Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door STVV-fan »

Het Genk dat je nu aan het werk ziet is inderdaad ook een werk geweest van lange adem.

Het is niet zo dat het plots boenk, baf daar stond.
Hier heeft het Genkse bestuur ook een drietal jaren aan gewerkt hoor, met ook genoeg vallen en opstaan. Het is eerlijk gezegd de eerste keer sinds relatief lang dat Genk nog zo een deftig seizoen aan het spelen is.

Zoals Marc Hendrickx aangeeft, het is misschien wel een overgangsjaar voor STVV. Staat in het Belang.
Gunther Schoofs daarentegen hakt er met de botte bijl in door uitspraken ook weer uit hun context te rukken en te zeggen dat onze PO I ambitie sureëel is.
Terwijl de Jappen zelf altijd gezegd hebben dat men PO I wil na 3 jaar, maar als het vroeger komt is het ook ok.


Iemand nog iets over die Jap gehoord?
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Brusselmans »

STVV-fan schreef:Het Genk dat je nu aan het werk ziet is inderdaad ook een werk geweest van lange adem.

Het is niet zo dat het plots boenk, baf daar stond.
Hier heeft het Genkse bestuur ook een drietal jaren aan gewerkt hoor, met ook genoeg vallen en opstaan. Het is eerlijk gezegd de eerste keer sinds relatief lang dat Genk nog zo een deftig seizoen aan het spelen is.

Zoals Marc Hendrickx aangeeft, het is misschien wel een overgangsjaar voor STVV. Staat in het Belang.
Gunther Schoofs daarentegen hakt er met de botte bijl in door uitspraken ook weer uit hun context te rukken en te zeggen dat onze PO I ambitie sureëel is.
Terwijl de Jappen zelf altijd gezegd hebben dat men PO I wil na 3 jaar, maar als het vroeger komt is het ook ok.


Iemand nog iets over die Jap gehoord?
Hier zijn ze al 295 jaar eraan aan het werken.

Heel mijn leven heb ik van STVV niks anders gehoord dan :
- we gaan een stabiele eersteklasser worden, maar geef ons tijd.
- 3 - 4 - 5 en meer jarenplannen.

Op een dag wordt een mens dat beu natuurlijk.

PS. Hiermee wil ik geen afbreuk doen aan de inspanningen van de Jappies.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Jacques »

STVV-fan schreef: Het is niet zo dat het plots boenk, baf daar stond.
Hier heeft het Genkse bestuur ook een drietal jaren aan gewerkt hoor, met ook genoeg vallen en opstaan. Het is eerlijk gezegd de eerste keer sinds relatief lang dat Genk nog zo een deftig seizoen aan het spelen is.
Inderdaad. Het heeft daar ook even geduurd vooraleer de puzzelstukken op hun plaats vielen. idem trouwens voor Zulte-Waregem, Charleroi en nog andere clubs die tot voorbeeld strekken.

Betreft PO1: natuurlijk maakt hbvl er een halve karikatuur van, maar wat had je anders verwacht? DMM heeft het over een plan over drie jaar, Meekers over 40 punten (waarmee je nooit PO1 haalt). Om de ambitie van DMM waar te maken, moet je inderdaad richting 40 punten (en liefst nog iets meer) en top 10 gaan. Dan kan je weer een stukje verder bouwen en vervolgens mikken op top 8 en 45 punten.
Er is maar 1 bron die de mond vol heeft over PO1 ambities en dat zijn de media zelf. Het kan dan ook haast niet anders of Schoofs richt zich vooral tot zichzelf en zijn collega's, als hij oproept om te zwijgen over PO1. ;)
Overdrijven is een kunst
panter
Berichten: 570
Lid geworden op: 05 dec 2010, 18:53

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door panter »

Hoeveel spelers staan eigenlijk op hun plaats te spelen! Er is veel gekocht om maar te kopen maar niet waar het nodig is zo kan je nog 10 jaar investeren in een ploeg!
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door STVV-fan »

panter schreef:Hoeveel spelers staan eigenlijk op hun plaats te spelen! Er is veel gekocht om maar te kopen maar niet waar het nodig is zo kan je nog 10 jaar investeren in een ploeg!
"kopen om te kopen". Grappig, want is het niet op dit forum dat ik al weken aan een stuk mag lezen dat er "nog veel mag bijkomen" en dat we "flankspelers moeten gaan halen"?

We hebben iedereen die we moeten hebben, je moet niemand meer bij gaan halen als er niemand vertrekt, want anders gooi je ze allemaal op een hoop.

