Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door enrique »

Redeneren wij zo niet ?
Als er morgen ene belt die u 20% meer betaalt, gaat ge dan niet nadenken ?
Trouwens, moest ik nu speler zijn van STVV zou ik zeker zo redeneren ...
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door STVV-fan »

Nu ga je weer beginnen wenen Enrique, ik weet het, maar die laatste natrap vind ik niet mooi.

Waarom "nu zeker"? Omdat ze hunne kop zot hebben laten maken door de pers?
Eerst wenen, wenen, wenen dat ze niets horen van de Jappen en op twee weken van het einde iedereen, 1 voor 1, bij VDA gekomen om een toekomstgericht gesprek te hebben (rekenen we op jou of niet).

Dat ze wenen dat De Roeck buitenligt? Van voor de winterstop stond je op een PO I plaats. Van dan tot aan de start van PO II zat je in vrije val. Zeker vanaf de winterstop.
Als zij dan zeggen dat De Roeck schitterend werk levert, tja, dan zeggen zij eigenlijk, onrechtstreeks, dat zij het gewoon niet kunnen? Dan zou ik maar stoppen met zo hoog van torens te blazen als ik de spelers was.

Spelers die zich in eerste instantie laten beïnvloeden door de gazetten (die maar al te graag sensatie zoeken), tja... Die zijn zelf niet met hun job bezig....
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door enrique »

:lol: :lol: :lol:
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door BoemBoem »

Dat klote gezever wordt hier alleen maar erger..

Speek af, klop is op elkanders gezicht en ga verder met uw leven..

Een tijd waar niemand iets verneemt van de plannen van de eigenaar, de hele staf wordt ontslagen, ... is het idd niet slecht om als speler verder te kijken dan uw neus lang is..

Loyaliteit in het voetbal is verdwenen toen het Bosman arrest is ontstaan..

Zonder STVV zou bezus nu idd misschien weinig voorstellen..
Gaat hij weg, so be it..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Johan
Berichten: 405
Lid geworden op: 10 jan 2011, 13:54

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Johan »

Als ge als bestuur op het moment dat ge in de play-off staat en dan weigert te investeren... en als ge spelers zoals Charisis en Kitsiou waarschijnlijk niet wil aankopen ... dan vraag ik mij af wat de toekomst zal brengen. Een scheet in een fles en volgend seizoen nog voor 1500 man.
Wereldvreemde alliens die Jappen.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door STVV-fan »

Johan schreef:Als ge als bestuur op het moment dat ge in de play-off staat en dan weigert te investeren... en als ge spelers zoals Charisis en Kitsiou waarschijnlijk niet wil aankopen ... dan vraag ik mij af wat de toekomst zal brengen. Een scheet in een fles en volgend seizoen nog voor 1500 man.
Wereldvreemde alliens die Jappen.
Voor de miljoenste keer: Japanners ALTIJD gezegd dat ze pas gingen investeren van deze zomer. Achteraf afkomen: jamaar, jamaar, jamaar, de Jappen hadden moeten investeren ==> wist je op voorhand.

Kitsiou en Charisis tesamen kosten om en bij de 3 miljoen (!!!!) euro als je de opties licht. Met alle wil van de wereld, maar dat is er toch lichtjes over
Johan
Berichten: 405
Lid geworden op: 10 jan 2011, 13:54

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Johan »

Als je voor de twee beste huurders geen 3 miljoen kan ophoesten, hou ik mijn hart vast. Een grote dikke ZERO wordt dit Japans grapje.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door lindoke »

Ik vind ook dat er gerust wat meer geduld mag getoond worden . Japanners zijn een trots volkje en ik denk niet dat ze in dit project gestapt zijn om zich belachelijk te laten maken.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door vdl »

Johan schreef:Als je voor de twee beste huurders geen 3 miljoen kan ophoesten, hou ik mijn hart vast. Een grote dikke ZERO wordt dit Japans grapje.
Ja wie in België kan dat betalen,buiten de G5.
Een beetje realisme mag ook wel.
Niemand weet wat de nieuwe eigenaars van plan zijn,we kunnen alleen met een bang hart afwachten.
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Jones »

