Wintertransfers 2018-2019

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door lakie »

Trunekson schreef:We zijn alleen versterkt als Morioka/Hairemans nu nog zou komen.
Enkel en alleen als ze beide komen....
Maar dan nog... moeten opnieuw worden ingepast... dan zit de competitie erop...
Het was een kwestie van de kern samen te houden, niemand te laten vertrekken, tenzij voor een zot bedrag (bv. 4 miljoen voor De Norre).
En ik had gehoopt eindelijk eens echt ambitie te zien en dus zeker ook niemand naar de rechtstreekse concurrentie te laten vertrekken...
Maar helaas pindakaas, er bestaan nog zekerheden in het leven...
De ambitie voor of hoop op POI mag nu ook opgeborgen worden.
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
Oscar
Berichten: 172
Lid geworden op: 10 sep 2015, 19:34

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Oscar »

Hoe zou Marc Brys zich voelen met deze toestanden.
Hij was toch een favoriet van Roman Bezus. Hij kan het
weer oplossen zaterdag in Brugge. Een half seizoen gebouwd
aan iets en dat valt nu weer in duigen. Is om ziek van te worden
als supporter.
Anneke
Berichten: 112
Lid geworden op: 10 aug 2011, 13:27

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Anneke »

Als je dan toch een japanner wilt halen op de plaats van Bezus (ipv Morioka) en POI ambieert, én de centjes van Bezus en De Norre hebt:

Shoma Doi
https://www.transfermarkt.com/shoma-doi ... aison=2017
https://www.youtube.com/watch?v=McLD5m2QiIY

Mogen ze van mijn part direct gaan halen!
Je merkt duidelijk dat het de japanners van het bestuur + DMM.com zijn die zorgen voor de "go" van de transfers.
Ga dan maar de Japanse markt af! Sowieso interessant voor DMM.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Halenaar »

Trunekson schreef:
panter schreef:
Trunekson schreef:We zijn alleen versterkt als Morioka/Hairemans nu nog zou komen.
Meen je dat nu echt Dat Morioka een aanwinst zou zijn!! Die kan zich nog niet opladen bij anderlecht nog minder bij stvv!
Hairemans daar wordt ik niet wild van!
De Morioka van bij Beveren is zeker een aanwinst, bij anderlecht is de druk van presteren veel hoger... .
Zeg me trouwens eens wie bij Anderlecht wel goed speelt dan buiten Amuzu?
Omstandigheden waren perfect voor Morioka bij Waasland-Beveren. Met Seck en Angban achter hem, een scorende spits voor hem (Thelin), Ampomah en Boljevic op de flanken....zo is het in een zetel voetballen voor een 10.

De Morioka bij RSCA is echt wel zeer zwak. Gaat gewoon niet in duel, en zijn handelingssnelheid is echt wel laag. Volgens Vanhaezebrouck geeft hij ook vaak een ongemotiveerde indruk, ik zou daar dus echt niet veel geld aan uitgeven ....
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: RE: Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Jack »

Henri is de man schreef:
Halenaar schreef:
Jack schreef:Ze laten het ook zover komen he dat hij weg wil of een target wordt.
Ze bleven maar zagen over die optie en dan dat bijhorende hoge loon. De week na de stage gingen ze dan eindelijk eens praten se.
Niks houdt je tegen om dat naast je neer te leggen en er samen proberen uit te komen voor langere duur aan een loon dat er tussenin ligt.
Lukt dat niet kan je nog de optie lichten en verkopen.
Ze waren toch al lang aan het praten? Tot eind september is er gepraat geweest, en dan is het wat stilgevallen tot de voorbije weken.

