Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

STimVV
Berichten: 2700
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door STimVV »

Ik ben deels akkoord met STVV-fan.
Maar waar we ons toch wél vragen over mogen stellen:
als je 2 centrale verdedigers gaat halen met Mmae en Garcia mag je toch veronderstellen dat er minstens éne beter zal zijn dan de 20-jarige Tomyasu? (Mmae zat zelfs niet op de bank)
Als je een nieuwe linksback gaat halen mag je toch veronderstellen dat die beter is dan Antunes en liefst ook beter dan DeNorre? Antunes zat op de bank, Thallyson op de tribune.
Dat kan natuurlijk nog veranderen...maar het geeft ons toch niet echt vertrouwen dat ze straks een meerwaarde gaan zijn voor onze basiself. Toch? En dan bedoel ik echt een meerwaarde, en geen meeloper zoals we er al hadden.

Natuurlijk... 1 speler kan vaak een groot verschil maken, kijk naar Chevalier bij Kortrijk vorig jaar. 1 speler die het verschil maakt kan u plaats 6a7 opleveren ipv plaats 10a12. Laten we hopen dat die hier straks staat.
Laatst gewijzigd door STimVV op 01 aug 2018, 20:57, 2 keer totaal gewijzigd.
xtimx
Berichten: 53
Lid geworden op: 08 jun 2018, 17:43

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door xtimx »

Overal wordt beweerd dat Thallyson het niveau niet aan zou kunnen, maar in de oefenwedstrijden en trainingen die ik van hem gezien heb, komt hij niet slecht uit de verf. In Lommel zorgde hij zelfs eigenhandig voor de assist voor de goal van Texeira. Hij heeft op dit ogenblik de pech dat Brys afgestapt is van zijn idee om De Norre rechtsback te maken en plots besloten heeft om Botaka te willen omscholen tot deze positie. Meer niet. Als hij de kans krijgt, zal hij zich willen bewijzen, geloof me.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Brusselmans »

heeft da niks te maken met de Belgenregel ?
Steppe - De Norre - De Petter - De Bruyn - Legear - Pirard ...
waren er nog ?
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door STVV-fan »

Brusselmans schreef:heeft da niks te maken met de Belgenregel ?
Steppe - De Norre - De Petter - De Bruyn - Legear - Pirard ...
waren er nog ?
Steppe, Pirard, De Norre, Kotysch, Mmaee, De Petter, Asamoah, Legaer, De Bruyn, Jannsens, Bourard, Wenssens, Opdenakker, Nitcheu, Boli en Abrahams (aan dees laatste twee twijfel ik).

Dit zijn nornaal alle spelers in onze A- kern (getekend contract, want Nitcheu zit vooralsnog bij de reserven) die men als (voetbal) belgen op het wedstrijdblad mag zetten.
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1447
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Krisaias »

STimVV schreef: Mmae zat zelfs niet op de bank
Was blijkbaar nog niet speelgerechtigd wegens niet vrijgegeven door de Nederlandse Voetbalbond (waar ze naar verluidt te vadsig waren om op één knopje te duwen)
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door toyotacorolla »

Het gevoerde transfer beleid, ligt in de lijn van de vorige jaren.
Positivo
Berichten: 1854
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Positivo »

toyotacorolla schreef:Het gevoerde transfer beleid, ligt in de lijn van de vorige jaren.

Is dat wel zo ?
Vorig jaar onder RD werden spelers gehaald (nauwelijks voor 100.000 €) die het eerste elftal haalden... (Teixeira, Kitsiou, Charisis, Legear, Vetokele, Botaka, Steppe.....) (7 ! Spelers) ok niet allemaal even succesvol.

En wie haalt dit jaar het eerste elftal ?
En hoeveel gaat dat NU gekost hebben uiteindelijk na een spits ? Het 10-voudige ? 20 voudige ? Méér ?
geelblauw
Berichten: 219
Lid geworden op: 09 jun 2018, 21:30

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door geelblauw »

Thelin wordt het dan denkelijk niet. Karelis zegt dat er gesprekken lopend zijn, maar dzt hij zich nu focust op Genk

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI NMO-L31 met Tapatalk
Timme
Berichten: 217
Lid geworden op: 24 jan 2012, 12:57

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Timme »

STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door STVV-fan »

Positivo schreef:
toyotacorolla schreef:Het gevoerde transfer beleid, ligt in de lijn van de vorige jaren.

