Wintertransfers 2018-2019

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Brusselmans »

Positivo schreef:Brusselmans, zoals altijd leest en oordeelt gij selectief. Wat u uitkomt. Ik vergeef het u.
Ge zijt echt straf om iets uit zijn context te halen. Ik schrijf 100 posts positief (over de Japanners) en wat doet Brusselmans ? Just.
Op dezelfde manier oordeel je over RD.
Ach ja, we kennen u ondertussen wel ...
Net zoals RD, die nu weer nadrkkelijk op het voorplan treedt ivm het voetbalschandaal, om zijn frustratie als mislukt voetbalvoorzitter de vrije loop te laten gaan ...
Hij wil zelfs gaan bepalen wie kinderen mag krjgen en wie niet !
Ik vind dat iemand die geen fatsoenlijke zin kan formuleren op TV dat recht ook moet ontzegd worden !
Man man, wa ne wannes !!!!
Positivo
Berichten: 1854
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Positivo »

Het gaat hier dus over wintertransfers en over een eventueel vertrek van Duckens Nazon (Dan kunnen de Japanners hem eventueel vervangen). Maar wie gaat hem willen, buiten de nationale ploeg van Haiti ? (en moet hij ondertussen daar ook niet schrik krijgen van Frantzy Pierrot ? ) Een volwaardige vervanger, voor een mogelijk vertrek tijdens de wintermaanden van Kamada en het behalen van PO1, zou niet misstaan. Laat ons hopen dat hij een betere mentaliteit etaleert dan ik van hem vrees. Einde.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door STVV-fan »

Nazon gaan ze in Haïti niet snel aan de kant schuiven hoor
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Jacques »

Positivo schreef: Ben ik echt de enige die daar een probleem mee heeft ?
Het is niet aan mij om namens anderen te spreken, maar ikzelf heb hier geen probleem mee. Ik heb hier vooral ene hoog "meh, so what?" gevoel bij. Hij mist uiteindelijk 2 oefenmatchen, so what? Gaat dat nu echt een wereld van verschil maken als hij hier nu wel was geweest? En als hij al 5 keer gescoord had, was het precies ook allemaal geen probleen geweest. Het lijkt me dan ook dat je vooral een probleem hebt met de prestaties van Nazon. Mij best en voor een groot stuk terecht, maar dan moet je er wat mij betreft zijn nationale ploeg of beroepsernst niet bijsleuren, als je daar geen bewijs voor hebt. Ik heb tout court geen probleem met spelers die gevolg geven aan een oproeping voor hun nationale ploeg. Ik verwacht hetzelfde van de Belgen in het buitenland. Het zijn vooral typetjes à la Mourinho die daar telkens een hoop spel rond maken.
Overdrijven is een kunst
Mattes
Berichten: 72
Lid geworden op: 25 jan 2017, 12:49

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Mattes »

Zou Bjelica geen goede optie zijn op de linksachter?
Pirard uitlenen en Dutoit binnenhalen?
Als we dan toch nog een spits zoeken denk ik bijvoorbeeld aan Etien Velikonja: Vrije speler en een garantie op doelpunten
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door STVV-fan »

Mattes schreef:Zou Bjelica geen goede optie zijn op de linksachter?
Pirard uitlenen en Dutoit binnenhalen?
Als we dan toch nog een spits zoeken denk ik bijvoorbeeld aan Etien Velikonja: Vrije speler en een garantie op doelpunten
Dutoit binnenhalen om op de bank te zitten? :?
Das ne gevaarlijke.

Velikonja, oppassen, die kerel heeft zich enkel bewezen in de tweede klasse.

Maar als je Nazon definitief kan slijten zou dat wel een vervanger kunnen zijn
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Jacques »

Volgens hbvl zou Bezus in de belangstelling staan van o.a. Anderlecht en Standard. Kijk, dat heb je nu éénmaal als je met de groten gaat meedoen, dan proberen ze je spelers te destabiliseren enzo. :cool: :mrgreen:

Serieus: als een contractverlenging er niet in zit, moeten we in januari veel boter bij de vis vragen, ma serieus veel boter. Anderlecht en Standard presteren beiden onder de verwachtingen en staan bijgevolg onder druk om in januari uit te pakken op de transfermarkt.

Edit: er zou nog een optie zijn voor een bijkomend seizoen, maar het lichten van die optie zou aardig wat geld kosten. Het zal er op aankomen om een goede inschatting te maken: hoeveel kost het lichten van de optie? Hoeveel sterker staan we daardoor bij onderhandelingen? Hoeveel groter zijn onze kansen op PO1 met Bezus?
Laatst gewijzigd door Jacques op 22 nov 2018, 09:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
weekenders
Berichten: 1079
Lid geworden op: 29 jan 2012, 11:30
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door weekenders »

Jacques schreef:Volgens hbvl zou Bezus in de belangstelling staan van o.a. Anderlecht en Standard. Kijk, dat heb je nu éénmaal als je met de groten gaat meedoen, dan proberen ze je spelers te destabiliseren enzo. :cool: :mrgreen:

Serieus: als een contractverlenging er niet in zit, moeten we in januari veel boter bij de vis vragen, ma serieus veel boter. Anderlecht en Standard presteren beiden onder de verwachtingen en staan bijgevolg onder druk om in januari uit te pakken op de transfermarkt.
Is idd belachelijk, nu Anderlecht, volgende week zal Antwerp achter bepaalde spelers van STVV zitten.
De grote clubs heten ze dat dan, in mijn ogen klein kinderen.
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door enrique »

