Wintertransfers 2018-2019

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Vouch »

De keuze voor Scandinavië, zou dat specifiek ingegeven zijn door het feit dat die mannen daar het gewend zijn van op kunstgras te spelen?
Jebus4life
Berichten: 1232
Lid geworden op: 12 dec 2014, 22:20

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Jebus4life »

vdl schreef:
STimVV schreef:
Brusselmans schreef:Als ik de statistieken van Bezus er bij haal is het cafépraat, zever, van geen tel, enz ...
Nu schreeuwt iedereen moord en brand over de statistieken van Kosuke Kinoshita ...
:o
:P neeneenee... dat ging over andere zaken he. Niet over uitspraken ivm statistieken. Dat wete gij ook.
Herman toch... deugniet dattem is! :drunk:

Goed, we kennen japannertje nr.6 niet. Dus laten we hopen dat hij tegen Genk de winning goal maakt. Als zelfs Dussaut dat kon... :lol:
Wat is er eigenlijk van Dussaut, slechter is die toch niet als wat er nu op de backs rond loopt.
Als mensen hier om Damien Le Magicien beginnen roepen zijn we echt wel de wanhoop nabij.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Brusselmans »

Geel-Blauw schreef:Onze nieuwe linksachter wordt Jeppe Moe uit Noorwegen.
https://youtu.be/HJzQDx93_LE
Sowieso een heel mooie verzorgde traptechniek, ook de crosspasses !
Boli gaat nog meer kansen de nek kunnen omwringen !
Gebruikersavatar
Filipoviç
Berichten: 175
Lid geworden op: 20 okt 2010, 19:51
Supporter van: STVV

Re: RE: Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Filipoviç »

Geel-Blauw schreef:Onze nieuwe linksachter wordt Jeppe Moe uit Noorwegen.
https://youtu.be/HJzQDx93_LE
Hopelijk is hij niet te rap "moe". [FACE WITH TEARS OF JOY]

Verstuurd vanaf mijn Moto G (5S) Plus met Tapatalk
"I HAVE A DREAM" (Martin Luther King).

Come on yellow and blue, make my dream come true !
Jaak Trekhaak
Berichten: 21
Lid geworden op: 31 jan 2011, 23:23

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Jaak Trekhaak »

Volgens dat filmpje was hij per 31/12/2018 een vrije speler...
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door enrique »

Jebus4life schreef:
vdl schreef:
STimVV schreef:
Brusselmans schreef:Als ik de statistieken van Bezus er bij haal is het cafépraat, zever, van geen tel, enz ...
Nu schreeuwt iedereen moord en brand over de statistieken van Kosuke Kinoshita ...
:o
:P neeneenee... dat ging over andere zaken he. Niet over uitspraken ivm statistieken. Dat wete gij ook.
Herman toch... deugniet dattem is! :drunk:

Goed, we kennen japannertje nr.6 niet. Dus laten we hopen dat hij tegen Genk de winning goal maakt. Als zelfs Dussaut dat kon... :lol:
Wat is er eigenlijk van Dussaut, slechter is die toch niet als wat er nu op de backs rond loopt.
Als mensen hier om Damien Le Magicien beginnen roepen zijn we echt wel de wanhoop nabij.
Die moeten dringend hulp krijgen ...
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door vdl »

enrique schreef:
Jebus4life schreef:
vdl schreef:
STimVV schreef:
Brusselmans schreef:Als ik de statistieken van Bezus er bij haal is het cafépraat, zever, van geen tel, enz ...
Nu schreeuwt iedereen moord en brand over de statistieken van Kosuke Kinoshita ...
:o
:P neeneenee... dat ging over andere zaken he. Niet over uitspraken ivm statistieken. Dat wete gij ook.
Herman toch... deugniet dattem is! :drunk:

Goed, we kennen japannertje nr.6 niet. Dus laten we hopen dat hij tegen Genk de winning goal maakt. Als zelfs Dussaut dat kon... :lol:
Wat is er eigenlijk van Dussaut, slechter is die toch niet als wat er nu op de backs rond loopt.
Als mensen hier om Damien Le Magicien beginnen roepen zijn we echt wel de wanhoop nabij.
Die moeten dringend hulp krijgen ...
Slechter als Botaka zal het niet zijn
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door vdl »

Geel-Blauw schreef:Onze nieuwe linksachter wordt Jeppe Moe uit Noorwegen.
https://youtu.be/HJzQDx93_LE
Komt van een degelijke club ,speelde geregeld en pikte ook zijn doelpunten mee.
Ziet er veelbelovend uit.
pat@
Berichten: 1065
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door pat@ »

De leemte van De Norre lijkt (gratis) opgevuld, dus goed gewerkt me dunkt. Als je deze in de toekomst eventueel ook voor een paar miljoen kan verlappen ben je aan het groeien als club. Enkel onze spits had van hetzelfde niveau mogen zijn qua adelbrieven maar zo eentje kost natuurlijk veel meer en ligt meestal onder contract. Wel nog eventjes afwachten of Jeppe brengt wat we verhopen.

