Wintertransfers 2018-2019

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

STimVV
Berichten: 2699
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door STimVV »

Klein weetje ivm die farce van een verkiezing van de gouden schoen:
in de 2e stemronde stonden er 2 spelers van STVV in de top 10: Kamada en Bezus kregen even veel punten.
De hele top 10: Vanaken, Pozuelo, Trossard, Malinovsky, Carcela, Luis Garcia + Samatta, Berge + Bezus + Kamada.
Spelers als Wesley, Refaelov, Benavente, enz haalden de top 10 niet.
Gaat enkel ivm de 2e stemronde, in de 1e stem ronde geen punten voor kanaries. (periode Jonas DeRoeck)

Dat leverde in de eindstand en in de totale puntentelling nog steeds een gedeelde 11e plaats op voor Kamada en Bezus.
Met even veel punten als Trebel, Berge, Limbombe en Kalinic.

Er werden in Belgie door de "kenners" tijdens het jaar 2018 dus maar 10 spelers beter bevonden. :lol: :lol:
geelblauw
Berichten: 219
Lid geworden op: 09 jun 2018, 21:30

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door geelblauw »

ik vind dat er een redelijk goed beleid wordt gevoerd bij stvv. vooral ook een financieel gezond beleid, dat misschien strks wel kan leiden tot het feit dat we kamada ook volgend jaar op stvv kunnen zien. De Norre wou niet blijven en heeft heel wat geld opgebracht. De financiele put van vorig jaar is op die manier al dicht gereden én er staan nog heel wat spelers in the picture. Wat wordt aangekocht is nu vooral goedkoop en volgens mij met heel wat groeipotentieel. De farce van Buya gaat zich volgens mij niet snel herhalen. Hopelijk komt er naast de extra spits ook nog wat extra concurrentie voor Botaka, want daar hebben we niet echt veel keuze. De beste transfer zou wel eens Sekine kunnen zijn...
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door vdl »

geelblauw schreef:ik vind dat er een redelijk goed beleid wordt gevoerd bij stvv. vooral ook een financieel gezond beleid, dat misschien strks wel kan leiden tot het feit dat we kamada ook volgend jaar op stvv kunnen zien. De Norre wou niet blijven en heeft heel wat geld opgebracht. De financiele put van vorig jaar is op die manier al dicht gereden én er staan nog heel wat spelers in the picture. Wat wordt aangekocht is nu vooral goedkoop en volgens mij met heel wat groeipotentieel. De farce van Buya gaat zich volgens mij niet snel herhalen. Hopelijk komt er naast de extra spits ook nog wat extra concurrentie voor Botaka, want daar hebben we niet echt veel keuze. De beste transfer zou wel eens Sekine kunnen zijn...
Sekine is gehuurd, dus na dit seizoen weer weg,niet echt een transfers dus.
Gebruikersavatar
Filipoviç
Berichten: 175
Lid geworden op: 20 okt 2010, 19:51
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Filipoviç »

Heb daarnet onze nieuwe Japanse spits zien lopen op het Speelhof. Voor ne Japanner toch een grote jongen.

Verstuurd vanaf mijn Moto G (5S) Plus met Tapatalk
"I HAVE A DREAM" (Martin Luther King).

Come on yellow and blue, make my dream come true !
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door STVV-fan »

Filipoviç schreef:Heb daarnet onze nieuwe Japanse spits zien lopen op het Speelhof. Voor ne Japanner toch een grote jongen.

Verstuurd vanaf mijn Moto G (5S) Plus met Tapatalk
Steekt nen halve kop boven Teix uit!

BTW: zou er dit weekend niet nog een aanvaller voorgesteld worden?
Gebruikersavatar
Filipoviç
Berichten: 175
Lid geworden op: 20 okt 2010, 19:51
Supporter van: STVV

Re: RE: Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Filipoviç »

STVV-fan schreef:
Filipoviç schreef:Heb daarnet onze nieuwe Japanse spits zien lopen op het Speelhof. Voor ne Japanner toch een grote jongen.

Verstuurd vanaf mijn Moto G (5S) Plus met Tapatalk
Steekt nen halve kop boven Teix uit!

BTW: zou er dit weekend niet nog een aanvaller voorgesteld worden?
Heb ik ook gelezen.!

Verstuurd vanaf mijn Moto G (5S) Plus met Tapatalk
"I HAVE A DREAM" (Martin Luther King).

Come on yellow and blue, make my dream come true !
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Jones »

Nieuwe spits, maandag ? Of toch morgen ? Vandaag zal het wel niet meer zijn zeker ?
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door STVV-fan »

Jones schreef:Nieuwe spits, maandag ? Of toch morgen ? Vandaag zal het wel niet meer zijn zeker ?
Ow, ALS ze ne nieuwe gaan halen he.

