Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Dreke
Berichten: 3643
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Dreke »

Since '54 schreef:Dreke is een ervaren man hé Jones. Hij heeft zo al een keer of drie voor dergelijke beslissingen gestaan ... of wie weet nog meer.
Ik ken u niet. Jij mij niet, veronderstel ik. Dus wat is juist de reden om persoonlijk te worden?
A loyal football fan only supports the shirt...
kenniksvanvoetbal
Berichten: 620
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door kenniksvanvoetbal »

Since '54 schreef:
miel schreef:
Jones schreef:Vandaag in hbvl weer over hun financiële beperkingen en testers...
Het is nog altijd hetzelfde : er lopen dossiers...
Dat men eens een voorbeeld neemt aan Waasland-Beveren. Die mannen hebben én weer een goede coach, hebben Ampomah en Roef aan boord kunnen houden en quasi al hun transfers afgerond. Dat heet goed voorbereid zijn en voorsprong nemen. Hier gaan ze op oefenkamp met een hoop testers.
Die Jappen brengen financieel 0,0 meerwaarde. Veel bla bla, weinig boem boem.
Overtuig uw supporters om achter hun tv of uit de café terug de weg naar het stadion te vinden. Of de apathie voor STVV terug omzetten naar sympathie.
Hahahha een voorbeeld nemen aan Waasland Beveren das een goei
Die hebben ook al hun sterkhouders laten vertrekken tijdens de winterstop , Waasland heeft misschien een voorbeeld aan ons genomen :lol: Dat ze Ampomah momenteel nog aan boord hebben beschouw ik niet als een huzarenstuk , en al even min het halen van hun coach .
Trouwens de transfers zijn nog niet afgelopen , voor het zelfde is Ampomah volgende week weg .
Momenteel wissel ik onze kern niet met deze van Waasland .Wanneer wij nog een paar gerichte transfers kunnen doen die meer waarden zijn , hebben wij een meer dan behoorlijke ploeg .
We hoeven er geen 10 in te passen als iedereen blijft .
Ik denk zelfs dat we nu al zo goed als klaar zijn ;)

Ik volg alles gelaten en geef geen kritiek,maar ik kan wel niet anders vaststellen dat het spelletje van de afgelopen jaren zich verderzet!
De eerste trainingen beginnen ...fysieke tests ... van wie voor wie.......
Men had op papier een degelijk elftal waar men kon op verder bouwen . Had men hier niet beter wat opties gelicht ....dat waren dan al ferm
tranfers geweest ... Moeten we ons schrap zetten voor de eerste bus testers ....
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
geelblauw
Berichten: 219
Lid geworden op: 09 jun 2018, 21:30

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door geelblauw »

de tering naar de nering zetten noemen ze dat. het is ook zo dat er nog wel een busje vanuit Japan zal komen. er is blijkbaar niet het budget om ons te mengen in de echte serieuze transferdebatten. soms komen er ook wel goede zaken uit de testers
STVV-fan
Berichten: 6011
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door STVV-fan »

kenniksvanvoetbal schreef:
Since '54 schreef:
miel schreef:
Jones schreef:Vandaag in hbvl weer over hun financiële beperkingen en testers...
Het is nog altijd hetzelfde : er lopen dossiers...
Dat men eens een voorbeeld neemt aan Waasland-Beveren. Die mannen hebben én weer een goede coach, hebben Ampomah en Roef aan boord kunnen houden en quasi al hun transfers afgerond. Dat heet goed voorbereid zijn en voorsprong nemen. Hier gaan ze op oefenkamp met een hoop testers.
Die Jappen brengen financieel 0,0 meerwaarde. Veel bla bla, weinig boem boem.
Overtuig uw supporters om achter hun tv of uit de café terug de weg naar het stadion te vinden. Of de apathie voor STVV terug omzetten naar sympathie.
Hahahha een voorbeeld nemen aan Waasland Beveren das een goei
Die hebben ook al hun sterkhouders laten vertrekken tijdens de winterstop , Waasland heeft misschien een voorbeeld aan ons genomen :lol: Dat ze Ampomah momenteel nog aan boord hebben beschouw ik niet als een huzarenstuk , en al even min het halen van hun coach .
Trouwens de transfers zijn nog niet afgelopen , voor het zelfde is Ampomah volgende week weg .
Momenteel wissel ik onze kern niet met deze van Waasland .Wanneer wij nog een paar gerichte transfers kunnen doen die meer waarden zijn , hebben wij een meer dan behoorlijke ploeg .
We hoeven er geen 10 in te passen als iedereen blijft .
Ik denk zelfs dat we nu al zo goed als klaar zijn ;)

