Wintertransfers 2018-2019

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Trunekson
Berichten: 333
Lid geworden op: 02 jul 2017, 23:36

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Trunekson »

Jones schreef:Men gaat wat "ballast" overboord gooien maar verwacht niet al te veel inkomende transfers.
Swerts, Janssens, Nazon, Gladon en co lopen hier nog steeds rond. Ofwel geef je Gladon en Sankhon nog een kans, ofwel leidt je hun naar de uitgang. Morgen weten we direct wie meegaat op oefenkamp. De thuisblijvers zullen op zoek zijn samen met hun manager.
Jongens als Swerts en Janssens hebben waarschijnlijk geen manager met wat naam en zullen hun contract gewoon uitdoen.

Hopen op nieuwkomers mag maar als ze iedereen willen houden zie ik niemand bijkomen, ook al zit Bezus (met 1 jaar optie) in zijn laatste contractjaar. Boli en De sart zijn voor mij de moeite van het optielichten niet waard. Enkel nog hier als Belg en voetbalbelg. Samen met Botaka het minst rendement in mijn ogen.
Vooraan heb je concurrentie nodig en die heb je niet meer.
Die zou ik alleen al lichten om ze toch niet gratis de deur te laten uitgaan.
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Henri is de man »

De Sart is 22 jaar he...

Die nu laten gaan zou pas idioot zijn :zot:
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
Jokke
Berichten: 179
Lid geworden op: 27 nov 2010, 22:28

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Jokke »

Wat mij stoort aan dit STVV is de plotse mateloze lethargie in ambitie . Ze staan op een PO1 plaats, het spel werd geroemd in pers en beeld en enkele spelers komen bijgevolg in de vitrine te staan ; seizoen is weer geslaagd hoor.
Dus nu maar gauw die goudhaantjes ( in spe ) laten vertrekken en na de winter weer met een aantal bijeengeschraapte sukkels opnieuw opbouwen.
Sorry daarvoor laad ik me niet meer op ! Clubspelers bestaan al jaaaaren niet meer , wel carrierespelers.
Bovendien met al die Messi's en andere Hasards die men op alle mogelijke kanalen kan zien komt geen kat nog naar een Belgische "kweekclub".
Gebruikersavatar
KNRI
Berichten: 510
Lid geworden op: 26 aug 2011, 18:48

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door KNRI »

Jokke schreef:Wat mij stoort aan dit STVV is de plotse mateloze lethargie in ambitie . Ze staan op een PO1 plaats, het spel werd geroemd in pers en beeld en enkele spelers komen bijgevolg in de vitrine te staan ; seizoen is weer geslaagd hoor.
Dus nu maar gauw die goudhaantjes ( in spe ) laten vertrekken en na de winter weer met een aantal bijeengeschraapte sukkels opnieuw opbouwen.
Sorry daarvoor laad ik me niet meer op ! Clubspelers bestaan al jaaaaren niet meer , wel carrierespelers.
Bovendien met al die Messi's en andere Hasards die men op alle mogelijke kanalen kan zien komt geen kat nog naar een Belgische "kweekclub".
Er is op dit moment één uitgaande transfer van een basis-speler. Eén...
Wat ik voor de rest versta is dat men de ploeg verder wil samenhouden. Ik weet niet wat jij elders opgevangen hebt?
Trunekson
Berichten: 333
Lid geworden op: 02 jul 2017, 23:36

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Trunekson »

Jokke schreef:Wat mij stoort aan dit STVV is de plotse mateloze lethargie in ambitie . Ze staan op een PO1 plaats, het spel werd geroemd in pers en beeld en enkele spelers komen bijgevolg in de vitrine te staan ; seizoen is weer geslaagd hoor.
Dus nu maar gauw die goudhaantjes ( in spe ) laten vertrekken en na de winter weer met een aantal bijeengeschraapte sukkels opnieuw opbouwen.
Sorry daarvoor laad ik me niet meer op ! Clubspelers bestaan al jaaaaren niet meer , wel carrierespelers.
Bovendien met al die Messi's en andere Hasards die men op alle mogelijke kanalen kan zien komt geen kat nog naar een Belgische "kweekclub".
Om van De Norre nu een 'goudhaantje' te gaan maken is toch wat voorbarig. Verdedigend deed hij het zeker niet slecht maar aanvallend kwam het toch te kort op die positie.
Als een Tomiyasu of een goede Bezus (niet die van de laatste matchen) weggaat heb je een probleem lijkt me, nu niet.
De rest van de spelers die nu genoemd worden om mogelijk te club te verlaten, zijn spelers die hun impact dit seizoen minimaal is.
Jones
Berichten: 3177
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Jones »

