Wintertransfers 2018-2019

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Geel-Blauw
Berichten: 820
Lid geworden op: 03 dec 2014, 23:04

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Geel-Blauw »

Als je een speler die in Noorwegen bij een van de laatste speelt niet eens kunt overtuigen om bij een ploeg te tekenen die momenteel 6e staat in België weet ik het toch ook niet meer.
Nie zievere, speile!
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door enerkey »

Toen ik op het forum van Stabaek las over dat verbeterd contract aanbod, vreesde ik al dat hij ons gewoon als drukkingsmiddel gebruikte.
fruitboerke
Berichten: 621
Lid geworden op: 27 dec 2018, 10:53

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door fruitboerke »

Trunekson schreef:
fruitboerke schreef:De realiteit is gewoon dat al de transfers van de zomer tot nu gewoonweg om te huilen geweest zijn . Buiten 1 meevaller Kamada en Tomyashu die hier al was eigenlijk is er niemand van de nieuwkomers er in geslaagd een plaats in de ploeg te veroveren.
Eerlijk gezegd na het niet zien van Garcia in uw opsomming weiger ik verder te lezen.
Wat gij leest of niet leest kan mij eigenlijk gene bal schelen. Mijn punt is gewoon dat deze nieuwe bazen dezelfde amateurs zijn dan voorgaande . Wat Garcia betreft dat had ik over het hoofd gezien sorry daarvoor . Toch ene nieuwkomer dan die iets opbrengt al meen ik dat hij hier verleden jaar ook al was.Amateurisme blijft de grootste kwaliteit op Stayen dat is vandaag nogmaals gebleken. :geelblauw:
Ons doel ? top 5 in Belgie ( Yusuke Maranaka , hbvl 26 januari 2019 )
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door voetballiefhebber »

Wat een doorzicht hebben de mensen toch die de transfers moeten regelen. Dat ze eens een fatsoenlijke TD aanstellen, die ze wel mat meer moeten betalen, maar die er wel wat van kent. Een scout moet dat werk doen, terwijl er niet of nauwelijks wordt gescout.
Die Vandenabeele mogen ze toch stilaan ook gaan afrekenen op zijn zeer zwakke aankooppolitiek.

Die Noor had ik ook wel als echte versterking kunnen zien. Jammer dat het weer niets is.
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Jones »

Ik denk dat dit mijn laatste seizoen op Stayen is. Ik ben de soep beu, de mensen bedriegen en tegen december zijn de centen op als het om de knikkers gaat.
Wie communiceert nu een transfer aan het volk als de speler nog niet zeker is. Gans de wereld lacht weer met ons en dat is net wat velen doet thuisblijven, die kolder.
Moe heeft STVV GEBRUIKT OM EEN BETER CONTRACT TE KRIJGEN bij zijn eigen club. Hoe dom kan je zijn om hier in te trappen ?
:headbang: :fuckyou:
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Vouch »

voetballiefhebber schreef:Wat een doorzicht hebben de mensen toch die de transfers moeten regelen. Dat ze eens een fatsoenlijke TD aanstellen, die ze wel mat meer moeten betalen, maar die er wel wat van kent. Een scout moet dat werk doen, terwijl er niet of nauwelijks wordt gescout.
Die Vandenabeele mogen ze toch stilaan ook gaan afrekenen op zijn zeer zwakke aankooppolitiek.

Die Noor had ik ook wel als echte versterking kunnen zien. Jammer dat het weer niets is.
Waarom komt hij niet? Weet gij het? Er kan ook iets privé aan de hand zijn.

Enfin, we zien wel. Hopelijk lukt plan 2 wel, én is het in dezelfde trend.
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door enerkey »

Jones schreef: Wie communiceert nu een transfer aan het volk als de speler nog niet zeker is.
Wil niet moeilijk doen, maar wanneer hebben ze dat dan gedaan? We basseerden ons gewoon op gazettenpraat dacht ik.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door STVV-fan »

Jones schreef:Ik denk dat dit mijn laatste seizoen op Stayen is. Ik ben de soep beu, de mensen bedriegen en tegen december zijn de centen op als het om de knikkers gaat.
Wie communiceert nu een transfer aan het volk als de speler nog niet zeker is. Gans de wereld lacht weer met ons en dat is net wat velen doet thuisblijven, die kolder.
Moe heeft STVV GEBRUIKT OM EEN BETER CONTRACT TE KRIJGEN bij zijn eigen club. Hoe dom kan je zijn om hier in te trappen ?
:headbang: :fuckyou:
Bye bye Jones.