Ik volg alles gelaten en geef geen kritiek,maar ik kan wel niet anders vaststellen dat het spelletje van de afgelopen jaren zich verderzet!
De eerste trainingen beginnen ...fysieke tests ... van wie voor wie.......
Men had op papier een degelijk elftal waar men kon op verder bouwen . Had men hier niet beter wat opties gelicht ....dat waren dan al ferm
tranfers geweest ... Moeten we ons schrap zetten voor de eerste bus testers ....

Ik geloof mijn oren niet. opties lichten????
Voor de twee Grieken alleen (want dat zijn waarschijnlijk de enigen die je bedoelt) al was dat 3(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) miljoen.

3 miljoen voor 2 spelers in een ploeg waar vorig seizoen in de moeilijke periode van werd gezegd dat het 2de klasse niet waard was.... .

Het enige waar ik iedereen gelijk in geef en ik ga mij hier ook schuldig aan maken is dat men de club gaat afrekenen op het feit dat je de 18de gaat zijn en je maar 2 transfers gedaan hebt (Sankhon - hij zou hier morgen zijn normaal, maar daar hoop ik eigenlijk nog niet op- en Nazon).

Dat was niet slim (zacht uitgedrukt) van VDAB om dat in een interview te zeggen, zeker niet met de supporter die de Truienaar is, zeker niet na zo een voorzitter, waar de Truiense supporter zeer fel op zo'n dingen let.

Tateishi had VDAB moeten intomen. Tateishi moet ook weten van in zijn periode bij FC Tokyo (niet de grootste club in Japan)dat het niet zo simpel is.
VDAB had ook moeten weten dat, zeker voor een kleine(re) club als STVV, het niet zo simpel is om handtekeningen onder uw contracten te krijgen, zeker als speler en manager eerst nog de kat uit de boom wil kijken.

Zeker en vast gaan VDAB en de Jappen hier terecht op afgerekend worden. Maar dat is dan ook het enige wat ik hen (op dit moment) ga aansmeren.

Als je hier weer sommige reacties leest. Echt schrijnend. Schrijnend en veelzeggend.

Onder Roland was het gezaag over het transferbeleid.
Onder Morenne was het gezaag over het transferbeleid omdat eigenlijk Roland nog alles te zeggen had (blijkbaar)
Onder Lammens was het gezaag over het transferbeleid omdat eigenlijk Roland nog alles te zeggen had (blijkbaar)

En nu onder de Japanners is er weer gezaag over het transferbeleid, omdat ze eigenlijk "geleerd hebben van de periode onder Roland", eigenlijk "zetten ze het vorige beleid voort".

Ik hoor hier vaak zeggen dat er sommigen (vooral gaat het dan over Positivo) moeten stoppen over de tijd onder Roland, maar het lijkt er op dat er anderen evenzeer de Jappanners moeten beoordelen over HUN tijd en geen vergelijkingen moeten maken met het vorig beleid.

"Jama, jama, die tijd onder Roland heeft VEEL supporters kotsmisselijk gemaakt". Ja, dat kan zo zijn, maar de Japanners zijn Japanners en geen Roland. Punt.
STVV-fan
Berichten: 6011
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door STVV-fan »

geelblauw schreef:de tering naar de nering zetten noemen ze dat. het is ook zo dat er nog wel een busje vanuit Japan zal komen. er is blijkbaar niet het budget om ons te mengen in de echte serieuze transferdebatten. soms komen er ook wel goede zaken uit de testers
1) Welke bron heb je dat er "een busje uit Japan" zal aankomen?
2) Waar o waar staat het budget waar VDAB mee mag werken?
3) Wat noem jij "serieuze" transferdebatten? Geloof het of niet, we zijn nog altijd geen Anderlecht of Brugge he....