Wel een beetje sneu dat ze beiden naar alle waarschijnlijkheid niet kunnen meedoen vrijdagavond. De Noor lijkt mij alvast een echte linksback, of die gaat passen in het huidige systeem Brys lijkt mij een raadsel. In dat filmpje staat ook centrale verdediger als 2de positie, in hoeverre dat natuurlijk de waarheid is.
Franz
Berichten: 1764
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Franz »

pat@ schreef:De leemte van De Norre lijkt (gratis) opgevuld, dus goed gewerkt me dunkt. Als je deze in de toekomst eventueel ook voor een paar miljoen kan verlappen ben je aan het groeien als club. Enkel onze spits had van hetzelfde niveau mogen zijn qua adelbrieven maar zo eentje kost natuurlijk veel meer en ligt meestal onder contract. Wel nog eventjes afwachten of Jeppe brengt wat we verhopen.

Wel een beetje sneu dat ze beiden naar alle waarschijnlijkheid niet kunnen meedoen vrijdagavond. De Noor lijkt mij alvast een echte linksback, of die gaat passen in het huidige systeem Brys lijkt mij een raadsel. In dat filmpje staat ook centrale verdediger als 2de positie, in hoeverre dat natuurlijk de waarheid is.
Lijkt inderdaad een waardig alternatief voor De Norre: een direct inzetbare linker verdediger van 23 jaar die al 3 jaar bijna alle matchen meedoet bij een Noorse eerste klasser.
Maakt ook regelmatig een goal, dus hij zal waarschijnlijk ook aanvallend kunnen spelen als wingback.
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door enrique »

Als je een spits wil die hetzelfde werk verzet als Boli en er dan nog 15 binnen knalt, ga je toch ver moeten zoeken
En anders moet je van veldbezetting veranderen
Nu moet je tevreden zijn met werkpaard Boli en hopen dat Kamada ze binnen shot
Anders moet je het hele concept herzien
Ik snap niet dat dit zo moeilijk te begrijpen is ofwel ken ik er niets van
Kan hoor ...
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door STVV-fan »

Waar ik mij vooral aan stoor is dat nu op 1,5 dag uw huiswerk klaar is (gegeven dat Bezus blijft) en (whooptidoo) uw stage just is afgelopen.

Dat Tateishi de eindbeslissing heeft in samenspraak met Tokyo, tot daar aan toe. Maar leven we in de moderne tijd? Of niet?

Communicatie over langere afstanden gebeurt toch niet meer via postduif?

Een conference call via Skype, waarbij Tateishi en x-aantal (wie ze zelf willen) mensen van DMM die zich met de voetbalkant bezighouden zitten en binnen de paar uur is het beklonken.

Jeppe en Kosuke konden de vlieger pakken en ze konden een gedeelte van de stage nog meedoen.

Zeker wanneer blijkbaar het enige wat de transfers nodig hadden, een GO van Tateishi was
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Brusselmans »

enrique schreef:Als je een spits wil die hetzelfde werk verzet als Boli en er dan nog 15 binnen knalt, ga je toch ver moeten zoeken
En anders moet je van veldbezetting veranderen
Nu moet je tevreden zijn met werkpaard Boli en hopen dat Kamada ze binnen shot
Anders moet je het hele concept herzien
Ik snap niet dat dit zo moeilijk te begrijpen is ofwel ken ik er niets van
Kan hoor ...
Uitvluchten en u zelf een beetje blij maken noem ik dat !
Hij kan ze even goed binnenschieten dan tegen de paal of er over of er langs !
Heeft niks met werken te maken, ge doet nog erger of hij slavenwerk doet. Zo erg is het ook allemaal niet.
Hoeveel keer is het al gebeurd in het eerste kwartier ?
Ahja, dan zal het zijn dat zijne turbo nog niet opgewarmd is !
Je kan niet eeuwig alle stommiteiten met de mantel der liefde blijven bedekken.
Als PO1 niet gehaald wordt, moet je nie ver gaan zoeken waar de oorzaak ligt.
Dus moeten we het bij uwe laatste zin houden !
:shock:
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Jones »

Hun linksback heeft meer marktwaarde dan hun nieuwe spits, ga dat eens ergens vertellen !
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door enerkey »

Die Japanse spits lijkt me een lachertje. Kevin Koubemba den 2de.

Maar over die Jeppe Moe ben ik wel lichtelijk enthousiast. Als ik het forum van Stabaek lees, speelt hij soms aanvallend uitstekende wedstrijden.
Veel diepgang en zeer goed voorzet. Nadruk ligt op die soms. Hij is blijkbaar niet altijd even constant.

Verdedigend zou hij hij stevig op zijn voeten staan, met een heel goed uithoudingsvermogen en snelheid. Goede interceptie. Mandekking zou dan weer niet zo denderend zijn.

Stabaek heeft hem vorige week nog een nieuw contract aangeboden. Maar blijkbaar zou hij dan toch voor STVV kiezen als ik de media hier lees. In Noorwegen is het blijkbaar nog niet bekend dat hij zou vertrekken. Afwachten dus of hij daadwerkelijk tekent.
Plaats reactie