Wintertransfers 2018-2019

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

StellaWADASWAD
Berichten: 118
Lid geworden op: 27 dec 2017, 21:31

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door StellaWADASWAD »

Sacruzsa schreef:Kan ergens volgen dat ze Bezus laten gaan , ook al is het maar voor 1.2M .
Beter nu er nog iets voor krijgen dan dat em volgend seizoen voor niks weg is , en met ne speler zit opgescheept die niet gemotiveerd is
Achja als em vaart gelijk Schoofs dan kan em binnen een jaar of 2 in 1B gaan spelen :grappig:
Nu is het aan onze TD en onze Japans bazen om ambitie te tonen en een paar degelijke spelers te halen , met een paar bedoel ik ne rechtsachter en ne nr.10
Tegen een potentiële transfer zag ik ook niet op, maar het zijn de voorwaarden waaronder hij vertrekt. 1,2 miljoen, dat had je kunnen vragen voor de optie gelicht werd, had dan 1,5 miljoen of richting de 2 gevraagd. Wat Sylla betreft zie ik het nut niet in van deze transfer, tenzij we hem op het einde van het seizoen plannen over te nemen zoals bij Acolatse, al zal dat dan wel weer voor die 1,2 miljoen zijn. Nee, een spelmaker is wat er nu bij moet komen, en liever nu dan morgen.
Gebruikersavatar
the fan
Berichten: 1225
Lid geworden op: 24 nov 2010, 11:22

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door the fan »

Yep, alle sites...
Ongelooflijk dit! Kan er nog niet bij... Bezus wou weg, tegen zijn goesting, blablabla...
Je leurt al 2 maanden met hem!! Dan wil ik ook weg, hoor!
Dikke amateurs zijn het, ze verdienen het niet dat er ook maar iemand nog gaat kijken...
Trunekson
Berichten: 333
Lid geworden op: 02 jul 2017, 23:36

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Trunekson »

We zijn alleen versterkt als Morioka/Hairemans nu nog zou komen.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door STVV-fan »

the fan schreef:Yep, alle sites...
Ongelooflijk dit! Kan er nog niet bij... Bezus wou weg, tegen zijn goesting, blablabla...
Je leurt al 2 maanden met hem!! Dan wil ik ook weg, hoor!
Dikke amateurs zijn het, ze verdienen het niet dat er ook maar iemand nog gaat kijken...
Ik heb ook alle sites afgezocht om te kijken hoe of wat.

Staat nergens duidelijk in dat hij verhuurd wordt.
Maar zal wel zo zijn hoor.

Zal zien wat STVV hier zelf over communiceert
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Jack »

Ze laten het ook zover komen he dat hij weg wil of een target wordt.
Ze bleven maar zagen over die optie en dan dat bijhorende hoge loon. De week na de stage gingen ze dan eindelijk eens praten se.
Niks houdt je tegen om dat naast je neer te leggen en er samen proberen uit te komen voor langere duur aan een loon dat er tussenin ligt.
Lukt dat niet kan je nog de optie lichten en verkopen.
Laatst gewijzigd door Jack op 22 jan 2019, 15:21, 1 keer totaal gewijzigd.
panter
Berichten: 570
Lid geworden op: 05 dec 2010, 18:53

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door panter »

the fan schreef:Pfff, speler huren voor 6 maanden!
Ik had echt gedacht van we hiervan verlost waren nu de kapitaalkrachtige Japanners hier zijn!!!
Niet dus.
Voila... Al 2 sterkhouders weg, nog ééntje en we zijn weer alleen even hard in ons h** gereden als enkele seizoenen terug!
De volgende is Tommy!!! :mad:
Trunekson
Berichten: 333
Lid geworden op: 02 jul 2017, 23:36

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Trunekson »

panter schreef:
the fan schreef:Pfff, speler huren voor 6 maanden!
Ik had echt gedacht van we hiervan verlost waren nu de kapitaalkrachtige Japanners hier zijn!!!
Niet dus.
Voila... Al 2 sterkhouders weg, nog ééntje en we zijn weer alleen even hard in ons h** gereden als enkele seizoenen terug!
De volgende is Tommy!!! :mad:
Als ze Tommy wouden wegdoen hadden ze die 6M van Bremen wel geaccepteerd.
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: RE: Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Jack »

panter schreef:
the fan schreef:Pfff, speler huren voor 6 maanden!
Ik had echt gedacht van we hiervan verlost waren nu de kapitaalkrachtige Japanners hier zijn!!!
Niet dus.
Voila... Al 2 sterkhouders weg, nog ééntje en we zijn weer alleen even hard in ons h** gereden als enkele seizoenen terug!
De volgende is Tommy!!! :mad:
Daar is nu wachten op ja.
Nog een goede match op de Asia Cup en ergens een Engelse club die ineens in de penarie zit achteraan.
Tussen de 5 en 10 gaven ze aan. Peanuts voor de PL.
Voor 10 moet je die uiteraard laten gaan, maar daar zit je dan met een kern waar "niks" van over blijft.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Halenaar »

Transferbedrag is nog wel acceptabel, maar ik had dit niet gedaan als bestuur zijnde.