Als je Bezus op TVL hoort dat hij misschien weggaat en nog niks van STVV HOORDE, ZAKT MIJN BROEK AF.
Uw huurlingen okee, maar Bezus ?
Komaan bestuur. Ik denk dat Vandenabeele te laat begonnen is. Half april pas. Die moest waarschijnlijk zijn opzeg nog doen. Bezus speelt zich al maanden in de kijker. Zelfs al laten ze hem gaan hadden ze beter verlengd om meer voor hem te vangen of die is ook weer weg voor 1 miljoen ipv 3 of 4
Ik hoop toch dat ze daar in Japan weten wat men hier verwacht...3 jarenplan. De betere houden en versterken, dat noem ik groeien

https://www.tvl.be/sport/spelers-stvv-z ... omst-59955
Laatst gewijzigd door Jones op 20 mei 2018, 23:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Jones »

Wat een matte boel hier ! Ik zie dat er hier op het forum ook al velen hebben afgehaakt, net als op de Stayen-tribunes.
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Jones »

vdl schreef:
Johan schreef:Als je voor de twee beste huurders geen 3 miljoen kan ophoesten, hou ik mijn hart vast. Een grote dikke ZERO wordt dit Japans grapje.
Ja wie in België kan dat betalen,buiten de G5.
Een beetje realisme mag ook wel.
Niemand weet wat de nieuwe eigenaars van plan zijn,we kunnen alleen met een bang hart afwachten.
Het mag weer niks kosten misschien ? Ook die Keniaanse linksback is gratis. Geen huurlingen die veel kosten maar deze heeft weer een allooi met vraagtekens. Kan meevallen maar ook verzieken
Positivo
Berichten: 1854
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Positivo »

Geduld.

1. Bezus : De man heeft nog een contract van 2 jaar (1 +1 optie), hier brandt toch niks vd kant van stvv ?! De Japanners zijn langetermijn planners... In die optiek is de situatie Bezus nu zeker (nog) niet belangrijk voor hen.
2. Die Keniaan is er toch nog niet bij mijn weten ?
3. Onze voorzitter David Meekers is een echt een heel "clever" man, hij is de man die al de jaarrekeningen rond stvv voor RD superviseerde. Nu min of meer de spreekbuis van de Japanners. Als hij zegt dat men binnen 3 jaar richting PO1 wil evolueren, blijft hij inderdaad op de vlakte. Die stap hadden we dit jaar al wat gezet, maar ik had dit verwacht.
4. Daarom verwacht geen spectaculaire zaken, dan zul je erg ontgoocheld zijn.
5. De Japanners zetten in op de jeugd, dat vraagt tijd - maar is mi de juiste manier om de hele club aan elkaar te binden, en om terug de stvv beleving te krijgen, wat iedereen zowat hier vraagt.
6. VDL schreef hier, niet eens 3 miljoen voor de Grieken.... Is dat niet bijna de helft van het huidige stvv budget ? Realistisch blijven hé !
7. Vergeet niet dat de Japanners bezig zijn een structuur neer te zetten, hier is oa een financieel directeur David Yajima, vroeger was er RD (in zijn vrije tijd) en PB. Het is hun Dna om gestructureerd te werk te gaan.

Geduld....
Verwacht voor het komende seizoen, op gebied van transfers dat de Japanners zullen trachten een ploeg neer te zetten zoals afgelopen seizoen. Met een minimum aan gehuurde spelers. Dat is al een eerste hele grote stap. En dan kan het alle kanten op.
- Goede start en weinig blessures richting PO1,
- Gemiddelde start, gemiddelde blessures .... Ergens er tussenin
- Slechte start en veel blessures richting ellende.

Kortom het lot van een niet G5 club (cfr. Kv Mechelen). Zelfs een club als Charleroi, kan in een slecht scenario (slechte start, veel blessures) in de ellende geraken volgend seizoen.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Brusselmans »

OK, dan zal ik over een jaar of 3 nog eens zien om terug te komen !
Dat noemen ze geduld, zoals gevraagd ...

Ik hoor al een halve eeuw dat ze een stabiele club met aansluiting naar de (sub)top willen worden, dan zal het op een paar jaarkes nie meer aankomen denk ik !

Ik zal het helaas niet meer meemaken, wegens niemand wordt zo oud !
sander0910
Berichten: 138
Lid geworden op: 12 jan 2017, 10:00

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door sander0910 »

VDA heeft bij de voorstelling gezegd dat tegen 18 juni normaal gezien de volledige kern samengesteld zal zijn
Plaats reactie