Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Willy Roelands
Berichten: 171
Lid geworden op: 27 mei 2016, 19:35

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Willy Roelands »

:stvv: Bron? ...een spleetoog.
BoemBoem
Berichten: 2955
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door BoemBoem »

Willy Roelands schreef::stvv: Bron? ...een spleetoog.
Hoog niveau weer..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Gebruikersavatar
Antismurf
Berichten: 254
Lid geworden op: 22 jun 2017, 11:08

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Antismurf »

Volgens Voetbalbelgie.be vroeg Genk begin juli nog 5 miljoen voor Karelis. De prijs zal wel zakken als de transferdeadline in zicht komt, maar toch.
En of kunstgras ideaal is voor hem, toch lang geblesseerd geweest (kruisbanden)?
Dreke
Berichten: 3643
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Dreke »

Willy Roelands schreef::stvv: Bron? ...een spleetoog.
Kunnen we dit echt laten, aub?
A loyal football fan only supports the shirt...
vdl
Berichten: 2364
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: RE: Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door vdl »

Stan schreef:
geelblauw schreef:
Henri is de man schreef:
STVV-fan schreef:
@ Tim: Terecht dat je je dat afvraagt. Tomi heeft echter geen slechte voorbereiding gespeeld en als je ziet wat Jones post over die Jap, dat hij op zichzelf nog verder werkt na de verplichte trainingen (dus dan kan je je een voorstelling maken hoe goed hij zijn best doet), vind ik het dan ook niet meer dan normaal dat hij zijn kans mag gaan.
Als Kotysch nog eens geblesseerd uitvalt, of als Teix rood pakt (of een langere schorsing krijgt), of als Tomi een vormdip krijgt, ga je blij zijn dat je Pol, Mmaee en Endo achter de hand hebt :toppie:.

Uw vervangers zijn bij deze dus beter dan de Ayala's en de Goutassen van deze wereld. Voor een trainer is het fijn te weten dat hij op een cruciale positie, dat het hart van uw verdediging wel is, kan wisselen zonder al te zeer aan kwaliteit in te boeten.

Blijkbaar zien een aantal personen die het transferbeleid van de Jappen willen afbreken dit over het hoofd. Geen probleem, daarom gooit STVV-fan het met zijn roze bril wel even in de groep :cool: :mrgreen:
Nu ga je toch wel kort door de bocht. In het ideale geval heb je gelijk maar voor hetzelfde geld vallen Endo, Mmaee en Pol Garcia allemaal door de mand. Ons grootste probleem vorig jaar was in de spits (kwaliteit) en op de flanken (kwaliteit & kwantiteit). Ik stel vast dat dat tot op heden nog steeds het geval is.
Dat is het probleem bij elke club en stvv oogt minder aantrekkelijk dan gent, genk, standard, brugge, Anderlecht,...

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI NMO-L31 met Tapatalk
1 spits halen en het probleem is opgelost? Vorig seizoen had je er 4 ...
En als ze allemaal meevallen zit je toch met enorm veel misnoegde spelers die niet aan spelen toekomen .
Pak dat Texeira en Kotych bijna een heel seizoen kunnen spelen,gaat de rest wel gefrustreerd op de bank of tribune zitten.
Jones
Berichten: 3177
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Jones »

Karelis is een mooie transfer moest dit kunnen. minptn. Blessurelast en kunstgras...
Gestalte...1m74
Stan
Berichten: 297
Lid geworden op: 27 feb 2016, 23:20

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Stan »

Jones schreef:Karelis is een mooie transfer moest dit kunnen. minptn. Blessurelast en kunstgras...
Gestalte...1m74
http://www.voetbalnieuws.be/news/319885 ... vertrekken
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4144
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door lindoke »

