Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

bert1924
Berichten: 839
Lid geworden op: 11 okt 2010, 14:48

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door bert1924 »

Volgens Engelse kranten zou de deal met Akpon rond zijn voor 2.000.000 pond
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door vdl »

AirMontella schreef:Wat ziet iedereen in die Ganvoula? Of willen we echt met de voorlijn spelen waar Westerlo mee degradeerde?

Is trouwens vandaag verkocht aan Bochum.
Toen was die jongen 19.
Wat heeft Akpom trouwens al meer bewezen?
Ik vind het een groot risico voor een club als stvv om zoveel geld te geven aan een speler die nog alles moet bewijzen.
Zelfs Zulte Waregem geeft niet zulke bedragen .
Dit is gewoon een gebrek aan scouting, dan moet je gekke bedragen gaan betalen omdat je niks vind.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door STVV-fan »

vdl schreef:
AirMontella schreef:Wat ziet iedereen in die Ganvoula? Of willen we echt met de voorlijn spelen waar Westerlo mee degradeerde?

Is trouwens vandaag verkocht aan Bochum.
Toen was die jongen 19.
Wat heeft Akpom trouwens al meer bewezen?
Ik vind het een groot risico voor een club als stvv om zoveel geld te geven aan een speler die nog alles moet bewijzen.
Zelfs Zulte Waregem geeft niet zulke bedragen .
Dit is gewoon een gebrek aan scouting, dan moet je gekke bedragen gaan betalen omdat je niks vind.
:zot: :zot: :zot: :zot: :zot: :zot:

Ongelooflijk. Topclubs in Belgie zitten achter hem. Clubs uit Frankrijk zitten achter hem.

Jappen tonen besluitvorming (zijn El Kaabi al verloren en doen er nu alles aan om Akpom binnen te halen)
Jappen tonen dat ze DURVEN investeren en DURVEN risico nemen
Jappen tonen dat ze WEL geld hebben
omeloe
Berichten: 1157
Lid geworden op: 17 okt 2010, 21:47
Supporter van: STVV
Locatie: Stevoort

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door omeloe »

vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door vdl »

STVV-fan schreef:
vdl schreef:
AirMontella schreef:Wat ziet iedereen in die Ganvoula? Of willen we echt met de voorlijn spelen waar Westerlo mee degradeerde?

Is trouwens vandaag verkocht aan Bochum.
Toen was die jongen 19.
Wat heeft Akpom trouwens al meer bewezen?
Ik vind het een groot risico voor een club als stvv om zoveel geld te geven aan een speler die nog alles moet bewijzen.
Zelfs Zulte Waregem geeft niet zulke bedragen .
Dit is gewoon een gebrek aan scouting, dan moet je gekke bedragen gaan betalen omdat je niks vind.
:zot: :zot: :zot: :zot: :zot: :zot:

Ongelooflijk. Topclubs in Belgie zitten achter hem. Clubs uit Frankrijk zitten achter hem.

Jappen tonen besluitvorming (zijn El Kaabi al verloren en doen er nu alles aan om Akpom binnen te halen)
Jappen tonen dat ze DURVEN investeren en DURVEN risico nemen
Jappen tonen dat ze WEL geld hebben
Was Akpom dan zo goed,waren blijkbaar toch niet zo overtuigd van zijn kwaliteiten dat ze eerst met die Marokaan bezig waren.
Ja kan inderdaad met geld gooien maar of dit zo doordacht is weet ik niet.
Als er al topclubs interesse hadden ,wat ik betwijfel, is gewoon om de prijs op te drijven,waarop hebben die dan gewacht?
Tis niet dat hij opt WK zat he.
Met dat geld had ik onze Grieken gekocht.
Bartman
Berichten: 901
Lid geworden op: 24 jul 2011, 21:23

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Bartman »

Als Akpom dan al meer dan 2 mio waard zou zijn, dan is Charisis met 1,2 mio een koopje.

