Wintertransfers 2018-2019

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

STimVV
Berichten: 2700
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door STimVV »

Toch wel een beetje een geruststelling dat er nog een andere spits in aantocht is. Hopelijk is dat wel meteen een meerwaarde en kan die Boli uit de ploeg spelen.
Onze japanse spits zal pas binnen 4 tot 8 weken speelgerechtigd zijn. Hij lijkt me dus eerder een versterking in de breedte met het oog op volgend seizoen.

De match tegen Genk kan tegen vallen, die komt te vroeg. Maar als we tegen Cercle kunnen winnen staan we misschien wel steviger in de top 6 dan op vandaag. (Gent en Charleroi spelen tegen Anderlecht en Brugge)
Tamas
Berichten: 110
Lid geworden op: 29 jun 2017, 19:07

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Tamas »

STimVV schreef:Toch wel een beetje een geruststelling dat er nog een andere spits in aantocht is. Hopelijk is dat wel meteen een meerwaarde en kan die Boli uit de ploeg spelen.
Onze japanse spits zal pas binnen 4 tot 8 weken speelgerechtigd zijn. Hij lijkt me dus eerder een versterking in de breedte met het oog op volgend seizoen.

De match tegen Genk kan tegen vallen, die komt te vroeg. Maar als we tegen Cercle kunnen winnen staan we misschien wel steviger in de top 6 dan op vandaag. (Gent en Charleroi spelen tegen Anderlecht en Brugge)
Heel juist !
- zelfs op volle strekte zou het ook zéér moeilijk zijn geweest maar hadden we uiteraard meer kans
- dat er spelers interlandverplichtingen hebben, geschorst en gekwetst zijn kan niemand iets aan doen en hiervoor hoeft niemand aan de schandpaal genageld te worden
- kijk eens naar de andere clubs : bij hoeveel van hen hebben de targets de stage kunnen meedoen ? niet veel zou ik zeggen en dus zijn het daar ook allemaal onbenullen die het moeten regelen
- als er deze week wel een/twee nieuweling(en) zou(den) staan, had dit dan al het verschil kunnen maken tegen Genk : ik denk het niet want ook dan waren bovengenoemde sterkhouders er niet bij, dus ook hieromtrent is het niet nodig alles af te breken

Net zoals hierboven door STimVV aangehaald en ik voorheen ook al heb aangegeven, volgende match in Cercle moeten we er staan met kwaliteit en mentaliteit om 3 punten te halen en dan zitten we wat mij betreft op schema. Dat is een referentiematch, niet die van vrijdag !

Maar toch …. het blijft voetbal en niets is hierbij onmogelijk. Dus ook met een vertimmerde ploeg in een kolkend Stayen is er altijd een kans, hoe klein ook, om iets te halen. 1 punt zou uiteraard al onverhoopt en fantastisch zijn. Als echte supporter wil ik daar toch voor op de afspraak zijn.
xtimx
Berichten: 53
Lid geworden op: 08 jun 2018, 17:43

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door xtimx »

Wel straf... Als je in de officiële app naar het team gaat kijken, staan Jeppe Moe en Kinoshita Kosuke er al tussen... Los van het feit of dit klopt of niet, dit komt weer erg professioneel over.
Hallo-Tokyo
Berichten: 369
Lid geworden op: 14 aug 2017, 12:28
Supporter van: FC Tokyo

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Hallo-Tokyo »

Ik heb zelfvertrouwen genoeg om voor een kleinere ploeg te supporteren.

:boemel:

Churchill zei : never ever surrender
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Henri is de man »

Hbvl:

- Bezus blijft tot einde seizoen, de optie wordt gelicht
- Jeppe Moe komt niet
- Kusoke tekent voor 2.5 jaar maar is pas vanaf half februari speelgerechtigd :gek:


VDA
- Nieuwe linksachter komt snel
- In het weekend ook nog een extra spits
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door vdl »

Henri is de man schreef:Hbvl:

- Bezus blijft tot einde seizoen, de optie wordt gelicht
- Jeppe Moe komt niet
- Kusoke tekent voor 2.5 jaar maar is pas vanaf half februari speelgerechtigd :gek:


VDA
- Nieuwe linksachter komt snel
- In het weekend ook nog een extra spits
Komt snel,is dat de neef van Jeppe Moe :grappig:
Timme
Berichten: 217
Lid geworden op: 24 jan 2012, 12:57

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Timme »

Positief dat Bezus blijft, hoewel ik liever zag dat zijn contract werd opengebroken.
miel
Berichten: 1662
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door miel »

Timme schreef:Positief dat Bezus blijft, hoewel ik liever zag dat zijn contract werd opengebroken.
Wat mij betreft is dat de beste oplossing en zeker op sportief vlak
De 2,5 seizoenen in acht genomen heeft Bezus veel te weinig gebracht , door zijn contract open te breken zou hij op zijn lauweren kunnen rusten , vergeet niet dat Bezus ook al 28 is .
Wil hij voor volgend seizoen een transfer zal hij er voor moeten spelen , ook als hij nog een jaar extra blijft kunnen wij daar mee omwille van dezelfde redenen gediend zijn .
Gebruikersavatar
Filipoviç
Berichten: 175
Lid geworden op: 20 okt 2010, 19:51
Supporter van: STVV

Re: RE: Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Filipoviç »

miel schreef:
Timme schreef:Positief dat Bezus blijft, hoewel ik liever zag dat zijn contract werd opengebroken.
Wat mij betreft is dat de beste oplossing en zeker op sportief vlak
De 2,5 seizoenen in acht genomen heeft Bezus veel te weinig gebracht , door zijn contract open te breken zou hij op zijn lauweren kunnen rusten , vergeet niet dat Bezus ook al 28 is .
Wil hij voor volgend seizoen een transfer zal hij er voor moeten spelen , ook als hij nog een jaar extra blijft kunnen wij daar mee omwille van dezelfde redenen gediend zijn .

