Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Henri is de man »

STVV-fan schreef: Charisis: We kunnen stellen dat Sankhon als vervanger gekomen is, maar we kunnen niet zijn niveau inschatten. We kunnen dus niet stellen dat Charisis afdoende vervangen is.
1 speler van vorig seizoen (een huurling begod) die ( moet vooralsnog blijken) kwalitatief niet vervangen is.
De aanwezigheid op het veld van die huurling had wel een gigantische invloed op de uitslag van de wedstrijd.
Ik heb het nooit in detail bekeken maar ik zou de cijfers van STVV vorig jaar wel eens willen zien met/zonder Charisis

Vorig jaar was in het begin van het seizoen de rechtsback ook al een probleem, Charisis heeft daar meermaals gestaan, vaak pas diep in de tweede helft na een positiewissel. De invloed van Charisis op dit STVV was enorm
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door vdl »

STVV-fan schreef:
Sacruzsa schreef:Tegen eind Augustus zitten we aan plan 'Z' en zal het wel weer niks worden zekers :end:
Zijt toch tenminste blij dat ze al verder kijken, in een andere vijver willen vissen om een betere spits aan te trekken.

Dat het moeilijk is, is heel duidelijk. Ik ben benieuwd wie ze gaan halen.

Waar ik het vliegend schijt van krijg is dat het blijkbaar gemeen gedachtegoed is dat we kwalitatief slechter zijn dan vorig seizoen, vanwege een mindere match tegen Cercle. Om u ziek mee te lachen.
Buiten de huurlingen is er vooralsnog geen speler vertrokken die vorig seizoen matchen heeft gespeeld.

Van de huurlingen die vertrokken zijn geloof ik dat we blij waren van het merendeel af te zijn.
De enige huurlingen die hier mochten blijven waren.

Kitsiou: Die is vervangen door de meer polyvalente Endo en zal dan ook zijn kans gaan krijgen op de rechtsback wanneer Brys uiteindelijk inziet dat dat ook niet de oplossing is voor Botaka.

Akpom: Als we 100% eerlijk zijn voor onszelf en 100% consequent blijven, moeten we toegeven dat Akpom ontegenzeggenlijk kwaliteiten heeft, maar ook niet die "wereldspits" is. Heeft, net zoals Pieter Gerkens, zijn statistieken gehaald in de veredelde oefenmatchen van PO II en moet dus vooralsnog ook zo beoordeeld worden. We zijn het er ook allemaal overeen dat Akpom geen 2 mil waard is, maar we gewoon blij waren dat de Jappen dat geld willen investeren.
Daar gaan ze nu geld investeren voor een (in hun ogen) goede spits

Charisis: We kunnen stellen dat Sankhon als vervanger gekomen is, maar we kunnen niet zijn niveau inschatten. We kunnen dus niet stellen dat Charisis afdoende vervangen is.

1 speler van vorig seizoen (een huurling begod) die ( moet vooralsnog blijken) kwalitatief niet vervangen is.

We zijn dus kwalitatief NIET (echt) minder dan vorig seizoen. 1 speler op 11
Die twee huurlingen die zo simpel te vervangen zijn volgens u,brachten wel vuur,grinta in de ploeg.
Da's iets wat ik Legaer,Botaka of De Bruyn niet zie doen,allemaal wat te braaf de klootzakjes zoals Charichis en Kitsiou heb je nodig wil je de ploeg naar een hoger niveau tillen.
Maar volgens u is da allemaal niks,zijn toch maar twee huurlingen,word eens wakker en haal uw hoofd eens uit de plaats waar de zon niet schijnt.
De ploeg is heel onevenwichtig,je hebt 6 cv in je ploeg en geen enkele uitgesproken rechtsachter.
Ik ben normaal ook positief ingesteld maar je moet de feiten ook eens onder ogen durven zien.
En ja ik heb wel een abonnement genomen, omdat ik de ploeg altijd zal steunen,ondanks alles.
sander0910
Berichten: 138
Lid geworden op: 12 jan 2017, 10:00

