Wintertransfers 2018-2019

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door tesneusdoek »

tesneusdoek schreef:
tesneusdoek schreef:even "off" topic. STVV is net achtergekomen tegen Hoffenheim. Live te volgen op Youtube.
https://youtu.be/cYykMMSH_6w

Goed begonnen, maar juist na knullig balverlies van Bezus op de eigen helft, 0-1 achtergekomen... Tot nu toe, veel goede acties op links, waar onze linksbuiten en de spits goed rondtikken en acties maken.
Boli en Kamada zijn de mannen die vooraan goed rond tikken en altijd de bal goed aannemen en het spel doen rondgaan. De man, links op het middenveld die me kan bekoren, is Sekkine. Assamoah, Teixeira en Garcia doen het ook goed, in mijn ogen, net als Bezus, ondanks de onnodige individuele actie (probeerde zich tussen twee man door te wurmen) die tot de 0-1 leidde. De Sart valt wat licht uit in de duels.
Steppe speelt ook zijn match en heeft een goede redding gemaakt. De Petter heb ik voorlopig nog niet opgemerkt, noch in positieve, noch in negatieve zin.

Onze linkerflank doet het beter dan de rechterflank.
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Mikman »

0-2 intussen. STVV nochtans goed aan het combineren maar te slap achteraan. Opvallend: een ander systeem en de positie van Kamada daarin ( rechts ).


------------------Steppe-----------------------

Botaka-----De Petter-----Teixeira-----Garcia

------------Asamoah-----De Sart---------

Kamada-------Bezus-------Sekine---------

------------------Boli--------------------
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Mikman »

En 2-1. Wondermooie goal van Bezus. Onrechtstreekse vrije trap kort getikt en dan in de kruising gedraaid.
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door tesneusdoek »

tesneusdoek schreef:
tesneusdoek schreef:
tesneusdoek schreef:even "off" topic. STVV is net achtergekomen tegen Hoffenheim. Live te volgen op Youtube.
https://youtu.be/cYykMMSH_6w

Goed begonnen, maar juist na knullig balverlies van Bezus op de eigen helft, 0-1 achtergekomen... Tot nu toe, veel goede acties op links, waar onze linksbuiten en de spits goed rondtikken en acties maken.
Boli en Kamada zijn de mannen die vooraan goed rond tikken en altijd de bal goed aannemen en het spel doen rondgaan. De man, links op het middenveld die me kan bekoren, is Sekkine. Assamoah, Teixeira en Garcia doen het ook goed, in mijn ogen, net als Bezus, ondanks de onnodige individuele actie (probeerde zich tussen twee man door te wurmen) die tot de 0-1 leidde. De Sart valt wat licht uit in de duels.
Steppe speelt ook zijn match en heeft een goede redding gemaakt. De Petter heb ik voorlopig nog niet opgemerkt, noch in positieve, noch in negatieve zin.

Onze linkerflank doet het beter dan de rechterflank.
Met dank aan Botaka, 0-2. Slappe pas, vanop de rechterflank, naar het centrum :roll: ...waar er een voet van een Hoffenheim-speler tussen zat. Botaka zal ongetwijfeld kwaliteiten hebben die hem een profvoetballer maakten, maar een goede verdediger is hij duidelijk niet...als je daar dan het feit bijvoegt dat hij evenmin de actie maakt op de flanken, dan vraag ik me af of we echt niemand beter hebben op die plek... :ugeek:
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door tesneusdoek »

Mikman schreef:En 2-1. Wondermooie goal van Bezus. Onrechtstreekse vrije trap kort getikt en dan in de kruising gedraaid.
Idd. 1-2 via Bezus. Knap!
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Halenaar »

Wat deed steppe daar in godsnaam :o
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door tesneusdoek »

tesneusdoek schreef:
tesneusdoek schreef:
tesneusdoek schreef:
tesneusdoek schreef:even "off" topic. STVV is net achtergekomen tegen Hoffenheim. Live te volgen op Youtube.
https://youtu.be/cYykMMSH_6w

Goed begonnen, maar juist na knullig balverlies van Bezus op de eigen helft, 0-1 achtergekomen... Tot nu toe, veel goede acties op links, waar onze linksbuiten en de spits goed rondtikken en acties maken.
Boli en Kamada zijn de mannen die vooraan goed rond tikken en altijd de bal goed aannemen en het spel doen rondgaan. De man, links op het middenveld die me kan bekoren, is Sekkine. Assamoah, Teixeira en Garcia doen het ook goed, in mijn ogen, net als Bezus, ondanks de onnodige individuele actie (probeerde zich tussen twee man door te wurmen) die tot de 0-1 leidde. De Sart valt wat licht uit in de duels.
Steppe speelt ook zijn match en heeft een goede redding gemaakt. De Petter heb ik voorlopig nog niet opgemerkt, noch in positieve, noch in negatieve zin.