Ik zal die punten voor je beantwoorden. (er gaat hoe dan ook -zware- kritiek op komen, want ja STVV-fan en zijn zotte fratsen toch altijd, waarom wil hij niet luisteren naar de "kritische" stem van het forum, mensen die jaren onder het juk van het vorige bestuur hebben gesupporterd en die het KOTSbeu zijn)

1) Dat weet je niet, dat denk je, evenzeer dat er hier stemmen waren die een Japanse trainer zagen komen. Komen er Japanse spelers naar hier? Die kans zit er dik in. Welke? dat weet ik ook niet. Tateishi kent de Japanse spelersmarkt beter dan jij, ik of dit hele forum bij elkaar.

2) Dat staat nergens. Je denkt dat je dat kan afleiden uit het feit dat we "onbekende" namen gaan halen of uit het feit dat we de opties van de Grieken niet lichten. De Grieken kosten bij elkaar 3 miljoen. Besef je wel wat 3 miljoen is voor een club als STVV? Ik denk niet dat je dat beseft of wil beseffen.
Als die online gazet gelijk had, betaalt STVV 200.000 euro voor Sankhon, wiens contract in september zou aflopen.
Haast een kwart miljoen voor een speler wiens contract binnen 2 maanden afloopt. Maar er is geen budget nee :gek:

3) Dat kan je me niet zeggen. of liever, dat wil je niet zeggen. Je houdt die dingen liever zo vaag mogelijk, zodat je later (als STVV transfers gedaan heeft) toch nog een stok achter de deur hebt om kritiek te leveren. Als je dan toch een definitie geeft aan "serieuze transferdebatten", is je definitie totaal niet in de orde van STVV (je ziet het plots VEEL te groot), waarbij je nog eens kritiek levert omdat STVV dan eigenlijk niet ambitieus genoeg is....
voetballiefhebber
Berichten: 2692
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door voetballiefhebber »

Het ziet er niet goed uit als je het mij vraagt, wat het nieuwe seizoen betreft.
Na de voorbereidingen ga je nog niet veel meer weten, want je speelt geen oefenmatchen tegen waardemeters. De sterkste ploeg waar je tegen speelt is OH Leuven en die spelen in 1B. Tegen Wellen of zelfs Lommel kun je niet weten of spelers klaar zijn voor het hoogste niveau.

Nu willen ze geen huurspelers meer. Dat kan ik begrijpen, maar het wil ook zeggen dat je zwaarder zult moeten investeren om spelers binnen te halen. Het risico is dus ook groot, dat je enkele jaren betaalt voor een mislukte transfer.
Een paar huurspelers vind ik niet zo erg, maar ja het mogen er geen 7 of 8 zijn natuurlijk.

We zijn geen Club Brugge of Anderlecht, dat moet iedereen beseffen. Toch mogen we ons wel spiegelen aan pakweg Zulte-Waregem of Kortrijk, vind ik. STVV blijft al vele jaren ter plaatse trappelen. Gelukkig werd er de voorbije jaren een goede start genomen, want anders was de club al een paar keer gedegradeerd. Die start wordt opnieuw belangrijk, maar mijn indruk is dat dit moeilijk wordt door de onzekerheid die er heerst.
De Japanners draaien al een tijdje proef en ik vind dat ze al veel verder moesten staan. De club zou niet veel hinder mogen hebben van die overname.
Geel-Blauw
Berichten: 820
Lid geworden op: 03 dec 2014, 23:04

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Geel-Blauw »

Ze wachten op de transfer van Junior voor ze geld uit gaan geven.
Nie zievere, speile!
geelblauw
Berichten: 219
Lid geworden op: 09 jun 2018, 21:30

Re: RE: Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door geelblauw »

