Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door enerkey »

Legaer heeft zowat heel de wedstrijd fysiek moeten bijtrainen op het b-veld.
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1446
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Krisaias »

Teveel verwend door de softe aanpak van JDR, die de heren voetballers bijvoorbeeld na de play off II nederlaag in Eupen een dagje vrijaf gaf omdat ze 'het laatste half uur goed gespeeld hadden' (sic !)

Trainen, nondedjuu...
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
Anneke
Berichten: 112
Lid geworden op: 10 aug 2011, 13:27

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Anneke »

en ondertussen komt er op Instagram een melding van STVV Official.
Met een verwijzing naar deze link https://www.stvv.com/nl/nieuws/a-kern/h ... bune-noord

Da ge u echt afvraagt: houden ze zich daarmee bezig?! :zot:
Meerwaarde voor de supporter: NUL :rood: :mad:

hierdoor gaat er écht meer volk in de tribunes zitten :roll: :roll: :roll:
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door STVV-fan »

Anneke schreef:en ondertussen komt er op Instagram een melding van STVV Official.
Met een verwijzing naar deze link https://www.stvv.com/nl/nieuws/a-kern/h ... bune-noord

Da ge u echt afvraagt: houden ze zich daarmee bezig?! :zot:
Meerwaarde voor de supporter: NUL :rood: :mad:

hierdoor gaat er écht meer volk in de tribunes zitten :roll: :roll: :roll:
Als je wil dat ze iets extra doen "buiten het voetbal om" en ze doen het dan effectief en halen zoiets naar ons toe, dan moet je ook niet zeveren als het u niet aanstaat wat ze doen he!!!

Ik hoop dat ze zo meerdere van die dingen op onze fandag gaan hebben!
Dreke
Berichten: 3623
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Dreke »

STVV-fan schreef:Als je wil dat ze iets extra doen "buiten het voetbal om"
Eeuh, wie vraagt er naar "iets extra buiten het voetbal om"?
A loyal football fan only supports the shirt...
Anneke
Berichten: 112
Lid geworden op: 10 aug 2011, 13:27

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Anneke »

STVV-fan schreef:
Anneke schreef:en ondertussen komt er op Instagram een melding van STVV Official.
Met een verwijzing naar deze link https://www.stvv.com/nl/nieuws/a-kern/h ... bune-noord

Da ge u echt afvraagt: houden ze zich daarmee bezig?! :zot:
Meerwaarde voor de supporter: NUL :rood: :mad:

hierdoor gaat er écht meer volk in de tribunes zitten :roll: :roll: :roll:
Als je wil dat ze iets extra doen "buiten het voetbal om" en ze doen het dan effectief en halen zoiets naar ons toe, dan moet je ook niet zeveren als het u niet aanstaat wat ze doen he!!!

Ik hoop dat ze zo meerdere van die dingen op onze fandag gaan hebben!
Ze zouden zich in de eerste plaats met het voetbal moeten bezighouden!
Op het veld, daar moet het gebeuren! En alles wat daar bijkomt, is een leuke extra.
VR-brillen, dat vraagt de Truiense supporter niet!! Bloed, zweet en tranen en spelers die hun geld van hun abo waard zijn.
Dit is toch geen moeilijke rekensom he?!?! Goede spelers met attractief voetbal + inzet + daarbijhorende resultaat = volle tribunes
volle tribunes = ambiance op stayen = volle revue ... en ga zo maar verder! :beer: :stvv: :geelblauw:

Herinnert iemand zich nog de speciale lichten van Philips die geïnstalleerd werden voor extra beleving? Voor een "lichtshow" na de wedstrijd...euh, heb ik misschien 2-3x in werking gezien, maar werd wel met de grote trom de exclusiviteit binnengehaald! :?
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door STVV-fan »

Anneke schreef:
STVV-fan schreef:
Anneke schreef:en ondertussen komt er op Instagram een melding van STVV Official.
Met een verwijzing naar deze link https://www.stvv.com/nl/nieuws/a-kern/h ... bune-noord

Da ge u echt afvraagt: houden ze zich daarmee bezig?! :zot:
Meerwaarde voor de supporter: NUL :rood: :mad:

hierdoor gaat er écht meer volk in de tribunes zitten :roll: :roll: :roll:
Als je wil dat ze iets extra doen "buiten het voetbal om" en ze doen het dan effectief en halen zoiets naar ons toe, dan moet je ook niet zeveren als het u niet aanstaat wat ze doen he!!!