Onze linkerflank doet het beter dan de rechterflank.
Met dank aan Botaka, 0-2. Slappe pas, vanop de rechterflank, naar het centrum :roll: ...waar er een voet van een Hoffenheim-speler tussen zat. Botaka zal ongetwijfeld kwaliteiten hebben die hem een profvoetballer maakten, maar een goede verdediger is hij duidelijk niet...als je daar dan het feit bijvoegt dat hij evenmin de actie maakt op de flanken, dan vraag ik me af of we echt niemand beter hebben op die plek... :ugeek:
Na de 1-2 via Bezus, komt die laatste nu ook echt op toerental, mooie actie via rechts, met Kamada en uiteindelijk voorzet vanaf de cornervlag van Botaka die eens de achterlijn haalde...Goed weggewerkt door Hoffenheim.

1-3 ondertussen voor Hoffenheim.
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Mikman »

Ik heb het na Oostende al gezegd: als je voor Boli en Botaka geen upgrade vindt, is deze transferperiode mislukt. Daar kan je de centen van De Norre voor gebruiken.

Sekine maakt wel een prima indruk.

Intussen 3-1 na blunder in het uitvoetballen van Steppe. Drie tegendoelpunten via eigen fout, een ploeg uit de Champions League straft dat dus genadeloos af. Want voetballend doet STVV zeker niet onder ( wel geen idee in welke mate Hoffenheim met hun A-ploeg speelt ).
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door tesneusdoek »

tesneusdoek schreef:
tesneusdoek schreef:
tesneusdoek schreef:
tesneusdoek schreef:
tesneusdoek schreef:even "off" topic. STVV is net achtergekomen tegen Hoffenheim. Live te volgen op Youtube.
https://youtu.be/cYykMMSH_6w

Goed begonnen, maar juist na knullig balverlies van Bezus op de eigen helft, 0-1 achtergekomen... Tot nu toe, veel goede acties op links, waar onze linksbuiten en de spits goed rondtikken en acties maken.
Boli en Kamada zijn de mannen die vooraan goed rond tikken en altijd de bal goed aannemen en het spel doen rondgaan. De man, links op het middenveld die me kan bekoren, is Sekkine. Assamoah, Teixeira en Garcia doen het ook goed, in mijn ogen, net als Bezus, ondanks de onnodige individuele actie (probeerde zich tussen twee man door te wurmen) die tot de 0-1 leidde. De Sart valt wat licht uit in de duels.
Steppe speelt ook zijn match en heeft een goede redding gemaakt. De Petter heb ik voorlopig nog niet opgemerkt, noch in positieve, noch in negatieve zin.

Onze linkerflank doet het beter dan de rechterflank.
Met dank aan Botaka, 0-2. Slappe pas, vanop de rechterflank, naar het centrum :roll: ...waar er een voet van een Hoffenheim-speler tussen zat. Botaka zal ongetwijfeld kwaliteiten hebben die hem een profvoetballer maakten, maar een goede verdediger is hij duidelijk niet...als je daar dan het feit bijvoegt dat hij evenmin de actie maakt op de flanken, dan vraag ik me af of we echt niemand beter hebben op die plek... :ugeek:
Na de 1-2 via Bezus, komt die laatste nu ook echt op toerental, mooie actie via rechts, met Kamada en uiteindelijk voorzet vanaf de cornervlag van Botaka die eens de achterlijn haalde...Goed weggewerkt door Hoffenheim.

1-3 ondertussen voor Hoffenheim.
Steppe zet zijn fout die tot de derde goal van Hoffenheim leidde, recht. Knappe redding op een hard schot vanop de grote backlijn.
fruitboerke
Berichten: 621
Lid geworden op: 27 dec 2018, 10:53

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door fruitboerke »

Ik blijf het een mysterie vinden wat Brys in godsnaam in die Botaka ziet. Die man moet zeer dringend vervangen worden want DAT is uw grootste zwakte in de ploeg. Ik heb elke competitiewedstrijd van STVV gezien dit seizoen en deze kerel heeft voor 70 % steeds boter op zijn hoofd bij gevaarlijke tegen aanvallen en /of tegendoelpunten. Niet te begrijpen dat men daar niet ingrijpt. :headbang:
Ons doel ? top 5 in Belgie ( Yusuke Maranaka , hbvl 26 januari 2019 )
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door tesneusdoek »

Rust. Conclusie na 45 minuten. Teixeira, Garcia, Kamada, Bezus en Boli waren de beste STVV-ers volgens mij. Bezus maakte door de knappe actie die tot onze goal leidde zijn fout waardoor we achterkwamen, goed. Sekine is goed begonnen, maar dan weggezakt.

