Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

bink
Berichten: 84
Lid geworden op: 06 jul 2012, 10:38
Supporter van: stvv

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door bink »

je moet spelers halen die meekunnen in 1 eerste geen meelopers of provinalers,maar echte versterkingen he stvv fan
stvv fan
Berichten: 627
Lid geworden op: 26 jul 2011, 10:28

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door stvv fan »

Heb thallyson als koike nog niet zien spelen, dus eens afwisselen zou ik zeggen.
Daarnaast kan je anders eens horen achter een speler als Obradevic of bjelica.
Voorspelling: STVV strand op een 11de plaats na een sterke start van het seizoen met uitblinkers Steuckers en Smets. De beker laten we aan ons voorbij gaan door een uitschakeling in de 8ste finale.
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door BoemBoem »

stvv fan schreef:Heb thallyson als koike nog niet zien spelen, dus eens afwisselen zou ik zeggen.
Daarnaast kan je anders eens horen achter een speler als Obradevic of bjelica.
Op basis van welke informatie wil jij deze dan zien spelen?
Ik zou mezelf ook graag eens zien spelen bij STVV..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
stvv fan
Berichten: 627
Lid geworden op: 26 jul 2011, 10:28

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door stvv fan »

Op geen basis zoals ik zei ik heb ze nog niet zien spelen. Maar de norre rendeerd op dit moment niet dus moet je iets anders proberen...
Voorspelling: STVV strand op een 11de plaats na een sterke start van het seizoen met uitblinkers Steuckers en Smets. De beker laten we aan ons voorbij gaan door een uitschakeling in de 8ste finale.
smol
Berichten: 1382
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door smol »

ik vind persoonlijk dat De Norre nogal snel zijn krediet hier verspeelt bij sommige.
Casper was een rol op rechts belooft na de depannage vorig seizoen maar door een gebrek aan kwaliteit bij zowel Thalysson als Antunes kwam Casper terug op de linksachter terecht.
Hij doet verdedigend meer dan zijn werk, en inderdaad aanvallend zou het ietsje meer mogen zijn, maar dat is niet alleen bij Casper.
Als ik dan zie dat sommige hier Endo op de rechtsachter willen plaatsen .... wat heeft die buiten 2 doelpunten al laten zien in het STVV truitje.
stvv fan
Berichten: 627
Lid geworden op: 26 jul 2011, 10:28

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door stvv fan »

De norre heeft krediet bij mij maar, de laatste matchen speelt hij ondermaats. Je hebt inderdaad gelijk over het feit dat hij als rechtsachter uitgespeeld moet worden. Maar dat gaat niet snel gebeuren denk ik
Voorspelling: STVV strand op een 11de plaats na een sterke start van het seizoen met uitblinkers Steuckers en Smets. De beker laten we aan ons voorbij gaan door een uitschakeling in de 8ste finale.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door lindoke »

http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=139689

Waar blijven ze het toch halen?!?!? Ene die er BW niet in staat! Een centrale verdediger dan nog!!! Alsof we nood hebben aan een centrale verdediger. Als er één positie is waar we goed zitten is het de centrale verdediger. Het is bijna of ze het er om doen door overbodige spelers te gaan bijhalen :mad: :mad: :mad: :headbang: :headbang: :headbang:
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
bert1924
Berichten: 839
Lid geworden op: 11 okt 2010, 14:48

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door bert1924 »

Alles is goed om Sascha Kotysch buitenspel te zetten.Shame on you Brijs.
Wij hebben genoeg C.V ge moet ze alleen maar opstellen.
sander0910
Berichten: 138
Lid geworden op: 12 jan 2017, 10:00

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door sander0910 »

lindoke schreef:http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=139689

Waar blijven ze het toch halen?!?!? Ene die er BW niet in staat! Een centrale verdediger dan nog!!! Alsof we nood hebben aan een centrale verdediger. Als er één positie is waar we goed zitten is het de centrale verdediger. Het is bijna of ze het er om doen door overbodige spelers te gaan bijhalen :mad: :mad: :mad: :headbang: :headbang: :headbang:
lol da's gewoon een zelfverzonnen artikel van voetbalbelgië op basis van interesse van een hele tijd geleden, ondertussen hebben we inderdaad al genoeg centrale verdedigers
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: RE: Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Jack »

bert1924 schreef:Alles is goed om Sascha Kotysch buitenspel te zetten.Shame on you Brijs.
Wij hebben genoeg C.V ge moet ze alleen maar opstellen.
Ik denk dat we jouw standpunt na 10 identiek dezelfde posts wel begrepen hebben.
Trunekson
Berichten: 333
Lid geworden op: 02 jul 2017, 23:36

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Trunekson »

Het probleem ligt niet bij de CV, Tomiyasu speelt mss wel beter dan Koytsch ooit gedaan heeft.
Is na zijn blessure vorig jaar overigens niet op hetzelfde gekomen dan voordien.

Waarom Antunes eens niet proberen in een systeem met 5 verdedigers, moet zich minder aantrekken van het verdedigen en heeft een goeie voorzet in huis. Nu zit je daar met De Norre die altijd terugkapt naar rechts en het zo gemakkelijk maakt voor de verdedigers en het spel vertraagd.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Brusselmans »

Voldoen aan de criteria voor de basis in een top 6 ploeg : Texeira.
Voldoen aan de criteria voor de kern van een top 6 ploeg : Bezus, Tomiyasi.

Al de rest is zeer grijze middenmoot, die al eens een begenadigde dag kan hebben (bvb Steppe op Genk), maar daarna terugvalt in het droeve bestaan van zeer middelmatige voetballer.