Of het Karelis wordt of niet. We zullen het ten laatste morgen weten want ik meen ergens gelezen te hebben dat deze week de spits zou bekend gemaakt worden. Van de 2 namen die hier circuleerden had ik het liefst Thelin gehad. Lijkt me een meer complete spits en heeft meer postuur dan Karelis 173 tegen 185. Dan is er nog het feit dat Karelis die zware blessure aan de kruisbanden gehad heeft. Deze feiten samen met het feit dat ik denk dat Karelis niet zal renderen in de huidige ploeg van STVV en Genk minimum 2 miljoen zal moeten hebben is dit in mijn ogen een zeer dure en zeer risicovolle transfer. NIET DOEN ZOU IK ZEGGEN!!! We hebben sowieso geen goeie ervaringen met ex genkies!!!
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Henri is de man »

lindoke schreef:Of het Karelis wordt of niet. We zullen het ten laatste morgen weten want ik meen ergens gelezen te hebben dat deze week de spits zou bekend gemaakt worden. Van de 2 namen die hier circuleerden had ik het liefst Thelin gehad. Lijkt me een meer complete spits en heeft meer postuur dan Karelis 173 tegen 185. Dan is er nog het feit dat Karelis die zware blessure aan de kruisbanden gehad heeft. Deze feiten samen met het feit dat ik denk dat Karelis niet zal renderen in de huidige ploeg van STVV en Genk minimum 2 miljoen zal moeten hebben is dit in mijn ogen een zeer dure en zeer risicovolle transfer. NIET DOEN ZOU IK ZEGGEN!!! We hebben sowieso geen goeie ervaringen met ex genkies!!!
Peeters, Gerkens zijn de recentste... maar voor het overige heb je gelijk - er is wel vaker interesse geweest voor spelers van Genk. Slechts zelden ging die transfer door, en als hij doorging was het meestal weinig soeps. Volgens mij is Karelis een kwakkel - het zal opnieuw een onbekende kerel zijn
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door toyotacorolla »

Karelis zal alleszins beter zijn dan Boli, indien die naar Stvv wil komen.
xtimx
Berichten: 53
Lid geworden op: 08 jun 2018, 17:43

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door xtimx »

Thelin heeft aanbiedingen van Newcastle en Fulham, de manager van Karelis zegt dat hij enkel vertrekt naar één van de vijf grote competities. Ijdele hoop dat één van deze twee naar ons zou komen om voor 4500 man te spelen...
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Vouch »

xtimx schreef:Thelin heeft aanbiedingen van Newcastle en Fulham, de manager van Karelis zegt dat hij enkel vertrekt naar één van de vijf grote competities. Ijdele hoop dat één van deze twee naar ons zou komen om voor 4500 man te spelen...
Of de managers willen de prijs (loon en hun commissie) omhoog jagen natuurlijk. We zien wel, het zijn namen die hier vroeger nooit vielen. We mochten toen blij zijn met Tankary of Koubemba of Hartog (iets beter als de andere 2, maar toch). Nu, ambitie hebben om ne serieuze spits binnen te halen is 1 (en dat is al veel), maar hij moet ook effectief eens binnen gehaald worden.

Dat Karelis tekent voor zondag (ALS hij komt) is natuurlijk wel uitgesloten.
enrique
Berichten: 2871
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door enrique »

Hopelijk niet piste C, een van die 2
Anders ben je binnenkort aanbeland bij piste Z
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3063
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Tompie »

STVV heeft toch nooit gezegd met een van beide spelers contact te hebben, of vergis ik me?

Op Voetbalbelgië stond enkel dat STVV een spits zoekt en dat Thelin en Karelis in België opties zouden kunnen zijn. Maar ze konden daar volgens mij eender welke speler die bij zijn club weg mag vermeld hebben.

Ik heb precies een voorkeur voor een zeer snelle spits. We missen echt snelheid in de aanval. Een stevige bonk die de bal bij kan houden mag ook, maar is dat Nazon zijn profiel niet eerder?
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Positivo
Berichten: 1926
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Positivo »

Bazel - paok 0-3
Nog geen nieuws op de site van paok ivm Akpom.
Gaat de man daar niet vooral de bank warm houden ?
Is di niet niveau Anderlecht, Club Brugge .....?
Plaats reactie