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door sander0910 »

tesneusdoek schreef:
smol schreef:
Trouwens net de cijfers van de verkoop gezien van de abo verkoop bij alle profclubs. Veel blijven er niet achter ons. Kortrijk, Lokeren en consoorten verkopen er meer als ons ... een duidelijk signal denk ik van de voetballiefhebbers !!
Ter info (volgens het Nieuwsblad):
Club Brugge 23.940
Standard 23.410
Anderlecht 20.000
AA Gent 17.000
Racing Genk 15.000
Antwerp 12.750
KV Mechelen 10.000
Zulte Waregem 6.000
Beerschot Wilrijk 5.700
Charleroi 5.700
Cercle Brugge 4.900
KV Oostende 4.300
KV Kortrijk 3.907
Lokeren 3.504
OH Leuven 3.500
STVV 3.400
Waasland-Beveren 2.741
Moeskroen 1.945
Westerlo 1.896
Lommel 950
Roeselare 650
Eupen 600
Tubeke 500
Union 500
Het grootste deel van de ploegen heeft ook gewoon meer inwoners dus logischerwijs ook meer abonnementen die verkocht worden. Natuurlijk spelen er ook nog andere factoren mee en is dit niet exact juist maar het aantal inwoners is toch van groot belang.
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Tompie »

sander0910 schreef:
tesneusdoek schreef:
smol schreef:
Trouwens net de cijfers van de verkoop gezien van de abo verkoop bij alle profclubs. Veel blijven er niet achter ons. Kortrijk, Lokeren en consoorten verkopen er meer als ons ... een duidelijk signal denk ik van de voetballiefhebbers !!
Ter info (volgens het Nieuwsblad):
Club Brugge 23.940
Standard 23.410
Anderlecht 20.000
AA Gent 17.000
Racing Genk 15.000
Antwerp 12.750
KV Mechelen 10.000
Zulte Waregem 6.000
Beerschot Wilrijk 5.700
Charleroi 5.700
Cercle Brugge 4.900
KV Oostende 4.300
KV Kortrijk 3.907
Lokeren 3.504
OH Leuven 3.500
STVV 3.400
Waasland-Beveren 2.741
Moeskroen 1.945
Westerlo 1.896
Lommel 950
Roeselare 650
Eupen 600
Tubeke 500
Union 500
Het grootste deel van de ploegen heeft ook gewoon meer inwoners dus logischerwijs ook meer abonnementen die verkocht worden. Natuurlijk spelen er ook nog andere factoren mee en is dit niet exact juist maar het aantal inwoners is toch van groot belang.
Kan zijn maar toen we bij onze terugkeer naar eerste 6.000 abonnementen verkochten lag het inwonersaantal in Sint-Truiden toch niet zoveel hoger, denk ik. ;)

Iedere stad heeft naast een inwonersaantal ook een "voetbalcultuur" of net niet. STVV is zo'n typische stad met een voetbalcultuur, Hasselt heeft dat bijvoorbeeld helemaal niet.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door STVV-fan »

vdl schreef:
STVV-fan schreef:
Sacruzsa schreef:Tegen eind Augustus zitten we aan plan 'Z' en zal het wel weer niks worden zekers :end:
Zijt toch tenminste blij dat ze al verder kijken, in een andere vijver willen vissen om een betere spits aan te trekken.

Dat het moeilijk is, is heel duidelijk. Ik ben benieuwd wie ze gaan halen.

Waar ik het vliegend schijt van krijg is dat het blijkbaar gemeen gedachtegoed is dat we kwalitatief slechter zijn dan vorig seizoen, vanwege een mindere match tegen Cercle. Om u ziek mee te lachen.
Buiten de huurlingen is er vooralsnog geen speler vertrokken die vorig seizoen matchen heeft gespeeld.

Van de huurlingen die vertrokken zijn geloof ik dat we blij waren van het merendeel af te zijn.
De enige huurlingen die hier mochten blijven waren.

Kitsiou: Die is vervangen door de meer polyvalente Endo en zal dan ook zijn kans gaan krijgen op de rechtsback wanneer Brys uiteindelijk inziet dat dat ook niet de oplossing is voor Botaka.

Akpom: Als we 100% eerlijk zijn voor onszelf en 100% consequent blijven, moeten we toegeven dat Akpom ontegenzeggenlijk kwaliteiten heeft, maar ook niet die "wereldspits" is. Heeft, net zoals Pieter Gerkens, zijn statistieken gehaald in de veredelde oefenmatchen van PO II en moet dus vooralsnog ook zo beoordeeld worden. We zijn het er ook allemaal overeen dat Akpom geen 2 mil waard is, maar we gewoon blij waren dat de Jappen dat geld willen investeren.
Daar gaan ze nu geld investeren voor een (in hun ogen) goede spits

Charisis: We kunnen stellen dat Sankhon als vervanger gekomen is, maar we kunnen niet zijn niveau inschatten. We kunnen dus niet stellen dat Charisis afdoende vervangen is.