Bron hbvl

Verstuurd vanaf mijn Moto G (5S) Plus met Tapatalk
Laatst gewijzigd door Filipoviç op 17 jan 2019, 11:36, 1 keer totaal gewijzigd.
"I HAVE A DREAM" (Martin Luther King).

Come on yellow and blue, make my dream come true !
Gebruikersavatar
Filipoviç
Berichten: 175
Lid geworden op: 20 okt 2010, 19:51
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Filipoviç »

Sloveen Erik Gliha legt medische testen af bij STVV

Bron hbvl

Verstuurd vanaf mijn Moto G (5S) Plus met Tapatalk
"I HAVE A DREAM" (Martin Luther King).

Come on yellow and blue, make my dream come true !
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Jacques »

miel schreef:
Timme schreef:Positief dat Bezus blijft, hoewel ik liever zag dat zijn contract werd opengebroken.
Wat mij betreft is dat de beste oplossing en zeker op sportief vlak
De 2,5 seizoenen in acht genomen heeft Bezus veel te weinig gebracht , door zijn contract open te breken zou hij op zijn lauweren kunnen rusten , vergeet niet dat Bezus ook al 28 is .
Wil hij voor volgend seizoen een transfer zal hij er voor moeten spelen , ook als hij nog een jaar extra blijft kunnen wij daar mee omwille van dezelfde redenen gediend zijn .
Mee eens, al zie ik hem geen jaar extra blijven. Als club beland je dan volgende winter opnieuw in de situatie dat je moet verkopen, maar zonder optie achter de hand en dus in een zeer zwakke positie om te onderhandelen. In de zomer zal het verkopen of contract openbreken zijn. Het is in Bezus zijn belang dat hij tussen nu en juni een sterke indruk nalaat.

Wat die Sloveen betreft: hij is Sloveens belofte-international, maar veel meer kan je daar niet over zeggen. Het zal afwachten worden wat dat geeft. Na het geroep over het vermeend amateurisme van de club met de afgesprongen transfer van Moe, mag het ook wel gezegd worden dat men nu snel met een alternatief op de proppen komt.
https://www.transfermarkt.com/erik-glih ... ler/284608
Laatst gewijzigd door Jacques op 17 jan 2019, 13:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Missé-Missé
Berichten: 190
Lid geworden op: 15 aug 2011, 12:05

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Missé-Missé »

Filipoviç schreef:Sloveen Erik Gliha legt medische testen af bij STVV

Bron hbvl

Verstuurd vanaf mijn Moto G (5S) Plus met Tapatalk
5 keer gescoord in 17 matchen, efficiënt voor een linksachter.
Goeie vrije trap in de poten blijkbaar.

https://www.youtube.com/watch?v=JpepLXZLcjk&t=48s
STimVV
Berichten: 2700
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door STimVV »

Missé-Missé schreef:
Filipoviç schreef:Sloveen Erik Gliha legt medische testen af bij STVV

Bron hbvl

Verstuurd vanaf mijn Moto G (5S) Plus met Tapatalk
5 keer gescoord in 17 matchen, efficiënt voor een linksachter.
Goeie vrije trap in de poten blijkbaar.

https://www.youtube.com/watch?v=JpepLXZLcjk&t=48s
Naar wat ik zie: 5 assists in 17 matchen. Niet gescoord. Die 5 staat voor assists.
Goede traptechniek met links. En ook zijn rechter durft hij gebruiken om voor te zetten. Nuja, van Thallyson zagen we ook zo'n filmpje. Zegt niets.

Hoe zit het ondertussen eigenlijk met Ceballos? Dat was toch niet zo een zware blessure? Normaal gezien ging hij op stage de training hervatten. Is me toch ne sukkelkloot met zn blessures... altijd iets. Is nochtans voor mij de 1e keuze om DeNorre te vervangen in ons huidige systeem. Maar als hij de kans dan kan krijgen is hij weer niet beschikbaar.
flappentap
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 jan 2019, 22:10

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door flappentap »

STimVV schreef:
Missé-Missé schreef:
Filipoviç schreef:Sloveen Erik Gliha legt medische testen af bij STVV

Bron hbvl

Verstuurd vanaf mijn Moto G (5S) Plus met Tapatalk
5 keer gescoord in 17 matchen, efficiënt voor een linksachter.
Goeie vrije trap in de poten blijkbaar.

https://www.youtube.com/watch?v=JpepLXZLcjk&t=48s
Naar wat ik zie: 5 assists in 17 matchen. Niet gescoord. Die 5 staat voor assists.
Goede traptechniek met links. En ook zijn rechter durft hij gebruiken om voor te zetten. Nuja, van Thallyson zagen we ook zo'n filmpje. Zegt niets.

Hoe zit het ondertussen eigenlijk met Ceballos? Dat was toch niet zo een zware blessure? Normaal gezien ging hij op stage de training hervatten. Is me toch ne sukkelkloot met zn blessures... altijd iets. Is nochtans voor mij de 1e keuze om DeNorre te vervangen in ons huidige systeem. Maar als hij de kans dan kan krijgen is hij weer niet beschikbaar.
Goeie speler hoor, al x matchen van bekeken via stream.
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door toyotacorolla »

Paniek reacties.
Plaats reactie