Wintertransfers 2018-2019

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Amzu
Berichten: 226
Lid geworden op: 23 jun 2011, 23:36

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Amzu »

Ondertussen in de Asian Cup heeft Tomiyasu zijn marktwaarde weer wat opgedreven. Hij maakte net de openingsgoal in hun achtste finale tegen Saoedi-Arabië. Ook Endo aan de aftrap.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door STVV-fan »

Bezus NU verkopen zou onglooflijk slecht zijn.

Ten eerste, als men de reacties hier al leest ziet men al genoeg en kan men er zeker van zijn dat anderen nog driester gaan reageren. Het weinige krediet dat de Japanners dan konden opbouwen na de schandalige lastercampagne van de gazetten deze zomer, zou in 1 klap vervagen en geeft die mensen dan weer extra mogelijkheden om excuses te blijven zoeken ("Jama, het blijft altijd hetzelfde"; "Jama ze hebben geen ambitie" ; "Jama alle goede spelers zijn verkocht" ; "Jama er was weer een uitverkoop, weer solden":....)

Ten tweede zit je nu weer een week verder. Weer een week dichter bij de ontknoping van de competitie.
Tevens is je stage ook al een week gedaan.
Bezus zijn (eventuele) vervanger (als hij al geen conditionele achterstand heeft) moet ingewerkt raken in het systeem van Brys, met nog acht matchen te gaan.
Dat zou een redelijke hypotheek zijn op uw kansen voor deelname aan PO I.


By the way ruikt dit ook zwaar naar een vorm van "destabilisatie van de concurrentie". Vermits je, gezien dit weekend, met 4 ploegen strijdt voor 2 PO I plaatsen, probeert Gent de sowieso al zwakste van de 4 (we moeten immers eerlijk blijven) te destabiliseren door zijn draaischijf weg te plukken.
Positivo
Berichten: 1853
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Positivo »

1-0 voor Japan.
Doelpunt van ....... Tomiyasu.
Prijs omhoog met 1 milj.

Sorry Amzu, post te laat gezien.
Laatst gewijzigd door Positivo op 21 jan 2019, 12:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Positivo
Berichten: 1853
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Positivo »

Is er hier niet geschreeuwd dat de Japanners er alles aan moesten doen om te breken met wat ook maar rook naar het vorige beleid ? Je kunt niet zeggen dat ze daar niet mee bezig zijn .... dus waarom nu ineens klagen ? Onder RD was er toch niks goed.

Bij de vorming van de ploeg zal er ongetwijfeld rekening gehouden worden met de wensen en verwachtingen in het thuisland. Van een lokale verankering .... bvb een Rob Schoofs, kan alleen maar gedroomd worden (vang ik op) .Ik vrees ook dat als er voldoende geld binnenkomt uit Japan, het het beleid worst zal wezen dat de tribunes leeg zijn.

En voor diegenen die dit ook maar allemaal niks vinden, die kunnen misschien beseffen dat aan iedere strategie voor en nadelen zijn.... net zoals onder RD. Welke de ergste is zal de toekomst uitwijzen.
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Jones »

Ik hou ervan altijd sneller te zijn dan de rest. Dwz Bezus zijn optie eerder gelicht hebben, een betere concurrent aantrekken om vervolgens tegen Bezus te zeggen dat hij mag gaan. Zoals Antwerp nu doet met Hairemans en Rafaëlov. Nu zouden we dan nog Hairemans nemen en Antwerp nog plezieren dat ze balast kwijt zijn. Dat zou Antwerp mogelijkheden bieden. Waarom denk je dat Antwerp zeggen dat ze eerst een vervanger willen ? Ze hebben hem al met Rafaelov....
Die willen de prijs opdrijven voor Hairemans en/of willen Bezus.
Morioka kan het niet afgeleerd hebben, is gewoon niet gelukkig bij het stugge en stijve Anderlecht. In het warme nest bij STVV en zijn landgenoten gaat die terug ontbolsteren. Is beter dan Hairemans.
Statement zou zijn : eerst Morioka binnen en dan Bezus laten gaan voor een stevige prijs van pakweg 3-4 miljoen euro maar dat kan Gent misschien niet ophoesten.
Geen probleem, dan blijft hij tot eind seizoen en heeft concurrentie van Morioka of een andere.
Dat vind ik veel meer signaal geven naar supporters toe. Eerst wijzelf, dan de tegenpartij...
bink
Berichten: 84
Lid geworden op: 06 jul 2012, 10:38
Supporter van: stvv

