Wintertransfers 2018-2019

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Jacques »

Als het lang duurt, heeft men geen plan.
Als het snel gaat, is het een paniekreactie.
Tja, moeilijk om goed te doen...
Overdrijven is een kunst
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door STVV-fan »

Jacques schreef:Als het lang duurt, heeft men geen plan.
Als het snel gaat, is het een paniekreactie.
Tja, moeilijk om goed te doen...
Forumlogica :lol:
fruitboerke
Berichten: 621
Lid geworden op: 27 dec 2018, 10:53

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door fruitboerke »

Allé dan maar , welkom Erik Gliha ......ik hoop dat het deze keer geen zwans is en dat hij het ook niet op voorhand MOE is. :beer:
Ons doel ? top 5 in Belgie ( Yusuke Maranaka , hbvl 26 januari 2019 )
Oscar
Berichten: 172
Lid geworden op: 10 sep 2015, 19:34

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Oscar »

Volgens HBVL zijn de twee transfers (spits en linkerverdediger) afgerond.
Beide mogen morgen nog niet spelen.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Jacques »

Beiden staan intussen ook op de clubwebsite. Ik ga er van uit dat ze die tegen Cercle speelgerechtigd hebben, zeker Gliha als EU burger.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Filipoviç
Berichten: 175
Lid geworden op: 20 okt 2010, 19:51
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Filipoviç »

Volgens VDA gaat er naast de Japanner nog een spits bijkomen, meen ik toch gelezen te hebben?

Verstuurd vanaf mijn Moto G (5S) Plus met Tapatalk
"I HAVE A DREAM" (Martin Luther King).

Come on yellow and blue, make my dream come true !
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Vouch »

Jacques schreef:Als het lang duurt, heeft men geen plan.
Als het snel gaat, is het een paniekreactie.
Tja, moeilijk om goed te doen...
:D :toppie:
SintV
Berichten: 5
Lid geworden op: 15 jan 2019, 17:17

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door SintV »

Het zal nooit goed zijn voor sommigen en geef de nieuwkomers een eerlijke kans .
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Vouch »

Bon, Moe wou (onder druk van zijn vader die daar in het bestuur zit) STVV wat meer geld afhandig maken (voor zijn club én voor hemzelf) door nog gauw een contract te tekenen bij zijn club. Voor Japanners is een woord een woord, hij moest dus niet meer komen.

Voor wat de paar beelden die ik van die ik van Gliha gezien heb waard zijn, heeft hij een goeie voet. Hij krult er een paar vrije trappen toch lekker in. Voor de rest zien we het wel. Ik moet wel zeggen dat ik liever zo'n transfer heb, dan de transfers a la Gladon of Nazon. Een jonge beloftevolle speler bij een (voor dat land) respectabele club, laat hem zich maar bewijzen!
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door tesneusdoek »

Een kort overzicht van onze situatie (wel een kemel van jewelste.... De Norre naar Club Brugge??? :zot: ):


STVV haalt Japanse aanvaller en Sloveense verdediger

17/01/2019



Sint-Truiden heeft twee nieuwe spelers voorgesteld, de eerste inkomende transfers van 2019. Het gaat om de Japanse aanvaller Kosuke Kinoshita (24) en de Sloveense linksachter Erik Gliha (21). De Limburgse nummer zes in de Jupiler Pro League maakte het nieuws bekend op zijn website. Kinoshita komt over van het Deense Halmstad, waar hij 13 keer scoorde in 29 wedstrijden. Hij wordt al de zesde Japanner in de kern van Sint-Truiden. Gliha, Sloveens jeugdinternational, maakt de overstap van NK Aluminij Kidricevo. Daar speelde hij 16 keer en was hij goed voor 5 assists. Voor hoelang de twee tekenen, deelt STVV niet mee. Ze zijn nog niet inzetbaar in de derby tegen Genk aanstaande vrijdag.

