Wintertransfers 2018-2019

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Geel-Blauw
Berichten: 820
Lid geworden op: 03 dec 2014, 23:04

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Geel-Blauw »

Vouch schreef:Als ik de officieuze berichten in de kranten zie over Bezus (hij zit nog in Oekraine, hij wil weg,...), ja dan heb ik er geen goed oog op. Niet zozeer zijn vertrek is dan een probleem, wel het feit dat hij in het verleden al bewees van weinig nut te zijn als hij niet met 300 % goesting op het veld staat, 200 % is bij hem meestal niet genoeg.
Zat een paar uur geleden gewoon op het vliegtuig naar Spanje (zie zijn Instagram)
Nie zievere, speile!
STimVV
Berichten: 2700
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door STimVV »

Brusselmans schreef:Ben ik nu de enige die de grillen van Bezus en zijn bijgewerkte Barbiepop al lang kotsbeu is ?
:mad:
Het enige dat ik ivm Bezus kotsbeu ben is dit soort gezeik over herhaaldelijk gezever van enkelingen. Op den duur beginnen anderen dat marginaal wereldvreemd gezeik nog te geloven omdat het in leven gehouden wordt op dit forum.
Welke grillen!? Er is meteen en duidelijk gecommuniceerd dat hij van Oekraine rechtstreeks naar Spanje vloog en een dag later ging zijn omwille vd vluchtconnecties. Ondertussen is hij ook gewoon aangekomen.
En waarom altijd zijn vrouw er bij halen? Omdat het stoer is en lekker fel klinkt?
Toen hij hier nog maar een paar maanden was heeft ne journalist aan Bezus gevraagd hoe het hier ging zo zonder vrouw en kinderen. Nogal normaal dat hij hen miste. So what!? Mensen die hun vrouw en kids graag zien missen elkaar als ze 1000en km van elkaar zijn en voor het eerst op hun eentje in het buitenland wonen. Normaal! Het probleem toen was dat Leko geen vertrouwen had in de speler en hem respectloos Bezoes circoes noemde. In tegenstelling tot Brys die hem wel vertrouwen gaf.
Ondertussen is dat 2j geleden en is er sindsdien geen enkele keer meer naar zn vrouw verwezen. Door niemand. Behalve door dezelfden hier op het forum die graag weer eens komen zeiken over iets wat er niet is. Anderen met een geweldig hoog IQ en EQ nemen dat dan weer over en het gezeik krijgt dan weer een vervolg.

Altijd hetzelfde hier... als een speler goed speelt of bijna einde contract is en er een paar artikels verzonnen worden door wannabe-journalistjes die zoveel mogelijk kliks willen krijgen dan krijgen die mannen het éne verwijt na het andere. :roll:
Hier lees je dan: "hij wil weg". Hij wil NIET per se weg. Hij heeft binnen 5 maanden geen contract meer en geen inkomen als hij volgende week zijn been breekt. En er zijn geinteresseerden die hem wel een paar jaar zekerheid bieden. Maar hij heeft al meermaals aangegeven graag langer te blijven. Daar lezen we dan graag over?!

Wat een marginaal café-gezever dat je hier en op facebook soms toch moet lezen. Man man man.
(En dat bedoel ik in't algemeen, en niet specifiek op deze quote)
..
.
Mes excuses: dat moest er effe uit.
Elgromi
Berichten: 419
Lid geworden op: 19 dec 2018, 17:20

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Elgromi »

STimVV schreef:Als we een spits gaan halen moet die beter zijn dan Boli. Is Dessers dat? Volgens mij niet.
De enige reden dat Dessers hier een onderwerp is omdat het een belgische spits is die we kennen. Maar er lopen ontelbare , voor ons onbekende, spitsen rond die beter zijn.
Dessers is niet beter dan Boli.
Akpom was dat wel.
Die marokkaanse wk-spits die hier bijna stond waarschijnlijk ook.
Het is een spits van dat niveau dat je moet proberen halen. En ja: dat kost geld. Maar goede spitsen die scoren zullen altijd geld kosten...
Liever 1x een Samatta dan 3x een Dessers.
Natuurlijk is Dessers beter dan Gladon, Buya, Nazon. Maar: kwaliteit ipv kwantiteit aub. Die les is nu hopelijk geleerd.
https://www.transfermarkt.nl/mohammed-d ... ler/574385

