Wintertransfers 2018-2019

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

StellaWADASWAD
Berichten: 118
Lid geworden op: 27 dec 2017, 21:31

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door StellaWADASWAD »

bart001 schreef:De mensen die nu nog steeds niet kunnen toegeven dat het een klucht is bij STVV , die moeten dringend hun geel-blauwe bril afzetten!
Zo een toestanden zijn enkel bij STVV mogelijk.
Geen strategie , geen visie , in hetzelfde bedje ziek als vroeger.
Welke transfervoorbereidingen heeft men gedaan - niks - zoals steeds te laat met het huiswerk klaar en dan "Oei die komt niet"
Die Japanner van 24 , daar moet men heel veel geluk hebben dat die alsnog "ontploft", neen dit zijn geen spelers waarmee men de ambitie om te groeien uitspreekt , maar spelers die niks kosten! (heeft nog minder marktwaarde dan good old Steven De Petter!!!)
Men koopt precies veel spelers voor weinig geld , in de hoop dat ze er achteraf eens winst uit kunnen halen.
Als men zo denkt een nieuwe swung bij de supporters erin te krijgen .... nee.


Conclusie -> men staat op een PO1 plaats en komt waarschijnlijk verzwakt uit de transferperiode , dus men heeft geen ambitie.

Zoals ik gisteren geschreven heb, nog steeds onprofessionele mensen aan het beleid.
Doet dat goed Bert, zo ventileren ? Als je speciaal een account aanmaakt om hier eens te komen zeggen hoe het wel en niet moet dan moet je het wel heel zwaar hebben. Ik stel vooral vast dan mensen zich weer blind staren op een Noorse back, die redelijke statistieken kan voorleggen. Maar toen RD op basis van statistieken spelers ging halen was het een gebrek aan kennis ? Sekine is wat mij betreft een nieuwe speler, net zoals Tomi dat was. Doet hij het goed, des te beter, doet hij het minder moeten we op de blaren zitten.

Gebrek aan ambitie, we staan zesde en zijn nog steeds in het eerste jaar sinds de overname. Moord en brand mochten geschreeuwd worden als we vochten voor degradatie, maar daar nemen we geen genoegen meer mee ? De directie laat zich mogelijks wat opnaaien door de media aandacht, maar de gemiddelde supporter hier op het forum ziet het nog steeds grauw in.
Louis XIV
Berichten: 1239
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Louis XIV »

bart001 schreef:De mensen die nu nog steeds niet kunnen toegeven dat het een klucht is bij STVV , die moeten dringend hun geel-blauwe bril afzetten!
Zo een toestanden zijn enkel bij STVV mogelijk.
Geen strategie , geen visie , in hetzelfde bedje ziek als vroeger.
Welke transfervoorbereidingen heeft men gedaan - niks - zoals steeds te laat met het huiswerk klaar en dan "Oei die komt niet"
Die Japanner van 24 , daar moet men heel veel geluk hebben dat die alsnog "ontploft", neen dit zijn geen spelers waarmee men de ambitie om te groeien uitspreekt , maar spelers die niks kosten! (heeft nog minder marktwaarde dan good old Steven De Petter!!!)
Men koopt precies veel spelers voor weinig geld , in de hoop dat ze er achteraf eens winst uit kunnen halen.
Als men zo denkt een nieuwe swung bij de supporters erin te krijgen .... nee.


Conclusie -> men staat op een PO1 plaats en komt waarschijnlijk verzwakt uit de transferperiode , dus men heeft geen ambitie.

Zoals ik gisteren geschreven heb, nog steeds onprofessionele mensen aan het beleid.
Stel idd dat die Japanner ontploft, kunnen ze weer op zoek naar ne nieuwe spits, jamma allemaal nie zo simpel zenne :grappig:
Trunekson
Berichten: 333
Lid geworden op: 02 jul 2017, 23:36

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Trunekson »

bart001 schreef: Conclusie -> men staat op een PO1 plaats en komt waarschijnlijk verzwakt uit de transferperiode , dus men heeft geen ambitie.
Dus als ik het goed en wel begrijp was er geen probleem als Jeppe Moe wel hier was? Als het dat maar is.

