Wintertransfers 2018-2019

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Brusselmans »

STimVV schreef: Als ik dan zie dat Zulte-Waregem Sylla gaat halen bij de Queens Park Rangers, terwijl ze Harbaoui nog steeds hebben lopen.. dan vraag ik me af waarom zoiets hier nooit kan.
Hier loopt nochtans ene rond die er al 10 binnengeduwd heeft ...
Franz
Berichten: 1764
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Franz »

Brusselmans schreef:
STimVV schreef: Als ik dan zie dat Zulte-Waregem Sylla gaat halen bij de Queens Park Rangers, terwijl ze Harbaoui nog steeds hebben lopen.. dan vraag ik me af waarom zoiets hier nooit kan.
Hier loopt nochtans ene rond die er al 10 binnengeduwd heeft ...
De visie van Brys is bekend:
met Boli
met Botaka
zonder een hele reeks andere 'kernspelers'

Blijkbaar volgt het bestuur die visie:
dan geen vervanger van Boli
dan geen vervanger van Botaka
dan intussen ook een paar spelers exit...

Ze zijn wel consequent...
mogelijk zal de enige nieuweling die een plek in de ploeg mag ambiëren dus gewoon de vervanger van De Norre op links zijn.
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Jones »

Trunekson schreef:
Jones schreef:Een Japanse onbekende moet ons play-off 1 laten behouden. Armoede troef. Het mag weer niks kosten. De centen van De norre de put in, net zoals Roland.
De linksachter interesseert me al niet meer. Is dat scouting ? Dat kan ik ook nog.
Boli zal lachen...concurentie mijn gat.
Zijn dat statistieken voor een speler van een ploeg met ambitie voor PO1 ? Gaf dan Gladon een eerlijke kans.
Dus u kende Tomiyasu en Kamada wel voordat ze hier tekenden? Straf.
Het feit dat Gladon een eerlijke kans verdiende ben ik wel akkoord.
Het verschil is dat Tomiyashu een versterking in de breedte was toen die zich opwerkte en Kamada zat op de bank bij een Bundesligaploeg. Dat is heus wat anders dan iemand waar men vol verwachting naar uitkijkt en die u op PO1-koers moet houden met zijn goals. Laat men voor die nu ook 2 miljoen neertellen bv. En die ook mislukken. Wat zeggen we dan ? Een ezel stoot zich geen 2 keer aan dezelfde steen ?
STVV wordt STVO : STEEDS TE VROEG OPGEVEN : de beker, onderhandelingen...
Moet je daar zo lang voor taffelen en onderhandelen, voor een onbekende Zweedse Japanner uit tweede klasse ? Ik hou mijn hart al vast met wat ze nog gaan afkomen...
Zeg dan gewoon we hebben zelfs in Japan geen geld. Nu weet je dadelijk waarom Owusu niet komt. Wil je een PO1 ploeg worden, dan ga je ook navenant moeten dokken. Verwondert het u dan dat een De norre en waarschijnlijk Bezus vertrekken ?
Een goede speler blijft niet bij een club die blijft op hetzelfde niveau fladderen. Voor iedereen die hoopte op Morioka, sluit uw ogen maar want ze gaan pijn doen
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door STVV-fan »

En alweer vinden sommigen het nodig om gewoon los met de voeten vooruit (en waarschijnlijk los met het verstand uitgeschakeld) door te gaan en veronderstellingen te maken die ze op basis van hun frustraties voor waarheid aannemen.
Trunekson
Berichten: 333
Lid geworden op: 02 jul 2017, 23:36

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Trunekson »

Brys heeft een heleboel spitsen bekeken dus zal hem wel goed bevonden hebben.
Ik heb wel vertrouwen in Brys ondanks dat hij met Botaka de bal misgeslagen heeft.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Brusselmans »

Brys heeft het licht gezien met Botaka en Boli ...
Dan heeft het weinig zin om op die posities veel geld uit te geven ...
De teruggestuurden heeft hij gebuisd met grote onderscheiding ...
Na 21 matchen staan we onverhoopt 6de ...
De cijfers geven hem gelijk tot nu toe ...