Leipzig zou er achter zitten, lijkt me jongen met veel potentieel, kan bij ons wss gewoon in de basis. Net 17 en contract verloopt bijna.
Gebruikersavatar
weekenders
Berichten: 1079
Lid geworden op: 29 jan 2012, 11:30
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door weekenders »

Maandag 08/01/2019 20u42
Bezus vervoegt troepen STVV
Roman Bezus is net aangekomen in het spelershotel van STVV in San Pedro del Pinatar. De Oekraïener kreeg van de club de toestemming om enkele dagen later aan te sluiten. Hij verbleef wat langer in zijn thuisland voor het doopsel van zijn jongste zoontje.
https://www.hln.be/sport/voetbal/belgis ... db834a0723
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Jack »

Geen stage-topic?

Gisteren werd onverdiend verloren van NAC met 2-1 en ik lees:
65' aan de overkant had Boli de Kanaries altijd op gelijke hoogte moeten brengen, maar oog in oog met de doelman treft hij de paal
Er zijn nog zekerheden! :blauw: :geel:
Gebruikersavatar
weekenders
Berichten: 1079
Lid geworden op: 29 jan 2012, 11:30
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door weekenders »

TRANSFER: GLADON TERUG WEG BIJ STVV
STVV haalde eind augustus nog Paul Gladon erbij, op huurbasis van Wolverhampton Wanderers. De Nederlandse spits kwam echter niet in beeld. Het huurcontract van zes maanden wordt niet verlengd.

De 26-jarige aanvaller kwam aan één speelminuut in de Jupiler Pro League en was vijf keer bankzitter. Gladon mocht twaalf minuten opdraven in de bekermatch tegen Duffel.

De voormalige speler van Sparta Rotterdam en FC Dordrecht scoorde vlot in de tweede afdeling en belandde in 2015 bij Heracles Almelo. Daar wist hij minder potten te breken. Wolverhampton Wanderers haalde Gladon naar Engeland, wat ook geen succes werd. Hij keerde terug naar Heracles en lukte er vorig seizoen zes goals. Bij STVV werd het niets.
http://www.voetbalbelgie.be/nl/article. ... Gf1YH-zg98
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Brusselmans »

Jack schreef:Geen stage-topic?

Gisteren werd onverdiend verloren van NAC met 2-1 en ik lees:
65' aan de overkant had Boli de Kanaries altijd op gelijke hoogte moeten brengen, maar oog in oog met de doelman treft hij de paal
Er zijn nog zekerheden! :blauw: :geel:
Hij zal waarschijnlijk wel hard gewerkt hebben!
:roll:
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Tompie »

Brusselmans schreef:
Jack schreef:Geen stage-topic?

Gisteren werd onverdiend verloren van NAC met 2-1 en ik lees:
65' aan de overkant had Boli de Kanaries altijd op gelijke hoogte moeten brengen, maar oog in oog met de doelman treft hij de paal
Er zijn nog zekerheden! :blauw: :geel:
Hij zal waarschijnlijk wel hard gewerkt hebben!
:roll:
En gescoord. Al hadden de meeste forumleden dat doelpunt ook wel gemaakt. ;)

Ik lees ook dit:
Fletse Kamada

Met tien doelpunten is Daichi Kamada een bepalende factor in de huidige zesde positie van STVV, maar de laatste weken lijkt de Japanner een beetje uitgeblust. Ook tegen NAC kwam hij bleekjes voor de dag, al moet gezegd dat hij niet op zijn geliefkoosde positie als valse nummer 9 werd uitgespeeld.

