Welkom Marc Brys

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Welkom Marc Brys

Bericht door vdl »

StellaWADASWAD schreef:Betonvoetbal heb ik in principe niets tegen, als ik de verhalen van vroeger hoor was STVV toch altijd meer een vechtersploeg dan een voetbalploeg. In die zin zie ik de befaamde STVV Atletico vergelijking nog wel zitten. Een paar shotters, een hoop lopers en een paar rotzakken. Die ploeg kun je nu al opstellen, al is het niet kwalitatief genoeg daarvoor, of heeft het alleszins te weinig eindproduct.

De Italiaanse 352

Kitsiou - Kotysch - Teixeira - Goutas - De Norre
De Petter - Charisis
Bezus
Akpom - Abrahams

Of de Engelse 4231

Kitsiou - Kotysch - Teixeira - De Norre
De Petter - Asamoah
Botaka - Bezus - Ceballos
Akpom

Er zit talent in deze kern, want Asamoah, De Sart Charisis zitten niet 100% gegarandeerd in de basisopstelling, terwijl het allemaal spelers zijn die dat wel zouden moeten. De schifting vooran is wat mij betreft wel te dun. Akpom toont geregeld dat hij het wel kan, maar de aanvoer is soms wat te flets. Boli en Gueye mogen van mij vertrekken. Verder zou ik nog een Centrale verdediger en een backspeler halen. Voor de rest kan je met de huidige kern minstens Top 8 halen.
Akpom-Kitsiou-Charichis, die mannen zijn er volgend seizoen niet meer ,dus geen rekening mee houden in je opstelling.
mourinho
Berichten: 339
Lid geworden op: 31 jul 2011, 09:39

Re: Welkom Marc Brys

Bericht door mourinho »

Marc Brys .... wat een grap zeg :zot: , de ene treurwilg inruilen voor den andere.Gooi die nieuwe TD al maar rap buiten ! :beer:
Giel en Peter hadden heel veel diepgang.( Guido Brepoels na KVM-STVV)
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Welkom Marc Brys

Bericht door Since '54 »

Is Brys en Australiër of een Amerikaan? :P
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Welkom Marc Brys

Bericht door STVV-fan »

Since '54 schreef:Is Brys en Australiër of een Amerikaan? :P
een onbekende Japanner! :lollig:
StellaWADASWAD
Berichten: 118
Lid geworden op: 27 dec 2017, 21:31

Re: Welkom Marc Brys

Bericht door StellaWADASWAD »

vdl schreef: Akpom-Kitsiou-Charichis, die mannen zijn er volgend seizoen niet meer ,dus geen rekening mee houden in je opstelling.
Is er al duidelijkheid over de twee grieken ? Die hadden toch een koopclausule, of is die termijn verlopen ?
STimVV
Berichten: 2699
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Welkom Marc Brys

Bericht door STimVV »

Brys is inderdaad niet de man die de supporters warm zal maken om terug te keren. Dat is dus een gemiste kans.
Ik vind het vooral spijtig voor Germinal Ekeren Beerschot Wilrijk....
Die technische staf was volledig samengesteld en passend bij hun club. (niet bij de onze)
Brys: antwerpenaar, en een echte clubman die zn grootste successen boekte bij GBA.
Charai + Verbist: 2 echte antwerpenaars die de taal van het kiel spreken.
Dat was een technische staf die bij die club paste zoals mensen als Matthijssen, Brepoels, Vrancken, Vreven, Boffin, Stijn Stijnen, Peter Maes zouden kunnen passen bij STVV. Mensen waar de supporters een streekgebonden band mee hebben en hen daardoor ook kennen. (in positieve al dan niet negatieve zin, maar er is wél een band)
Brys-Charai-Verbist zijn door de doorsnee-STVV-supporter niet gekend. In Beerschot zijn ze dat wel en hadden ze daardoor een streepje voor, hier niet.
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Welkom Marc Brys

Bericht door Since '54 »

STimVV schreef:Brys is inderdaad niet de man die de supporters warm zal maken om terug te keren. Dat is dus een gemiste kans.
Ik vind het vooral spijtig voor Germinal Ekeren Beerschot Wilrijk....
Die technische staf was volledig samengesteld en passend bij hun club. (niet bij de onze)
Brys: antwerpenaar, en een echte clubman die zn grootste successen boekte bij GBA.
Charai + Verbist: 2 echte antwerpenaars die de taal van het kiel spreken.
Dat was een technische staf die bij die club paste zoals mensen als Matthijssen, Brepoels, Vrancken, Vreven, Boffin, Stijn Stijnen, Peter Maes zouden kunnen passen bij STVV. Mensen waar de supporters een streekgebonden band mee hebben en hen daardoor ook kennen. (in positieve al dan niet negatieve zin, maar er is wél een band)
Brys-Charai-Verbist zijn door de doorsnee-STVV-supporter niet gekend. In Beerschot zijn ze dat wel en hadden ze daardoor een streepje voor, hier niet.
Als Marc Brys een plan heeft met STVV, zich laat omringen door een bekwame staf die zoals hij ook Nederlands spreekt en een visie heeft inzake goede Belgische spelers. Welnu dan zal hij gauw genoeg in de harten van het Haspengouwse gild gesloten zijn. De voertaal zal Nederlands worden en dat lijkt mij belangrijk.
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Welkom Marc Brys

Bericht door BoemBoem »

