Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Gebruikersavatar
AirMontella
Berichten: 1315
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:36

Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door AirMontella »

Wie zijn de einde-contractspelers die de Japanners moeten bekijken?
Welke spelers zou je graag zien komen?
En wie wil je, naast Dussaut :mrgreen: , graag zien vertrekken?
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door stvvilvoorde »

Aflopend contract:

Goutas (einde huur) : mag weg
Ayala: mag weg
Kitsiou (einde huur): mag blijven maar aan een fractie van de afkoopsom (is geen 1.2M waard)
Charisis (einde huur): zeker poging doen om te behouden
Bourard: valt nog te zien, maar mag voorlopig weg
Vetokele: behouden
Acolatse (einde huur): mag weg
Akpom (einde huur) : enig lichtpuntje tegen gent, maar zal wel te duur zijn om te behouden
Gueye (einde huur): mag weg, totnogtoe veel te weinig laten zien

Resterende spelers die van mij weg mogen:

Bezus (contract tot 2019): tenzij hij de goede lijn van zijn laatste matchen kan doorzetten
Dussaut (contract tot 2019): mag weg
Antunes (contract tot 2019): mag weg
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Mikman »

Akkoord met stvv-vilvoorde.

Potentiële inkomende transfers: Odoi die niet meer speelt bij Fulham. Zegt altijd dat zijn tijd bij STVV zijn leukste periode uit zijn carrière was. Als de Jappen echt ambitie hebben, moet hij haalbaar zijn.

Lucas Pirard inruilen voor Davy Roef. Roef wil niet meer terug naar Anderlecht, wil wel eventueel bij Waasland-Beveren blijven als er genoeg ambitie is. Hem ruilen met Pirard zou STVV meer zekerheid in doel geven ( Steppe is ook maar zo-zo als eerste doelman ) , terwijl Anderlecht een jonge, Belgische keeper kan invullen op het wedstrijdblad.
smol
Berichten: 1382
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door smol »

Over het algemeen akkoord met STVV Vilvoorde.

Kitsiou hoeft van mij ook niet te blijven, blijkt na meerdere wedstrijden toch eerder een beperkte speler die ons toch als aardig wat punten gekost heeft ook door zijn te impulsief gedrag. Aanvallend brengt hij ook te weinig bij.

Voor dient Abrahams zeker zijn kans te krijgen .... en moet de technische staf bij het huisvuil geplaatst worden (wanneer is de rondgang voor groot huisvuil in Sint-Truiden :) ? )
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door BoemBoem »

smol schreef:Over het algemeen akkoord met STVV Vilvoorde.

Kitsiou hoeft van mij ook niet te blijven, blijkt na meerdere wedstrijden toch eerder een beperkte speler die ons toch als aardig wat punten gekost heeft ook door zijn te impulsief gedrag. Aanvallend brengt hij ook te weinig bij.

Voor dient Abrahams zeker zijn kans te krijgen .... en moet de technische staf bij het huisvuil geplaatst worden (wanneer is de rondgang voor groot huisvuil in Sint-Truiden :) ? )
Abrahams zou wel gatachterlijk zijn als die bij ons zou blijven .. (als ze JDR als trainer aanlaten)
Traint die jongen slecht ofzo? Problemen bij kleine blessures?
Of ligt het verschil tussen PO2 en reguliere competitie toch veel hoger dan we denken?

Boli mag van mij ook gerust andere oorden opzoeken, net als botaka..
Veel show, weinig tot geen rendement..

Effe dromen :
Odoi
Schoofs
Coosemans

De rest mogen ze zelf invullen :lol:
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Since '54 »

Ik droom even mee. We weten wat we aan hen hebben: Odoi en Schoofs.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door lindoke »

BoemBoem schreef:........

Effe dromen :
Odoi
Schoofs
Coosemans

De rest mogen ze zelf invullen :lol:
Ik weet dat het dromen is, maar zelfs al zou dit realiteit worden is er nog een heel pak meer nodig om een competitieve ploeg te hebben. Ik begin echt te geloven dat we h**rechance gehad hebben dat we zoveel punten gehaald hebben. Ik heb toevallig nog een heel stuk van Mechelen tegen Eupen gezien en die twee ploegen spelen op dit moment beter voetbal dan ons. Dan weet je genoeg denk ik!
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Gebruikersavatar
weekenders
Berichten: 1079
Lid geworden op: 29 jan 2012, 11:30
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door weekenders »

lindoke schreef:
BoemBoem schreef:........