Na de laatste 9 matchen zal zijn rapport volledig gemaakt worden ...
STVV - Genk : 1
Cercle - STVV : 1
STVV - Eupen : 3
STVV - W.Beveren : 3

Z.Waregem - STVV : 0
STVV - Charleroi : 3
Bruhhe - STVV : 0
Moeskroen - STVV : 1
STVV - Gent : 1

27 punten te halen (eigenlijk maar 24, want Bruhhe moet ge nie meetellen wegens nooit wat)
Laten we eens realistisch uitgaan van 13 punten, eventueel te behalen op een andere manier, bvb liever verliezen tegen Genk en winnen in Cercle, dat is 1 punt meer.
In het rood is sowieso absoluut maximum imperatief !!!
Niet zo tof misschien, maar wel efficiënter.

Lijkt me toch een target dat minstens haalbaar moet zijn, is zeker niet het moeilijkste programma, 5 thuismatchen + ze kunnen zich volledig concentreren op de competitie + spelers die goedbetaalde transfers in gedachten hebben, kunnen zich helemaal laten gaan om het te bewijzen aan de rest van de wereld !!!
Het grote geld ligt zomaar voor het oprapen na ocharme 9 matchkes !!!

Dan komen we uit op een totaal van 46 punten.

Voldoende voor PO1 ? Ik weet het niet...
Doelstelling gehaald ? Ja ...
Een gemiste kans ? Op basis van de eerste 17 matchen, ja ...
Geen 13 punten in de laatste 9 matchen ? Alsnog gebuisd over het hele seizoen, ondanks alles.
Het zijn alle matchen die tellen, ook dewelke je niet wil spelen !
Laatst gewijzigd door Brusselmans op 15 jan 2019, 17:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Jones »

STVV-fan schreef:En alweer vinden sommigen het nodig om gewoon los met de voeten vooruit (en waarschijnlijk los met het verstand uitgeschakeld) door te gaan en veronderstellingen te maken die ze op basis van hun frustraties voor waarheid aannemen.
Veegt de stront van uwe roze bril man.
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Jones »

Trunekson schreef:Brys heeft een heleboel spitsen bekeken dus zal hem wel goed bevonden hebben.
Ik heb wel vertrouwen in Brys ondanks dat hij met Botaka de bal misgeslagen heeft.
Als ge enkel kunt kiezen tussen tweedeklassers...
Trunekson
Berichten: 333
Lid geworden op: 02 jul 2017, 23:36

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Trunekson »

Jones schreef:
Trunekson schreef:Brys heeft een heleboel spitsen bekeken dus zal hem wel goed bevonden hebben.
Ik heb wel vertrouwen in Brys ondanks dat hij met Botaka de bal misgeslagen heeft.
Als ge enkel kunt kiezen tussen tweedeklassers...
Ben jij er bij dan of heb je een bron? Anders blijft het bij gissingen.
STimVV
Berichten: 2700
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door STimVV »

Brusselmans schreef:
STimVV schreef: Als ik dan zie dat Zulte-Waregem Sylla gaat halen bij de Queens Park Rangers, terwijl ze Harbaoui nog steeds hebben lopen.. dan vraag ik me af waarom zoiets hier nooit kan.
Hier loopt nochtans ene rond die er al 10 binnengeduwd heeft ...
En die hebben ze daar ook al he... en toch halen ze Sylla er bij.
Hun aanval staat goed, een echte basiskracht hebben ze daar in de spits niet nodig. Toch halen ze een alternatief voor Harbaoui met hetzelfde potentieel.
Wij hebben wél een basiskracht nodig ipv Boli. Hier halen ze iemand waarover iedereen toch wel twijfels mag uiten.
Ik mag hopen dat je het verschil ziet.

Onze nieuwe gast gaat straks Boli toch echt niet uit de ploeg spelen. Geloven we dat?
Dan had je hem ook niet moeten gaan halen want zo hadden we er al.