Destabiliseren?
Als je hierdoor gedestabiliseerd bent, heb je toch een evenwichtsprobleem, denk ik
Ik bedoel
Binnen STVV twijfelen ze, dat is of was geweten
Of toch door sommigen
Schandalig duur zijn termen die de ronde doen...
Dat STVV twijfelt daardoor, weet Bezus ook, tenzij hij doofstom en nog iets is
Dat hij bij zo'n goede rapporten gevolgd wordt in binnen en buitenland, kan je raden
En als een lokale krant dan schrijft, Anderlecht en Standard zitten erachter, ben je al gedestabiliseerd?
Trouwens, wat stelt dat hier allemaal nog voor?
Denk niet dat hij naar een Belgische ploeg gaat
HBVL is een krant met een dorpsmentaliteit
Zouden die weten dat er buiten Genk gevoetbald wordt?

Gewoon mijn kijk op de zaak, geen kritiek of iets anders op iemand
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Vouch »

Het is ook heel simpel, heb je goei spelers, dan is daar interesse voor. Daar gaan wij ook mee moeten leren omgaan. Voor Buvens, Debroux en Rocky Peeters was dat vroeger inderdaad minder het geval... Al kon Hayen op een bepaald moment ook naar Standard. ;)

Valt mij wel wel weer op dat HBvL dat nieuws moet brengen op het moment dat het volk wel zijn weg terug begint te vinden en dat we in een opwaartse flow beginnen te komen. Want in dit artikel staat eigenlijk niets nieuws: hij is einde contract, speelt goed en dus is er interesse. Dat artikel kon ook volgende week of vorige week gebracht worden, qua nieuwswaarde is het niet al te groot maar om de gemoederen wat op te hitsen kan het weer tellen.

Soit, voor Legear vroegen we deze zomer 1 miljoen aan Antwerp. Ik ben er dus wel gerust in dat Bezus enkel mag vertrekken bij een fiks bod. Die optie kun je immers ook lichten een half uur voor je een goed bod aanneemt.
Louis XIV
Berichten: 1239
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Louis XIV »

Vouch schreef:Het is ook heel simpel, heb je goei spelers, dan is daar interesse voor. Daar gaan wij ook mee moeten leren omgaan. Voor Buvens, Debroux en Rocky Peeters was dat vroeger inderdaad minder het geval... Al kon Hayen op een bepaald moment ook naar Standard. ;)

Valt mij wel wel weer op dat HBvL dat nieuws moet brengen op het moment dat het volk wel zijn weg terug begint te vinden en dat we in een opwaartse flow beginnen te komen. Want in dit artikel staat eigenlijk niets nieuws: hij is einde contract, speelt goed en dus is er interesse. Dat artikel kon ook volgende week of vorige week gebracht worden, qua nieuwswaarde is het niet al te groot maar om de gemoederen wat op te hitsen kan het weer tellen.

Soit, voor Legear vroegen we deze zomer 1 miljoen aan Antwerp. Ik ben er dus wel gerust in dat Bezus enkel mag vertrekken bij een fiks bod. Die optie kun je immers ook lichten een half uur voor je een goed bod aanneemt.
Bezus is in Juni 2019 wel einde contract, dus als je nog iets willen cashen is het nu de moment ; alternatief optie lichten waardoor contract met één jaar wordt verlengd, alleen kost dit STVV centen ...we zullen zien
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door STVV-fan »

De timing van het artikel van HBVL is op zijn zachtst gezegd dubieus te noemen.

Nieuwswaarde 0,0. Zowel de club als de supporters weten dat deze winter belangrijk wordt voor een eventuele transfer.

De reden achter het plaatsen van dit artikel is terecht correct geopperd.
STVV zit in een positieve flow, iets wat niemand had willen verwachten toen het eerste seizoen onder de Jappanners begon.
We staan op een PO I plaats en tegen Anderlecht gaat het nog eens voller zitten.
Tijd om te laten zien dat de HBVL redactie G*nk sponsort dus.

In dat opzicht is het dus niet zo ongelooflijk raar dat men Standard noem als potentiële overnemer van Bezus, vermits de naam Standard bij veel mensen de bloeddruk doet stijgen. Het is immers de club die ons het eerste seizoen eerste klasse onder Ferrera volledig leegzoog en waarbij de link met een bepaalde voorzitter nooit veraf bleek.


Ik geloof dat de Japanners 1 van 2 volgende dingen gaan doen:
- Ofwel verpatsen ze Bezus in de winter, met eventueel wat gemengde wijn en halen ze een (Japanse) vervanger binnen, terwijl ze Kamada volledig overnemen.
- Oftewel verlengen ze de optie in Bezus zijn contract wanneer er geen bevredigend bod komt in de winter, om hem dan in de zomer te kopen. Met dat geld Kamada definitief aan trekken en rustig zoeken naar een vervanger.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Brusselmans »

5 miljoen !!!
Vragende partij = aanvaarden of terug naar huis keren !
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door stvvilvoorde »

Zou er alleszins niet van verschrikken, als na de winterstop Bezus op Anderlecht speelt en Morioka bij ons.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Halenaar »

stvvilvoorde schreef:Zou er alleszins niet van verschrikken, als na de winterstop Bezus op Anderlecht speelt en Morioka bij ons.
Inderdaad. Maar zou wel een verzwakking zijn.
Plaats reactie