Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

stvv fan
Berichten: 627
Lid geworden op: 26 jul 2011, 10:28

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door stvv fan »

Hoe zit het met sankhon eigenlijk feitelijk?!?!?
Voorspelling: STVV strand op een 11de plaats na een sterke start van het seizoen met uitblinkers Steuckers en Smets. De beker laten we aan ons voorbij gaan door een uitschakeling in de 8ste finale.
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door enrique »

Die is 3 weken geleden vertrokken naar het dichtstbij zijnde station. Maar daar is hij nooit aangekomen... Sindsdien is hij spoorloos.
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Tompie »

Jones schreef:
Tompie schreef:
Jones schreef:Ge staat op 2 weken van de competitiestart. Ge hebt alleen Boli in de spits die het niet kan en Wolke Janssens. Ga dat eens ergens uitleggen. NAZON 5 kg te zwaar en conditionele achterstand. En dan komen ze met een rechtsbuiten en een Keeper die we niet urgent nodig hebben. Waar blijft die wk spits Vandenabeele ?
Volgende week vertrok Vandenabeele op vakantie.
Wel hij zal nog hard moeten werken want in de spits moet dr mi imum nog 1 bij
Een belangrijke nuance: Boli kan het wel degelijk. Het komt er alleen te weinig uit. Maar intrinsiek is Boli een uitstekende spits. Mensen zijn soms nogal kort van geheugen. Boli was vorig seizoen niet goed maar daarvoor wel heel belangrijk. In één van de voorgaande seizoenen won je trouwens bijna uitsluitend in een wedstrijd waarin hij scoorde.

Als Brys bij hem de juiste snaar kan raken en hij fit blijft, kan ook Boli net als Ceballos een goede "transfer" zijn. Maar ik ben wel akkoord dat het risico te groot is om daar alleen maar op te hopen zonder waardig alternatief.
Dat kan je toch niet menen. Hij staat al 2 seizoenen constant buitenspel en valtbij een actie over zijn eigen voeten. Bij het minste contact gaat hij liggen. Scoort soms maar 90 % met de kop. Heeft geen deftig schot in de benen en is dikwibls gekwetst. Zelfs een blinde mol ziet dat.

Komaan he Tompie, van u had ik toch wat meer inzicht verwacht. Komt daar nog eens bij xat men hem verweet wegens zijn te korte spieren, zijn rekoefeningen niet naar behoren te doen tijdens zijn revalidatie.
Wij hebben gewoon al lang geen spits meer die er met gemak 10 inlegd. STVV scoort al meerdere seizoenen bijna het minst van eerste klasse.
Ik meen dat wel. :) Ik was hier vorig jaar ook een van de enige die zei dat Legear een serieuze sportieve versterking zou zijn, ik kreeg toen ook al de volle lading dus daar lig ik niet van wakker. ;)

Ik zeg ook niet dat Boli goed speelde vorig seizoen, voor alle duidelijkheid. Ik zeg enkel dat hij wel de kwaliteiten heeft om van goudwaarde te zijn voor STVV. Bekijk zijn wedstrijd in Anderlecht dit seizoen, en niet alleen om zijn twee doelpunten. Dan zie je zijn klasse boven drijven. Boli heeft gewoon afgedaan bij een deel van de aanhang en sindsdien is zijn vormcurve enorm bergaf gegaan. Misschien dat er nog iets extrasportief heeft meegespeeld, dat weet ik niet.

Maar mensen die een Gueyé wel zouden willen houden of eventueel zelfs Akpom maar Boli zomaar bij het huisvuil zouden zetten, dat vind ik echt onbegrijpelijk. Kort van geheugen op zijn minst.

Toegegeven, hij moet dit seizoen opnieuw beter presteren. Maar ik geloof dus wel dat dat kan. :) De toekomst zal het uitwijzen. ;)
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door voetballiefhebber »

Ik ben het helemaal eens met Tompie. Je ziet en voelt dat Boli het wel in zich heeft, maar om de ene of andere reden komt het er niet uit. Je hebt de indruk als je hem ziet dat hij nonchalant is en het hoofd vaak niet mee wil. Als ze dit kunnen veranderen, dan kan het wel lukken met hem. Toch zal hij wellicht wat wisselvallig blijven, maar dat heb je bij veel spelers eigenlijk. Ook Akpom was wel wisselvallig, maar algemeen gezien wist die de goal wel staan.

Waar blijft trouwens minstens 1 WK-speler. Ze waren zelfs naar Rusland getrokken om met 2 spelers te spreken en minstens 1 zou worden aangeworven, toch? Als die nu uit België, Frankrijk, Engeland of Kroatië komt versta ik nog dat die er niet is. Maar uit die landen zie ik hem toch niet komen.
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Jones »

voetballiefhebber schreef:Ik ben het helemaal eens met Tompie. Je ziet en voelt dat Boli het wel in zich heeft, maar om de ene of andere reden komt het er niet uit. Je hebt de indruk als je hem ziet dat hij nonchalant is en het hoofd vaak niet mee wil. Als ze dit kunnen veranderen, dan kan het wel lukken met hem. Toch zal hij wellicht wat wisselvallig blijven, maar dat heb je bij veel spelers eigenlijk. Ook Akpom was wel wisselvallig, maar algemeen gezien wist die de goal wel staan.

