Wintertransfers 2018-2019

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

StellaWADASWAD
Berichten: 118
Lid geworden op: 27 dec 2017, 21:31

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door StellaWADASWAD »

Slechte deal lijkt me. Het is te hopen dat we nog een aardige som krijgen voor Bezus, Sylla is nu ook niet dé beste spits ter wereld, en je zit nu weer met vier spitsen. Nazon, Boli en die nieuwe Japanse spits, wat ben je met vier spitsen als Brys een twee spitsen systeem verkiest waarin een nummer 10 de best scorende speler is.

Kamada naar achter schuiven lijkt me geen goede optie, want diens spitseninstinct heb je wel nodig. Verder verlies je ook veel strijdkracht op het middenveld door het verlies van Bezus, iets wat Kamada met de beste wil ter wereld niet kan voorleggen.

Neen, dan had ik liever Verstraete of Dejaegere naar Stayen zien komen, maar Sylla is toch maar een zwakte bod.
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Henri is de man »

Positivo schreef:
stvv fan schreef:Bezus is officieel weg.
Mamadou sylla zou de omgekeerde beweging maken. Lijkt mij toch een goede deal! Het zou gaan over een bedrag tussen 1 en 1.5 miljoen..
Even duidelijk !
Bezus = Sylla + 1,5 milj ???
Dat zal wel gehuurd zijn dan...
Werd in de eerste seizoenshelft verhuurd aan Zulte, maar heeft daar amper potten gebroken, om niet te zeggen geen.
Zijn potentieel was natuurlijk wel duidelijk bij Eupen maar ik had toch altijd de indruk dat dat ook veel te maken had met Onyekuru
Laatst gewijzigd door Henri is de man op 22 jan 2019, 14:49, 1 keer totaal gewijzigd.
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door STVV-fan »

Positivo schreef:
stvv fan schreef:Bezus is officieel weg.
Mamadou sylla zou de omgekeerde beweging maken. Lijkt mij toch een goede deal! Het zou gaan over een bedrag tussen 1 en 1.5 miljoen..
Even duidelijk !
Bezus = Sylla + 1,5 milj ???
Ik denk eerder Sylla + 1 milj


https://m.hbvl.be/cnt/dmf20190122_04123 ... -naar-stvv
stvv fan
Berichten: 627
Lid geworden op: 26 jul 2011, 10:28

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door stvv fan »

Het zou over 1.2 miljoen gaan...
Voorspelling: STVV strand op een 11de plaats na een sterke start van het seizoen met uitblinkers Steuckers en Smets. De beker laten we aan ons voorbij gaan door een uitschakeling in de 8ste finale.
Gebruikersavatar
Sacruzsa
Berichten: 635
Lid geworden op: 13 nov 2010, 22:14
Locatie: Bevingen

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Sacruzsa »

Komt sylla op huur of definitief ??
Als die definitief komt kan ik er nog mee leven , ma 1.2M en 6 maanden huur da is wel echt belachelijk
Waar :stvv: verschijnt alle ambitie verdwijnt :end:
StellaWADASWAD
Berichten: 118
Lid geworden op: 27 dec 2017, 21:31

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door StellaWADASWAD »

Sacruzsa schreef:Komt sylla op huur of definitief ??
Als die definitief komt kan ik er nog mee leven , ma 1.2M en 6 maanden huur da is wel echt belachelijk
Flashbacks naar de transfer van Schoofs.
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Jack »

Ik vind het geen goede deal.
Gewoon al om het principe.
Een van je bepalendste spelers naar een rechtstreekse concurrent laten gaan net nadat je ambitie uitgesproken hebt...sorry, maar dan moet het een niet te weigeren bod zijn.
1,2 miljoen in het huidige voetbal...neh.
Bartman
Berichten: 901
Lid geworden op: 24 jul 2011, 21:23

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Bartman »

Aan de Japanse eigenaars nog de tijd tot volgende vrijdag om mij van het tegendeel te overtuigen ... maar op dit moment is het deja vu gevoel met enkele jaren geleden bijzonder groot.
StellaWADASWAD
Berichten: 118
Lid geworden op: 27 dec 2017, 21:31

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door StellaWADASWAD »

Sylla zou slechts tot het einde van het seizoen worden overgenomen.
Afbeelding
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Henri is de man »

Sacruzsa schreef:Komt sylla op huur of definitief ??
Als die definitief komt kan ik er nog mee leven , ma 1.2M en 6 maanden huur da is wel echt belachelijk
Het is nochtans zo. Het gaat om een huur. Dik in het zak gezet - zowel de club als de supporters. :gek:
Ik dacht dat het de bedoeling was dat er terug meer volk naar het stadion zou gaan komen ? :zot:
Laatst gewijzigd door Henri is de man op 22 jan 2019, 15:08, 1 keer totaal gewijzigd.
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door STVV-fan »

Aan de speler Sylla, niets op aan te merken.
Spits met Europa League ervaring.

Technischer dan Boli (en betere afwerker, al moet je daar niet veel voor doen) , kan het tempo stukken beter aan dan Nazon en een ander type spits dan Kinoshita (die dan ook nog eens pas "ergens" in februari speelgerechtigd is).

Ik hoop inderdaad dat Sylla definitief komt, dan is die 1.2 milj ergens wel te rechtvaardigen.
Indien dat niet zo is, heb ik een zeer hoog Rob Schoofs<--> Benito Raman gehalte bij deze transfer en zou ik het een gemiste opportuniteit vinden.
Krikke
Berichten: 315
Lid geworden op: 22 sep 2011, 13:19

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Krikke »

Wintermercato = competitie vervalsing!
Gebruikersavatar
the fan
Berichten: 1225
Lid geworden op: 24 nov 2010, 11:22

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door the fan »

Pfff, speler huren voor 6 maanden!
Ik had echt gedacht van we hiervan verlost waren nu de kapitaalkrachtige Japanners hier zijn!!!
Niet dus.
Voila... Al 2 sterkhouders weg, nog ééntje en we zijn weer alleen even hard in ons h** gereden als enkele seizoenen terug!
Gebruikersavatar
Sacruzsa
Berichten: 635
Lid geworden op: 13 nov 2010, 22:14
Locatie: Bevingen

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Sacruzsa »

Kan ergens volgen dat ze Bezus laten gaan , ook al is het maar voor 1.2M .
Beter nu er nog iets voor krijgen dan dat em volgend seizoen voor niks weg is , en met ne speler zit opgescheept die niet gemotiveerd is
Achja als em vaart gelijk Schoofs dan kan em binnen een jaar of 2 in 1B gaan spelen :grappig:
Nu is het aan onze TD en onze Japans bazen om ambitie te tonen en een paar degelijke spelers te halen , met een paar bedoel ik ne rechtsachter en ne nr.10
Waar :stvv: verschijnt alle ambitie verdwijnt :end:
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door STVV-fan »

Staat het ergens definitief dat hij gehuurd wordt?
Plaats reactie