Wintertransfers 2018-2019

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Jacques »

Wa nen hoop gezaag. Het is te hopen dat we tegen Genk en/of Cercle winnen, dan kunnen er een koppel weer onder hunne steen kruipen. In het andere geval zal het hier een shitstorm van gezaag en geklaag minstens tot aan het eind van de reguliere competitie worden.
Overdrijven is een kunst
STVV-fan
Berichten: 6012
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door STVV-fan »

vdl schreef:
STVV-fan schreef:In de zomer was het ook zeer stil rond inkomende transfers en dan stonden er op 2 dagen ineens 3 man.
Dit wil allemaal niets zeggen hoor.

Daarenboven hebben ze een deel "mislukte" transfers gedaan. Zoals velen terecht aanhalen zullen de transfers die ze nu zullen doen recht in de roos moeten zijn, vermits je nog meespeelt voor de knikkers.

Dan kan je niet verwachten dat alles op 5 minuten geregeld is.

En iets à la: "jama, dan moeten ze wel al een lijstje klaarhebben". Wie zegt dat ze dat niet hadden? Ik herinner me een interview met Brys, waarin hij zei dat ze hem een lijstje met profielen hadden voorgelegd.
Maar nogmaals. Zeker nu moet je echt "zeker" zijn van de profielen die je gaat halen.

En dit staat dan nog allemaal los van eventuele onderhandelingen en besprekingen en de spelletjes die managers en dergelijke spelen om de prijs artificieel omhoog te laten gaan,...
allemaal zever,voor elke positie moet je minimum 3 man gescout hebben en dan ben je zeker.
Niet zoals hier op filmpjes en managers verder gaan.
Binnen 10 dagen is het tegen Genk en 4 basis spelers plus een wisselspeler zijn er niet bij ,dit weten ze al even dus had er al schot in de zaak moeten zitten.
Een dikke afstraffing zal het worden en dan blijft het volk nog meer weg.
Lees jij niet wat ik schrijf? Of wil je niet lezen?

En hupsakee, daar gaan we weer:" dan blijven de mensen weg".

Mijne goeie mens, wordt ge nu zelf niet moe van dat gezever de ganse tijd?

En wat ga je trouwens spelers die enkel tegen Genk niet meedoen, gaan vervangen? Om wat daarna te doen? NOG eens te zeiken dat er spelers zijn die men is gaan halen, maar die niet spelen, ergo ze voldoen niet?

"Jama STVV-fan, ge snapt er geen kloten van, bosaap."

Dat kan misschien heel goed zijn, maar stopt er dan aub mee met om de haverklap te zeggen dat de mensen weeral gaan wegblijven, wanneer er iets met STVV gebeurt dat tegen uw goesting is.

Weet je van welke personen ik zo een reactie verwacht?
Een bende mokkende kleuters
Trunekson
Berichten: 333
Lid geworden op: 02 jul 2017, 23:36

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Trunekson »

Bij Lokeren, Beveren enz. is het allemaal veeeeel erger, die hebben versterkingen meer nodig dan wij.
Zijn die er al bij hun? Nope.
miel
Berichten: 1672
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door miel »

vdl schreef:
STVV-fan schreef:In de zomer was het ook zeer stil rond inkomende transfers en dan stonden er op 2 dagen ineens 3 man.
Dit wil allemaal niets zeggen hoor.

Daarenboven hebben ze een deel "mislukte" transfers gedaan. Zoals velen terecht aanhalen zullen de transfers die ze nu zullen doen recht in de roos moeten zijn, vermits je nog meespeelt voor de knikkers.

Dan kan je niet verwachten dat alles op 5 minuten geregeld is.

En iets à la: "jama, dan moeten ze wel al een lijstje klaarhebben". Wie zegt dat ze dat niet hadden? Ik herinner me een interview met Brys, waarin hij zei dat ze hem een lijstje met profielen hadden voorgelegd.
Maar nogmaals. Zeker nu moet je echt "zeker" zijn van de profielen die je gaat halen.

En dit staat dan nog allemaal los van eventuele onderhandelingen en besprekingen en de spelletjes die managers en dergelijke spelen om de prijs artificieel omhoog te laten gaan,...
allemaal zever,voor elke positie moet je minimum 3 man gescout hebben en dan ben je zeker.
Niet zoals hier op filmpjes en managers verder gaan.
Binnen 10 dagen is het tegen Genk en 4 basis spelers plus een wisselspeler zijn er niet bij ,dit weten ze al even dus had er al schot in de zaak moeten zitten.
Een dikke afstraffing zal het worden en dan blijft het volk nog meer weg.
Wat moet ge hierop zeggen :gek:
Omdat we binnen 10 dagen tegen Genk spelen , en wat dan nog ?
Zelfs al hoefden we niemand te missen is er geen garantie op winst , Genk is en blijft de favoriet .
Indien STVV wint met welke ploeg dan ook zal het de verrassing van de speeldag zijn .
Er is tot nog toe één basis speler definitief vertrokken , geen slechte , maar zeker geen bepalende speler .
Dat men een kern van meer dan 30 spelers afslankt is niet meer dan normaal
Het zou geen goede zaak zijn om nu paniek aankopen te doen , want tijdens de winter zijn er zelden goede deals te sluiten (prijs kwaliteit )
Gekwetsten , geschorsten en speler die interland verplichtingen hebben opvangen is één
Maar nu stvv geconfronteerd wordt met het gegeven dat het er zoveel ineens zijn , is dat bijna onmogelijk om dat evenwaardig op te vangen
Wie dat niet beseft of kan beseffen raad ik toch een bezoekje bij een neuroloog aan :lol:
Anneke
Berichten: 112
Lid geworden op: 10 aug 2011, 13:27

