Wintertransfers 2018-2019

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

STimVV
Berichten: 2700
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door STimVV »

Brusselmans schreef:Als ik de statistieken van Bezus er bij haal is het cafépraat, zever, van geen tel, enz ...
Nu schreeuwt iedereen moord en brand over de statistieken van Kosuke Kinoshita ...
:o
:P neeneenee... dat ging over andere zaken he. Niet over uitspraken ivm statistieken. Dat wete gij ook.
Herman toch... deugniet dattem is! :drunk:

Goed, we kennen japannertje nr.6 niet. Dus laten we hopen dat hij tegen Genk de winning goal maakt. Als zelfs Dussaut dat kon... :lol:
Positivo
Berichten: 1854
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Positivo »

Misschien vallen de sponsorcontracten in Japan tegen ?
Misschien zijn de mogelijkheden beperkt ?

Vergeet ook niet dat de jaarrekening (30/6/2018) zwaar in het rood ging.
En al eens nagedacht welke lonen en transfersommen niet eens zijn opgenomen in die jaarrekening.... ok er zijn ook lonen weggevallen. Toch oogt de lijst indrukwekkend. Quasi de ganse (deels mislukte) transfers van in de zomer.
Zowel transfersommen als lonen van .... Gladon, Buya Turay, Shankon, Endo, Garcia,Sekine, Kamada, Koike, Nazon , zelfs Acolatse , de trainersstaf (wie vergeet ik) moet je nog extra bijtellen.... (dat is bijna een elftal)

En als ik dan lees dat ook de Japanners hun geld terugwillen van stvv....
Misschien wordt Tateishi teruggefloten van hogerhand ?
Allemaal moeilijk te zeggen en gissen als je niet over alle info beschikt.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Brusselmans »

Endo scoorde in zijn eerste match al na enkele minuten in .... Jawel !
Kamada scoorde in zijn eerste wedstrijd ...
Japanners kunnen op dat gebied goede statistieken voorleggen !
Stel u voor dat hem de winning-goal maakt vrijdag in zijn 15 minuten invalbeurt !!!
Ik ga iedereen hier dan gewoon vierkant uitlachen !!!
:cool:
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door lindoke »

Voor mijn part mogen er tegen volgend seizoen 11 Japanners op het veld staan. Als ze meedoen voor de prijzen kan mij het geen barst schelen van welk land ze zijn. Voor mij tellen die geel-blauwe kleuren en de tweekoppige adelaar.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
bart001
Berichten: 5
Lid geworden op: 15 jan 2019, 21:37

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door bart001 »

Altijd hetzelfde , te laat met het huiswerk begonnen.
Ook als het budget beperkt is kan men op tijd beginnen zodat de spelers kunnen ingepast worden tijdens het oefenkamp.
De statistieken en leeftijd van de Japanse spits die hier genoemd werd zijn niet van die aard dat we onder de indruk zijn.....zoals steeds....

Men was en is nog steeds onprofessioneel op alle gebied ( communicatie niet zoals het hoort voor een eersteklasser, te laat met alles , mensen betalen om in de parkings ticketjes aan de mensen te geven -er zijn toch scanners kaart scannen en bareel gaat open moeilijk he, om in parking te rijden als je van Tienen komt moet je over witte lijn terugdraaien terwijl politie erop staat te zien enz)
Ik heb ooit (toen we laatste keer in tweede klasse speelden DRIEMAAL loge geboekt voor 115 euro als hotelkamer omdat men de dagen van voetbal niet afgesloten had op hotelsite haha
Die Coninckx wat doet die daar eigenlijk nog enz????

Om terug volk naar het stadion te lokken moet men durven investeren PUNT :mad: , en het ziet ernaar uit dat men dat weer niet gaat doen.
Trunekson
Berichten: 333
Lid geworden op: 02 jul 2017, 23:36

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Trunekson »

bart001 schreef: Om terug volk naar het stadion te lokken moet men durven investeren PUNT
Buya: 1.7 miljoen;
Tomiyasu: 800.000 euro;
Acolatse: 250.000 euro;
Sankhon: ook niet gratis;
Endo: zal ook wel rond het miljoen zijn geweest aangezien hij een vaste waarde (in de selectie) is bij de nationale ploeg.

Durven investeren doen ze dus wel.