STimVV schreef:Brys is inderdaad niet de man die de supporters warm zal maken om terug te keren. Dat is dus een gemiste kans.
Ik vind het vooral spijtig voor Germinal Ekeren Beerschot Wilrijk....
Die technische staf was volledig samengesteld en passend bij hun club. (niet bij de onze)
Brys: antwerpenaar, en een echte clubman die zn grootste successen boekte bij GBA.
Charai + Verbist: 2 echte antwerpenaars die de taal van het kiel spreken.
Dat was een technische staf die bij die club paste zoals mensen als Matthijssen, Brepoels, Vrancken, Vreven, Boffin, Stijn Stijnen, Peter Maes zouden kunnen passen bij STVV. Mensen waar de supporters een streekgebonden band mee hebben en hen daardoor ook kennen. (in positieve al dan niet negatieve zin, maar er is wél een band)
Brys-Charai-Verbist zijn door de doorsnee-STVV-supporter niet gekend. In Beerschot zijn ze dat wel en hadden ze daardoor een streepje voor, hier niet.
Charai heeft ons nochtans mee naar 1e geschoten in een seizoen waar bijna elk uitvak uitverkocht was..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
STimVV
Berichten: 2699
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Welkom Marc Brys

Bericht door STimVV »

Inderdaad, en hij was toen ook populair onder ons. Net zoals alle spelers dat toen waren. Charai is ook gewoon nen toffe kadee.
Maar je weet wat ik bedoel veronderstel ik: die technische staf was perfect samengesteld voor Germinal Beerschot. Veel minder voor ons.
Vervang de 3 namen door pakweg Peter Maes-Wouter Vrancken-Stijn Stijnen.
Dat zou de STVV-variant kunnen zijn van deze Beerschot-samenstelling. En dat zou de gemiddelde stvv-supporter toch net iets méér begeesteren, niet?
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Welkom Marc Brys

Bericht door BoemBoem »

STimVV schreef:Inderdaad, en hij was toen ook populair onder ons. Net zoals alle spelers dat toen waren. Charai is ook gewoon nen toffe kadee.
Maar je weet wat ik bedoel veronderstel ik: die technische staf was perfect samengesteld voor Germinal Beerschot. Veel minder voor ons.
Vervang de 3 namen door pakweg Peter Maes-Wouter Vrancken-Stijn Stijnen.
Dat zou de STVV-variant kunnen zijn van deze Beerschot-samenstelling. En dat zou de gemiddelde stvv-supporter toch net iets méér begeesteren, niet?
Tuurlijk begrijp ik wat je wil zeggen..

Al moet iemand die een Genk logo kust voor een STVV tribune nooit meer op staaien komen van mij ..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
StellaWADASWAD
Berichten: 118
Lid geworden op: 27 dec 2017, 21:31

Re: Welkom Marc Brys

Bericht door StellaWADASWAD »

Dat is jullie idee. Eerlijk gezegd maakt het mij echt amper uit wie er op dat bankje langs de zijlijn zit. De Roeck werd hier in het begin geprezen, ga die halen ga die halen. Zijn eerste matchen waren goed en dan was het een goede keuze. Nu willen ze hem hier met pek en veren buiten sturen. Als de resultaten goed zijn zou het volk moeten komen. Daar is het misgelopen dit seizoen, want na meer dan goede en strijdlustige wedstrijden tegen de top 6 was het nog geen toeloop. Zelfs niet na de overwinning tegen Genk.

Als je echt denkt dat zo een labiel figuur als Stijn Vreven of iemand als Vrancken de mensen naar het stadion gaan doen lokken..
Veel blabla maar weinig...
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Welkom Marc Brys

Bericht door Since '54 »

STimVV schreef:Inderdaad, en hij was toen ook populair onder ons. Net zoals alle spelers dat toen waren. Charai is ook gewoon nen toffe kadee.
Maar je weet wat ik bedoel veronderstel ik: die technische staf was perfect samengesteld voor Germinal Beerschot. Veel minder voor ons.
Vervang de 3 namen door pakweg Peter Maes-Wouter Vrancken-Stijn Stijnen.
Dat zou de STVV-variant kunnen zijn van deze Beerschot-samenstelling. En dat zou de gemiddelde stvv-supporter toch net iets méér begeesteren, niet?
Ik weet niet of hij zo populair was bij STVV. 14 en 16 wedstrijden op 2 seizoenen. Ik herinner me geen enkele match die Charai voor STVV zou 'gewonnen' hebben. Maar kom hij wordt hier T2 en dat heeft niets met zijn voorgeschiedenis als speler te maken.
Jef
Berichten: 36
Lid geworden op: 23 nov 2010, 18:47
Supporter van: STVV sinds 1963

Re: Welkom Marc Brys

Bericht door Jef »

Ik herinner mij dat Charai veel gekwetst is geweest in die twee seizoenen.
Verrekeskop
Berichten: 426
Lid geworden op: 05 apr 2015, 13:06

Re: Welkom Marc Brys

Bericht door Verrekeskop »

Joenges, wat een provinciaal gezemel hier. Het is een Antwerpenaar, oei oei. Nee, ga vooral een Limbo halen, dat is belangrijker dan kennis en kunde. Beter nog, een Haspengouwer, nog beter iemand van binnen postcode 3800. Pak dan Polleunis of Boffin, succes gegarandeerd.
Wat meer stoort is dat het weer een tamme vijg is, genre McLovin en de kelner van een derderangs brasserie, De Roeck.
Geef mij maar iemand als Sa Pinto die het kot in brand zet en niet verlegen is voor een straffe uitspraak. DAAR komen de mensen voor naar het stadion!
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Welkom Marc Brys

Bericht door Jacques »

Tot er een plastic bekertje naar hem vliegt, dan schaamt ge u dood voor zoveel slecht theater...
Overdrijven is een kunst
Gesloten