Als hier een linksback staat (en die zal er vlug staan, Tateishi is in het land, dan gaan die zaken nu éénmaal sneller), zie ik niet in hoe men verzwakt uit deze transferperiode komt.
Een hoop spelers weg die dit seizoen nauwelijks of niet speelden en Bezus die nog altijd hier is.

Het is nu eenmaal ongelukkig dat Tomi en Endo in Japan zitten, Acolatse en Bezus geschorst zijn en Texeira gekwetst is.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door STVV-fan »

bart001 schreef:Zeer gefundeerde en volwassen reactie
De laatste keer drong mijn reactie niet echt door.

Daarbiij dat ik andere tactieken gebruik.

Misschien wel meer geschikt voor uw slag mensen.

Uw reacties staan nochtans ook maar op gammel schroeven hoor

Stella, ik sta compleet achter uw comment!
bart001
Berichten: 5
Lid geworden op: 15 jan 2019, 21:37

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door bart001 »

En een Botaka die het niet kan, en een De Petter te oud wordt , en een spits op reserve, waar heb ik alleen over de back gesproken?
Als je zo laat nog moet beginnen is de eerste keus weg , dat is met alles zo....
Trunekson
Berichten: 333
Lid geworden op: 02 jul 2017, 23:36

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Trunekson »

bart001 schreef:En een Botaka die het niet kan, en een De Petter te oud wordt , en een spits op reserve, waar heb ik alleen over de back gesproken?
Als je zo laat nog moet beginnen is de eerste keus weg , dat is met alles zo....
Of Botaka het nu kan of niet, hij stond alle matchen erin en je staat op een PO1 positie.
De Petter staat normaal niet erin maar wegens omstandigheden nu wel, deed het trouwens niet slecht de laatste 2 matchen, ondanks dat ik geen fan van hem ben op die positie.
Timme
Berichten: 217
Lid geworden op: 24 jan 2012, 12:57

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Timme »

Oscar
Berichten: 172
Lid geworden op: 10 sep 2015, 19:34

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Oscar »

Wat hier allemaal geschreven wordt is toch allemaal een beetje normaal en
veel supporters worden ongerust wie er vrijdag op het veld gaat staan.
Dat spelers die niet spelen vertrekken is allemaal goed maar had drie weken
geleden moeten gebeuren. Toen wist onze TD ook al wie dat was.
Inkomende transfers laten naar mijn gevoel ook wat te lang op zich wachten
maar ik HOOP dat het toch nog allemaal in orde komt.
Vandaag viel de beslissing over Roman Bezus maar waarom wordt hier niets over
gecommuniceerd, zelfs niet op eigen site. Ze weten toch ook dat wij nieuwsgierig zijn.
hamster
Berichten: 88
Lid geworden op: 12 feb 2012, 23:23

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door hamster »

Eindelijk goed nieuws: daar gaan we inderdaad nog veel plezier aan beleven...
Jebus4life
Berichten: 1232
Lid geworden op: 12 dec 2014, 22:20

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Jebus4life »

Jongens, begin al maar te nurken dat de linksback en de aanvaller die ze gaan presenteren waardeloos zijn en nog nooit iets bewezen hebben.
Dan moet ik niet in spanning afwachten tot het weekend om het te zien voorbijkomen :party:
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door STVV-fan »

Oscar schreef:Wat hier allemaal geschreven wordt is toch allemaal een beetje normaal en
veel supporters worden ongerust wie er vrijdag op het veld gaat staan.
Dat spelers die niet spelen vertrekken is allemaal goed maar had drie weken
geleden moeten gebeuren. Toen wist onze TD ook al wie dat was.
Inkomende transfers laten naar mijn gevoel ook wat te lang op zich wachten
maar ik HOOP dat het toch nog allemaal in orde komt.
Vandaag viel de beslissing over Roman Bezus maar waarom wordt hier niets over
gecommuniceerd, zelfs niet op eigen site. Ze weten toch ook dat wij nieuwsgierig zijn.
Volledig akkoord Oscar, maar dat geeft NIEMAND het recht om los te gaan en dingen te gaan fantaseren.
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Jones »