1 speler van vorig seizoen (een huurling begod) die ( moet vooralsnog blijken) kwalitatief niet vervangen is.

We zijn dus kwalitatief NIET (echt) minder dan vorig seizoen. 1 speler op 11
Die twee huurlingen die zo simpel te vervangen zijn volgens u,brachten wel vuur,grinta in de ploeg.
Da's iets wat ik Legaer,Botaka of De Bruyn niet zie doen,allemaal wat te braaf de klootzakjes zoals Charichis en Kitsiou heb je nodig wil je de ploeg naar een hoger niveau tillen.
Maar volgens u is da allemaal niks,zijn toch maar twee huurlingen,word eens wakker en haal uw hoofd eens uit de plaats waar de zon niet schijnt.
De ploeg is heel onevenwichtig,je hebt 6 cv in je ploeg en geen enkele uitgesproken rechtsachter.
Ik ben normaal ook positief ingesteld maar je moet de feiten ook eens onder ogen durven zien.
En ja ik heb wel een abonnement genomen, omdat ik de ploeg altijd zal steunen,ondanks alles.
Je moet natuurlijk ook wel willen lezen, iets wat hier vaak een gigantisch probleem is.

Ik heb mijn uitleg gedaan over de huurlingen die iets bijbrachten. Ik heb gezegd dat enkel Charisis tot nu toe niet deftig vervangen is.

1 speler niet deftig vervangen en plots is uw ganse ploeg kwalitatief veel te zwak voor eerste? :gek: :gek: :gek:

Maar het is eigen aan de Truiense supporter om veel te overdreven te reageren.
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Jan Bulder »

In 2015 hadden we 6500 abo's. Daarmee hadden we in die rangschikking nog altijd 'maar' op de 8e plaats gestaan. En dat was dan in een periode van absolute hoogconjunctuur. Ik ga al 30 jaar kijken en heb nooit andere getallen gehoord dan 4000, 4500 abo's. In die zin is de 3400 van nu nog altijd minder dan het 'normale niveau', maar toch al minder dramatisch, om toch enige nuance te plaatsen.

Dat neemt natuurlijk niet weg dat er wat betreft toeschouwers een groot probleem is, want de gemiddelde aantallen liggen historisch gezien wel een stukje hoger dan het aantal abo's, wat ook aangeeft dat er heel wat kopers van losse tickets zijn en (vooral) waren.

Voor mij persoonlijk:

- De voorbije 2 seizoenen had ik geen abo meer, uit een principiële afkeer voor het beleid van RD. Dit seizoen heb ik wel weer een abo. Er zijn er de voorbije 2 jaar nog een stuk of 2000, 3000 afgehaakt, die blijkbaar minder snel de weg terugvinden.
- Vorig seizoen wilde ik soms wel een los ticket kopen, maar dan kon dat vaak niet op de dag van de wedstrijd, en dat met een 3/4 leeg stadion. Gezien het feit dat we, zoals aangehaald, altijd vele losse ticketkopers hadden, verlies je ook daarmee mogelijke toeschouwers. Truienaars kopen over het algemeen niet graag op voorhand.
- Geloofwaardigheid in het project STVV/DMM: ben ik vandaag tevreden met wat DMM op sportief vlak heeft neergezet bij het 1e elftal? Nee, integendeel. Ik heb wel nog geloof in goede bedoelingen en in een positieve evolutie, gezien de investeringen die eerder werden gedaan bij de Jeugdopleiding en gezien het neerzetten van de structuur de voorbije maanden. Ik heb er geen probleem mee dat er niet blind met geld wordt gegooid en in een nieuw bedrijf (wat we voor een stuk wel zijn) zullen er bij ene opstartfase altijd fouten worden gemaakt. Zal er moeten geëvalueerd en bijgestuurd worden richting wintertransfers en toekomst? Duidelijk wel denk ik. Is Van Den Abbeele bv. de juiste man op de juiste plaats? Ik heb wel de indruk dat heel wat mensen die een ontgoocheling opliepen uit de RD-periode, die negatieve lijn gewoon doortrekken onder DMM en geen begrip tonen en vertrouwen geven om een nieuw project uit de grond te stampen.

