Wintertransfers 2018-2019

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door voetballiefhebber »

Jacques schreef:Dus zijn beide partijen in zekere zin tot elkaar veroordeeld. Bezus omdat er zich blijkbaar geen beter alternatief aandient, STVV omdat het anders met een bijna lege geldbeugel de markt op moet voor een onmiddellijk inzetbaar alternatief. Op dit moment zijn de alternatieven op die positie Ceballos (weer gekwetst) en De Bruyn. Dan is mijn keuze rap gemaakt.
Bezus zijn contract openbreken en dat fors bedrag betalen dat daarmee gepaard gaat is volgens mij de enige optie. Hem motiveren om heel sterk te presteren om hem dan in de zomer tegen een grote som geld te laten gaan moeten ze doen! Dan heb je een win-win situatie. Mijn gevoel zegt dat hij ook wat op de club en de stad is uitgekeken. Brys ging toch al het voorbeeld van De Norre aangrijpen om zijn spelers extra te motiveren heeft hij gezegd.

Ceballos stond na zijn blessure scherper dan ooit. Zijn vetpercentage was minder dan dat van Cristiano Ronaldo enz... lazen we in de krant. Maar een scherpe speler qua prestaties zagen we helaas niet terug. De Bruyn is gewoon te plat voor het niveau. Dat werd al voorspeld door heel wat volgers van Lommel, ondanks zijn vele assists en/of doelpunten in de eerste amateurliga.
Louis XIV
Berichten: 1239
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Louis XIV »

STimVV schreef:
Brusselmans schreef:….
We weten gewoon allemaal dat daar een andere factor meespeelt, maar dat mag niet gezegd worden, want dan is het cafépraat. Een golddigger vindt haar goesting nie in de Stapelstraat, en zelfs als ze het vind, dan zal het niet duur genoeg zijn zonder een zakske met een adres van de Meir er op ! Die mensen zijn hier gewoon niet graag, da's alles.
Ter info: Bezus, zijn vrouw en 3 kinderen wonen op een appartement in Hasselt. Nog eens niet in Sint-Truiden.
Dat is dus op 35 minuten rijden van de Meir. :gek:

Soit, het is duidelijk dat jij hem graag weg hebt hier.
Met hem zal PO1 al heel moeilijk worden.
Zonder hem onmogelijk.
Benieuwd wat je van zijn vervanger zal vinden, (in 1e instantie zullen dat Ceballos en DeSArt zijn) want voor Bezus ligt uw lat blijkbaar veel hoger dan voor sommigen andere.
Voor Boli ligt de lat in elk geval te laag, allee dikwijls toch, is vandaag nog maar eens gebleken :grappig:
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Brusselmans »

STimVV schreef:
Soit, het is duidelijk dat jij hem graag weg hebt hier.
Als Bezus een constante gaat leggen, en gaat presteren volgens hij denkt dat hij waard is, dan mag die van mij gerust blijven !
Hij legt de lat financieel zelf hoog, dan mag ik dat van zijn prestaties ook verlangen !
In concreto zijn dat 7-10 doelpunten en 10 assists als nummer 10 !

Per seizoen bedoel ik dan wel ...

Graag eens iemand die met cijfertjes bezig is, om de statistieken van Bezus eens door te geven van sinds hij hier is.
- Effectieve wedstrijden gespeeld.
- Doelpunten.
- Assists.

Dit seizoen alvast 3 goals en 3 assists.
16 van de 21 gespeeld.
In mijn ogen heel erg mager en niet direkt om hoog van de toren te blazen en een zware loonsverhoging te claimen !
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Jones »

Brusselmans schreef:
STimVV schreef:
Soit, het is duidelijk dat jij hem graag weg hebt hier.
Als Bezus een constante gaat leggen, en gaat presteren volgens hij denkt dat hij waard is, dan mag die van mij gerust blijven !
Hij legt de lat financieel zelf hoog, dan mag ik dat van zijn prestaties ook verlangen !
In concreto zijn dat 7-10 doelpunten en 10 assists als nummer 10 !

Per seizoen bedoel ik dan wel ...

Graag eens iemand die met cijfertjes bezig is, om de statistieken van Bezus eens door te geven van sinds hij hier is.
- Effectieve wedstrijden gespeeld.
- Doelpunten.
- Assists.