STVV-fan schreef:
Oscar schreef:Wat hier allemaal geschreven wordt is toch allemaal een beetje normaal en
veel supporters worden ongerust wie er vrijdag op het veld gaat staan.
Dat spelers die niet spelen vertrekken is allemaal goed maar had drie weken
geleden moeten gebeuren. Toen wist onze TD ook al wie dat was.
Inkomende transfers laten naar mijn gevoel ook wat te lang op zich wachten
maar ik HOOP dat het toch nog allemaal in orde komt.
Vandaag viel de beslissing over Roman Bezus maar waarom wordt hier niets over
gecommuniceerd, zelfs niet op eigen site. Ze weten toch ook dat wij nieuwsgierig zijn.
Volledig akkoord Oscar, maar dat geeft NIEMAND het recht om los te gaan en dingen te gaan fantaseren.
Ge doelt op mij zeker. Ieder zijn mening.
Oscar
Berichten: 172
Lid geworden op: 10 sep 2015, 19:34

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Oscar »

STVV-fan schreef:
Oscar schreef:Wat hier allemaal geschreven wordt is toch allemaal een beetje normaal en
veel supporters worden ongerust wie er vrijdag op het veld gaat staan.
Dat spelers die niet spelen vertrekken is allemaal goed maar had drie weken
geleden moeten gebeuren. Toen wist onze TD ook al wie dat was.
Inkomende transfers laten naar mijn gevoel ook wat te lang op zich wachten
maar ik HOOP dat het toch nog allemaal in orde komt.
Vandaag viel de beslissing over Roman Bezus maar waarom wordt hier niets over
gecommuniceerd, zelfs niet op eigen site. Ze weten toch ook dat wij nieuwsgierig zijn.
Volledig akkoord Oscar, maar dat geeft NIEMAND het recht om los te gaan en dingen te gaan fantaseren.
De meeste reacties komen uit ongerustheid dat we vrijdag een afstraffing gaan krijgen, ik ben er ook
bang voor.
joost
Berichten: 333
Lid geworden op: 05 sep 2018, 15:30

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door joost »

Ik heb vandaag met veel mensen gesproken en het merendeel denkt hetzelfde.
Ook ik vrees ervoor, deels ook gezien de vele wissels.
Maar ondanks alles zal ik er zijn als trouwe STVV supporter.
Je steunt je ploeg in goede en zeker ook in moeilijke tijden.
Komaan STVV, laat Genk een poepje ruiken.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door lindoke »

Ik lees het hier allemaal met veel interesse hoe iedereen zijn mening ventileert en hoe sommigen mekaar "den duvel aandoen" :grappig:
Feit is dat als we zelfs op volle sterkte aanstaande vrijdag tegenover Genk zouden staan de kans groot is dat we onze eerste verliezende thuismatch in de competitie gaan meemaken. Waarom? Heel simpel omdat Genk een pak meer kwaliteit in de rangen lopen heeft en dit seizoen gewoonweg de beste ploeg in de competitie is. Vrijdag bekampen we de aanstaande kampioen van België. Dat is mijn bescheiden mening.

Nu, met het gemis van de de spelers die er op dit moment niet bijzijn slinken de kansen op puntengewin nog drastischer natuurlijk. Ik ga er zeker zijn vrijdagavond en ik kijk er zelfs reikhalzend naar uit. We kunnen ons meer dan ooit in de underdog positie wentelen en ik ben zeker dat Brys een tactisch plan uitgekiend heeft waar ik eerlijk gezegd ook naar uit kijk. Ik hoop alleen dat de winnaar van deze wedstrijd niet bepaald wordt door een scheidsrechterlijke stommiteit.

Het gevoel waarmee ik naar de match zal gaan? Hoping for the best but expecting the worst. Of iets hoopvoller, expecting the worst but hoping for the best.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Plaats reactie