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Anneke »

Naampje droppen:
Yusuke Segawa - 24 j - spits : https://www.youtube.com/watch?v=3xR1jt9_pno
kenniksvanvoetbal
Berichten: 620
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door kenniksvanvoetbal »

Anneke schreef:Naampje droppen:
Yusuke Segawa - 24 j - spits : https://www.youtube.com/watch?v=3xR1jt9_pno
geweldig!
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
tweety
Berichten: 877
Lid geworden op: 13 okt 2010, 18:10

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door tweety »

242 schreef:
STVV-fan schreef:... vermits je nog meespeelt voor de knikkers.
En welke knikkers zouden dat dan moeten zijn? Hoogstens een Europese pré-kwalificatie genre Q2 bij een 5e plaats in de JPL, dewelke niet eens geld opbrengt maar eerder geld kost, en als het even tegenvalt bij een verre verplaatsing nog meer geld kost. Een andere knikker-vorm van inkomsten zie ik niet direct verschijnen in mijne glazen bol. Het gaat om prestige, hoor ik u al zeggen! :roll:
In deze zal dat dan deelname Playoff 1 zijn.
Wat momenteel genoeg knikkers zijn, wat mij betreft.
Maar met zo een reactie zoals die van u is enkel een titel voldoende, neem ik aan. Want dat geeft toegang tot de groepsfase van de CL.
Al de rest is potentieel verlieslatend :roll:
Laatst gewijzigd door tweety op 08 jan 2019, 18:27, 2 keer totaal gewijzigd.
STVV-fan
Berichten: 6012
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door STVV-fan »

242 schreef:[quote="STVV-fan"... vermits je nog meespeelt voor de knikkers.
En welke knikkers zouden dat dan moeten zijn? Hoogstens een Europese pré-kwalificatie genre Q2 bij een 5e plaats in de JPL, dewelke niet eens geld opbrengt maar eerder geld kost, en als het even tegenvalt bij een verre verplaatsing nog meer geld kost. Een andere knikker-vorm van inkomsten zie ik niet direct verschijnen in mijne glazen bol. Het gaat om prestige, hoor ik u zeggen![/quote]

O, maar met knikkers bedoel ik een PO I plaats.

Over dat Europees: idd, in die voorrondes. Maar dan zal de marketingmachine van de Japanners wel hun werk doen om dat te compenseren.

Over die Segawa. Die Japannerspeelt bij Kashiwa Reysol, een ploeg die degradeert uit de J-League 1.
Mooi filmpje, maar ook niet meer dan dat
Jones
Berichten: 3179
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Jones »

De linksback moet er deze week staan. De rest kan nog even wachten. Voor mij is Bezus einde verhaal. Ofwel veel opleggen ofwel nu cashen.
Hij speelde ook met minder overtuiging de laatste weken. Eerder ongeïnteresseerd.
Al wat je nu deftig haalt moet je in de zomer al niet meer halen.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Jacques »

PO1: 5x 10 000 man op Staaien die allemaal een nieuw abo of ticket moeten kopen
PO2: 5x 3 000 man op staaien die allemaal met hun huidig abo binnen kunnen.

Tel uw knikkers maar en laat de rest in tussentijd over het spel babbelen. :cool:
Overdrijven is een kunst
hamster
Berichten: 88
Lid geworden op: 12 feb 2012, 23:23

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door hamster »

Ik ben ook gaan scouten: een fan & nieuwe speler gevonden.

Afbeelding

Afbeelding
pat@
Berichten: 1078
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door pat@ »

hamster schreef:Ik ben ook gaan scouten: een fan & nieuwe speler gevonden.

Afbeelding

Afbeelding
De lokale Bo Van Spilbeeck?
vdl
Berichten: 2364
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door vdl »

Anneke schreef:Naampje droppen:
Yusuke Segawa - 24 j - spits : https://www.youtube.com/watch?v=3xR1jt9_pno
Zochten wij geen targetspits
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Vouch »

hamster schreef:Ik ben ook gaan scouten: een fan & nieuwe speler gevonden.

Afbeelding

Afbeelding
https://en.wikipedia.org/wiki/Ko_Itakura

http://www.jfa.jp/eng/national_team/u20 ... a_kou.html
STVV-fan
Berichten: 6012
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door STVV-fan »

Vouch schreef:
hamster schreef:Ik ben ook gaan scouten: een fan & nieuwe speler gevonden.

Afbeelding

Afbeelding
https://en.wikipedia.org/wiki/Ko_Itakura

http://www.jfa.jp/eng/national_team/u20 ... a_kou.html
Is dat een betrouwbare bron?
Plaats reactie