Junior?
Geel-Blauw schreef:Ze wachten op de transfer van Junior voor ze geld uit gaan geven.
Verstuurd vanaf mijn HUAWEI NMO-L31 met Tapatalk
kenniksvanvoetbal
Berichten: 620
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: RE: Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door kenniksvanvoetbal »

geelblauw schreef:Junior?
Geel-Blauw schreef:Ze wachten op de transfer van Junior voor ze geld uit gaan geven.
Verstuurd vanaf mijn HUAWEI NMO-L31 met Tapatalk
als nonkel maar weer niet met de centen gaat lopen!
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
kenniksvanvoetbal
Berichten: 620
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door kenniksvanvoetbal »

STVV-fan schreef:
kenniksvanvoetbal schreef:
Since '54 schreef:
miel schreef:
Jones schreef:Vandaag in hbvl weer over hun financiële beperkingen en testers...
Het is nog altijd hetzelfde : er lopen dossiers...
Dat men eens een voorbeeld neemt aan Waasland-Beveren. Die mannen hebben én weer een goede coach, hebben Ampomah en Roef aan boord kunnen houden en quasi al hun transfers afgerond. Dat heet goed voorbereid zijn en voorsprong nemen. Hier gaan ze op oefenkamp met een hoop testers.
Die Jappen brengen financieel 0,0 meerwaarde. Veel bla bla, weinig boem boem.
Overtuig uw supporters om achter hun tv of uit de café terug de weg naar het stadion te vinden. Of de apathie voor STVV terug omzetten naar sympathie.
Hahahha een voorbeeld nemen aan Waasland Beveren das een goei
Die hebben ook al hun sterkhouders laten vertrekken tijdens de winterstop , Waasland heeft misschien een voorbeeld aan ons genomen :lol: Dat ze Ampomah momenteel nog aan boord hebben beschouw ik niet als een huzarenstuk , en al even min het halen van hun coach .
Trouwens de transfers zijn nog niet afgelopen , voor het zelfde is Ampomah volgende week weg .
Momenteel wissel ik onze kern niet met deze van Waasland .Wanneer wij nog een paar gerichte transfers kunnen doen die meer waarden zijn , hebben wij een meer dan behoorlijke ploeg .
We hoeven er geen 10 in te passen als iedereen blijft .
Ik denk zelfs dat we nu al zo goed als klaar zijn ;)

Ik volg alles gelaten en geef geen kritiek,maar ik kan wel niet anders vaststellen dat het spelletje van de afgelopen jaren zich verderzet!
De eerste trainingen beginnen ...fysieke tests ... van wie voor wie.......
Men had op papier een degelijk elftal waar men kon op verder bouwen . Had men hier niet beter wat opties gelicht ....dat waren dan al ferm
tranfers geweest ... Moeten we ons schrap zetten voor de eerste bus testers ....

Ik geloof mijn oren niet. opties lichten????
Voor de twee Grieken alleen (want dat zijn waarschijnlijk de enigen die je bedoelt) al was dat 3(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) miljoen.

3 miljoen voor 2 spelers in een ploeg waar vorig seizoen in de moeilijke periode van werd gezegd dat het 2de klasse niet waard was.... .

Het enige waar ik iedereen gelijk in geef en ik ga mij hier ook schuldig aan maken is dat men de club gaat afrekenen op het feit dat je de 18de gaat zijn en je maar 2 transfers gedaan hebt (Sankhon - hij zou hier morgen zijn normaal, maar daar hoop ik eigenlijk nog niet op- en Nazon).

Dat was niet slim (zacht uitgedrukt) van VDAB om dat in een interview te zeggen, zeker niet met de supporter die de Truienaar is, zeker niet na zo een voorzitter, waar de Truiense supporter zeer fel op zo'n dingen let.

Tateishi had VDAB moeten intomen. Tateishi moet ook weten van in zijn periode bij FC Tokyo (niet de grootste club in Japan)dat het niet zo simpel is.
VDAB had ook moeten weten dat, zeker voor een kleine(re) club als STVV, het niet zo simpel is om handtekeningen onder uw contracten te krijgen, zeker als speler en manager eerst nog de kat uit de boom wil kijken.

