Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Mikman »

Het is niet omdat er een aankoopoptie in het contract van de Grieken staat, dat ze daarom uiteindelijk niet goedkoper kunnen gehaald worden he. Zo'n aankoopoptie is een bovengrens en geeft de hurende ploeg exclusiviteit, maar er zal nog wel onderhandeld kunnen worden over een compromis. Natuurlijk valt je exclusiviteit dan wel weg, en loop je het risico dan andere clubs er mee aan de haal gaan. Je zou die aankoopoptie ook kunnen omzetten in een lagere transfersom waarbij de verkopende club dan een % op een eventuele latere doorverkoop krijgt.

Voor mij mogen ze beiden blijven. Kitsiou heeft zijn gebreken maar een back die gegarandeerd beter is ga je niet makkelijk vinden. En moest dat toch het geval zijn, heb je aan Kitsiou een hele goeie back-up.
Charisis is een meerwaarde. Ook De Petter, De Sart en Asamoah mogen centraal op het middenveld blijven. Bij hun spreek je natuurlijk wel eerder over 'mogen blijven' dan over 'mogen weg bij een goed bod' , want dat zit er niet meteen in. Maar ze kunnen wel op de één of andere manier nog een rol spelen voor deze club.
Voor Bezus heb je wel een beter alternatief nodig, op die positie mag je toch wat meer verwachten. Te vaak een stap te traag, te wisselvallig in zijn prestaties, geen versnelling in zijn spel en zijn statistieken deugen ook al niet. Al lijkt het erop dat de Japanse sportieve staf het wel voor hem heeft.
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door toyotacorolla »

Ik vind persoonlijk wanneer je een club overneemt, je direct met concrete plannen voor de dag komt, deze windstilte bevalt me helemaal niet.
Laatst gewijzigd door toyotacorolla op 15 feb 2018, 23:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Trunekson
Berichten: 333
Lid geworden op: 02 jul 2017, 23:36

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Trunekson »

Je kan hen pas beoordelen op 1 september of ze al dan niet goede bedoelingen hebben met Stvv. :party:
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6716
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Jacques »

toyotacorolla schreef:Ik vind persoonlijk wanneer je een club overneemt, je direct met concrete plannen voor de dag komt, deze xindstilte bevalt me helemaal niet.
Coucke en Callant nemen er akte van. ;)
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6716
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Jacques »

Positivo schreef:
Halenaar schreef:.

Concluderend is voor mij zeker nodig: keeper, centrale verdediger, back, cvm, twee echt kwalitatieve flanken en een goede spits.
Allez, een halve ploeg, zelfs méér.
En heeft er hier iemand, iemand van de Japanners zelf, het woord budgetverhoging al horen uitspreken ? Of is het wat internet- en kranten praat ?
En wat zoals ik al eerder stelde, er niet direct sponsors in het thuisland gevonden worden ?

Ik heb al wel uitspraken gehoord in de zin van.... "jeugd laten doorstromen"
Ook uitspraken in de zin van ..... "Stap voor stap" en "spelers van het thuisland inpassen" . Dat is héél wat anders hé mannen.

Wordt er wel geluisterd naar wat onze Japanse eigenaars écht zeggen ? Ik heb toch het gevoel van helemaal niet !
Heb je het nu over jezelf? :)

Ik begrijp het ongeduld en de onzekerheid, maar we zijn godbetert 15 februari. Heeft er iemand al een club horen aankondigen welke spelers ze in juli en augustus (!) ze gaan halen? Geduld is een schone zaak. Er heeft er ene 13 jaar mogen aanmodderen zonder noemenswaardig resultaat. Is het dan teveel gevraagd om de Japanners ook minstens 1 mercato te geven?

Naar lange termijn toe is het belangrijk dat ze eerst en vooral hun sportieve structuur op punt krijgen. Dat moet zo snel mogelijk gebeuren. Spelers volgen in 2de instantie.
Overdrijven is een kunst
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door enerkey »

Het begint nu wel behoorlijk verwarrend te worden. Positivo die alleen maar negatieve dingen komt posten. Kan je miss effe je nicknaam veranderen? :lol:
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Iniesta »

We kunnen stemmen :)
-Positivo na RD
-Ex-Positivo
-Negativo
-Coqdeventio
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Brusselmans »

Iniesta schreef:We kunnen stemmen :)
-Positivo na RD
-Ex-Positivo
-Negativo
-Coqdeventio
L.KOINTIW
Lekkere Kont Om In Te Kruipen Is Weg !
Positivo
Berichten: 1853
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Positivo »

@ de anti-groep.

