Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

smol
Berichten: 1390
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door smol »

Er is absoluut geen nood meer aan een bijkomende spits.
Afraken daarentegen van wat overbodig is volgens de trainer is veel belangrijker zodat er deftig kan getraind worden met iedereen die dan wel aanwezig is.
Gebruikersavatar
Antismurf
Berichten: 254
Lid geworden op: 22 jun 2017, 11:08

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Antismurf »

Bourard gaat naar fc Eindhoven
panter
Berichten: 570
Lid geworden op: 05 dec 2010, 18:53

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door panter »

Dreke schreef:Het is dat Sidibé zo geweldig was zijn eerste half seizoen...
Toen hadden we toch een geweldige trainer (Vorige week ex Mechelen) die op dat moment zonder flanken ging spelen zodoende dat Sidibe ging enkele degelijke bal kreeg!!! Nu dat gevoel heb ik ook nu zo een beetje dat we veel te weinig onze flanken gebruiken komt natuurlijk door onze opstelling ! Ik vindt dat wij op dit moment daar de backs niet voor hebben die 90 min verdedigen en aanvallen !
vdl
Berichten: 2364
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door vdl »

Jones schreef:
vdl schreef:
Jones schreef:
Stan schreef:
STVV-fan schreef:
Bedankt voor de update, Jones!
De spits kan hier ten laatste vrijdagavond om 23:59 staan.

Mmm, de "blessure" van Legaer heeft dan waarschijnlijk meer met "transferitis" te maken dan iets anders.

Heb je Koike ook zien trainen? Is het een linksepoot of rechtsepoot?
1m80? Hier staat 1m69.
https://www.transfermarkt.nl/yuta-koike ... ler/286503
Hij lijkt allesinds veel groter.
Da's Tomiyasu, ge zijt uw Japanners door elkaar aant halen
Toch niet vdl. Ik ken iedere Japanner van STVV.
Koike zat zaterdag op Standard achter ons en dat is zeker geen grote stevige jongen.
Van al de Japanners is enkel Tomiyasu groot en stevig ,de rest zit gemiddeld op 1,75 en das nu niet echt groot voor ne voetballer.
En vraag me af waarom hij nog ne spits bij wil,gebruikt enkel Boli.
tweety
Berichten: 877
Lid geworden op: 13 okt 2010, 18:10

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door tweety »

Als ze dan toch nog iets willen doen is een goeie linksvoetige linksback voor mij absolute topprioriteit. Nog een spits zie ik het nut niet van in.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6730
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Jacques »

lindoke schreef:Twee super geslaagde transfers dus :roll:
Is het dan een goede of een slechte zaak om Brys veel inspraak te geven in de transfers? :? :ugeek:
;)

Ik vind dat je nooit genoeg goede spitsen kan hebben. Dat Boli momenteel onze beste spits is en daarom veel speelt, doet daar geen afbreuk aan. We weten intussen dat Boli zijn waarde heeft voor de ploeg, maar ook dat hij nog nooit een volledig seizoen de aanval kon dragen. Buya en Nazon zijn de alternatieven, maar aan de ene is tactisch nog het nodige werk en de andere lag bij wijze van spreken tot nu toe meer in de lappenmand dan dat hij op het veld stond. Een vierde optie is dan geen overbodige luxe. Moest dat bv. om die Cuypers gaan van Ergotelis, zeg ik "why not?".
Al moet ik zeggen dat ik een oplossing voor de linksachter (waardoor De Norre naar rechts kan) op dit moment eigenlijk ook dringender vind.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4161
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door lindoke »

Jacques schreef:
lindoke schreef:Twee super geslaagde transfers dus :roll:
Is het dan een goede of een slechte zaak om Brys veel inspraak te geven in de transfers? :? :ugeek:
;)
Hangt ervan af. Als een trainer een duidelijke visie heeft van wat hij wil brengen en de nodige contacten heeft om de juste spelers warm te maken voor zijn project, ja graag. Indien hij een van bovengenoemde niet heeft is een trainer in mijn ogen al veel minder bepalend voor een club.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4184
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door stvvilvoorde »

Zou me niet verbazen als morgen ook nog Ryan Mmaee hier zou staan.
vdl
Berichten: 2364
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door vdl »

