Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Jacques »

Tompie schreef:STVV heeft toch nooit gezegd met een van beide spelers contact te hebben, of vergis ik me?

Op Voetbalbelgië stond enkel dat STVV een spits zoekt en dat Thelin en Karelis in België opties zouden kunnen zijn. Maar ze konden daar volgens mij eender welke speler die bij zijn club weg mag vermeld hebben.
Klopt. in het hbvl artikel van eerder deze week zei VDAB ook dat men mogelijk deze week een spits zou kunnen aankondigen. Die mogelijk heeft men op veel clickbait sites achterwege gelaten, want dat verkoopt (klikt) niet. Er zijn door de club nooit namen van spitsen of een exacte datum genoemd.
Overdrijven is een kunst
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door voetballiefhebber »

Die VDAB zegt veel, maar deadlines halen is de man zijn sterkte duidelijk niet. Mijn prognose is, als het Karelis wordt hij zondag na de wedstrijd Genk-STVV wordt voorgesteld.

Nu hadden ze mogelijke pistes genoeg om te gaan bekijken deze week. In die Champions League en Europa League voorrondes kunnen er best betaalbare en degelijke spitsen rondlopen. Karelis is normaal een zeer goede spits, maar of hij na zijn zware blessure nog zo goed is, is moeilijk in te schatten en of hij ook op kunstgras goed is betwijfel ik nog meer. En als je dan heel veel betaalt voor een speler die meer in de lappenmand ligt, dan wordt het moeilijk. Zo heb je er al genoeg.
geelblauw
Berichten: 219
Lid geworden op: 09 jun 2018, 21:30

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door geelblauw »

Het wordt karelis niet

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI NMO-L31 met Tapatalk
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door STVV-fan »

voetballiefhebber schreef:Die VDAB zegt veel, maar deadlines halen is de man zijn sterkte duidelijk niet
VDAB had beter zijn mond gehouden over deadlines, zeker met Truiense supporters, want dan krijg je dus van deze reacties... .

Ik geloof niet veel van die Karelis kwakkel. Ik wacht af om te zien wie ze hier gaan placeren.
Dreke
Berichten: 3625
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Dreke »

Vouch schreef: We mochten toen blij zijn met Tankary of Koubemba of Hartog (iets beter als de andere 2, maar toch).
Een mens vergeet zo snel... :-)
A loyal football fan only supports the shirt...
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Jacques »

voetballiefhebber schreef:Die VDAB zegt veel, maar deadlines halen is de man zijn sterkte duidelijk niet. Mijn prognose is, als het Karelis wordt hij zondag na de wedstrijd Genk-STVV wordt voorgesteld.
Hij heeft er één gemist (die van de kern klaar bij de start van de voorbereiding)...Dat is er één teveel, maar gelukkig zijn wij wel allemaal perfect en missen wij nooit een (softe) deadline...sindsdien houdt hij wel wijselijk zijn mond of steekt er de nodige nuance in zijn uitspraken. Wat de spits betreft is de letterlijke uitspraak
“Plan A en B zijn in duigen gevallen, dus plan C is al opgestart”, legt technisch directeur Tom Van den Abbeele uit. “Met het nodige geluk kunnen we die piste misschien deze week al afronden, maar het blijft een complex dossier. Iedereen is op dit moment namelijk op zoek naar scorende spitsen. STVV heeft niet de budgetten van Club Brugge, AA Gent, PSG of Chelsea, maar we zijn ook niet gierig. We zijn bereid om stevig te investeren in een kwalitatief sterke buitenlandse aanvaller. Het zal meteen onze laatste inkomende transfer worden. Het huiswerk is daarmee klaar.”
Ik begrijp de fixatie van VDAB met het buitenland wel niet. Ik wil vooral een spits die er snel staat en doelpunten maakt, vanwaar die komt zal me worst wezen. Als je eerder deze week het lijstje zag van spelers dat nog weg mag/moet bij verscheidene eersteklassers...Liever dat dan een nobele onbekende die moeilijk in te schatten is en een aanpassingsperiode nodig heeft. De speeltijd is nu wel helemaal voorbij. Nog eerder dan Thelin of Karelis zou ik voor Sylla gaan, omdat die snelheid en lengte combineert.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door lindoke »

