan ook helemaal niks tussen..
Die zou kunnen komen als hij dit of dat doet, die zou als spits kunnen spelen.......
Jongens toch.. stop erbij..

Zékerheden hebt ge nodig in de spits nu..
Ik weet het, die hebt ge nooit, maar toch..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6716
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Jacques »

STimVV schreef:We hebben opnieuw te veel kwantiteit en te weinig échte kwaliteit met een meerwaarde.
Zoals elk jaar eigenlijk... liever 1 Cantaluppi, dan MMae + Pol Garcia + Tomyasu.
Liever 1 Marc Hendrickx dan Antunes + Thallyson.
Liever 1 Junior of Dompé dan Legear + DeBruyn.
etc.
De Japanners moeten streven naar een 12-tal kwaliteits-spelers die wat meer geld verdienen, aangevuld met een 8 tal jongere spelers die goedkoper zijn. Nu hebben we te veel middelmaat. 12 Spelers die PO1 waard zijn zou natuurlijk het ideale zijn (een utopie misschien), maar die zijn er nu bijlange niet. (misschien een 4-tal...)

Als ik het voor het zeggen had:
IN: 1 linksback (Bjelica, Van Damme, Laurens De Bock: nog altijd maar 26j en toch al 215 matchen gespeeld in 1A waarvan 135 bij Club Brugge)
IN: 1 echt goede spits, waarvan we 10a15 goals mogen verwachten en dus beter is dan Boli.

Nog van zien af te geraken: Antunes, Janssens, Dussaut. En als Legear vertrekt om Van Damme te laten komen ben ik daar ook niet rouwig om.
Je vergeet dat Junior pas in zijn 4de(!) seizoen bij ons doorbrak. Op 3 seizoenen 2de klasse welgeteld en opgeteld een zielige 4 doelpunten. Haal nu ene die in 3 jaar tweede klasse 4 doelpunten gemaakt heeft en ze schieten u hier dood.
Je vergeet ook dat Mmaee en Garcia nog geen match met inzet speelden en dus niet te beoordelen zijn.
Ik snap uw punt wel, maar "liever dit dan dat " is allemaal makkelijk praten. Ik verwacht trouwens wel (heel) wat van Mmaee, maar dat terzijde. Ik vind ook niet dat we per se teveel kwantiteit hebben. Wel ben ik een aantal spelers liever kwijt dan rijk (Dussaut, Pirard, Antunes, Swers, voor mijn part mag je daar ook nog Janssens bij tellen, ook Opdenakker zou ik uitlenen) en hen tel ik daarom liever niet mee (behalve Pirard, omdat je nu éénmaal een 2de doelman moet hebben). Ik zou ook graag meer kwaliteit zien, maar dat geldt voor elke voetbalfan, van Tubize tot Barcelona.

Wat dat groot talent van Lokeren betreft (@voetballiefhebber): als ze gehaald worden, worden ze allemaal aangekondigd als grote talenten, ook die van ons. Er heeft nog nooit een club gezegd dat ze een sukkelaar zijn gaan halen. In december zal blijken of hij het predikaat toptalent waard is. Bij Lokeren hoorde je voor vandaag trouwens ook niets, als dat al van enigerlei tel zou zijn.
Overdrijven is een kunst
geelblauw
Berichten: 219
Lid geworden op: 09 jun 2018, 21:30

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door geelblauw »

Plan c wordt geactiveerd ( hbvl) . Iemand enig idee? Kan iemand het hele artikel posten.

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI NMO-L31 met Tapatalk
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Tompie »

geelblauw schreef:Plan c wordt geactiveerd ( hbvl) . Iemand enig idee? Kan iemand het hele artikel posten.

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI NMO-L31 met Tapatalk
De Kanaries grepen vorige maand naast de 25-jarige Marokkaanse aanvaller Ayoub El Kaabi, die zijn geluk ging beproeven bij het Chinese Hebei China Fortune. Door plan A kon een dikke streep getrokken, maar de Truiense beleidsmakers schakelden snel over naar Chuba Akpom. De 22-jarige aanvaller van Arsenal streek in januari al eens succesvol neer op Stayen. Akpom was toen goed voor zes doelpunten in zestien wedstrijden. In Engeland werd een akkoord bereikt met de Londense club, maar de ex-huurling van de Kanaries koos voor een financieel aantrekkelijker voorstel van het Griekse PAOK.

“Plan A en B zijn in duigen gevallen, dus plan C is al opgestart”, legt technisch directeur Tom Van den Abbeele uit. “Met het nodige geluk kunnen we die piste misschien deze week al afronden, maar het blijft een complex dossier. Iedereen is op dit moment namelijk op zoek naar scorende spitsen. STVV heeft niet de budgetten van Club Brugge, AA Gent, PSG of Chelsea, maar we zijn ook niet gierig. We zijn bereid om stevig te investeren in een kwalitatief sterke buitenlandse aanvaller. Het zal meteen onze laatste inkomende transfer worden. Het huiswerk is daarmee klaar.”

STVV realiseerde in juli al een zevental inkomende transfers, maar ook langs uitgaande kant mag er in augustus nog iets verwacht worden. “We zoeken nog een oplossing voor Samy Bourard, Iebe Swers, Damien Dussaut en Kurt Abrahams. Dit viertal mag de club verlaten. Hetzij via een definitieve transfer, hetzij via een huurovereenkomst. We zijn bereid om elk voorstel van geïnteresseerde clubs te bekijken.”
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Gebruikersavatar
Sacruzsa
Berichten: 635
Lid geworden op: 13 nov 2010, 22:14
Locatie: Bevingen

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Sacruzsa »

Tegen eind Augustus zitten we aan plan 'Z' en zal het wel weer niks worden zekers :end:
Waar :stvv: verschijnt alle ambitie verdwijnt :end:
Plaats reactie