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door bink »

stvv bestuur van mijn kloeten
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door STVV-fan »

bink schreef:stvv bestuur van mijn kloeten
Eerlijk gezegd was ik aan het wachten op een eerste reactie zoals deze.
Gebruikersavatar
weekenders
Berichten: 1079
Lid geworden op: 29 jan 2012, 11:30
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door weekenders »

Einde wedstrijd: Japan wint met 1-0 van Saoedi-Arabië.
Gebruikersavatar
the fan
Berichten: 1225
Lid geworden op: 24 nov 2010, 11:22

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door the fan »

Fijn voor hun, wij weer op halve kracht cruciale wedstrijd in ...
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door STVV-fan »

weekenders schreef:Einde wedstrijd: Japan wint met 1-0 van Saoedi-Arabië.
Tomi kreeg veel lovende commentaren over zijn spel van de Engelse (Engelstalige) commentatoren
stvv fan
Berichten: 627
Lid geworden op: 26 jul 2011, 10:28

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door stvv fan »

Die nieuwe spits zal wel niks worden na de match van Boli...
Voorspelling: STVV strand op een 11de plaats na een sterke start van het seizoen met uitblinkers Steuckers en Smets. De beker laten we aan ons voorbij gaan door een uitschakeling in de 8ste finale.
fruitboerke
Berichten: 621
Lid geworden op: 27 dec 2018, 10:53

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door fruitboerke »

STVV-fan schreef:
weekenders schreef:Einde wedstrijd: Japan wint met 1-0 van Saoedi-Arabië.
Tomi kreeg veel lovende commentaren over zijn spel van de Engelse (Engelstalige) commentatoren
Ik durf er niet aan denken , maar het zou wel eens goed kunnen dat ze die ook nog gaan verlappen . Het ijzer smeden als het heet is , zouden ze dat gezegde ook in Japan kennen ? :heil:
Ons doel ? top 5 in Belgie ( Yusuke Maranaka , hbvl 26 januari 2019 )
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door vdl »

Man man,hier word een potje gejankt voor een speler die op 2,5 jaar nog altijd niks bewezen heeft.
En dat allemaal aan de hand van een artikel ̈in een gazet.
Ging al naar Standard Antwerp ,Anderlecht en een Turkse ploeg,nu zogezegd Gent,denk dat zijne manager vooral druk bezig is om hem te verlappen.
stvv fan
Berichten: 627
Lid geworden op: 26 jul 2011, 10:28

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door stvv fan »

Intéressant statistiekje

Boli heeft met 5 goals en 5 assist. 1 statistiek minder dan Kamada met 10 goals en 1 assist.
Voorspelling: STVV strand op een 11de plaats na een sterke start van het seizoen met uitblinkers Steuckers en Smets. De beker laten we aan ons voorbij gaan door een uitschakeling in de 8ste finale.
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door voetballiefhebber »

De kans dat STVV nu nog PO I haalt is echt wel heel klein volgens mij. Nu moet je al voorbij AA Gent en Charleroi of Anderlecht. Charleroi is een heel stugge ploeg en resultaat spelen kunnen die mannen als geen ander. AA Gent heeft zich ook nog wat versterkt. STVV is een beetje verzwakt na het vertrek van De Norre.

Bij STVV weet je niet hoe die Japanners terug gaan komen van het verre Azië. Kans op vermoeidheid is groot na zoveel matchen en het vele reizen en bijgevolg wordt het hier nu stevig winter, want na die trip zeker niet bevorderlijk zal zijn.

Bezus moeten ze nu fors meer betalen om hem straks toch einde contract te zien worden. Ik heb geen idee hun gefocust hij nog is om alles te geven voor de club. Ze kunnen nu nog cashen voor hem. Morioka binnenhalen in zijn plaats, zou ik een goede zet vinden. Naar volgend seizoen toe en het einde van de competitie zou hij een echte draaischijf moeten worden. Transfers moeten er nu wel boenk op zijn en niet zoals in de zomermercato, waar je nu met zoveel ballast zit waar je weinig mee kunt aanvangen.
Plaats reactie