Asamoah speelde degelijk en was kwistig met zijn inspanningen.

Steppe wisselde ook goede momenten met mindere momenten af, met als "hoogte-" of "dieptepunt" de actie van de 1-3.

De Petter en De Sart waren onzichtbaar, op enkele verloren duels na.

Botaka was slecht als verdediger en kon maar één keer de achterlijn halen om dan weliswaar goed voor te zetten, maar de verdediging van Hoffenheim werkte goed weg.

Ruststand 1-3. Ik kan niet meer verder kijken en geef de fakkel dan ook graag door aan iemand anders. :stvv:
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Tompie »

Hoffenheim speelt met een aantal jonge kerels en de reservedoelman, zeker dus niet hun beste elftal.

Drie individuele fouten inderdaad, en een gigantisch gat tussen uw middenveld en aanval. We hebben in 45 minuten eigenlijk amper een kans gekregen. Van Sekine verwacht ik wel wat, maar in deze wedstrijd vond ik hem tot dusver heel onopvallend. De stream is misschien niet zo fantastisch, maar vaak kwamen de (doorgaans slechte en lage) voorzetten van Garcia vanop links.

Kamada vind ik toch ook weer erg bleek... Ik ben akkoord met Mikman dat hij altijd wel zo wat die lijzige indruk maakt, maar het mag toch echt wel wat meer zijn dan dit.

Asamoah en Teixeira voor mij de betere momenteel.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
STimVV
Berichten: 2700
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door STimVV »

Mikman schreef:0-2 intussen. STVV nochtans goed aan het combineren maar te slap achteraan. Opvallend: een ander systeem en de positie van Kamada daarin ( rechts ).


------------------Steppe-----------------------

Botaka-----De Petter-----Teixeira-----Garcia

------------Asamoah-----De Sart---------

Kamada-------Bezus-------Sekine---------

------------------Boli--------------------
Niet helemaal akkoord over het feit dat we een ander systeem spelen. (ik heb halfuurtje gekeken tijdens mn lunch vanaf minuut 15 ongeveer)
In mijn ogen was het gewoon ons normale 3-5-2 systeem, maar wel met dat verschil dat Sekine bij balbezit een stuk hoger speelde dan DeNorre dit deed.
En bij balverlies viel Kamada inderdaad iets meer naar rechts uit dan gewoonlijk. Maar bij balbezit kwam die gewoon in zn normale vrije rol te spelen om ruimte voor Botaka te maken.
Botaka en Sekine die de flanken doen. 3 man achteraan. Centraal Asamoah en DeSart. En Kamada-Bezus in steun van Boli. Zoals we het gewoon zijn dus.
Bij balverlies zag ik een 5-4-1, bij balbezit werd dat 3-5-2.
Ik vraag me wel af wie Bezus zal vervangen tegen Genk in dit systeem. Als DeBruyn uw draaischijf moet worden … ai ai dan.
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door enrique »

tesneusdoek schreef:
Halenaar schreef:Volgens Buya zelf zien we hem nooit meer terug:

https://www.bbc.co.uk/sport/amp/footbal ... ssion=true
Die is precies niet echt blij... :mrgreen:
Hij wacht op God om te kijken hoe zijn carriere verder gaat
Ik zou daar zelf voor zorgen, maar goed ...
truieneer
Berichten: 106
Lid geworden op: 08 jul 2013, 14:37
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door truieneer »

Mikman schreef:Zeer vreemde chronologie in de Bezus-saga: eerst een akkoord met Antwerp hebben en als die afspringt met de speler gaan praten om te vragen wat hij wil :? :zot:
bwah, wetende dat hij familiaal niet in de beste situatie zit, financieel wil verbeteren EN medisch niet 100% is, kan je hem dan ruilen voor 2 spelers die al bewezen hebben dat ze eerste mee kunnen, geen maanden stilgelegen hebben en waarvan minstens één al een positie 'versterkt' waar wel wat versterking mag komen.
Of het de juiste spelers zijn die betrokken worden/werden, is een andere vraag :)

greetz
Plaats reactie