Ik heb het een tijdje geleden nog eens aangehaald op dit forum. Eigenlijk zou er een soort van werkgroep van STVV-fans uit alle geledingen van de maatschappij en bedrijfswereld moeten kopen, die op regelmatige basis beleid en ideeën kunnen aftoetsen met de mensen van DMM. Gewoon om de voeling van DMM met de wil en verwachtingen van onze fans gelijk te kunnen stemmen. Ik denk wel dat de Japanse eigenaars daarvoor openstaan. Een werkgroep die ook duidelijk terugkoppelt naar de achterban en eventueel ook acties opzet om fans terug warm te maken voor STVV.

Wat wel is, ik ben ondertussen 35 en opgegroeid met STVV in een aftands stadion, kloppen op golfplaten, modder, werkvoetbal, inzet, karakter, passie en kritisch maar enthousiast publiek. Daar werd ik verliefd op. Ik weet niet in hoeverre je verliefd kan worden op tribunes ver van het veld, een plastic grasmat, een ander soort sfeer in het stadion, ... Vroeger waren STVV, de Hel van Staaien, voetbal, volk, vuur en de Giantkillers begrippen in het nationale voetbal. Punten waarmee we ons onderscheidden van zowat alle andere clubs in België, wat perfect aansluit bij de mentaliteit van de mensen hier: Truineers e ras apoat. Terwijl het vandaag allemaal veel meer eenheidsworst is, en dus ook minder aantrekkelijk. En inderdaad, in 2015 speelden we in hetzelfde stadion. Maar toch.
Anneke
Berichten: 112
Lid geworden op: 10 aug 2011, 13:27

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Anneke »

geelblauw
Berichten: 219
Lid geworden op: 09 jun 2018, 21:30

Re: RE: Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door geelblauw »

Anneke schreef:Griekse spits naar STVV?
http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=138927
Ze beloven een groter kaliber

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI NMO-L31 met Tapatalk
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door vdl »

STVV-fan schreef:
vdl schreef:
STVV-fan schreef:
Sacruzsa schreef:Tegen eind Augustus zitten we aan plan 'Z' en zal het wel weer niks worden zekers :end:
Zijt toch tenminste blij dat ze al verder kijken, in een andere vijver willen vissen om een betere spits aan te trekken.

Dat het moeilijk is, is heel duidelijk. Ik ben benieuwd wie ze gaan halen.

Waar ik het vliegend schijt van krijg is dat het blijkbaar gemeen gedachtegoed is dat we kwalitatief slechter zijn dan vorig seizoen, vanwege een mindere match tegen Cercle. Om u ziek mee te lachen.
Buiten de huurlingen is er vooralsnog geen speler vertrokken die vorig seizoen matchen heeft gespeeld.

Van de huurlingen die vertrokken zijn geloof ik dat we blij waren van het merendeel af te zijn.
De enige huurlingen die hier mochten blijven waren.

Kitsiou: Die is vervangen door de meer polyvalente Endo en zal dan ook zijn kans gaan krijgen op de rechtsback wanneer Brys uiteindelijk inziet dat dat ook niet de oplossing is voor Botaka.

Akpom: Als we 100% eerlijk zijn voor onszelf en 100% consequent blijven, moeten we toegeven dat Akpom ontegenzeggenlijk kwaliteiten heeft, maar ook niet die "wereldspits" is. Heeft, net zoals Pieter Gerkens, zijn statistieken gehaald in de veredelde oefenmatchen van PO II en moet dus vooralsnog ook zo beoordeeld worden. We zijn het er ook allemaal overeen dat Akpom geen 2 mil waard is, maar we gewoon blij waren dat de Jappen dat geld willen investeren.
Daar gaan ze nu geld investeren voor een (in hun ogen) goede spits

Charisis: We kunnen stellen dat Sankhon als vervanger gekomen is, maar we kunnen niet zijn niveau inschatten. We kunnen dus niet stellen dat Charisis afdoende vervangen is.

1 speler van vorig seizoen (een huurling begod) die ( moet vooralsnog blijken) kwalitatief niet vervangen is.