Trunekson schreef:
Jones schreef:Men gaat wat "ballast" overboord gooien maar verwacht niet al te veel inkomende transfers.
Swerts, Janssens, Nazon, Gladon en co lopen hier nog steeds rond. Ofwel geef je Gladon en Sankhon nog een kans, ofwel leidt je hun naar de uitgang. Morgen weten we direct wie meegaat op oefenkamp. De thuisblijvers zullen op zoek zijn samen met hun manager.
Jongens als Swerts en Janssens hebben waarschijnlijk geen manager met wat naam en zullen hun contract gewoon uitdoen.

Hopen op nieuwkomers mag maar als ze iedereen willen houden zie ik niemand bijkomen, ook al zit Bezus (met 1 jaar optie) in zijn laatste contractjaar. Boli en De sart zijn voor mij de moeite van het optielichten niet waard. Enkel nog hier als Belg en voetbalbelg. Samen met Botaka het minst rendement in mijn ogen.
Vooraan heb je concurrentie nodig en die heb je niet meer.
Die zou ik alleen al lichten om ze toch niet gratis de deur te laten uitgaan.
Dat is misschien wel waar maar als hij niet doorbreekt heb je hem wel op je dak.
Dreke
Berichten: 3642
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Dreke »

Één speler vertrekt. Één. En het kot is hier (gelukkig voor sommigen maar) te klein. Er hebben er een paar een serieuze reality check nodig...
A loyal football fan only supports the shirt...
STVV-fan
Berichten: 6010
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door STVV-fan »

Dreke schreef:Één speler vertrekt. Één. En het kot is hier (gelukkig voor sommigen maar) te klein. Er hebben er een paar een serieuze reality check nodig...
Idd Dreke, zoals Shakespeare zei: (too) Much ado bout nothing
Jokke
Berichten: 179
Lid geworden op: 27 nov 2010, 22:28

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Jokke »

STVV-fan schreef:
Dreke schreef:Één speler vertrekt. Één. En het kot is hier (gelukkig voor sommigen maar) te klein. Er hebben er een paar een serieuze reality check nodig...
Idd Dreke, zoals Shakespeare zei: (too) Much ado bout nothing
Het gaat er om als ( ALS ) we eindelijk eens goed voetbal brengen met dito resultaat is men er als de kippen bij om een lucratieve uittransfer toe te staan . Ah ja ...want men mag een jong talent " toch niet in de weg staan hogerop te geraken "
En het gaat er niet om of dat er nu 1, 2 of 5 zijn maar een club die hoger ambieert en een Japanse economische grootmacht over de vloer krijgt moet zorgen dat er prijzen in de kast komen te liggen. In het andere geval krijg je wat je nu de laatste maanden op de tribunes ziet : lege zitjes.
Concurentie is moordend , ook in de voetbalsport...resultaten of verlaten.
miel
Berichten: 1672
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door miel »

Jokke schreef:
STVV-fan schreef:
Dreke schreef:Één speler vertrekt. Één. En het kot is hier (gelukkig voor sommigen maar) te klein. Er hebben er een paar een serieuze reality check nodig...
Idd Dreke, zoals Shakespeare zei: (too) Much ado bout nothing
Het gaat er om als ( ALS ) we eindelijk eens goed voetbal brengen met dito resultaat is men er als de kippen bij om een lucratieve uittransfer toe te staan . Ah ja ...want men mag een jong talent " toch niet in de weg staan hogerop te geraken "
En het gaat er niet om of dat er nu 1, 2 of 5 zijn maar een club die hoger ambieert en een Japanse economische grootmacht over de vloer krijgt moet zorgen dat er prijzen in de kast komen te liggen. In het andere geval krijg je wat je nu de laatste maanden op de tribunes ziet : lege zitjes.
Concurentie is moordend , ook in de voetbalsport...resultaten of verlaten.
Hoe bekrompen kan men zijn in een redenering
Wat de toekomst zal brengen weet ik niet en ik hoop voor Casper dat hij het kan waar maken bij Genk .
Maar momenteel is hij zeker nog niet de speler waar je prijzen mee kunt pakken , dan zal hij nog veel boterhammen moeten eten
Als je ziet wat een progressie Casper heeft gemaakt , denk ik dat hij ver aan zijn limiet zit en is hij uitgegroeid tot een meer dan degelijke speler , maar ook niet meer dan dat , want zijn linker voet zal hem parten blijven spelen .
Stemming makerij noem ik dat , temeer omdat de transfer som die erbij gepaard gaat meer dan voldoende is .
joost
Berichten: 336
Lid geworden op: 05 sep 2018, 15:30