Waar blijft trouwens minstens 1 WK-speler. Ze waren zelfs naar Rusland getrokken om met 2 spelers te spreken en minstens 1 zou worden aangeworven, toch? Als die nu uit België, Frankrijk, Engeland of Kroatië komt versta ik nog dat die er niet is. Maar uit die landen zie ik hem toch niet komen.
Ze zullen te weinig bieden he
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door enrique »

Dieumerci is vrij... :D
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6716
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Jacques »

Hmm, geen WK gespeeld. Beetje te min naar onze normen. :ugeek: :P

Wat Sekine en kunstgras betreft: ik denk dat je in de hele Jupkesliga geen 10 spelers vindt die kunstgras boven echt gras prefereren. Kunstgras is alleen maar beter in de winter als natuurlijke velden er quasi onmogelijk bij liggen. Ik ben er redelijk zeker van dat 90% van de spelers (ook die van ons) er zo over denkt. Sekine zegt niks nieuws.


(al een chance dat ze niet met Mboyo zijn afgekomen)
Overdrijven is een kunst
Franz
Berichten: 1764
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Franz »

Jacques schreef:Hmm, geen WK gespeeld. Beetje te min naar onze normen. :ugeek: :P

Wat Sekine en kunstgras betreft: ik denk dat je in de hele Jupkesliga geen 10 spelers vindt die kunstgras boven echt gras prefereren. Kunstgras is alleen maar beter in de winter als natuurlijke velden er quasi onmogelijk bij liggen. Ik ben er redelijk zeker van dat 90% van de spelers (ook die van ons) er zo over denkt. Sekine zegt niks nieuws.


(al een chance dat ze niet met Mboyo zijn afgekomen)
Voetballers verkiezen een perfecte grasmat - met echt gras dus - boven kunstgras.
Maar als de grasmat er niet perfect bijligt - zoals inderdaad dikwijls in de winter - liever kunstgras dan modder- of hobbelvoetbal.
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door stvvilvoorde »

Hoe lang konden wij vroeger van een perfecte grasmat genieten?
Half september was die meestal al naar de vaantjes en dan konden we de rest van het seizoen op ons pattattenveld afwerken en dan heb ik het nog niet over de bult van staaien.
Enkel alleen al daarvoor vind ik het kunstgras beter.
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door enrique »

Eigenlijk is wat wij willen niet van toepassing
Als 90% liever op natuurlijk gras speelt, heb je je ernaar te schikken
In de zin van
Hoe groot zou het % zijn dat een transfer niet ziet zitten omwille van kunstgras, in combinatie met de centen en aanzien van club
Geen idee eigenlijk
Maar er gaan er zeker tussen zitten, denk ik
Trouwens van dat pattenveld
Twijfel of daar met modern onderhoud niks aan te doen zou zijn
Nooit fan geweest van dat kunstgras
sander0910
Berichten: 138
Lid geworden op: 12 jan 2017, 10:00

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door sander0910 »

https://www.hbvl.be/cnt/dmf20180712_036 ... voor-china de WK-spits gaat dus naar China. Hebei China Fortune heeft er 6 miljoen euro voor betaald staat op transfermarkt.
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door BoemBoem »

sander0910 schreef:https://www.hbvl.be/cnt/dmf20180712_036 ... voor-china de WK-spits gaat dus naar China. Hebei China Fortune heeft er 6 miljoen euro voor betaald staat op transfermarkt.
Spijtig..
Totaal ander kaliber dan we gewend zijn..

Hoopvol dat men nog enkele van deze op het vizier heeft !
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Henri is de man »

Ondertussen is Hamza Massoudi een kanarie
Kent iemand die ?

https://www.voetbalprimeur.be/nieuws/82 ... ndard.html
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door STVV-fan »

Over ons kunstgras: ik weet dat er in een interview met Acolatse hetzelfde werd aangehaald, Acolatse zei toen dat er specifieke oefeningen bestonden om uw spieren te verstevigen.
Nieuwe methodes? Ahja, we zullen eens gaan vragen aan Eupen, Kortrijk, Beveren, Lokeren, Mechelen,.... Waar die nieuwe technieken uit bestaan. Want die hebben een biljarttafel mat liggen zowel binnen als buiten de winter.

Over de spits: Tja, persoonlijk akkoord wil zeggen dat hij op het punt stond hier te tekenen, maar als dan een Chinese ploeg met de miljoenen zwaait, tja.
Mooi om te zien dat je een hoger type speler ambieert, maar nu moeten ze wel vanaf nul terug beginnen....
Plaats reactie