We zijn dus kwalitatief NIET (echt) minder dan vorig seizoen. 1 speler op 11
Die twee huurlingen die zo simpel te vervangen zijn volgens u,brachten wel vuur,grinta in de ploeg.
Da's iets wat ik Legaer,Botaka of De Bruyn niet zie doen,allemaal wat te braaf de klootzakjes zoals Charichis en Kitsiou heb je nodig wil je de ploeg naar een hoger niveau tillen.
Maar volgens u is da allemaal niks,zijn toch maar twee huurlingen,word eens wakker en haal uw hoofd eens uit de plaats waar de zon niet schijnt.
De ploeg is heel onevenwichtig,je hebt 6 cv in je ploeg en geen enkele uitgesproken rechtsachter.
Ik ben normaal ook positief ingesteld maar je moet de feiten ook eens onder ogen durven zien.
En ja ik heb wel een abonnement genomen, omdat ik de ploeg altijd zal steunen,ondanks alles.
Je moet natuurlijk ook wel willen lezen, iets wat hier vaak een gigantisch probleem is.

Ik heb mijn uitleg gedaan over de huurlingen die iets bijbrachten. Ik heb gezegd dat enkel Charisis tot nu toe niet deftig vervangen is.

1 speler niet deftig vervangen en plots is uw ganse ploeg kwalitatief veel te zwak voor eerste? :gek: :gek: :gek:

Maar het is eigen aan de Truiense supporter om veel te overdreven te reageren.
En Kitsiou ook niet,je hebt toch geen enkele rechtsachter die naam waardig, Kitsiou was wel al enkele keren international geweest CL gespeeld ,maar Botaka gaat dat opvangen zeker.
En neen niet Wataru want dat is geen rechtsachter, altijd al centrale verdediger geweest.
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: RE: Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door vdl »

geelblauw schreef:
Anneke schreef:Griekse spits naar STVV?
http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=138927
Ze beloven een groter kaliber

/quote]
Jan Koller :grappig: :grappig:
sander0910
Berichten: 138
Lid geworden op: 12 jan 2017, 10:00

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door sander0910 »

Anneke schreef:Griekse spits naar STVV?
http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=138927
zou mooi zijn, als die blessurevrij blijft legt hij ze er toch makkelijk in
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door STVV-fan »

vdl schreef:
STVV-fan schreef:
vdl schreef:
STVV-fan schreef:
Sacruzsa schreef:Tegen eind Augustus zitten we aan plan 'Z' en zal het wel weer niks worden zekers :end:
Zijt toch tenminste blij dat ze al verder kijken, in een andere vijver willen vissen om een betere spits aan te trekken.

Dat het moeilijk is, is heel duidelijk. Ik ben benieuwd wie ze gaan halen.

Waar ik het vliegend schijt van krijg is dat het blijkbaar gemeen gedachtegoed is dat we kwalitatief slechter zijn dan vorig seizoen, vanwege een mindere match tegen Cercle. Om u ziek mee te lachen.
Buiten de huurlingen is er vooralsnog geen speler vertrokken die vorig seizoen matchen heeft gespeeld.

Van de huurlingen die vertrokken zijn geloof ik dat we blij waren van het merendeel af te zijn.
De enige huurlingen die hier mochten blijven waren.

Kitsiou: Die is vervangen door de meer polyvalente Endo en zal dan ook zijn kans gaan krijgen op de rechtsback wanneer Brys uiteindelijk inziet dat dat ook niet de oplossing is voor Botaka.

Akpom: Als we 100% eerlijk zijn voor onszelf en 100% consequent blijven, moeten we toegeven dat Akpom ontegenzeggenlijk kwaliteiten heeft, maar ook niet die "wereldspits" is. Heeft, net zoals Pieter Gerkens, zijn statistieken gehaald in de veredelde oefenmatchen van PO II en moet dus vooralsnog ook zo beoordeeld worden. We zijn het er ook allemaal overeen dat Akpom geen 2 mil waard is, maar we gewoon blij waren dat de Jappen dat geld willen investeren.
Daar gaan ze nu geld investeren voor een (in hun ogen) goede spits

Charisis: We kunnen stellen dat Sankhon als vervanger gekomen is, maar we kunnen niet zijn niveau inschatten. We kunnen dus niet stellen dat Charisis afdoende vervangen is.

1 speler van vorig seizoen (een huurling begod) die ( moet vooralsnog blijken) kwalitatief niet vervangen is.