Dat van meer volk naar het stadion lokken is zever. Je staat heel het seizoen al in PO1 positie met degelijk voetbal (laatste matchen niet meegerekend). Als je meer verwacht moet je niet naar Stvv gaan kijken.
Laatst gewijzigd door Trunekson op 15 jan 2019, 22:31, 1 keer totaal gewijzigd.
bart001
Berichten: 5
Lid geworden op: 15 jan 2019, 21:37

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door bart001 »

Men moet ook slim met zen geld omgaan en dat doen ze niet voorbeelden nodig?
Iebe Swers weten al jaren dat die het niet kan
Wolke Janssens idem
Nazon
Gladon
enz de namen zijn bekend
Men sleept teveel ballast mee ipv te investeren in kwalitatief betere spelers
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door vdl »

STimVV schreef:
Brusselmans schreef:Als ik de statistieken van Bezus er bij haal is het cafépraat, zever, van geen tel, enz ...
Nu schreeuwt iedereen moord en brand over de statistieken van Kosuke Kinoshita ...
:o
:P neeneenee... dat ging over andere zaken he. Niet over uitspraken ivm statistieken. Dat wete gij ook.
Herman toch... deugniet dattem is! :drunk:

Goed, we kennen japannertje nr.6 niet. Dus laten we hopen dat hij tegen Genk de winning goal maakt. Als zelfs Dussaut dat kon... :lol:
Wat is er eigenlijk van Dussaut, slechter is die toch niet als wat er nu op de backs rond loopt.
Geel-Blauw
Berichten: 820
Lid geworden op: 03 dec 2014, 23:04

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Geel-Blauw »

Japanse spelers vind ik ook geen probleem, zolang ze maar niet MOETEN spelen van hogerop en dat is tot nu toe niet het geval geweest.
Nie zievere, speile!
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door STVV-fan »

bart001 schreef:Altijd hetzelfde , te laat met het huiswerk begonnen.
Ook als het budget beperkt is kan men op tijd beginnen zodat de spelers kunnen ingepast worden tijdens het oefenkamp.
De statistieken en leeftijd van de Japanse spits die hier genoemd werd zijn niet van die aard dat we onder de indruk zijn.....zoals steeds....

Men was en is nog steeds onprofessioneel op alle gebied ( communicatie niet zoals het hoort voor een eersteklasser, te laat met alles , mensen betalen om in de parkings ticketjes aan de mensen te geven -er zijn toch scanners kaart scannen en bareel gaat open moeilijk he, om in parking te rijden als je van Tienen komt moet je over witte lijn terugdraaien terwijl politie erop staat te zien enz)
Ik heb ooit (toen we laatste keer in tweede klasse speelden DRIEMAAL loge geboekt voor 115 euro als hotelkamer omdat men de dagen van voetbal niet afgesloten had op hotelsite haha
Die Coninckx wat doet die daar eigenlijk nog enz????

Om terug volk naar het stadion te lokken moet men durven investeren PUNT :mad: , en het ziet ernaar uit dat men dat weer niet gaat doen.
3 woorden: Frustratie, Frustratie, Frustratie.

Communicatie is inderdaad nooit top geweest. Met Japanners heb je ook mensen die slechts communiceren indien nodig is.

Over die "mensen die betaald worden om ticketjes aan te geven". Ten eerste en vooral zou je je g*dverdomme nog verbazen hoe simpel het voor bepaalde mensen is om de slagbomen naar boven te laten gaan :yes:.

Over de mensen op de parking heb jij niet te klagen. De club doet wat ze wil (ze zet er de mensen wat ze wilt wil ik zeggen), terwijl mensen als jij ze 9/10 keren toch uitkafferen wanneer die mensen u vertellen wat ge niet moogt doen.

Als je van Tienen komt zie ik niet in over welke witte lijnen jij allemaal moet rijden om de parking op te rijden, behalve als je via de kant van de bezoekers de ondergrondse parking wil betreden. Dat "de politie er maar staat op te zien". Ik zou zeggen, zijt blij dat ze het toestaan, of ge kunt half Stayen rondketsen om uwe auto op de parking te krijgen en kunt ge tegen de polissen beginnen te zeiken.

Ge zegt het zelf in wat ge als voorlaatste schrijft. In tweede klasse.
Dat is 5 jaar terug. 5!. Maar als jij natuurlijk zo iemand bent gelijk Verrekeskop, dan vind je natuurlijk dat alles hetzelfde is gebleven als 4/5 jaar terug.

Nogmaals, de club doet toch wat ze wil? Als Coninckx daar nu nog rondketst ja of nee, dat is uw zaak toch niet?