Dit seizoen alvast 3 goals en 3 assists.
16 van de 21 gespeeld.
In mijn ogen heel erg mager en niet direkt om hoog van de toren te blazen en een zware loonsverhoging te claimen !
70 matchen voor STVV waarvan 12 goals en 13 assists. Bron : transfermarkt.nl
Dreke
Berichten: 3625
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Dreke »

NIEMAND weet wat het bedrag is dat in die optie staat. Dus NIEMAND kan bepalen of het de moeite loont om die te lichten of niet. Gaan we er op achteruit als we het zonder hem moeten stellen en moeten rekenen op Ceballos en Desart? Ja. Presteert Bezus constant genoeg om alles uit de kast te halen? Nee.

Je kan discussiëren over zijn spel. Maar niet over zijn toekomst of zijn madam. Dat is allemaal gissen en nog van een minder niveau dan cafépraat. Daar wordt soms nog iets zinnig gezegd...
A loyal football fan only supports the shirt...
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door enrique »

Over assists praten is dikke zever
Belachelijk zelfs
Boli schiet alles ernaast
Tel dan maar de laatste passes op kansen die niet te missen waren, maar toch de bal er niet in
Dat zijn dan ook assists
Hou maar op
Zonder Besus is uw seizoen GEDAAN
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Jones »

Men spreekt over nog een derde transfer om niet voor verrassingen te komen te staan als er op 31/1 nog iemand vertrekt vandaag in HBVL. Een speler om wie ze beogen daarmee, die zou kunnen vertrekken, hebben we het gissen naar maar zou kunnen Tomi of Bezus zijn. Voor Tomi zou het die andere Japanner kunnen zijn die hier al ter sprake kwam. Of voor Bezus.
Voor wie anders zou er belangstelling kunnen zijn ? Botaka of Boli :grappig: die wil Fc Bautershof nog niet.
Lambèrt0201
Berichten: 14
Lid geworden op: 11 jan 2019, 20:07

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Lambèrt0201 »

Zonder 2 a 3 goede transfers begint het er toch stilletjes aan op te lijken dat we een moeilijkere terugronde gaan hebben.
Maandag hoogstwaarschijnlijk transfernieuws, ben eens benieuwd met welke namen ze gaan afkomen ...
Hopelijk geen Owusu of Heiremans ... want dat zijn ook geen echte basisspelers zijn bij hun huidige club Antwerp.

Met Kamada / Tomiyasu / Texeira / Bezus hebben we toch 4 serieuze wapens in onze ploeg.
Het zal dit soort kaliber moeten zijn om onze ploeg strijdvaardig te maken.
* Een linksachter en zelfs een rechtsachter is echt hoogst noodzakelijk.
* Een diepe spits die voor balvastheid / snelheid / en scorend vermogen zorgt.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Brusselmans »

enrique schreef:Over assists praten is dikke zever
Belachelijk zelfs
Boli schiet alles ernaast
Tel dan maar de laatste passes op kansen die niet te missen waren, maar toch de bal er niet in
Dat zijn dan ook assists
Hou maar op
Zonder Besus is uw seizoen GEDAAN
Dan moet ge als club dat probleem maar oplossen, zodat uw spelers in waarde kunnen stijgen !
Dan maar beter zelf zijn kans gaan of iemand anders uitzoeken dan Boli, want das toch genen avans !
Iedereen weet ondertussen toch wel dat rapporten en cijfers belangrijk zijn.

Dus : 12 goals en 13 assists, dat zijn de cijfers op 2.5 jaar !
Gemiddeld naar boven afgerond : 5 en 5 per seizoen.
Daar kan je hier en elders niet mee uitpakken om een toploon te gaan claimen, punt uit !

