Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6716
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Jacques »

Gij hebt ze al aan het werk gezien ofwa? :roll:

Wat de Grieken betreft: spijtig, zeker wat Charisis betreft, maar niet onverwacht. Iedereen wist al een heel jaar dat de clausule voor ons te hoog gegrepen zou zijn, tenzij om de speler(s) ineens voor een nog hoger bedrag door te verkopen (cfr. Sylla die zo van Eupen naar Gent trok). Misschien is er in augustus wat mogelijk, als zou blijken dat ze niet in aanmerking komen voor een basisplaats, maar we kunnen daar ook niet op gaan wachten. Met Sankhon is er mogelijk al een vervanger op weg.
Laatst gewijzigd door Jacques op 08 jun 2018, 10:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Overdrijven is een kunst
Alain
Berichten: 991
Lid geworden op: 04 okt 2010, 13:50

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Alain »

Het is al duidelijk hoe ze Nazon gevonden hebben: hij scoorde in oktober tweemaal tegen Japan in de - jawel dat bestaat nog - Kirin Cup.
mourinho
Berichten: 339
Lid geworden op: 31 jul 2011, 09:39

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door mourinho »

Dikke erm ties zen het dei jappen !! Geen haar beter dan vrek :Roland: Nest en derderangsvoetballers zal het weer zijn . Hopelijk NOG minder volk dees jaar :devil: :headbang:
Giel en Peter hadden heel veel diepgang.( Guido Brepoels na KVM-STVV)
sander0910
Berichten: 138
Lid geworden op: 12 jan 2017, 10:00

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door sander0910 »

Ik vind het nog wel een goeie transfer, scoort regelmatig in verhouding tot de speelminuten die hij speelt en nog relatief jong. Alleszins beter dan Babacar Gueye die tot nu toe 5 goals in zijn hele carrière heeft.

Sommige fans verwachten hier spitsen die er elke match 1 inleggen maar die zullen zich niet haasten om naar stvv te komen
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6716
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Jacques »

Voor de liefhebbers (look away johan & mourinho :mrgreen: ): in dit interview vertelt hij over zijn opmerkelijk parcours (zit tussendoor ook nog een stukje bij over Mourinho, de echte welteverstaan). Het is natuurlijk maar League Two en League One, maar met 2x 6 doelpunten in twee uitleenbeurten heeft hij er eigenlijk geen slecht seizoen opzitten (ondanks de degradatie van Oldham). Hij speelde een paar dagen geleden trouwens nog vriendschappelijk met Haïti tegen Argentinië (4-0, hattrick Messi). We zullen zien wat het geeft, als hij tekent. Ik schrijf hem zeker niet bij voorbaat af.
Overdrijven is een kunst
Hasselt Steunt STVV
Berichten: 214
Lid geworden op: 20 apr 2012, 20:34

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Hasselt Steunt STVV »

Nazon maakte heel wat goals bij Coventry en Oldham dus begrijp sommigen hier niet; lijkt me meer dan een eerlijke kans te verdienen.
Schimpen steunt STVV
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door enrique »

Ze hebben nog ne Italiaanse topspits op het oog
Giovanni Fiasco :lol: :lol:
Ne mens mag toch eens lachen he mannen
Ik vind het raar dat er hier altijd gezegd wordt, hij verdient een kans
Dan weet je dus niet wat je koopt
En neem je grote risico's
Ik ga weer het antwoord krijgen, een transfer is altijd een risico
Ten dele waar, je kan het risico verkleinen
Transferbeleid is dus nog altijd hetzelfde
Waarvan akte
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6716
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Jacques »

Hij verdient een kans van ons (die hem nooit eerder bezig zagen), maar ik mag hopen dat de club (zeker onder de Japanners) beter weet welk vlees ze in de kuip hebben en het voor hen meer is dan veredelde liefdadigheid onder de noemer "geef hem nog een kans". Scoutingsmogelijkheden genoeg in ieder geval (zowel in clubverband als internationaal).