Het is maar hoe je alles leest, beste anti's.
Het enige wat jullie als positief kunnen lezen is: een verdubbeling van het budget.

Wel, begin er al langzaam aan te wennen : dat ongelimiteerd budget zal er niet komen .... Zeker niet bij deze Japanners. En nu maar snel jammeren.

En à propos. Heeft iedereen een kleine bijdrage geleverd door aanwezig te zijn vorige vrijdag op de wedstrijd ? Ik neem aan vanuit zeteltje gekeken Brusselmans ? Of moest de wedstrijd wijken voor een filmke ? Er is zo ongewoon weinig commentaar van uw kant !
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door enerkey »

Negativo schreef:@ de posi-groep.

Het is maar hoe je alles leest, beste anti's.
Het enige wat jullie als positief kunnen lezen is: een verdubbeling van het budget.

Wel, begin er al langzaam aan te wennen : dat ongelimiteerd budget zal er niet komen .... Zeker niet bij deze Japanners. En nu maar snel jammeren.

En à propos. Heeft iedereen een kleine bijdrage geleverd door aanwezig te zijn vorige vrijdag op de wedstrijd ? Ik neem aan vanuit zeteltje gekeken Brusselmans ? Of moest de wedstrijd wijken voor een filmke ? Er is zo ongewoon weinig commentaar van uw kant !
Ik was er uiteraard. Ik denk niet dat wij positivo's ons genoodzaakt zien om te jammeren. Ze houden ze dusver aan hun beloften. We hebben er tot het einde van de competitie zelfs nen betere spits bijgekregen. Had zelfs niemand om gevraagd :toppie:
Dreke
Berichten: 3623
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Dreke »

Positivo schreef:@ de anti-groep.
En à propos. Heeft iedereen een kleine bijdrage geleverd door aanwezig te zijn vorige vrijdag op de wedstrijd ?
Ik heb geen idee of je mij tot die groep rekent, maar ik was er. :stvv:

Stop met dat idioot gepolariseer.
A loyal football fan only supports the shirt...
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Halenaar »

Dreke schreef:
Positivo schreef:@ de anti-groep.
En à propos. Heeft iedereen een kleine bijdrage geleverd door aanwezig te zijn vorige vrijdag op de wedstrijd ?
Ik heb geen idee of je mij tot die groep rekent, maar ik was er. :stvv:

Stop met dat idioot gepolariseer.
Tip: stoppen met idioten aandacht te geven ;)
Dreke
Berichten: 3623
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Dreke »

Halenaar schreef:
Dreke schreef:
Positivo schreef:@ de anti-groep.
En à propos. Heeft iedereen een kleine bijdrage geleverd door aanwezig te zijn vorige vrijdag op de wedstrijd ?
Ik heb geen idee of je mij tot die groep rekent, maar ik was er. :stvv:

Stop met dat idioot gepolariseer.
Tip: stoppen met idioten aandacht te geven ;)
Waarvan akte.
A loyal football fan only supports the shirt...
Geel-Blauw
Berichten: 820
Lid geworden op: 03 dec 2014, 23:04

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Geel-Blauw »

Volgens sommige Arsenal fan accounts zou STVV proberen Chuba Akpom te kopen.
Nie zievere, speile!
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door enrique »

Dus
volgens de slimste van het forum hier, nemen die Japanners een club over en moeten ze daarna gaan zoeken naar fondsen om de goede werking ervan te garanderen
Ik lach me dus een kriek
want eigenlijk kon iedereen dat dus
Voor hetzelfde geld hadden ze hier dus kunnen doen wat ze in Mechelen geflikt hebben
Dan moesten ze of we daarna ook maar naar sponsors gaan zoeken
En alleen in Japan, nergens anders ter wereld, vond RD kandidaten daarvoor ?
Well done
We'll see
Plaats reactie