Is dat wel zo ?
Vorig jaar onder RD werden spelers gehaald (nauwelijks voor 100.000 €) die het eerste elftal haalden... (Teixeira, Kitsiou, Charisis, Legear, Vetokele, Botaka, Steppe.....) (7 ! Spelers) ok niet allemaal even succesvol.

En wie haalt dit jaar het eerste elftal ?
En hoeveel gaat dat NU gekost hebben uiteindelijk na een spits ? Het 10-voudige ? 20 voudige ? Méér ?
Ik verwijs naar mijn eerdere post over het waarom dat de spelers niet gespeeld hebben.

Ik verwijs daarbij ook nog eens naar de post (speciaal voor ons automerk), waarop ik stel dat, afgezien van Charisis (en in afwachting van de nieuwe spits) en Akpom, de vertrokken spelers degelijk vervangen zijn.

@ Tim: Terecht dat je je dat afvraagt. Tomi heeft echter geen slechte voorbereiding gespeeld en als je ziet wat Jones post over die Jap, dat hij op zichzelf nog verder werkt na de verplichte trainingen (dus dan kan je je een voorstelling maken hoe goed hij zijn best doet), vind ik het dan ook niet meer dan normaal dat hij zijn kans mag gaan.
Als Kotysch nog eens geblesseerd uitvalt, of als Teix rood pakt (of een langere schorsing krijgt), of als Tomi een vormdip krijgt, ga je blij zijn dat je Pol, Mmaee en Endo achter de hand hebt :toppie:.

Uw vervangers zijn bij deze dus beter dan de Ayala's en de Goutassen van deze wereld. Voor een trainer is het fijn te weten dat hij op een cruciale positie, dat het hart van uw verdediging wel is, kan wisselen zonder al te zeer aan kwaliteit in te boeten.

Blijkbaar zien een aantal personen die het transferbeleid van de Jappen willen afbreken dit over het hoofd. Geen probleem, daarom gooit STVV-fan het met zijn roze bril wel even in de groep :cool: :mrgreen:
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Henri is de man »

STVV-fan schreef:
@ Tim: Terecht dat je je dat afvraagt. Tomi heeft echter geen slechte voorbereiding gespeeld en als je ziet wat Jones post over die Jap, dat hij op zichzelf nog verder werkt na de verplichte trainingen (dus dan kan je je een voorstelling maken hoe goed hij zijn best doet), vind ik het dan ook niet meer dan normaal dat hij zijn kans mag gaan.
Als Kotysch nog eens geblesseerd uitvalt, of als Teix rood pakt (of een langere schorsing krijgt), of als Tomi een vormdip krijgt, ga je blij zijn dat je Pol, Mmaee en Endo achter de hand hebt :toppie:.

Uw vervangers zijn bij deze dus beter dan de Ayala's en de Goutassen van deze wereld. Voor een trainer is het fijn te weten dat hij op een cruciale positie, dat het hart van uw verdediging wel is, kan wisselen zonder al te zeer aan kwaliteit in te boeten.

Blijkbaar zien een aantal personen die het transferbeleid van de Jappen willen afbreken dit over het hoofd. Geen probleem, daarom gooit STVV-fan het met zijn roze bril wel even in de groep :cool: :mrgreen:
Nu ga je toch wel kort door de bocht. In het ideale geval heb je gelijk maar voor hetzelfde geld vallen Endo, Mmaee en Pol Garcia allemaal door de mand. Ons grootste probleem vorig jaar was in de spits (kwaliteit) en op de flanken (kwaliteit & kwantiteit). Ik stel vast dat dat tot op heden nog steeds het geval is.
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
geelblauw
Berichten: 219
Lid geworden op: 09 jun 2018, 21:30

Re: RE: Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door geelblauw »

Henri is de man schreef:
STVV-fan schreef:
@ Tim: Terecht dat je je dat afvraagt. Tomi heeft echter geen slechte voorbereiding gespeeld en als je ziet wat Jones post over die Jap, dat hij op zichzelf nog verder werkt na de verplichte trainingen (dus dan kan je je een voorstelling maken hoe goed hij zijn best doet), vind ik het dan ook niet meer dan normaal dat hij zijn kans mag gaan.
Als Kotysch nog eens geblesseerd uitvalt, of als Teix rood pakt (of een langere schorsing krijgt), of als Tomi een vormdip krijgt, ga je blij zijn dat je Pol, Mmaee en Endo achter de hand hebt :toppie:.