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door joost »

Even een naam droppen voor een nr 10. Wie kent er Shota Kaneko, huidige seizoen goed voor 10 goals en 7 assists.
Indien Bezus zou vertrekken (nu, of einde seizoen) zou deze 23 jarige japanner misschien een goed alternatief zijn. Is zowel links als rechtsvoetig.
Is op dit moment nog geen international, maar dit zal waarschijnlijk niet meer lang duren en dan zal zijn prijs wel de hoogte in gaan.
Huidige marktwaarde rond de 500.000 euro.
STVV-fan
Berichten: 6010
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door STVV-fan »

joost schreef:Even een naam droppen voor een nr 10. Wie kent er Shota Kaneko, huidige seizoen goed voor 10 goals en 7 assists.
Indien Bezus zou vertrekken (nu, of einde seizoen) zou deze 23 jarige japanner misschien een goed alternatief zijn. Is zowel links als rechtsvoetig.
Is op dit moment nog geen international, maar dit zal waarschijnlijk niet meer lang duren en dan zal zijn prijs wel de hoogte in gaan.
Huidige marktwaarde rond de 500.000 euro.
Mini spelmaker van Shimizu.

Wees eerlijk, dat heb je uit een artikel :D ik heb datzelfde artikel ook gelezen.
De naam zegt me niets, maar ik volg de Japanse competitie ook niet zo goed
joost
Berichten: 336
Lid geworden op: 05 sep 2018, 15:30

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door joost »

door STVV-fan » 04 Jan 2019, 22:59




joost schreef:
Even een naam droppen voor een nr 10. Wie kent er Shota Kaneko, huidige seizoen goed voor 10 goals en 7 assists.
Indien Bezus zou vertrekken (nu, of einde seizoen) zou deze 23 jarige japanner misschien een goed alternatief zijn. Is zowel links als rechtsvoetig.
Is op dit moment nog geen international, maar dit zal waarschijnlijk niet meer lang duren en dan zal zijn prijs wel de hoogte in gaan.
Huidige marktwaarde rond de 500.000 euro.

Mini spelmaker van Shimizu.

Wees eerlijk, dat heb je uit een artikel :D ik heb datzelfde artikel ook gelezen.
De naam zegt me niets, maar ik volg de Japanse competitie ook niet zo goed

Klopt, het was een artikel uit (ik denk voetbalprimeur) waarin iemand hem koppelde aan RSCA. Misschien toch iets om naar uit te kijken voor onze Japanse vrienden.
hamster
Berichten: 88
Lid geworden op: 12 feb 2012, 23:23

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door hamster »

Ik snap niet dat jullie zo hard hunkeren naar nog meer Japanners... Als de influx zo verder gaat voorspel ik nog legere tribunes. Dan komt de eigenheid van de club in gevaar.

Een jeugdspeler zal drie keer nadenken vooraleer men een krabbel zet onder een overeenkomst bij STVV. Welke jeugdspeler is er nu bij STVV aan het doorbreken en/of krijgt invalminuten?
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Vouch »

hamster schreef:Ik snap niet dat jullie zo hard hunkeren naar nog meer Japanners... Als de influx zo verder gaat voorspel ik nog legere tribunes. Dan komt de eigenheid van de club in gevaar.

Een jeugdspeler zal drie keer nadenken vooraleer men een krabbel zet onder een overeenkomst bij STVV. Welke jeugdspeler is er nu bij STVV aan het doorbreken en/of krijgt invalminuten?
Bwa ja, tegen Duffel stonden er 3 Hollanders op het veld voor STVV, ik heb toen niks gelezen in de krant over een "Oranje STVV". Als er 3 Japanners in de ploeg staan is dat groot nieuws.

Ik ben ermee akkoord dat we liefst niet met 10 Japanners in de kern zitten. Aan de andere kant, nog een Japanner van het kaliber dat we hebben vind ik niet erg.

Jeugd zal wel doorbreken, de jeugd moet natuurlijk wel goed genoeg zijn. Of dat is zo weet ik niet, ik volg de beloften ofzo niet.
Plaats reactie