Effe dromen :
Odoi
Schoofs
Coosemans

De rest mogen ze zelf invullen :lol:
Ik weet dat het dromen is, maar zelfs al zou dit realiteit worden is er nog een heel pak meer nodig om een competitieve ploeg te hebben. Ik begin echt te geloven dat we h**rechance gehad hebben dat we zoveel punten gehaald hebben. Ik heb toevallig nog een heel stuk van Mechelen tegen Eupen gezien en die twee ploegen spelen op dit moment beter voetbal dan ons. Dan weet je genoeg denk ik!
Ik vind dat je die 2 op het ogenblik niet met ons moogt vergelijken, die spelen nu wel om hun vel proberen te redden, alles of niets.
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Jones »

Wil ik graag zien komen :

Een doelman à la Bolat die vertrouwen uitstraalt en zijn ploeg hierdoor beter laat spelen
Een centrale verdediger met ervaring en uitstraling
Een linksback die De norre op een andere, lees zijn vertrouwde positie kan doen spelen. Bv. Odoi
Een rechtsback ipv de immer bleke Dussaut en als alternatief voor Kitsiou.
Een centrale middenvelder met opbouwende en technische kwaliteiten en leiderschap ipv De petter
Twee flankmiddenvelders die weten wat scoren is en assists leveren, links en rechts. Zoals Ampoma van Beveren
Twee spitsen die uit de boot vielen in een competitie die beter zijn dan de onze. Spitsen type Saadi (ex-Kortrijk) en Chevalier.

Per direct doorsturen :
Dussaut-Boli-Pirard-Antunes-De Petter-Legaer-Ayala-Acolatse-Gueye-Goutas

Twijfelgeval : De sart
Moet dit seizoen nog kansen krijgen : Abrahams
Wat moet er nog ? Een TD met ervaring en Belgisch
Ambitie volgend seizoen : plaats 6 tot 8
Grootste bekommernis voor bestuur buiten de spelerskern : het volk naar Stayen terughalen
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door toyotacorolla »

Wie gaat dat betalen?,,
Dreke
Berichten: 3624
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Dreke »

toyotacorolla schreef:Wie gaat dat betalen?,,
Japanse sponsors. En als die er niet komen, lijken we met een probleem te zitten.
A loyal football fan only supports the shirt...
Mattesstvv
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 aug 2017, 09:34

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Mattesstvv »

Even ter info. ex-kanarie Rubin Okotie heeft een contract getekend bij Beerschot
STimVV
Berichten: 2699
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door STimVV »

Gisteren speelde de belofteploeg hun match tegen Antwerp.
STVV begon aan de match met oa: Antunes, Boli, Abrahams, Acolatse, Ayala, Bourard, Opdenakker (traint nu ook mee met de A-kern) Matarrese. Het viel me op dat ze met al die A-kern spelers in de ploeg toch verloren met 1-2... (Vandersmissen scoorde op corner)
Een aanval bestaande uit Acolatse-Abrahams-Bourard-Boli wist dus niet te scoren tegen de B-ploeg van Antwerp.
Geen conclusies, just a fact.
Mattesstvv
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 aug 2017, 09:34

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Mattesstvv »

Mogen vertrekken:

Pirard: Te weinig constante en toont geen enkele zekerheid in doel.
Antunes: te traag en lijkt zijn niveau van bij Oostende niet terug te kunnen halen. Misschien heeft het ontbreken van een voorbereiding er ook zeker geen goed aan gedaan.
Dussaut: Kan het niveau gewoon niet aan.
Goutas: Waarom heb je hem gehuurd? Is echt niet beter dan Matarrese hoor.
Botaka: Brengt veel te weinig en ook bij hem is er nauwelijks spraken van een versnelling. Remt het spel volledig af.
Acolatse: Kon zijn stempel nog niet drukken. Zoekt naar zijn goede vorm. Geef hier dan een jongeren eerder zijn kans.