We zijn dus kwalitatief NIET (echt) minder dan vorig seizoen. 1 speler op 11
Die twee huurlingen die zo simpel te vervangen zijn volgens u,brachten wel vuur,grinta in de ploeg.
Da's iets wat ik Legaer,Botaka of De Bruyn niet zie doen,allemaal wat te braaf de klootzakjes zoals Charichis en Kitsiou heb je nodig wil je de ploeg naar een hoger niveau tillen.
Maar volgens u is da allemaal niks,zijn toch maar twee huurlingen,word eens wakker en haal uw hoofd eens uit de plaats waar de zon niet schijnt.
De ploeg is heel onevenwichtig,je hebt 6 cv in je ploeg en geen enkele uitgesproken rechtsachter.
Ik ben normaal ook positief ingesteld maar je moet de feiten ook eens onder ogen durven zien.
En ja ik heb wel een abonnement genomen, omdat ik de ploeg altijd zal steunen,ondanks alles.
Je moet natuurlijk ook wel willen lezen, iets wat hier vaak een gigantisch probleem is.

Ik heb mijn uitleg gedaan over de huurlingen die iets bijbrachten. Ik heb gezegd dat enkel Charisis tot nu toe niet deftig vervangen is.

1 speler niet deftig vervangen en plots is uw ganse ploeg kwalitatief veel te zwak voor eerste? :gek: :gek: :gek:

Maar het is eigen aan de Truiense supporter om veel te overdreven te reageren.
En Kitsiou ook niet,je hebt toch geen enkele rechtsachter die naam waardig, Kitsiou was wel al enkele keren international geweest CL gespeeld ,maar Botaka gaat dat opvangen zeker.
En neen niet Wataru want dat is geen rechtsachter, altijd al centrale verdediger geweest.
De Petter is een verdedigende middenvelder ergo hij kan niet als centrale verdediger uitgespeeld worden.

Wataru kan als rechtsachter spelen.

Kitsiou is vervangen.

Dat gij daar absoluut een rechtse back wilt, doet niets af aan het feit dat uw polyvalente verdediger Kitsiou kan vervangen.
bink
Berichten: 84
Lid geworden op: 06 jul 2012, 10:38
Supporter van: stvv

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door bink »

8 a 9 aanwinsten waarvan de meeste op de bank/tribune zitten
geen deftige lb en rb maar gelukkig dat de norre het goed doe
antunes moest eerder weg dan dussaut
botaka is geen rb en zal het nooit worden
bezus goeie speler op het middenveld ,maar kan het niet alleen,moet beter omring worden
als we een deftige spits kunnen halen en geraakt gekwest zitten we met hetzelfde probleem dus minstens 2 aankopen en kopbalsterk
brijs was tevreden tegen cercle,die wedstrijd moet je altijd winnen en zal na de wedstrijd tegen genk het anders inzien
boli,boli wat kan die,als ze akpom nog hadden die is 10 keer beter
maarja hopelijk zondag niet verliezen maar ik vrees ervoor,dan zal het achtervolgen worden en eens verkeerd aflopen
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Jones »

2 spitsen halen en Boli ne stamp onder zijn kloten en buiten. Presteert al 2 seizoenen ondermaats. Zijn lichaamsbouw : lange slungelachtige onderbenen waar hij geen blijf mee weet en een enfant-terrible.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door STVV-fan »

bink schreef:8 a 9 aanwinsten waarvan de meeste op de bank/tribune zitten
geen deftige lb en rb maar gelukkig dat de norre het goed doe
antunes moest eerder weg dan dussaut
botaka is geen rb en zal het nooit worden
bezus goeie speler op het middenveld ,maar kan het niet alleen,moet beter omring worden
als we een deftige spits kunnen halen en geraakt gekwest zitten we met hetzelfde probleem dus minstens 2 aankopen en kopbalsterk
brijs was tevreden tegen cercle,die wedstrijd moet je altijd winnen en zal na de wedstrijd tegen genk het anders inzien
boli,boli wat kan die,als ze akpom nog hadden die is 10 keer beter
maarja hopelijk zondag niet verliezen maar ik vrees ervoor,dan zal het achtervolgen worden en eens verkeerd aflopen
Nieuwkomers:
- Endo: was nog niet hier
- Garcia: Wie gaat die uit de ploeg spelen?
- Thallyson: Tja, de minste van de transfers tot nu toe
- Mmaee: Wie gaat die uit de ploeg spelen?
- Sekine: Geblesseerd
- De Bruyn: Basisplaats
- Acolatse: ingevallen
- Nazon: Geblesseerd
- Sankhon: Was nog niet hier

Heel kort een simpele uitleg waarom uw aanwinsten niet of wel speelden.

Wil nog niet zeggen dat uw aanwinsten het niveau niet halen he :roll:
Plaats reactie