Inderdaad weer teveel kwantiteit aangekocht, waardoor je met een veel te grote kern zit.
Per pakweg 3 gemiddelde spelers koop je toch beter eentje die meer kan.
Volgens mij ben je dan nog goedkoper gesteld.
Stel nog dat hij het loon heeft van de 3 middelmaten samen, hij hoeft maar 1 auto, 1 appartement, 1 verzekering, 1 kledingassortiment, enz.

Bovendien lijkt het mij makkelijker om te werken met een kern van 22 dan met eentje van 30, want nu moet iedereen al eens spelen om de boel content te houden !

En ach ja ... eentje van 2 miljoen, die zetten we wel op de bank ...

:roll:


,
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door lindoke »

Brusselmans schreef:Voldoen aan de criteria voor de basis in een top 6 ploeg : Texeira.
Voldoen aan de criteria voor de kern van een top 6 ploeg : Bezus, Tomiyasi.

Al de rest is zeer grijze middenmoot, die al eens een begenadigde dag kan hebben (bvb Steppe op Genk), maar daarna terugvalt in het droeve bestaan van zeer middelmatige voetballer.

Inderdaad weer teveel kwantiteit aangekocht, waardoor je met een veel te grote kern zit.
Per pakweg 3 gemiddelde spelers koop je toch beter eentje die meer kan.
Volgens mij ben je dan nog goedkoper gesteld.
Stel nog dat hij het loon heeft van de 3 middelmaten samen, hij hoeft maar 1 auto, 1 appartement, 1 verzekering, 1 kledingassortiment, enz.

Bovendien lijkt het mij makkelijker om te werken met een kern van 22 dan met eentje van 30, want nu moet iedereen al eens spelen om de boel content te houden !

En ach ja ... eentje van 2 miljoen, die zetten we wel op de bank ...

:roll:


,
Inderdaad, ik denk dat het transferbeleid nu al desastreus kan genoemd worden. Veel gekocht maar veel daarvan uit de koopjeshoek van de Action bij wijze van spreken. Kopen om te kopen noemen ze dat. Maar kan je er iets mee aanvangen? Er zijn zelfs spelers die nog niet aan bod gekomen zijn. Wat scheelt daar mee? Zijn die gekwetst aangekomen? Hebben die zo'n conditionele achterstand dat ze na 5 speeldagen nog niet speelklaar geraken? Gebruikt Brys hen niet omdat ze zo zwak zijn?

Wat onze witte merel Turay betreft en waarom Brys hem 90' op de bank laat denk ik dat hij een duidelijk signaal aan de beleidsmensen wil geven dat dit niet het type spits is waar hij op hoopte. Nog voor hij gekocht werd vond ik dat als je hem op Youtube video's bezig zag dat het een type spits was die erg veel op Boli lijkt. Sorry, maar daar moet je geen 2 miljoen euro aan gaan uitgeven. Koop dan gericht een spits die complementair is met Boli. Of beter nog, koop met dat geld twee goeie flankspelers. Misschien heb je met 2 miljoen zelfs genoeg om 2 deftige flankspelers EN een goeie linksback te kopen. Dan heb je tenminste de kans dat de ganse ploeg gaat draaien en Boli begint te scoren. Tegen Standard was het toch duidelijk dat Boli wel degelijk kan anticiperen op ballen van de flank. Geef Boli elke wedstrijd zo'n 5-tal ballen vanop de flanken en hij prik er wel telkens eentje binnen hoor.

Enfin, we zullen moeten roeien met de riemen die we hebben en we kunnen alleen maar hopen dat we er op het einde van het seizoen in blijven want ik vrees dat dit alweer het hoogst haalbare is. Verder kunnen we dan alleen maar hopen dat de Japanners goeie lessen trekken uit die fouten en we volgend seizoen een duidelijk ander transferbeleid zullen zien. Een transferbeleid dat wel vruchten afwerpt.

Oh, na edit: Volgende zaterdag niet winnen tegen KVO en de degradatiestrijd kan beginnen.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door toyotacorolla »

En dit is een verhaal van jaar na jaar hetzelfde liedje.
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door vdl »

Brusselmans schreef:Voldoen aan de criteria voor de basis in een top 6 ploeg : Texeira.
Voldoen aan de criteria voor de kern van een top 6 ploeg : Bezus, Tomiyasi.

Al de rest is zeer grijze middenmoot, die al eens een begenadigde dag kan hebben (bvb Steppe op Genk), maar daarna terugvalt in het droeve bestaan van zeer middelmatige voetballer.

Inderdaad weer teveel kwantiteit aangekocht, waardoor je met een veel te grote kern zit.
Per pakweg 3 gemiddelde spelers koop je toch beter eentje die meer kan.
Volgens mij ben je dan nog goedkoper gesteld.
Stel nog dat hij het loon heeft van de 3 middelmaten samen, hij hoeft maar 1 auto, 1 appartement, 1 verzekering, 1 kledingassortiment, enz.

Bovendien lijkt het mij makkelijker om te werken met een kern van 22 dan met eentje van 30, want nu moet iedereen al eens spelen om de boel content te houden !

En ach ja ... eentje van 2 miljoen, die zetten we wel op de bank ...

:roll:


,
Heel juist als je ziet hoeveel spelers nog geen speelkansen kregen.
Sekine
Sankhon
Thallyson
Mmae
Garcia
Kotych
Pirard
Antunes
Dussaut

Dan zijn er nog spelers die amper hebben mogen spelen
Nazon
Asamoha
Acolatse
Plaats reactie