Dit lijkt op een paniektransfer. Als het al zover komt, want qua transfers afronden (of spelers in Sint Truiden krijgen) kunnen ze nog veel leren. De Jappen moeten nog veel sushi eten.
Trunekson
Berichten: 333
Lid geworden op: 02 jul 2017, 23:36

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Trunekson »

Bezus heeft net een foto gepost op Intstagram van de spelerfoto van hem dit seizoen met als bijschrift 'tot nu toe dus...'.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door STVV-fan »

Trunekson schreef:Bezus heeft net een foto gepost op Intstagram van de spelerfoto van hem dit seizoen met als bijschrift 'tot nu toe dus...'.
Allright, that's it.

Bezus verkopen, Legear verkopen en van de opbrengst Morioka halen, gedaan met dat gezeik....
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6716
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Jacques »

Gisteren was het dat het allemaal niks mocht kosten, vandaag dat het te veel kost. :mrgreen:
Overdrijven is een kunst
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door enrique »

Jacques schreef:Gisteren was het dat het allemaal niks mocht kosten, vandaag dat het te veel kost. :mrgreen:
Ik vraag het mij af
Al geven ze 5 miljoen
Wat is het probleem?
Gebruikersavatar
KNRI
Berichten: 508
Lid geworden op: 26 aug 2011, 18:48

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door KNRI »

Akpom zou voor ons een super transfer zijn!
Gezien zijn prestaties vorig jaar had dit de eerste transfer uit het rijtje moeten worden. Jammer dat het zolang aangesleept heeft, al zullen hier wel redenen voor zijn...

Ook toch nog maar even wachten op de officiele bekendmaking...
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Tompie »

enrique schreef:
Jacques schreef:Gisteren was het dat het allemaal niks mocht kosten, vandaag dat het te veel kost. :mrgreen:
Ik vraag het mij af
Al geven ze 5 miljoen
Wat is het probleem?
Het probleem is het onevenwicht. Bij de overige transfers leek het vooral goedkoop te moeten zijn. Nu plots meer dan 2 miljoen voor een speler die nog alles te bewijzen heeft. Scoorde enkele doelpunten in PO2, net zoals pakweg Abrahams dat deed paar seizoenen terug. Zal aangekondigd worden als een toptransfer terwijl het afwachten wordt of hij onze aanval zal kunnen dragen.

Charisis had je voor minder geld en was vorig seizoen een cruciale schakel. Zijn komst had een no brainer moeten zijn als geld dan toch geen probleem is.

Pas op, het is prima als de Japanners nu effectief daadkracht beginnen te tonen. En als zij meer dan 2 miljoen willen geven, zoveel te beter. Maar dan mogen ze met gelijkaardige bedragen ook het middenveld en de defensie nog verder versterken. Akpom is dan niet meer dan een eerste (risicovol) stapje in de goede richting.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Jones »

Akpom halen voor dat bedrag is goed maar dan ga je krijgen dat medespelers gaan reageren en muiterij gaan doen, vooral degenen die nu meer willen. Men haalt er beter zo enkele dan van dat kaliber, dan is de koek wat verdeeld en is niet alleen Akpom de grootverdiener.
Akpom zou door de rest op een eilandje kunnen geduwd worden al jullie begrijpen wat ik bedoel. Nu wordt er veel van Akpom verwacht. Kan die jongen die mentale druk aan ? 3 matchen niet gescoord en het gezaag begint he...
Ik kijk al wat verder he.
Er zal toch goed over nagedacht moeten worden.
Daarom zou ik in steun en om ev. Te anticiperen op een vertrek van Bezus, Morioka binnenhalen en Teixeira een verbeterd contract aanbieden van 3 jaar zodat hij hier zijn loopbaan kan afsluiten. Legaer is bijzaak.
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door enrique »

Dan hadden de supporters van PSG ook zo moeten reageren
Neymar 222 miljoen? Dan hadden ze er beter 2 van 100m gekocht
Soit, geen probleem

Het is nooit te laat om van gedacht te veranderen
Ze dachten misschien dat het gratis kon... rarara wie nog
En ze hebben het mss door
Laat het ons hopen
Graag nog een mid, 2 zelfs als Bezus terug naar zijn dorp gaat in Oekraine
En een goeie RB
Zijn de 2 Grieken nog transferabel?
Een ander zaak, als ge ne LB en ne RB hebt, kunt ge De Norre in zijn biotoop zetten... ? ?

Maar

Akpom voorlopig niks officieel ... toch niks gezien
Plaats reactie