Men gaat er van uit dat er niks veranderd is, maar die stelling is op niks gebaseerd.
Waarvan akte.
Laatst gewijzigd door Jacques op 08 jun 2018, 11:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
AirMontella
Berichten: 1315
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:36

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door AirMontella »

Kums was voor Anderlecht zogezegd ook dé risicoloze transfer die alles ging oplossen. Toch niet zo gebleken.

Zoals Sander al zegt, zijn wedstrijden-doelpunten ratio is niet slecht. Dus dat is al een hoopgevend teken. Op voorhand valt hier niks over te zeggen, zowel positief als negatief. Inderdaad, is bij elke transfer zo. Maar zoals ik hierboven al zei, zogezegde zekerheden kunnen ook zwaar door de mand vallen. STVV kocht ooit Kurt Mertens als 'zekerheid' die ging vlammen als spits, maar zijn backup Filip Fiers werd onze topscorer met 15 goals.

Anyhow, sommigen raad ik volgend jaar toch eerder een lidkaart voor een filharmonisch orkest aan ipv een Binkenkaart... :end:
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door tesneusdoek »

Ik zou die kerel toch ook een kans geven, voor hem hier al beginnen af te maken. Hij is 1,81 groot en ziet er stevig uit...Hij kan dus op een verdediging wegen en kan ook zijn kopgoaltjes meepikken. In deze video https://www.youtube.com/watch?v=fZBdCBxv8bE is te zien dat hij ook kan voetballen en dat hij niet onaardig sprint. Bovendien is hij nog maar 24 jaar oud. Zeker geen slechte aankoop dus, op het eerste zicht. :toppie:

Laten we kijken wat er deze twee weken nog aan cadeautjes onder de boom gelegd wordt... :stvv: :stvv: :stvv:
Laatst gewijzigd door tesneusdoek op 08 jun 2018, 11:58, 2 keer totaal gewijzigd.
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door enerkey »

mourinho schreef:Dikke erm ties zen het dei jappen !! Geen haar beter dan vrek :Roland: Nest en derderangsvoetballers zal het weer zijn . Hopelijk NOG minder volk dees jaar :devil: :headbang:
Muhahaa ja dat wordt verkneukelen als er nog minder volk is dan vorig seizoen. Muahahah En voor degene die wel gaan hopelijk smijkt er iemand een mega stinkbom de eerste match zodat Stayen voor de rest van het seizoen stinkt Muahaha Iedereen in de stank Muhahahaha

Volgende week verleng ik dat van mij gewoon. :toppie:
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door enrique »

Jacques schreef:Hij verdient een kans van ons (die hem nooit eerder bezig zagen), maar ik mag hopen dat de club (zeker onder de Japanners) beter weet welk vlees ze in de kuip hebben en het voor hen meer is dan veredelde liefdadigheid onder de noemer "geef hem nog een kans". Scoutingsmogelijkheden genoeg in ieder geval (zowel in clubverband als internationaal).

Men gaat er van uit dat er niks veranderd is, maar die stelling is op niks gebaseerd.
Waarvan akte.
Ge hoopt
Ik ook... ;)
Btw, ge moet 4000 man bijwinnen
Ik denk niet dat dat zo gaat lukken
Ah ja, maar dat is de schuld van die 4000
Stop, voor het weer beschouwd wordt als kritiek
Laatste 2 zinnen niet op u persoonlijk nemen... ;)
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Jan Bulder »

Zij die dachten dat we nu plots bekende namen voor 1 en 2 miljoen gingen binnenhalen, zijn toch serieus naïef. Dat zijn nog altijd bedragen die enkel Anderlecht, Club, AA Gent en in mindere mate Genk en Standard betalen. Wij zullen het toch hoofdzakelijk moeten hebben van talentvolle spelers onder dat miljoen, die we kunnen weghalen in evenwaardige of iets minder hoog aangeschreven competities. Iedereen die veel meer verwacht, is gewoon verblind door allerlei geruchten uit de wandelgangen omtrent pakken geld die de Japanners er plots tegenaan zouden gaan gooien.