Voor de Kanaries van Marc Brys aan het inkopen gingen, zagen ze deze transferperiode al vijf spelers vertrekken: Casper De Norre (Club Brugge), Jonathan Leagear (Demirspor), Sascha Kotysch (OH Leuven), Paul Gladon (Wolverhampton) en Mohamed Buya Turay (verhuurd aan Djurgarden).


https://nl.metrotime.be/2019/01/17/news ... erdediger/
Hallo-Tokyo
Berichten: 369
Lid geworden op: 14 aug 2017, 12:28
Supporter van: FC Tokyo

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Hallo-Tokyo »

We dachten er ook net aan om u horizontaal te verwijderen.
Daarna hebben we beslist dat niet te doen.
Je hebt ook recht op een humanitaire visa.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Brusselmans »

242 schreef:
Vouch schreef:Voor Japanners is een woord een woord
(copy/paste) Pinto in VM: Iedereen mag weten dat we Casper De Norre niet wilden verkopen. Tijdens de onderhandelingen met Genk heeft Tateishi dat ook letterlijk gezegd: 'De Norre is niet te koop.'
Het vervolg is inmiddels bekend. Een woord is een woord is een woord is ...

Als de meerderheid van een elftal, unilateraal uit één (japanse) nationaliteit bestaat, dan wordt het hoog tijd eens na te denken, of een verhuis naar het buitenland als club al dan niet prioriteit wordt.
:zot: :zot: :zot:

En De Norre nu naar Brugge ?
Is ook nie lang in Genk geweest blijkbaar . . .
:zot: :zot: :zot:
Louis XIV
Berichten: 1239
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Louis XIV »

242 schreef:
Hallo-Tokyo schreef:We dachten er ook net aan om u horizontaal te verwijderen.
Daarna hebben we beslist dat niet te doen.
Je hebt ook recht op een humanitaire visa.
Ik bespaar u de moeite. In een privébericht aan Tompie, heb ik reeds maanden geleden, de vraag gesteld mijn account te verwijderen. Tot op heden, kwam er geen enkele reactie van desbetreffende. Misschien kan u de vraag nog eens stellen, al was het maar om uw gedachtegoed kracht bij te zetten. Dank bij voorbaat!
Mannekes toch, probeer als supporters overeen te komen...iedereen moet zijn mening kunnen uiten maar uiteindelijk zijn we toch allemaal supps van dezelfde ploeg...
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door STVV-fan »

Louis XIV schreef:
242 schreef:
Hallo-Tokyo schreef:We dachten er ook net aan om u horizontaal te verwijderen.
Daarna hebben we beslist dat niet te doen.
Je hebt ook recht op een humanitaire visa.
Ik bespaar u de moeite. In een privébericht aan Tompie, heb ik reeds maanden geleden, de vraag gesteld mijn account te verwijderen. Tot op heden, kwam er geen enkele reactie van desbetreffende. Misschien kan u de vraag nog eens stellen, al was het maar om uw gedachtegoed kracht bij te zetten. Dank bij voorbaat!
Mannekes toch, probeer als supporters overeen te komen...iedereen moet zijn mening kunnen uiten maar uiteindelijk zijn we toch allemaal supps van dezelfde ploeg...
Dan vind ik het nogal raar en ongelofelijk frustrerend dat je leden zoals Bart001, Verrekeskop, fruitboerke,... maanden aan een stuk niks ziet posten (toch juist toevallig als we goede matchen spelen) om dan onder hun rots te kruipen en volledig los te gaan op alles wat naam heeft (eveneens toevallig als het 3 matchkes minder loopt) onder het mom van "dit is mijn mening".

Trouwens, voor de verheelijkers van vroegere tijden: Onder Brepoels, tijdens deze fase van de competitie, hebben we meer matchen verloren dan onder Brys.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door stvvilvoorde »

242 schreef: De dag dat ik hier verwijdert wordt, is de dag dat u van mijn gezeur af bent. Dan kunt u verder rustig elkaars 'claude' aftrekken.
Amai, zo neuten op andermans schrijffouten, en dan zelf "verwijdert wordt" neerpennen.
Karma is a bitch.
Plaats reactie