Twijfel:

Gueye: Is veel te vaak geblesseerd waardoor hij zijn niveau nog niet kon halen. Gaat volgend jaar zijn laatste contractjaar in bij Hannover. Misschien een koopje en moet je hem nog een kans geven.
Bourard: Elke voorbereiding en ook de oefenwedstrijd op stage laat hij mooie dingen zien maar hij krijgt zelden zijn kans. Een jonge Belg met talent moet je misschien toch nog een kans geven.
Charisis en Kitsiou: Charisis heeft al meermaals zijn meerwaarde getoond dus het lijkt me logisch van hem te houden. Kitsiou maakt fouten maar toch lijkt hij mij voor een club als STVV een goede rechtsachter. Enkel kan je je de vraag stellen of hun vraagprijs niet te hoog ligt. Het moet ook realistisch zijn.
Ayala: Buiten de wedstrijd in en tegen Oostende heeft hij zelden een kans gehad. Mogelijks zegt dit genoeg over zijn kwaliteiten.


Einde contract:

Vetokele: Mist killersinstinct maar voor de rest een meer dan degelijke spits. Moet blijven!


Versterkingen:

2 Spitsen: Opties: Gianni Bruno ( Cercle Brugge) en Pollet ( Charleroi)

Afhankelijk of Vetokele al dan niet blijft moeten er 1 of 2 spitsen bij. Zowel Pollet als Bruno zijn einde contract bij respectievelijk Charleroi en Cercle Brugge. Pollet is dit seizoen niet meer zeker van een basisplaats maar kan voor ons nog zeker van meerwaarde zijn. Hij kwam dit seizoen 10 keer aan de aftrap en scoorde twee keer. Bruno scoorde dit seizoen drie keer voor Cercle Brugge maar had geregeld last van kwetsuren. Hij is ook einde contract en heeft ervaring in de Franse eerste klasse waar hij regelmatig aan spelen toe kwam.

2 Flankaanvallers: Opties Aguemon (OHL) en Ocansey (Eupen)

Dit seizoen hadden we geen flankaanvallers met snelheid. Dit ontbrak vooral waardoor we in gesloten wedstrijden te weinig kansen konden creëren.
In 1B loopt er met Aguemon iemand bij een actie kan maken en veel snelheid heeft. Hij bewijst voor het tweede jaar op rij dat hij tot 1 van de beste flankspelers in 1B behoort. Hij scoorde dit seizoen 7 keer in 24 wedstrijden. Mocht Eupen degraderen is het misschien handig om eens te polsen naar Ocansey. Vind hem een onvoorspelbare speler die met 1 actie een match kan beslissen. Hij is ook nog maar 20 jaar en heeft toch al 71 matchen op de teller waarin hij 13 keer scoorde.

Centrale verdediger: Opties: Weuts ( Lierse)

Met Kotysch en Texeira heeft STVV al twee sterke centrale verdedigers. Misschien kan Weuts een optie op hun twee zijn. De 27-jarige verdediger heeft al 205 wedstrijden op de teller staan en beschikt over een uitstekende mentaliteit. Hij is einde contract op het einde van het seizoen en kan gratis gehaald worden.

Flankverdedigers: Optie: Capon ( Oostende) en Vansteenkiste ( Roda JC)

Brecht Capon is einde contract bij Oostende en indien Kitsiou vertrekt zal er hier versterking nodig zijn. Mocht Dussaut ook beschikken kan Laurens Paulussen misschien een goede optie zijn als vervanger van Capon. Beide spelers hebben de nodige ervaring en zeker Capon kan voor een meerwaarde zorgen. Beide spelers zijn einde contract. Net als Jannes Vansteenkiste die einde contract is bij Roda JC en dit seizoen een vaste waarde is. Hij kan samen met De Norre strijden voor een basisplaats.

Doelman: Begois (Groningen)

Mocht Pirard vertrekken hebben we een nieuwe doelman nodig. Begois kan mogelijk voor ervaring zorgen tussen de palen. Hij is transfervrij en was dit seizoen tweede doelman bij Groningen.

Op Aguemon en Ocansey na zijn dit allemaal spelers die einde contract zijn. Wat denken jullie hiervan?
Trunekson
Berichten: 333
Lid geworden op: 02 jul 2017, 23:36

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Trunekson »

Aguemon, Capon en Ocansey mogen zeker komen. Begois is een vliegevanger en Weuts is niet beter dan Goutas.
Pollet mist nu net dat wat we nu missen: goeie afwerking
Plaats reactie