Tomiyasu 5 basisplaatsen bij stvv en nu al international, dat gaat daar heel snel.
Zegt misschien ook wel wat over het niveau van onze Japanse vrienden .
vdl
Berichten: 2364
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door vdl »

stvvilvoorde schreef:Zou me niet verbazen als morgen ook nog Ryan Mmaee hier zou staan.
Ja want zijn broer mag ook veel spelen
Mikman
Berichten: 3679
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Mikman »

vdl schreef:Tomiyasu 5 basisplaatsen bij stvv en nu al international, dat gaat daar heel snel.
Zegt misschien ook wel wat over het niveau van onze Japanse vrienden .
Zat al bij de beloftenkern van Japan en is echt héél goed bezig hier. Sowieso zien ze in hem een sterkhouder voor de Olympische Spelen over 2 jaar in eigen land, dus in dat kader moet je deels zijn transfer naar Europa en waarschijnlijk ook zijn selectie zien.
miel
Berichten: 1672
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door miel »

vdl schreef:Tomiyasu 5 basisplaatsen bij stvv en nu al international, dat gaat daar heel snel.
Zegt misschien ook wel wat over het niveau van onze Japanse vrienden .
Heb jij de match Belgie Japan dan niet gezien op de WB
Enkel de gelukstreffer van Vertonghen heeft er voor gezorgd dat we niet naar huis moesten
Zo slecht zal het niveau dan toch niet zijn .
vdl
Berichten: 2364
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door vdl »

miel schreef:
vdl schreef:Tomiyasu 5 basisplaatsen bij stvv en nu al international, dat gaat daar heel snel.
Zegt misschien ook wel wat over het niveau van onze Japanse vrienden .
Heb jij de match Belgie Japan dan niet gezien op de WB
Enkel de gelukstreffer van Vertonghen heeft er voor gezorgd dat we niet naar huis moesten
Zo slecht zal het niveau dan toch niet zijn .
Als ik Endo zie spelen heb ik toch mijn twijfels,steekt Tomiyasu er ver bovenuit
miel
Berichten: 1672
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door miel »

lindoke schreef:
Jacques schreef:
lindoke schreef:Twee super geslaagde transfers dus :roll:
Is het dan een goede of een slechte zaak om Brys veel inspraak te geven in de transfers? :? :ugeek:
;)
Hangt ervan af. Als een trainer een duidelijke visie heeft van wat hij wil brengen en de nodige contacten heeft om de juste spelers warm te maken voor zijn project, ja graag. Indien hij een van bovengenoemde niet heeft is een trainer in mijn ogen al veel minder bepalend voor een club.
Het is nooit een goede zaak wanneer een trainer te veel inspraak heeft in de namen van spelers .Als het bestuur hem daar in al zou volgen .
Als we hier het forum nog maar lezen , zijn er een aantal die de trainer al hadden buiten gegooid :lol: , en kwam er een andere die ook zijn namen zou geven :gek:
Wel inspraak in de profielen om zijn visie te brengen .
Wanneer er aan een ploeg moet gebouwd worden heeft dat meestal wat meer tijd nodig , heel af en toe lukt het van in het begin
Vorig seizoen zat alles mee in het begin ,
Een trainer is maar een deel van de schakel , of denkt gij echt dat Brijs het klappen van de zweep niet kent ?
Als spelers het collectief laten afweten tijdens een wedstrijd staat ge als trainer machteloos ,
Wat ik wel al heb gezien is dat Brijs ploeg heeft gebracht die hun kop ervoor willen gooien , en voor elkaar vechten , dat wettigt zijn selectie keuze .
Er zijn nu één maal mensen waarvoor het nooit goed genoeg kan en zal zijn en die niet beseffen dat er maar max 14 spelers kunnen spelen tijdens een wedstrijd
De andere 14 zijn dan flop transfers :zot:
miel
Berichten: 1672
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door miel »

vdl schreef:
miel schreef:
vdl schreef:Tomiyasu 5 basisplaatsen bij stvv en nu al international, dat gaat daar heel snel.
Zegt misschien ook wel wat over het niveau van onze Japanse vrienden .
Heb jij de match Belgie Japan dan niet gezien op de WB
Enkel de gelukstreffer van Vertonghen heeft er voor gezorgd dat we niet naar huis moesten
Zo slecht zal het niveau dan toch niet zijn .
Als ik Endo zie spelen heb ik toch mijn twijfels,steekt Tomiyasu er ver bovenuit
Ik denk dat er velen waren die u zot zouden verklaard hebben , moest je voor het seizoen gezegd hebben dat Tomiyasu zo zou spelen en Kotisch eruit zou spelen .
Beoordeel Endo over een paar maanden , hij moet zich aanpassen aan de JPL en de manier van spelen dat is duidelijk , maar voetballen kan hij dat is ook duidelijk .
Plaats reactie