Het is nu aan de trainer om iedereen op de plaats te zetten waar hij moet staan.

Jullie geven de oplossingen toch allemaal zelf?
De Norre op rechts. Antunes op links.
Endo op rechts, De Norre op links.

Ceballos op linkerflank en Acolatse op rechts.
Sekine, Legaer, Botaka, de Bruyn.

Allemaal alternatieven genoeg, maar de trainer moet wel nu een rechtlijnig systeem hanteren.
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door enrique »

Ge moet wel transfers doen op de backs he
De Norre is van opleiding geen flankverdediger
Is zelfs middenvelder
Endo eerst centrale verdediger, dan verd.mid
Een RB is een RB, een CV is een CV, een CM is een CM
Is het nu zo moeilijk om een goede RB te vinden die opgeleid is als RB en speelt
LB hetzelfde
Die zijn ze gaan halen, maar hij wordt niet opgesteld
Wat was dan de basis voor een transfer, voor niks?
Goed genoeg of niet, je haalt geen spelers om 3 weken erna te zeggen, hij voldoet niet
Stel hem maar op
Om van de eigen jeugdopleiding nog maar te zwijgen
Om de 20 jaar komt er ene door
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Tompie »

Charisis op huurbasis naar Kortrijk volgens Het Nieuwsblad. Ze beweren wel dat Kortrijk Charisis huurt van ons, dat lijkt me toch een foutje. ;)
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Gebruikersavatar
AirMontella
Berichten: 1315
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:36

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door AirMontella »

Tompie schreef:Charisis op huurbasis naar Kortrijk volgens Het Nieuwsblad. Ze beweren wel dat Kortrijk Charisis huurt van ons, dat lijkt me toch een foutje. ;)

:(
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Jacques »

Koike heeft intussen getekend. Hoop dat het meer is dan gewoon ene voor de beloften, anders blijven we met manke flanken zitten.

Abrahams trekt intussen naar Westerlo, niet op uitleenbasis, wel definitief. Hopelijk krijgen we daar later geen spijt van.

Charisis naar Kortrijk zou serieus balen zijn. Niet alleen zouden wij hem goed kunnen gebruiken, bovendien maakt hij -samen met Ezekiel- van Kortrijk niet langer een gedoodverfde degradatiekandidaat. De aanwezigheid van COL zal wel niet vreemd zijn aan die overgang.

Geen ochtend om vrolijk van te worden. Soms heb je van die dagen dat je beter gewoon in bed was blijven liggen.
Overdrijven is een kunst
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door enrique »

Zwaar teleurgesteld
Gebruikersavatar
Antismurf
Berichten: 253
Lid geworden op: 22 jun 2017, 11:08

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Antismurf »

Abrahams vertrekt naar Westerlo. Definitieve transfer volgens VoetbalBelgie
Gebruikersavatar
the fan
Berichten: 1225
Lid geworden op: 24 nov 2010, 11:22

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door the fan »

Ongelooflijk!
Het boeit me steeds minder en minder...
kan me zelfs niet meer opladen om een thuismatch bij te wonen, dat na meer dan 20 jaar abonnee.
Een jeugdproduct, voeling met de jeugd en streek is compleet weg, :-(
Louis XIV
Berichten: 1239
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Louis XIV »

the fan schreef:Ongelooflijk!
Het boeit me steeds minder en minder...
kan me zelfs niet meer opladen om een thuismatch bij te wonen, dat na meer dan 20 jaar abonnee.
Een jeugdproduct, voeling met de jeugd en streek is compleet weg, :-(
Jeugdproduct, wie bedoel je ??
Positief blijven hé, BTW voetbal is maar bijzaak, er zijn nog zoveel schoon dingen in't leven
Cheers ! L XIV
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door STVV-fan »

Technisch gezien was Abrahams "brol vant netwerk", want Roland heeft hem van de Hongaren naar ons gelsuisd.

Ik snap echt niet waarom je Abrahams gewoon geen kans gaf.
Telkens ik samenvattingen van de beloften las, stak hij ertussen.
In de oefenmatchen speelde hij ook redelijk.

Onbegrijpelijk.

En nu ga je het zien, nu gaat hij bij Westel de pannen van het dak spelen.
Hopelijk verkocht met doorverkooppercentage....
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door vdl »

Geen enkele trainer zag het in Abrahams,zal wel iets tekort komen voor eerste dan zeker,beloften is toch nog een heel ander niveau.
Charisis naar Kortrijk vind ik veel pijnlijker,omdat je weet wat je er aan hebt en niet aan de mannen die je nu gehaald hebt.
Plaats reactie