Jacques schreef:
voetballiefhebber schreef:Die VDAB zegt veel, maar deadlines halen is de man zijn sterkte duidelijk niet. Mijn prognose is, als het Karelis wordt hij zondag na de wedstrijd Genk-STVV wordt voorgesteld.
Hij heeft er één gemist (die van de kern klaar bij de start van de voorbereiding)...Dat is er één teveel, maar gelukkig zijn wij wel allemaal perfect en missen wij nooit een (softe) deadline...sindsdien houdt hij wel wijselijk zijn mond of steekt er de nodige nuance in zijn uitspraken. Wat de spits betreft is de letterlijke uitspraak
“Plan A en B zijn in duigen gevallen, dus plan C is al opgestart”, legt technisch directeur Tom Van den Abbeele uit. “Met het nodige geluk kunnen we die piste misschien deze week al afronden, maar het blijft een complex dossier. Iedereen is op dit moment namelijk op zoek naar scorende spitsen. STVV heeft niet de budgetten van Club Brugge, AA Gent, PSG of Chelsea, maar we zijn ook niet gierig. We zijn bereid om stevig te investeren in een kwalitatief sterke buitenlandse aanvaller. Het zal meteen onze laatste inkomende transfer worden. Het huiswerk is daarmee klaar.”
Ik begrijp de fixatie van VDAB met het buitenland wel niet. Ik wil vooral een spits die er snel staat en doelpunten maakt, vanwaar die komt zal me worst wezen. Als je eerder deze week het lijstje zag van spelers dat nog weg mag/moet bij verscheidene eersteklassers...Liever dat dan een nobele onbekende die moeilijk in te schatten is en een aanpassingsperiode nodig heeft. De speeltijd is nu wel helemaal voorbij. Nog eerder dan Thelin of Karelis zou ik voor Sylla gaan, omdat die snelheid en lengte combineert.
Een buitenlandse speler is nog altijd goedkoper. Afhankelijk natuurlijk in welke vijver je vist
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
KrisP
Berichten: 78
Lid geworden op: 20 jan 2011, 08:58

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door KrisP »

Antwerp gaat voor Mbonaki
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door enrique »

Die ken ik niet ...
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Jacques »

lindoke schreef:
Jacques schreef:
voetballiefhebber schreef:Die VDAB zegt veel, maar deadlines halen is de man zijn sterkte duidelijk niet. Mijn prognose is, als het Karelis wordt hij zondag na de wedstrijd Genk-STVV wordt voorgesteld.
Hij heeft er één gemist (die van de kern klaar bij de start van de voorbereiding)...Dat is er één teveel, maar gelukkig zijn wij wel allemaal perfect en missen wij nooit een (softe) deadline...sindsdien houdt hij wel wijselijk zijn mond of steekt er de nodige nuance in zijn uitspraken. Wat de spits betreft is de letterlijke uitspraak
“Plan A en B zijn in duigen gevallen, dus plan C is al opgestart”, legt technisch directeur Tom Van den Abbeele uit. “Met het nodige geluk kunnen we die piste misschien deze week al afronden, maar het blijft een complex dossier. Iedereen is op dit moment namelijk op zoek naar scorende spitsen. STVV heeft niet de budgetten van Club Brugge, AA Gent, PSG of Chelsea, maar we zijn ook niet gierig. We zijn bereid om stevig te investeren in een kwalitatief sterke buitenlandse aanvaller. Het zal meteen onze laatste inkomende transfer worden. Het huiswerk is daarmee klaar.”
Ik begrijp de fixatie van VDAB met het buitenland wel niet. Ik wil vooral een spits die er snel staat en doelpunten maakt, vanwaar die komt zal me worst wezen. Als je eerder deze week het lijstje zag van spelers dat nog weg mag/moet bij verscheidene eersteklassers...Liever dat dan een nobele onbekende die moeilijk in te schatten is en een aanpassingsperiode nodig heeft. De speeltijd is nu wel helemaal voorbij. Nog eerder dan Thelin of Karelis zou ik voor Sylla gaan, omdat die snelheid en lengte combineert.
Een buitenlandse speler is nog altijd goedkoper. Afhankelijk natuurlijk in welke vijver je vist
Tja goedkoper, dat hangt inderdaad ook af van de vijver. Als je toch bereid bent om naar eigen zeggen stevig te investeren en bedragen als 2-2,5 miljoen de ronde doen, betaal ik liever iets meer aan iemand die al wat bewezen heeft in de Belgische competitie dan aan een nobele onbekende. Deze transfer moet er immers boenk op zijn, want met een gekwetste Nazon en Boli die met de bal vecht, is er geen alternatief.
Als Newcastle, Dynamo Kiev en Lokomotiv Moskou zich aanbieden voor Thelin moeten we daar logischerwijze voor afhaken, te zot dat daar bedragen van 5-6 miljoen voor genoemd worden, maar als je met 2 miljoen bij Gent gaat aankloppen voor Sylla, denk ik dat ze daar wel oren naar hebben.
Overdrijven is een kunst
Willy Roelands
Berichten: 171
Lid geworden op: 27 mei 2016, 19:35