Ik hoop dat we toch snel de "oude" Kamada aan het werk zien...
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Jack »

Ongelofelijk hoe Kamada weggezakt is laatste paar wedstrijden.
Zou dat nu echt liggen aan het mislopen van een selectie voor Japan??
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Mikman »

Jack schreef:Ongelofelijk hoe Kamada weggezakt is laatste paar wedstrijden.
Zou dat nu echt liggen aan het mislopen van een selectie voor Japan??
Voor een deel ook vorm en perceptie. Tegen Brugge en Anderlecht gingen pisballetjes erin terwijl hij tegen Kortrijk "te goed" afwerkt en tegen de binnenkant van de paal schiet. Gaat die bal erin en trapt hij de penalty op Oostende is er niemand die het er nog over heeft. Op Lokeren, onze minste match, was hij één van de weinigen op niveau.
Zijn stijl is altijd lijzig geweest. Die kalmte was vaak zijn sterke punt, maar als het dan wat minder draait lijkt het alsof je minder inzet toont.
stvv fan
Berichten: 627
Lid geworden op: 26 jul 2011, 10:28

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door stvv fan »

Het is heel stil rond de topic inkomende transfers...
Voorspelling: STVV strand op een 11de plaats na een sterke start van het seizoen met uitblinkers Steuckers en Smets. De beker laten we aan ons voorbij gaan door een uitschakeling in de 8ste finale.
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1417
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door zipke373 »

stvv fan schreef:Het is heel stil rond de topic inkomende transfers...
Stilte voor de storm? Of gaat er geen storm zijn?
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door STVV-fan »

In de zomer was het ook zeer stil rond inkomende transfers en dan stonden er op 2 dagen ineens 3 man.
Dit wil allemaal niets zeggen hoor.

Daarenboven hebben ze een deel "mislukte" transfers gedaan. Zoals velen terecht aanhalen zullen de transfers die ze nu zullen doen recht in de roos moeten zijn, vermits je nog meespeelt voor de knikkers.

Dan kan je niet verwachten dat alles op 5 minuten geregeld is.

En iets à la: "jama, dan moeten ze wel al een lijstje klaarhebben". Wie zegt dat ze dat niet hadden? Ik herinner me een interview met Brys, waarin hij zei dat ze hem een lijstje met profielen hadden voorgelegd.
Maar nogmaals. Zeker nu moet je echt "zeker" zijn van de profielen die je gaat halen.

En dit staat dan nog allemaal los van eventuele onderhandelingen en besprekingen en de spelletjes die managers en dergelijke spelen om de prijs artificieel omhoog te laten gaan,...
stvv fan
Berichten: 627
Lid geworden op: 26 jul 2011, 10:28

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door stvv fan »

Dat ze anders wachten tot na de stage, de stage is het enige moment waarop je je groep echt goed kan vormen.
En nieuwe dingen kunt uitproberen.
Voorspelling: STVV strand op een 11de plaats na een sterke start van het seizoen met uitblinkers Steuckers en Smets. De beker laten we aan ons voorbij gaan door een uitschakeling in de 8ste finale.
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door vdl »

STVV-fan schreef:In de zomer was het ook zeer stil rond inkomende transfers en dan stonden er op 2 dagen ineens 3 man.
Dit wil allemaal niets zeggen hoor.

Daarenboven hebben ze een deel "mislukte" transfers gedaan. Zoals velen terecht aanhalen zullen de transfers die ze nu zullen doen recht in de roos moeten zijn, vermits je nog meespeelt voor de knikkers.

Dan kan je niet verwachten dat alles op 5 minuten geregeld is.

En iets à la: "jama, dan moeten ze wel al een lijstje klaarhebben". Wie zegt dat ze dat niet hadden? Ik herinner me een interview met Brys, waarin hij zei dat ze hem een lijstje met profielen hadden voorgelegd.
Maar nogmaals. Zeker nu moet je echt "zeker" zijn van de profielen die je gaat halen.

En dit staat dan nog allemaal los van eventuele onderhandelingen en besprekingen en de spelletjes die managers en dergelijke spelen om de prijs artificieel omhoog te laten gaan,...
allemaal zever,voor elke positie moet je minimum 3 man gescout hebben en dan ben je zeker.
Niet zoals hier op filmpjes en managers verder gaan.
Binnen 10 dagen is het tegen Genk en 4 basis spelers plus een wisselspeler zijn er niet bij ,dit weten ze al even dus had er al schot in de zaak moeten zitten.
Een dikke afstraffing zal het worden en dan blijft het volk nog meer weg.
Plaats reactie