VDAB zou dat op het Gala van de Gekochte Schoen gezegd hebben
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Jones »

STVV-fan schreef:
Jones schreef:Nieuwe spits, maandag ? Of toch morgen ? Vandaag zal het wel niet meer zijn zeker ?
Ow, ALS ze ne nieuwe gaan halen he.

VDAB zou dat op het Gala van de Gekochte Schoen gezegd hebben
Met een stuk in zijn kloten of wat ? Dat klinkt zo een beetje ongeloofwaardig als je dat zo vertelt
fruitboerke
Berichten: 621
Lid geworden op: 27 dec 2018, 10:53

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door fruitboerke »

Jones schreef:
STVV-fan schreef:
Jones schreef:Nieuwe spits, maandag ? Of toch morgen ? Vandaag zal het wel niet meer zijn zeker ?
Ow, ALS ze ne nieuwe gaan halen he.

VDAB zou dat op het Gala van de Gekochte Schoen gezegd hebben
Met een stuk in zijn kloten of wat ? Dat klinkt zo een beetje ongeloofwaardig als je dat zo vertelt
VDAB IS dan ook ongeloofwaardig . Heeft juist zoals Bormans bij Duchatelet voorheen NIKS in de pap te brokken .Mag ook juist een beetje papierwerk doen en wat in de media lullen .Tateishi is degene die het allemaal voor het zeggen heeft net als vroeger Duchatelet alles bepaalde. Dit is geen kritiek maar gewoonweg een vaststelling waar ik overigens niks op tegen heb voor alle duidelijkheid. Ik vind het alleen een vorm van geldverkwisting die TD functie tegenwoordig en dit is zeker niet het geval bij STVV alleen . Zelfs bij Europese toppers loopt er dikwijls een TD rond omdat het waarschijnlijk wettelijk moet want ik zou het nut van velen echt niet weten. :stvv:
Ons doel ? top 5 in Belgie ( Yusuke Maranaka , hbvl 26 januari 2019 )
metser
Berichten: 355
Lid geworden op: 26 sep 2016, 17:21

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door metser »

Ondanks dat ik in feite geen fan ben van boli moet ik toch zeggen dat die man mij vrijdag totaal verrast heeft ! Als die een beetje constante in zijn spel zou krijgen en afwerken aan 30 procent is dat een wereldspits, beter dan een Wesley's of santinis! En kom nu mij niet vertellen dat hij tegen Genk weer een kans mist, neen dat was gewoon een prachtige interventie van die jonge doelman. Op dat niveau zal de nieuwe spits (of spitsen) weinig tot geen kans hebben, dus misschien gewoon toch niks meer kopen!
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Jones »

metser schreef:Ondanks dat ik in feite geen fan ben van boli moet ik toch zeggen dat die man mij vrijdag totaal verrast heeft ! Als die een beetje constante in zijn spel zou krijgen en afwerken aan 30 procent is dat een wereldspits, beter dan een Wesley's of santinis! En kom nu mij niet vertellen dat hij tegen Genk weer een kans mist, neen dat was gewoon een prachtige interventie van die jonge doelman. Op dat niveau zal de nieuwe spits (of spitsen) weinig tot geen kans hebben, dus misschien gewoon toch niks meer kopen!
How how, niet zo hoog van de toren blazen. We missen goals en hebben een kleine spoeling spitsen. Eén zwaluw maakt de lente niet he
geelblauw
Berichten: 219
Lid geworden op: 09 jun 2018, 21:30

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door geelblauw »

er moet inderdaad zeker nog een spits bij en liefst ook een goede centrale verdediger. Een rechterflank is zeker ook welkom.
voor de centrale verdediger is de petter ok, maar niet stevig en snel genoeg tegen snelle en wendbare spitsen. Hij doet het daar goed, maar iets extra is zeker welkom. botaka hoeft geen uitleg, al vond ik hem vrijdag wel ok. naast boli, janssens en nazon hebben we geen spitsen en de 2 laatsten zijn geen concurrentie voor boli ( ook erg goed vrijdag ). hopelijk zitten tomi en endo ook niet te lang meer op de asian cup en hebben we snel deze 2 spelers terug.
STimVV
Berichten: 2699
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door STimVV »

Tomi en Endo spelen morgen tegen Saoudi Arabie. Die waren ook op het WK. Als Japan verliest zijn ze tegen Cercle waarschijnlijk alweer beschikbaar...
bink
Berichten: 84
Lid geworden op: 06 jul 2012, 10:38
Supporter van: stvv

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door bink »

waar blijf die extra spits
Plaats reactie