Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door STVV-fan »

Acolatse getekend voor drie jaar
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door BoemBoem »

STVV-fan schreef:Acolatse getekend voor drie jaar
Hmm..
Gemengde gevoelens..
Heel jaar helemaal niets kunnen brengen.. tijdens de PO2 enkele mooie dingen laten zien..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Underdog
Berichten: 236
Lid geworden op: 15 jul 2017, 20:17

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Underdog »

De komst van Acolatse is een goede zaak. Een flankspeler met snelheid en een flitsende actie richting doel. Iets wat we door zijn blessure vorig seizoen enorm gemist hebben. Als hij de lijn van play-off 2 ook in een 'echte' competitie kan doortrekken, gaan we nog veel plezier aan hem beleven.
Willy Roelands
Berichten: 171
Lid geworden op: 27 mei 2016, 19:35

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Willy Roelands »

:twisted: laten verdomme weeral de kaas van hun brood halen door Zulte.
Gebruikersavatar
weekenders
Berichten: 1079
Lid geworden op: 29 jan 2012, 11:30
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door weekenders »

Willy Roelands schreef::twisted: laten verdomme weeral de kaas van hun brood halen door Zulte.
Zal ook wel voor een stuk van de keuze van de speler zelf afhangen hoor
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Since '54 »

Acolatze heeft door zijn kwetsuur verleden seizoen inderdaad weinig of niks kunnen tonen. Ben niet zo een dragende fan van hem maar als hij kwetsuurvrij blijft lijkt hij me toch een aanwinst voor dit STVV. Veel beter moeten we niet verwachten denk ik. Komt als linkerwinger nog niet ongeveer in de buurt van Toine Leenders of Michel Vanderloop.
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door voetballiefhebber »

Mooie aanwinst voor STVV! We moeten nu niet alles afbreken. In de eerste versterkingen was ik een beetje ontgoocheld omdat het jongens van een te laag niveau zijn in mijn ogen. Als dit zo verder zou gaan kun je geen grote ambities hebben.
Acolatze is 22 jaar, heeft wel een beetje ervaring in eerste klasse opgedaan bij Westerlo, waar hij mooie dingen liet zien. Voor Club Brugge komt hij tekort en die overstap ging te snel. Bij STVV liep het in het begin niet, vooral door een aanhoudende vervelende blessure. In PO II haalde hij weer het niveau van bij Westerlo.

Als hij goed presteert kun je hem misschien met serieuze winst nog doorverkopen.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door STVV-fan »

Willy Roelands schreef::twisted: laten verdomme weeral de kaas van hun brood halen door Zulte.
Niet echt. Het is voetbalbelgie die dat schrijft. daarbij staat op de site van zulte nog niks dat hij getekend heeft.

is blijkbaar gespot geweest op de training, al weet ik niet 100% of dat waar is.

PS: we spreken hier toch over die Portugees he :D :geelblauw:
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Halenaar »

Acolatse is simpelweg een goede transfer voor ons. Jammer genoeg kwam het er vorig seizoen door blessures er niet helemaal door, maar in de PO's zag je toch duidelijk dat hij talent had. En vergeet niet dat hij bij Westerlo veruit de beste speler was.

Goede zaak van dit bestuur dus, de rechtsbuiten lijkt me zo genoeg bezet met Legaer en Acolatse. Nu de rest nog.
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door enrique »

Volgens VB de Portugees naar Zulte
Is ook niet in Wellen
We zullen zien
Is vrij te gaan waar hij wil
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Jones »

Net terug van de oefenpot in Wellen waarover we heel kort kunnen zijn. De ploeg uit de tweede helft met alleen testers en Dussaut en Asamoah plus Nitcheu, Janssens, Opdenakker moeten nog veel bokes eten.

In de eerste helft start Brijs met de vastere waarden waaronder Boli o.a die het weer presteerde om als een schlemiel 6 kansen de nek om te wringen doordat hij buitenspel stond. Kan iemand Brijs eens in de oren fluisteren dat hij Boli eens moet uitleggen wat buitenspel is. Ik kan die gast geen krediet meer geven wegens gewogen en te licht bevonden.
Geen Nazon echter die naar verluidt zijn intrek zou nemen in zijn nieuwe woonst. Ook geen Legaer, Kotysch, Ceballos, Acolatse die om diverse redenen niet speelklaar waren.

Debruyn is een bedrijvige jongen waar voetbal inzit, de Servische tester op de linksback maakte op me ook een gretige indruk.
Met de tranfer van Acolatse heb ik mijn bedenkingen : blijft hij blessurevrij en kan hij bepalend zijn ?
Nog zeker 5 transfers te gaan
Laatst gewijzigd door Jones op 23 jun 2018, 23:42, 1 keer totaal gewijzigd.
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door voetballiefhebber »

Niet dat het belangrijk is, maar wat was de uitslag Jones van de oefenpot in Wellen?
Hier kun je nog niet veel van zeggen. In het begin van de voorbereiding is het alleen alle jongens eens even testen. Wel kun je mogelijk zien welke spelers door de mand vallen.
geelblauw
Berichten: 219
Lid geworden op: 09 jun 2018, 21:30

Re: RE: Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door geelblauw »

0-6 gewonnen
voetballiefhebber schreef:Niet dat het belangrijk is, maar wat was de uitslag Jones van de oefenpot in Wellen?
Hier kun je nog niet veel van zeggen. In het begin van de voorbereiding is het alleen alle jongens eens even testen. Wel kun je mogelijk zien welke spelers door de mand vallen.
Verstuurd vanaf mijn HUAWEI NMO-L31 met Tapatalk
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Jones »

voetballiefhebber schreef:Niet dat het belangrijk is, maar wat was de uitslag Jones van de oefenpot in Wellen?
Hier kun je nog niet veel van zeggen. In het begin van de voorbereiding is het alleen alle jongens eens even testen. Wel kun je mogelijk zien welke spelers door de mand vallen.
0-6 : twee keer Boli, een keer Debruyn, Janssens, Abrahams en Asamoah met een beauty.
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door toyotacorolla »

Acolatse lijkt me een kwalitatieve transfer.
Plaats reactie