Ik ben teleurgesteld in deze. Jij niet?
We hebben al 6 maanden 2 meteen inzetbare meerwaardes nodig. (spits + linksback) Het lijkt er op dat dit voor de spits alvast niet het geval zal zijn.
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Jones »

Trunekson schreef:
Jones schreef:
Trunekson schreef:Brys heeft een heleboel spitsen bekeken dus zal hem wel goed bevonden hebben.
Ik heb wel vertrouwen in Brys ondanks dat hij met Botaka de bal misgeslagen heeft.
Als ge enkel kunt kiezen tussen tweedeklassers...
Ben jij er bij dan of heb je een bron? Anders blijft het bij gissingen.
Waarom zou je een tweedeklasser kiezen als je een topklasser krijgt aangeboden met dezelfde of betere statistieken ?
Laatst gewijzigd door Jones op 15 jan 2019, 19:55, 1 keer totaal gewijzigd.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door STVV-fan »

Jones schreef:
Trunekson schreef:
Jones schreef:
Trunekson schreef:Brys heeft een heleboel spitsen bekeken dus zal hem wel goed bevonden hebben.
Ik heb wel vertrouwen in Brys ondanks dat hij met Botaka de bal misgeslagen heeft.
Als ge enkel kunt kiezen tussen tweedeklassers...
Ben jij er bij dan of heb je een bron? Anders blijft het bij gissingen.
Waarom zou je een tweeklasser kiezen als je een topklasser krijgt aangeboden met dezelfde of betere statistieken ?
Dus volgens jouw logica, zou elke spits op het lijstje een tweedeklasser of lager geweest zijn? :zot: :gek: :grappig: :grappig:
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door voetballiefhebber »

STVV-fan schreef:En alweer vinden sommigen het nodig om gewoon los met de voeten vooruit (en waarschijnlijk los met het verstand uitgeschakeld) door te gaan en veronderstellingen te maken die ze op basis van hun frustraties voor waarheid aannemen.
Waren we zo fout toen we voorspelden dat Nazon totaal geen versterking zou zijn. Een spits die 1 keer scoort in de Zweedse eerste klasse, daar moet je je op zijn minst toch vragen bij stellen.
Je zou bijna denken dat de manager van Buya hem naar Zweden wou loodsen in ruil voor deze speler. Die man gaat weer gekocht zijn op basis van de tv-beelden van zijn betere matchen in de Zweedse tweede klasse durf ik te vermoeden.

Met dit soort spelers ga je nooit PO I halen, ook niet binnen 2 of 3 jaar.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door STVV-fan »

voetballiefhebber schreef:
STVV-fan schreef:En alweer vinden sommigen het nodig om gewoon los met de voeten vooruit (en waarschijnlijk los met het verstand uitgeschakeld) door te gaan en veronderstellingen te maken die ze op basis van hun frustraties voor waarheid aannemen.
Waren we zo fout toen we voorspelden dat Nazon totaal geen versterking zou zijn. Een spits die 1 keer scoort in de Zweedse eerste klasse, daar moet je je op zijn minst toch vragen bij stellen.
Je zou bijna denken dat de manager van Buya hem naar Zweden wou loodsen in ruil voor deze speler. Die man gaat weer gekocht zijn op basis van de tv-beelden van zijn betere matchen in de Zweedse tweede klasse durf ik te vermoeden.

Met dit soort spelers ga je nooit PO I halen, ook niet binnen 2 of 3 jaar.
Nazon.
Akpom is ook zo een vergelijking dat je kan maken.
Nooi potten gebroken in de lagere klassen in Engeland.
Bij ons 1 keer gescoord in de reguliere competitie, nu ook niets meer.

En ow, pas op, IK ben niet te beroerd om fouten toe te geven. Nazon vind ik niet voldoen en ik heb mijn twijfels bij Kinoshita.
Er zijn betere Japanse spitsen in Japan zelf.

Waar het mij dan vooral over gaat is dat er WEERAL zaken bij worden getrokken (Japanners hebben geen geld, kennen niks van voetbal, hebben geen ambitie,....) die er geen flikker mee te maken hebben, maar uit pure frustratie er toch bij worden getrokken.

Iedereen die zijn bedenkingen heeft bij Kinoshita geef ik groot gelijk. Al het andere wat er bij getrokken wordt? Nee, sorry
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Brusselmans »

Als ik de statistieken van Bezus er bij haal is het cafépraat, zever, van geen tel, enz ...
Nu schreeuwt iedereen moord en brand over de statistieken van Kosuke Kinoshita ...
:o
Plaats reactie