Ik begrijp uw standpunt wel, maar "als" en "dan" telt niet, nog steeds niet ...
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Jack »

Ik vind het verontrustend dat in het interview met VDAB gezegd wordt dat Tomiyasu tussen de 5 en de 10 moet opbrengen. En dat ze dan opgeteld met De Norre 8 à 9 miljoen binnengehaald hebben.
Dat lijkt mij alsof Tomiyasu ook nog kan vertrekken bij een bod van 5 of 6 miljoen.
Ik dacht dat er al eentje van 8 geweigerd was? Is dat ergens bevestigd?
5 en nu verkopen zou ik alleszins niet goed vinden.
stvv fan
Berichten: 627
Lid geworden op: 26 jul 2011, 10:28

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door stvv fan »

Je bedoeld het artikel van voetbalbelgie er staat duidelijk dat je minstens boven de 9 miljoen komt ;)

André Pinto is sports administrator bij de club en gaf een stand van zaken. "Iedereen zou ons moeten feliciteren met de ontwikkeling van Tomiyasu. Dat is een speler die 5 à 10 miljoen kan opbrengen. Tel daar de 4 miljoen van Casper bij op en je komt minstens boven de 9 miljoen euro uit", legt hij uit aan Sport/Voetbalmagazine.
Voorspelling: STVV strand op een 11de plaats na een sterke start van het seizoen met uitblinkers Steuckers en Smets. De beker laten we aan ons voorbij gaan door een uitschakeling in de 8ste finale.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Brusselmans »

stvv fan schreef:Je bedoeld het artikel van voetbalbelgie er staat duidelijk dat je minstens boven de 9 miljoen komt ;)

André Pinto is sports administrator bij de club en gaf een stand van zaken. "Iedereen zou ons moeten feliciteren met de ontwikkeling van Tomiyasu. Dat is een speler die 5 à 10 miljoen kan opbrengen. Tel daar de 4 miljoen van Casper bij op en je komt minstens boven de 9 miljoen euro uit", legt hij uit aan Sport/Voetbalmagazine.
5 à 10 miljoen ??? wat is da nu voor een uitspraak ???
Je kan spreken van 5-6 miljoen, 9-10 miljoen,bedragen die wat dichter bij mekaar liggen, maar niet van 5 tot 10 miljoen, omdat die 2 uitersten gewoon te ver uit mekaar liggen.
Als je ergens een richtprijs gaat vragen, ben je er ook niks mee als ze zeggen tussen de 1000 en 2000 euro, wel als ze zeggen rond 1200-1300, dan weet je iets.

Tomi : minstens 8 miljoen, anders tot ziens !
STVV1924
Berichten: 857
Lid geworden op: 14 sep 2015, 10:52

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door STVV1924 »

Van de huidige kern zie ik niemand meer vertrekken tenzij Tomiyasu in Japan nog twee a vijf dijken van een wedstrijd speelt. En een Duitse club met heel veel poen over de vloer komt. Zijn marktwaarde lijkt nu inderdaad 5 miljoen te zijn maar ik zou niet plooien onder de 8 miljoen inderdaad. Dat zou een financiële instroom van 12 miljoen euro betekenen. En laten we nu eerlijk zijn dat betekent dat er de komende twee seizoenen ruimte is voor extra sportieve groei. Ik vind het een krachtig signaal dat Roman Bezus hier nog steeds is. Een strategische straffe stoot van Pinto-Vd Abeel en Tateishi om Hairemans en Owusu als pasmunt te vragen.

Qua inkomende transfers verwacht ik twee spelers uit de J League. Het zullen sowieso spelers zijn met ofwel een serieuse groeimarge a la Tomiyasu ofwel spelers met naam. Goed zou zijn als het er twee met groeimarge zouden zijn voor linker en rechterflank. En een grotere naam zoals een Hugo Vieira.
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: RE: Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Jack »

stvv fan schreef:Je bedoeld het artikel van voetbalbelgie er staat duidelijk dat je minstens boven de 9 miljoen komt ;)

André Pinto is sports administrator bij de club en gaf een stand van zaken. "Iedereen zou ons moeten feliciteren met de ontwikkeling van Tomiyasu. Dat is een speler die 5 à 10 miljoen kan opbrengen. Tel daar de 4 miljoen van Casper bij op en je komt minstens boven de 9 miljoen euro uit", legt hij uit aan Sport/Voetbalmagazine.
Exact dit ja.
geelblauw
Berichten: 219
Lid geworden op: 09 jun 2018, 21:30

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door geelblauw »

nabbout wordt weeral genoemd als nieuwe spits...
Plaats reactie