Nu keert de perceptie tegen hun, en word het bijzonder moeilijk om dit goed te maken. Dan mogen ze al serieus gaan versterken, want Bezus gaat een serieuze leegte achterlaten qua spelintelligentie, balvastheid en duelkracht. Dat laatste hadden we al meer nodig met Bezus erbij.

Sylla lijkt me wel een degelijke aanvaller. Beter dan Owusu in mijn ogen.
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Henri is de man »

Sylla zou nog niet rond zijn - Zulte doet moeilijk want zij zouden een overeenkomst voor huur tem juni hebben...
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
panter
Berichten: 570
Lid geworden op: 05 dec 2010, 18:53

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door panter »

Trunekson schreef:We zijn alleen versterkt als Morioka/Hairemans nu nog zou komen.
Meen je dat nu echt Dat Morioka een aanwinst zou zijn!! Die kan zich nog niet opladen bij anderlecht nog minder bij stvv!
Hairemans daar wordt ik niet wilt van!
Laatst gewijzigd door panter op 22 jan 2019, 15:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Halenaar »

Jack schreef:Ze laten het ook zover komen he dat hij weg wil of een target wordt.
Ze bleven maar zagen over die optie en dan dat bijhorende hoge loon. De week na de stage gingen ze dan eindelijk eens praten se.
Niks houdt je tegen om dat naast je neer te leggen en er samen proberen uit te komen voor langere duur aan een loon dat er tussenin ligt.
Lukt dat niet kan je nog de optie lichten en verkopen.
Ze waren toch al lang aan het praten? Tot eind september is er gepraat geweest, en dan is het wat stilgevallen tot de voorbije weken.

Aangezien ze bij de rest wèl een contractverlenging hebben gerealiseerd, vermoed ik wel dat hij heel exuberante eisen stelde. Dat kwam ook voor uit zijn interviews de laatste maanden.
Trunekson
Berichten: 333
Lid geworden op: 02 jul 2017, 23:36

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Trunekson »

Halenaar schreef:Transferbedrag is nog wel acceptabel, maar ik had dit niet gedaan als bestuur zijnde.

Nu keert de perceptie tegen hun, en word het bijzonder moeilijk om dit goed te maken. Dan mogen ze al serieus gaan versterken, want Bezus gaat een serieuze leegte achterlaten qua spelintelligentie, balvastheid en duelkracht. Dat laatste hadden we al meer nodig met Bezus erbij.

Sylla lijkt me wel een degelijke aanvaller. Beter dan Owusu in mijn ogen.
De Sylla van bij Eupen is 2x beter dan Boli. Bij Gent mislukt maar daar is de druk veel hoger. Bij Zulte werd hij dan weer op de rechtsbuiten positie uitgespeeld omdat Harbaoui daar de 1ste spits is.

Volgens mij ligt de weg voor Morioka helemaal open nu.
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Henri is de man »

Halenaar schreef:
Jack schreef:Ze laten het ook zover komen he dat hij weg wil of een target wordt.
Ze bleven maar zagen over die optie en dan dat bijhorende hoge loon. De week na de stage gingen ze dan eindelijk eens praten se.
Niks houdt je tegen om dat naast je neer te leggen en er samen proberen uit te komen voor langere duur aan een loon dat er tussenin ligt.
Lukt dat niet kan je nog de optie lichten en verkopen.
Ze waren toch al lang aan het praten? Tot eind september is er gepraat geweest, en dan is het wat stilgevallen tot de voorbije weken.

Aangezien ze bij de rest wèl een contractverlenging hebben gerealiseerd, vermoed ik wel dat hij heel exuberante eisen stelde. Dat kwam ook voor uit zijn interviews de laatste maanden.
De voorwaarden lagen vast, het was een optie die gelicht kon worden. Maar STVV vond de voorwaarden van die optie overdreven en wou afdingen bij Bezus
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
Trunekson
Berichten: 333
Lid geworden op: 02 jul 2017, 23:36

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Trunekson »

panter schreef:
Trunekson schreef:We zijn alleen versterkt als Morioka/Hairemans nu nog zou komen.
Meen je dat nu echt Dat Morioka een aanwinst zou zijn!! Die kan zich nog niet opladen bij anderlecht nog minder bij stvv!
Hairemans daar wordt ik niet wild van!
De Morioka van bij Beveren is zeker een aanwinst, bij anderlecht is de druk van presteren veel hoger... .
Zeg me trouwens eens wie bij Anderlecht wel goed speelt dan buiten Amuzu?
Plaats reactie