Ik hoop dat ze zo meerdere van die dingen op onze fandag gaan hebben!
Ze zouden zich in de eerste plaats met het voetbal moeten bezighouden!
Op het veld, daar moet het gebeuren! En alles wat daar bijkomt, is een leuke extra.
VR-brillen, dat vraagt de Truiense supporter niet!! Bloed, zweet en tranen en spelers die hun geld van hun abo waard zijn.
Dit is toch geen moeilijke rekensom he?!?! Goede spelers met attractief voetbal + inzet + daarbijhorende resultaat = volle tribunes
volle tribunes = ambiance op stayen = volle revue ... en ga zo maar verder! :beer: :stvv: :geelblauw:

Herinnert iemand zich nog de speciale lichten van Philips die geïnstalleerd werden voor extra beleving? Voor een "lichtshow" na de wedstrijd...euh, heb ik misschien 2-3x in werking gezien, maar werd wel met de grote trom de exclusiviteit binnengehaald! :?
Anneke, ze houden zich met het voetbal bezig, maar als je het forum hier op naleest is men al bezig met de boel onder te zeiken nog voor de spelers een match gespeeld hebben. Men focust zich zo op het negatieve in de hoop een excuus te hebben en te vinden om weg te blijven.
Men geeft het sportieve geen kans en zoekt op voorhand al dingen om het af te kunnen breken.

Dit is nu eenmaal de Truiense supporter.
Zodoende zal elk stukje bloed, zweet en tranen die de spelers zullen geven, zodoende zal elke gehaalde speler, op voorhand al niet goed genoeg geacht worden door heren supporters.

Nog iets, de "lichtshow" werd afgevoerd omdat de televisie klachten had over de miserie die ze hadden met hun camera's door die lichtshow.
Ik geloof dat er zelfs mensen geklaagd hebben omdat ze soortement epileptische toevallen kregen (wat ergens niet onbegrijpelijk is).

In een andere topic vraag ik Dré ook welke technologie hij dan wil, waarom? Omdat voorgaande initiatieven door dit forum op hoongelach werd onthaald.

Wat je zegt over het voetbal gedeelte, Anneke, is voor wat dit forum betreft toch nooit goed genoeg.
Het enige wat men hier kan, is op zijn woorden terugkomen, maar dan is het al te laat, dan zijn ze immers niet in het stadion geweest.

Pas op, iedereen, elke forumganger doet wat hij wil, het is zijn/haar eigen leven en geld he, maar dan moet je, met het grootste respect, achteraf niet komen zeveren over initiatieven die de Jappen willen nemen buiten het voetbal om om bepaalde mensen te paaien. Ik vind het mooi initiatief, ook al interesseert het me vrij weinig, en vind het een inlossing van de belofte om Japanse technologie naar Stayen te halen.
Geel-Blauw
Berichten: 820
Lid geworden op: 03 dec 2014, 23:04

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Geel-Blauw »

Jones schreef:
STVV-fan schreef:
BoemBoem schreef: Hoeveel doorverkoop hadden wij?
50% op winst van doorverkoop dacht ik
20 %
40%
Nie zievere, speile!
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door vdl »

:lol:
Geel-Blauw schreef:
Jones schreef:
STVV-fan schreef:
BoemBoem schreef: Hoeveel doorverkoop hadden wij?
50% op winst van doorverkoop dacht ik
20 %
40%
het zijn solden :lol:
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door BoemBoem »

Akpom zou om en bij de 2.2miljoen euro gaan kosten..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Jones »

Ik zal het gewoon zeggen : Bart Lammens heeft me persoonlijk gezegd dat het 20 % was en niet alleen bij Edmilson. Ook bij Mignolet destijds en nog anderen maar dat verdween allemaal in de zakken van Roland
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Jones »

BoemBoem schreef:Akpom zou om en bij de 2.2miljoen euro gaan kosten..
Dat is veel voor hem. Is een gok.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door STVV-fan »

://www.independent.co.uk/sport/football/tr ... 56446.html

Volledig artikel.

Omgerekend 2,2 miljoen euro.

Maarja de Jappen hebben geen geld.... :|

Indien het lukt: benodigde spits
Indien het lukt: duurste inkomende tranfer ooit (corrigeer me hier gerust op hoor)
Indien het lukt: bewijs dat de Japanners wel degelijk kapitaalkrachtig zijn en als ze vinden dat de speler het WAARD is, zullen ze kapitaal investeren.

Mogelijke kritiek? "Jama, jama, das wel teveel voor Akpom he, das wel een risico he". Hoop dat hier niet te lezen ALS hij tekent
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Tompie »

Akpom mag van mij komen. Al ben ik zoals eerder vermeld niet helemaal overtuigd dat hij onze aanvalslinie kan dragen. Voor dat bedrag hoopte ik toch op een ander kaliber. Maar ik hoop nu vooral op wat daadkracht van de Japanners. Dit zou een eerste belangrijke zet kunnen zijn.

Hoeveel moest Charisis weer kosten? Was dat zoveel meer?
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Trunekson
Berichten: 333
Lid geworden op: 02 jul 2017, 23:36

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Trunekson »

Tompie schreef:Akpom mag van mij komen. Al ben ik zoals eerder vermeld niet helemaal overtuigd dat hij onze aanvalslinie kan dragen. Voor dat bedrag hoopte ik toch op een ander kaliber. Maar ik hoop nu vooral op wat daadkracht van de Japanners. Dit zou een eerste belangrijke zet kunnen zijn.

Hoeveel moest Charisis weer kosten? Was dat zoveel meer?
1,2M, Kitsiou 1,5M.
Plaats reactie