Zeker en vast gaan VDAB en de Jappen hier terecht op afgerekend worden. Maar dat is dan ook het enige wat ik hen (op dit moment) ga aansmeren.

Als je hier weer sommige reacties leest. Echt schrijnend. Schrijnend en veelzeggend.

Onder Roland was het gezaag over het transferbeleid.
Onder Morenne was het gezaag over het transferbeleid omdat eigenlijk Roland nog alles te zeggen had (blijkbaar)
Onder Lammens was het gezaag over het transferbeleid omdat eigenlijk Roland nog alles te zeggen had (blijkbaar)

En nu onder de Japanners is er weer gezaag over het transferbeleid, omdat ze eigenlijk "geleerd hebben van de periode onder Roland", eigenlijk "zetten ze het vorige beleid voort".

Ik hoor hier vaak zeggen dat er sommigen (vooral gaat het dan over Positivo) moeten stoppen over de tijd onder Roland, maar het lijkt er op dat er anderen evenzeer de Jappanners moeten beoordelen over HUN tijd en geen vergelijkingen moeten maken met het vorig beleid.

"Jama, jama, die tijd onder Roland heeft VEEL supporters kotsmisselijk gemaakt". Ja, dat kan zo zijn, maar de Japanners zijn Japanners en geen Roland. Punt.
Ik geloof mijn oren niet. opties lichten????
Voor de twee Grieken alleen (want dat zijn waarschijnlijk de enigen die je bedoelt) al was dat 3(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) miljoen.

3 miljoen voor 2 spelers in een ploeg waar vorig seizoen in de moeilijke periode van werd gezegd dat het 2de klasse niet waard was....
heb ik nooit gezegd , heb ook nooit gezegd dat we play off1 gingen spelen, maar geld verdienen zonder te investeren bestaat niet.......
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
STVV-fan
Berichten: 6011
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door STVV-fan »

Ik hoop dat dit voor te zeveren is.
We wachten zeker niet op geld van Junior....

A propos. Junior voor 1,5 miljoen weg. 50% op winst clausule.

Nu wil Venanzi het zeer vuil spelen door hem gratis te laten gaan.
Je hoort een bedrag van 6 miljoen circuleren. Dit wil zeggen 6 - 1,5= 4,5/2 = 2,25.

Wil dus zeggen dat, als die transfer doorgaat (het was Fiorentina geloof ik) wij in totaal 3,75 miljoen (1,5 + 2,25) aan Edmilson verdiend hebben.
Voor ons is dit een winst van 3,75 miljoen in totaal (wij zijn hem gratis gaan halen in Standard) en voor Standard zou dit een winst betekenen van ongeveer 750.000 euro (2,25 - 1,5 mil).

Niet slecht voor die omhooggevallen strandjanet
STVV-fan
Berichten: 6011
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door STVV-fan »

kenniksvanvoetbal schreef:
STVV-fan schreef:
kenniksvanvoetbal schreef:
Since '54 schreef:
miel schreef:
Hahahha een voorbeeld nemen aan Waasland Beveren das een goei
Die hebben ook al hun sterkhouders laten vertrekken tijdens de winterstop , Waasland heeft misschien een voorbeeld aan ons genomen :lol: Dat ze Ampomah momenteel nog aan boord hebben beschouw ik niet als een huzarenstuk , en al even min het halen van hun coach .
Trouwens de transfers zijn nog niet afgelopen , voor het zelfde is Ampomah volgende week weg .
Momenteel wissel ik onze kern niet met deze van Waasland .Wanneer wij nog een paar gerichte transfers kunnen doen die meer waarden zijn , hebben wij een meer dan behoorlijke ploeg .
We hoeven er geen 10 in te passen als iedereen blijft .
Ik denk zelfs dat we nu al zo goed als klaar zijn ;)

Ik volg alles gelaten en geef geen kritiek,maar ik kan wel niet anders vaststellen dat het spelletje van de afgelopen jaren zich verderzet!
De eerste trainingen beginnen ...fysieke tests ... van wie voor wie.......
Men had op papier een degelijk elftal waar men kon op verder bouwen . Had men hier niet beter wat opties gelicht ....dat waren dan al ferm
tranfers geweest ... Moeten we ons schrap zetten voor de eerste bus testers ....