Soit, filmpjes hebben weinig waarde. Als je er een paar kan inleggen bij Coventry en als Haitiaans international (goals tegen Japan, Honduras, Jamaica, Panama, toch landen die al eens op een WK acteren) vind ik de term derderangs toch zeer voorbarig. Wie kende hier trouwens Akpom 1 jaar geleden? Die lijkt me minder te hebben bewezen dan Nazon. Hij ziet er alleszins een stevige aanvaller uit, die niet traag is, een man voorbij kan en scoort van zowel binnen als buiten de 16.

We zullen zien wat dat in't echt gaat geven. Wie zegt dat dit de enige aanvaller is die er bijkomt? Wacht de rest van de transfers af, bekijk het totaalplaatje en oordeel dan.
FrancisB
Berichten: 26
Lid geworden op: 23 jun 2011, 14:56

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door FrancisB »

Jan Bulder schreef:Zij die dachten dat we nu plots bekende namen voor 1 en 2 miljoen gingen binnenhalen, zijn toch serieus naïef. Dat zijn nog altijd bedragen die enkel Anderlecht, Club, AA Gent en in mindere mate Genk en Standard betalen. Wij zullen het toch hoofdzakelijk moeten hebben van talentvolle spelers onder dat miljoen, die we kunnen weghalen in evenwaardige of iets minder hoog aangeschreven competities. Iedereen die veel meer verwacht, is gewoon verblind door allerlei geruchten uit de wandelgangen omtrent pakken geld die de Japanners er plots tegenaan zouden gaan gooien.

Soit, filmpjes hebben weinig waarde. Als je er een paar kan inleggen bij Coventry en als Haitiaans international (goals tegen Japan, Honduras, Jamaica, Panama, toch landen die al eens op een WK acteren) vind ik de term derderangs toch zeer voorbarig. Wie kende hier trouwens Akpom 1 jaar geleden? Die lijkt me minder te hebben bewezen dan Nazon. Hij ziet er alleszins een stevige aanvaller uit, die niet traag is, een man voorbij kan en scoort van zowel binnen als buiten de 16.

We zullen zien wat dat in't echt gaat geven. Wie zegt dat dit de enige aanvaller is die er bijkomt? Wacht de rest van de transfers af, bekijk het totaalplaatje en oordeel dan.
En wie gaat die mannen eten geven, logeren en naft in hun auto vullen? van investering gesproken.
STimVV
Berichten: 2699
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door STimVV »

Als wij een spits kopen dan weet je dat dat meestal nog geen afgewerkt "product" is. Dan is het zoeken naar een speler waarvan je denkt dat hij kwaliteiten heeft en zich verder kan ontwikkelen.
Op dit filmpje zie je toch dat hij kwaliteiten heeft?
https://www.youtube.com/watch?v=fZBdCBxv8bE
Bekijk de 2e en de 3e goal die hij hier maakt. TOP. De 2e goal doet me erg aan Dompé denken... Check de dribbel die hij doet in de interland tegen USA. Zalig. Bekijk daar ook de massa toeschouwers op de tribunes tegen een toch niet zo klein voetballand. (USA) Ik ben sceptisch bij het kijken van filmpjes van voetballers, maar ik zie dingen waar ik gelukkig van word. En ik zag hem geen enkele keer buitenspel lopen! :lol: :lol: :lol:
De filmpjes van Akpom stelden in vergelijking niets voor. Hij viel beter mee dan verwacht. Hopelijk is dat bij den deze ook het geval. Natuurlijk zal hij waarschijnlijk nog wel stappen moeten zetten, zich aanpassen enz.
Ik zie in ieder geval dat hij kwaliteiten heeft, hopelijk komt het er uit. En misschien wordt hij dan straks een nieuwe publiekslieveling.
In ieder geval is het goed dat hij de volledige voorbereiding kan meemaken.
Plaats reactie