Uw vervangers zijn bij deze dus beter dan de Ayala's en de Goutassen van deze wereld. Voor een trainer is het fijn te weten dat hij op een cruciale positie, dat het hart van uw verdediging wel is, kan wisselen zonder al te zeer aan kwaliteit in te boeten.

Blijkbaar zien een aantal personen die het transferbeleid van de Jappen willen afbreken dit over het hoofd. Geen probleem, daarom gooit STVV-fan het met zijn roze bril wel even in de groep :cool: :mrgreen:
Nu ga je toch wel kort door de bocht. In het ideale geval heb je gelijk maar voor hetzelfde geld vallen Endo, Mmaee en Pol Garcia allemaal door de mand. Ons grootste probleem vorig jaar was in de spits (kwaliteit) en op de flanken (kwaliteit & kwantiteit). Ik stel vast dat dat tot op heden nog steeds het geval is.
Dat is het probleem bij elke club en stvv oogt minder aantrekkelijk dan gent, genk, standard, brugge, Anderlecht,...

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI NMO-L31 met Tapatalk
Stan
Berichten: 297
Lid geworden op: 27 feb 2016, 23:20

Re: RE: Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Stan »

geelblauw schreef:
Henri is de man schreef:
STVV-fan schreef:
@ Tim: Terecht dat je je dat afvraagt. Tomi heeft echter geen slechte voorbereiding gespeeld en als je ziet wat Jones post over die Jap, dat hij op zichzelf nog verder werkt na de verplichte trainingen (dus dan kan je je een voorstelling maken hoe goed hij zijn best doet), vind ik het dan ook niet meer dan normaal dat hij zijn kans mag gaan.
Als Kotysch nog eens geblesseerd uitvalt, of als Teix rood pakt (of een langere schorsing krijgt), of als Tomi een vormdip krijgt, ga je blij zijn dat je Pol, Mmaee en Endo achter de hand hebt :toppie:.

Uw vervangers zijn bij deze dus beter dan de Ayala's en de Goutassen van deze wereld. Voor een trainer is het fijn te weten dat hij op een cruciale positie, dat het hart van uw verdediging wel is, kan wisselen zonder al te zeer aan kwaliteit in te boeten.

Blijkbaar zien een aantal personen die het transferbeleid van de Jappen willen afbreken dit over het hoofd. Geen probleem, daarom gooit STVV-fan het met zijn roze bril wel even in de groep :cool: :mrgreen:
Nu ga je toch wel kort door de bocht. In het ideale geval heb je gelijk maar voor hetzelfde geld vallen Endo, Mmaee en Pol Garcia allemaal door de mand. Ons grootste probleem vorig jaar was in de spits (kwaliteit) en op de flanken (kwaliteit & kwantiteit). Ik stel vast dat dat tot op heden nog steeds het geval is.
Dat is het probleem bij elke club en stvv oogt minder aantrekkelijk dan gent, genk, standard, brugge, Anderlecht,...

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI NMO-L31 met Tapatalk
1 spits halen en het probleem is opgelost? Vorig seizoen had je er 4 ...
Willy Roelands
Berichten: 171
Lid geworden op: 27 mei 2016, 19:35

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Willy Roelands »

:stvv: voor hetzelfde geld kunnen ze ook allemaal meevallen.
Waithe and see. :geelblauw:
Trouwens Karelis is in aantocht.
Gebruikersavatar
AirMontella
Berichten: 1315
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:36

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door AirMontella »

Willy Roelands schreef: Trouwens Karelis is in aantocht.
Bron? Of op basis van wat er in de krant staat?
Plaats reactie