Ik geloof mijn oren niet. opties lichten????
Voor de twee Grieken alleen (want dat zijn waarschijnlijk de enigen die je bedoelt) al was dat 3(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) miljoen.

3 miljoen voor 2 spelers in een ploeg waar vorig seizoen in de moeilijke periode van werd gezegd dat het 2de klasse niet waard was.... .

Het enige waar ik iedereen gelijk in geef en ik ga mij hier ook schuldig aan maken is dat men de club gaat afrekenen op het feit dat je de 18de gaat zijn en je maar 2 transfers gedaan hebt (Sankhon - hij zou hier morgen zijn normaal, maar daar hoop ik eigenlijk nog niet op- en Nazon).

Dat was niet slim (zacht uitgedrukt) van VDAB om dat in een interview te zeggen, zeker niet met de supporter die de Truienaar is, zeker niet na zo een voorzitter, waar de Truiense supporter zeer fel op zo'n dingen let.

Tateishi had VDAB moeten intomen. Tateishi moet ook weten van in zijn periode bij FC Tokyo (niet de grootste club in Japan)dat het niet zo simpel is.
VDAB had ook moeten weten dat, zeker voor een kleine(re) club als STVV, het niet zo simpel is om handtekeningen onder uw contracten te krijgen, zeker als speler en manager eerst nog de kat uit de boom wil kijken.

Zeker en vast gaan VDAB en de Jappen hier terecht op afgerekend worden. Maar dat is dan ook het enige wat ik hen (op dit moment) ga aansmeren.

Als je hier weer sommige reacties leest. Echt schrijnend. Schrijnend en veelzeggend.

Onder Roland was het gezaag over het transferbeleid.
Onder Morenne was het gezaag over het transferbeleid omdat eigenlijk Roland nog alles te zeggen had (blijkbaar)
Onder Lammens was het gezaag over het transferbeleid omdat eigenlijk Roland nog alles te zeggen had (blijkbaar)

En nu onder de Japanners is er weer gezaag over het transferbeleid, omdat ze eigenlijk "geleerd hebben van de periode onder Roland", eigenlijk "zetten ze het vorige beleid voort".

Ik hoor hier vaak zeggen dat er sommigen (vooral gaat het dan over Positivo) moeten stoppen over de tijd onder Roland, maar het lijkt er op dat er anderen evenzeer de Jappanners moeten beoordelen over HUN tijd en geen vergelijkingen moeten maken met het vorig beleid.

"Jama, jama, die tijd onder Roland heeft VEEL supporters kotsmisselijk gemaakt". Ja, dat kan zo zijn, maar de Japanners zijn Japanners en geen Roland. Punt.
Ik geloof mijn oren niet. opties lichten????
Voor de twee Grieken alleen (want dat zijn waarschijnlijk de enigen die je bedoelt) al was dat 3(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) miljoen.

3 miljoen voor 2 spelers in een ploeg waar vorig seizoen in de moeilijke periode van werd gezegd dat het 2de klasse niet waard was....
heb ik nooit gezegd , heb ook nooit gezegd dat we play off1 gingen spelen, maar geld verdienen zonder te investeren bestaat niet.......
ik heb ook nooit gezegd dat jij specifiek dat gezegd hebt. Maar 3 miljoen voor de 2 Grieken is gewoon veels te veel, punt.

En om echt geld te verdienen aan het voetbal moet je al elk jaar Champions League spelen.

Wat je wil zeggen is dat om succes te hebben, je moet investeren.
Dat is nu ook niet perse waar.
Omdat blijkbaar graag de vergelijking wordt gemaakt met Waregem.
Zij geven ook niet elk jaar miljoenen uit aan nieuwe spelers. Zij halen ook niet elk jaar grote namen.