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Willy Roelands »

:stvv: Laat deze rubriek nu maar rusten.
Ze zijn net terug van het UZ in Leuven
Diagnose: chronisch spitsenprobleeerm
Geen behandeling meer mogelijk.
Opname geregratie.
Euthanasie werd voorgesteld.
Oprecht medeleven :geelblauw:
moanverke
Berichten: 314
Lid geworden op: 26 jul 2011, 18:27

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door moanverke »

Deze temperaturen zijn niet voor iedereen goed, "me dunkt" :gek:
The rules of soccer are very simple, basically it is this: if it moves, kick it. If it doesn't move, kick it until it does. Phil Woosnam - Welsh soccer player and manager.
kenniksvanvoetbal
Berichten: 619
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door kenniksvanvoetbal »

Ik verkoop mijne fiets niet voordat ik ne andere heb ,want dan moet ik te voet gaan!!
:blauw:
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
xtimx
Berichten: 53
Lid geworden op: 08 jun 2018, 17:43

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door xtimx »

kenniksvanvoetbal schreef:Ik verkoop mijne fiets niet voordat ik ne andere heb ,want dan moet ik te voet gaan!!
:blauw:
Als uwe fiets geleend is, je deze moet teruggeven en zowat iedereen in de buurt op zoek is naar een degelijke nieuwe fiets, zit er inderdaad niets anders op dan te wandelen...en wat geduld te hebben.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door STVV-fan »

xtimx schreef:
kenniksvanvoetbal schreef:Ik verkoop mijne fiets niet voordat ik ne andere heb ,want dan moet ik te voet gaan!!
:blauw:
Als uwe fiets geleend is, je deze moet teruggeven en zowat iedereen in de buurt op zoek is naar een degelijke nieuwe fiets, zit er inderdaad niets anders op dan te wandelen...en wat geduld te hebben.
Of als je ne fiets besteld bij ne fietsenverkoper en die zegt:" je moet nog even wachten, hij moet nog van de fabriek komen". En dat wachten wordt 2/3 weken, zelfs een maand. Je kan toch moeilijk naar de fabriek gaan en zeggen, zeg, maakt mijne fiets wat rapper?

Of als erna blijkt dat de fietsenverkoper eigenlijk de fiets die voor u bestemd was, op het laatste moment aan iemand anders verkoopt, omdat hij meer bood voor de fiets.

Jij bent als koper altijd te goeder trouw geweest, maar iedereen lacht u wel uit omdat ge noodgedwongen te voet moet gaan.
Plaats reactie