Als het toch uw laatste seizoen is, spreken we dan af dat je ook definitief dit forum verlaat? :party: :yes:

@ enerkey: zulke dingen worden er door mensen als Jones maar al te graag bijgefantaseerd. Kwestie van hun "punt" :roll: kracht bij te zetten. Wat ik zie is wederom een zeer goedkoop excuus om compleet en deels onterecht los te gaan op vanalles en nog wat.
Achja, de beste man doet maar

PS: mijn contacten (die mensen die het kunnen weten) zeggen mij dat Bezus, NIET verkocht is en dat het een soortement lastercampagne zou kunnen betreffen
Louis XIV
Berichten: 1239
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Louis XIV »

Weet er iemand van jullie of den eerste den beste nog interesse heeft, graag update aub
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door enrique »

Sascha Kotysch naar OHL
Misschien daar nog een paar bladzijden van vol zagen
Dat de zon maar rap begint te schijnen...
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Brusselmans »

Louis XIV schreef:Weet er iemand van jullie of den eerste den beste nog interesse heeft, graag update aub
Jep ... Seppe Niemoe ! ! !
Louis XIV
Berichten: 1239
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Louis XIV »

Brusselmans schreef:
Louis XIV schreef:Weet er iemand van jullie of den eerste den beste nog interesse heeft, graag update aub
Jep ... Seppe Niemoe ! ! !
Wilde eigenlijk zinspelen als volgt : daar hebben ze destijds toch veel aan verkocht/aangekocht... deim, fuck, hell mislukt :gek: :headbang:
bart001
Berichten: 5
Lid geworden op: 15 jan 2019, 21:37

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door bart001 »

De mensen die nu nog steeds niet kunnen toegeven dat het een klucht is bij STVV , die moeten dringend hun geel-blauwe bril afzetten!
Zo een toestanden zijn enkel bij STVV mogelijk.
Geen strategie , geen visie , in hetzelfde bedje ziek als vroeger.
Welke transfervoorbereidingen heeft men gedaan - niks - zoals steeds te laat met het huiswerk klaar en dan "Oei die komt niet"
Die Japanner van 24 , daar moet men heel veel geluk hebben dat die alsnog "ontploft", neen dit zijn geen spelers waarmee men de ambitie om te groeien uitspreekt , maar spelers die niks kosten! (heeft nog minder marktwaarde dan good old Steven De Petter!!!)
Men koopt precies veel spelers voor weinig geld , in de hoop dat ze er achteraf eens winst uit kunnen halen.
Als men zo denkt een nieuwe swung bij de supporters erin te krijgen .... nee.


Conclusie -> men staat op een PO1 plaats en komt waarschijnlijk verzwakt uit de transferperiode , dus men heeft geen ambitie.

Zoals ik gisteren geschreven heb, nog steeds onprofessionele mensen aan het beleid.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door STVV-fan »

bart001 schreef:De mensen die nu nog steeds niet kunnen toegeven dat het een klucht is bij STVV , die moeten dringend hun geel-blauwe bril afzetten!
Zo een toestanden zijn enkel bij STVV mogelijk.
Geen strategie , geen visie , in hetzelfde bedje ziek als vroeger.
Welke transfervoorbereidingen heeft men gedaan - niks - zoals steeds te laat met het huiswerk klaar en dan "Oei die komt niet"
Die Japanner van 24 , daar moet men heel veel geluk hebben dat die alsnog "ontploft", neen dit zijn geen spelers waarmee men de ambitie om te groeien uitspreekt , maar spelers die niks kosten! (heeft nog minder marktwaarde dan good old Steven De Petter!!!)
Men koopt precies veel spelers voor weinig geld , in de hoop dat ze er achteraf eens winst uit kunnen halen.
Als men zo denkt een nieuwe swung bij de supporters erin te krijgen .... nee.


Conclusie -> men staat op een PO1 plaats en komt waarschijnlijk verzwakt uit de transferperiode , dus men heeft geen ambitie.

Zoals ik gisteren geschreven heb, nog steeds onprofessionele mensen aan het beleid.
https://m.youtube.com/watch?v=JuM74tE61Sk
bart001
Berichten: 5
Lid geworden op: 15 jan 2019, 21:37

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door bart001 »

Zeer gefundeerde en volwassen reactie
Plaats reactie