Wat ze al gehaald hebben: Marco Bürki, Erdin Demir, Hachim Faik
Wat ze willen gaan halen: Mikael Soisalo, Thomas Buffel, Urho Nissilä (Bron Voetbalbelgie)

Om maar te zeggen dat Waregem bewierrookt wordt, maar ze tot nu toe (buiten Demir, maar dat is geen TOPspeler) ook maar fucking nobody's hebben gehaald.

Sowieso komen we uit bij Coucke en idd, bekerfinale, Europees voetbal, PO I

Keerzijde van de medaille: dikke put van om en bij de 30(!!!!) miljoen euro. Bij overname van Anderslecht, Callant een deel geld toesteken om Oostende KUNNEN over te nemen. Bij de eerst mogelijke transferperiode Milic, Nkaka (al geloof ik dat die nog in Oostende mag blijven een seizoen) en Musona gaan halen om Oostende alsnog wat ademruimte wat transfers betreft te geven en het niet te zeer laten op te vallen dat Coucke eigenlijk nog snel wat geld naar Oostende wil sluizen om hen geen mal figuur te laten slaan in een zeer jong, zelfgebouwd stadion op de grond van de gemeente.

ZO slecht doen we het dan toch ook niet blijkbaar. Het kan natuurlijk altijd beter en voor STVV telt dat eens zo fel
Jones
Berichten: 3177
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Jones »

https://www.truineer.be/nl/sint-truiden ... alve-klaar

Wie de voorbereiding mist is al achter op de groep. 4/5 had er nu al moeten staan. Ze hebben geen contacten zelf gelegd me dunkt, ze laten ze weer zelf op hun af komen. Ik mis nog 2 flankspelers, een linksback, een spits en een contractverlenging van Bezus én zelfs ondanks de Japanse verdediger die we hebben, nog een extra centrale. Dus buiten Sankhon nog een 5-tal te gaan voor mij.

Graag had ik een update van de toestand van Ceballos gelezen. Die zou nu toch met de groep moeten kunnen aansluiten stilaan. Hij is al een gans seizoen uit zeg maar. Is hij nu niet klaar, dan zou ik spijtig genoeg niet meer op deze man rekenen.
Een fitte, scherpe Ceballos kan een meerwaarde zijn voor deze ploeg.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Jacques »

Het zal aan het eind van deze week wel duidelijk zijn waar Ceballos staat. Met de medische testen en de eerste trainingen voor de boeg, lijkt het me een beetje onnozel om nu een update te geven; die volgt vanzelf wel.

Pour le reste: ontgoochelend dat men tot nu toe slechts 2 transfers wist af te ronden. Het leek me sowieso onrealistisch om de kern klaar te hebben tegen de start van de voorbereiding, aangezien geen enkele club daar nog in slaagt tegenwoordig, maar ik had wel gehoopt om 50% van de transfers afgerond te hebben. Als je er een stuk of 8 moet doen, is 2 op 8 een ontgoochelende eerste balans. Er is nog ruim de tijd om dat recht te zetten, maar er mag/moet wel een tand of 2 bijgestoken worden.

Edit: ik moet mezelf corrigeren wat Ceballos betreft. Ik ging er van uit dat die de medische testen gewoon mee zou doen, maar blijkbaar revalideert hij nog altijd in Spanje. Dan begin ik er voor te vrezen. Al 10 maanden niet meer gespeeld, zelfs met Boli was het nooit zo erg gesteld. Het is te hopen dat hij snel kan aansluiten, want als hij nu ook nog eens de voorbereiding (grotendeels) mist, krijg je die voor nieuwjaar hoogstwaarschijnlijk niet meer op een deftig niveau. Vooralsnog mag je die eigenlijk niet meetellen als speler.
Laatst gewijzigd door Jacques op 18 jun 2018, 14:15, 3 keer totaal gewijzigd.
Overdrijven is een kunst
STVV-fan
Berichten: 6011
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door STVV-fan »

Technisch gezien zelfs maar 1 transfer afgerond, die van Nazon.

Sankhon moet nog tekenen.

we zijn de 18de en uw kern is (verre van) klaar.
Plaats reactie