Zoals iemand hier ook al stelde: Er is geïnvesteerd. En ja, die investeringen kunnen ook tegenvallen.
Dat is iets wat ik ook zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer vaak geopperd heb op dit forum, namelijk dat geld investeren, niet perse wil zeggen dat je daarom beter in huis haalt. Maar bon.
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door voetballiefhebber »

Brusselmans schreef:Endo scoorde in zijn eerste match al na enkele minuten in .... Jawel !
Kamada scoorde in zijn eerste wedstrijd ...
Japanners kunnen op dat gebied goede statistieken voorleggen !
Stel u voor dat hem de winning-goal maakt vrijdag in zijn 15 minuten invalbeurt !!!
Ik ga iedereen hier dan gewoon vierkant uitlachen !!!
:cool:
Endo en Kamada zijn echte toppers voor STVV. Kamada speelde niet veel, maar hij pakte toch zijn minuten in de Bundesliga en dat is niet min als je de veredelde B-ploeg van Hoffenheim tegen STVV aan het werk zag. Een stuk van die match volgde ik via livestream.
Het is altijd mogelijk dat een nieuwkomer sterk start, ondanks het wat mindere talent en/of scorend vermogen. Herinneren we ons Proschwitz nog. De Duitser scoorde in zijn openingsmatch 2 keer op Standard. Zijn eerste seizoen was nog redelijk, maar daarna zakt hij meer en meer weg.
Had wel nog meer adelbrieven dan die jongens. Laat ons gewoon hopen dat onze nieuwe man zijn stempel kan drukken omdat hij omringd wordt door veel Japanners. Binnenin hoop ik daar toch op. Alhoewel ik zeer sceptisch ben over deze transfer.

Ik vrees wel dat hij nog niet speelgerechtigd zal zijn tegen Genk.
fruitboerke
Berichten: 621
Lid geworden op: 27 dec 2018, 10:53

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door fruitboerke »

De realiteit is gewoon dat al de transfers van de zomer tot nu gewoonweg om te huilen geweest zijn . Buiten 1 meevaller Kamada en Tomyashu die hier al was eigenlijk is er niemand van de nieuwkomers in geslaagd om een plaats in de ploeg te veroveren.Sterker nog ze zijn bijna allemaal weer de kloten op !! De ploeg die nu momenteel speelt was ook de ploeg vorig seizoen.Komt daar nog bij dat uwe vaste linkse flank verkocht is en dat ge nog steeds moet spelen met de slechtste rechtsachter die ik hier ooit heb zien rondlopen.Dan was Dussaut zelfs een betere optie geweest.Conclusie : het nieuwe bestuur en zeker uwe TD zijn voor mijn part dik en dik gebuisd tot nu toe en hebben geen enkele maar dan ook geen greintje de verdienste dat de ploeg het zo goed doet dit seizoen. Die pluimen verdiend het vorige bestuur ook al waren dat ook een bende pipo"s . Juist is juist.Veel beloven en weinig geven doet alle zotten in vreugde leven en die zotten dat zijn wij . :beer: :stvv:
Ons doel ? top 5 in Belgie ( Yusuke Maranaka , hbvl 26 januari 2019 )
Trunekson
Berichten: 333
Lid geworden op: 02 jul 2017, 23:36

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Trunekson »

fruitboerke schreef:De realiteit is gewoon dat al de transfers van de zomer tot nu gewoonweg om te huilen geweest zijn . Buiten 1 meevaller Kamada en Tomyashu die hier al was eigenlijk is er niemand van de nieuwkomers er in geslaagd een plaats in de ploeg te veroveren.
Eerlijk gezegd na het niet zien van Garcia in uw opsomming weiger ik verder te lezen.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Brusselmans »

fruitboerke schreef:De realiteit is ...
dat ge nog steeds moet spelen met de slechtste rechtsachter die ik hier ooit heb zien rondlopen....
Conclusie : het nieuwe bestuur en zeker uwe TD zijn voor mijn part dik en dik gebuisd tot nu toe
De realiteit is dat het bestuur of TD daar nul komma niks mee te maken heeft, maar dat dit geval een 100% keuze van de trainer is, die hem bovendien ook nog eens kapitein maakte, en er blijft in geloven ook nog !
Brys is iemand die veel ziet, maar in deze stekeblind blijft, bewust of onbewust .... Volgens mij eerder bewust, want het was zijn hersenkronkel, en dan is het met het ego van elke trainer nog liever verder doen, dan toegeven dat het niet de juiste keuze was !
Botaka is met zijn hatelijke, arrogante, nekkerige, hautaine manier van doen, spelen en reageren echt wel iemand die mensen uit een stadion verdrijft !!! Kapitein 100% onwaardig !!!
Verantwoordelijke voor 100% = Brys !!!

Conclusie : Als ge wilt schieten, schiet dan niet zomaar in het wilde weg, maar op het juiste doelwit !!!
Geel-Blauw
Berichten: 820
Lid geworden op: 03 dec 2014, 23:04

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Geel-Blauw »

Onze nieuwe linksachter wordt Jeppe Moe uit Noorwegen.
https://youtu.be/HJzQDx93_LE
Nie zievere, speile!
Plaats reactie