Aangezien ze bij de rest wèl een contractverlenging hebben gerealiseerd, vermoed ik wel dat hij heel exuberante eisen stelde. Dat kwam ook voor uit zijn interviews de laatste maanden.
De voorwaarden lagen vast, het was een optie die gelicht kon worden. Maar STVV vond de voorwaarden van die optie overdreven en wou afdingen bij Bezus
Dat waren de voorwaarden om die eenzijdige optie voor 1 jaar extra te gebruiken.
Je kan ook zeggen, we leggen je een contract voor 3+1 voor aan loon x.
Maar oké, blijkbaar is dat aan t begin van het seizoen het geval geweest, dat weet ik dan niet meer.
Mij leek het of ze het lichten van die optie als enige mogelijkheid zagen en pas vorige week eens gesproken hadden over de (andere) mogelijkheden.
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Vouch »

lakie schreef:
Trunekson schreef:We zijn alleen versterkt als Morioka/Hairemans nu nog zou komen.
Enkel en alleen als ze beide komen....
Maar dan nog... moeten opnieuw worden ingepast... dan zit de competitie erop...
Het was een kwestie van de kern samen te houden, niemand te laten vertrekken, tenzij voor een zot bedrag (bv. 4 miljoen voor De Norre).
En ik had gehoopt eindelijk eens echt ambitie te zien en dus zeker ook niemand naar de rechtstreekse concurrentie te laten vertrekken...
Maar helaas pindakaas, er bestaan nog zekerheden in het leven...
De ambitie voor of hoop op POI mag nu ook opgeborgen worden.
Wat doe je als Bezus in het onderhoud vorige week gezegd heeft dat hij niet meer wil spelen voor STVV en dreigt met de wet van 78?
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Vouch »

Trunekson schreef:
panter schreef:
the fan schreef:Pfff, speler huren voor 6 maanden!
Ik had echt gedacht van we hiervan verlost waren nu de kapitaalkrachtige Japanners hier zijn!!!
Niet dus.
Voila... Al 2 sterkhouders weg, nog ééntje en we zijn weer alleen even hard in ons h** gereden als enkele seizoenen terug!
De volgende is Tommy!!! :mad:
Als ze Tommy wouden wegdoen hadden ze die 6M van Bremen wel geaccepteerd.
Als Tomi de finale va de Asiacup speelt (1 februari trouwens, na de mercato dus) is hij nog wel wat meer waard. Die vertrekt nu dus niet.
lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door lakie »

Vouch schreef:
lakie schreef:
Trunekson schreef:We zijn alleen versterkt als Morioka/Hairemans nu nog zou komen.
Enkel en alleen als ze beide komen....
Maar dan nog... moeten opnieuw worden ingepast... dan zit de competitie erop...
Het was een kwestie van de kern samen te houden, niemand te laten vertrekken, tenzij voor een zot bedrag (bv. 4 miljoen voor De Norre).
En ik had gehoopt eindelijk eens echt ambitie te zien en dus zeker ook niemand naar de rechtstreekse concurrentie te laten vertrekken...
Maar helaas pindakaas, er bestaan nog zekerheden in het leven...
De ambitie voor of hoop op POI mag nu ook opgeborgen worden.
Wat doe je als Bezus in het onderhoud vorige week gezegd heeft dat hij niet meer wil spelen voor STVV en dreigt met de wet van 78?
Ne doef op ze bakkes geven...
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
miel
Berichten: 1672
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door miel »

De club heeft één keer het loon van een speler gecommuniceerd en het kot was te klein .
Hopelijk vernoemen ze de loon eisen van Bezus of hoeveel de meer kost is om de optie te lichten voor een extra jaar .
Stel dat dit 1 miljoen is voor een extra jaar
Dan zijn we al over 2,2 miljoen aan het spreken voor een 28 jarige , die zijn rendement op 2,5 jaar toch onvoldoende was
Sommigen hier maken van Bezus een speler buiten categorie , wat hij absoluut niet is .
Perceptie of niet , je kan toch niet verwachten dat de Japanners in idiote redeneringen moeten mee gaan
STimVV
Berichten: 2704
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door STimVV »

Ongelooflijk toch...
Gent had een voorkeur voor Benavente. Charleroi wil hun draaischijf niet naar een rechtstreekse concurrent laten gaan en vragen meer dan 5 miljoen euro.
Gent komt dan aankloppen voor Bezus. En wij brengen hem tot daar voor 1,2 miljoen. (nochtans had Bezus ook nog een contract tot zomer 2020)
:roll: :roll: :fuckyou:

Verliezen tegen Cercle en uw seizoen is gedaan. Dankzij uw transferbeleid.
Bezus en de DeNorre zijn momenteel de 2 enige basisspelers uit de hele reeks die verkocht werden door een club tijdens deze winterstop!
Natuurlijk beiden door ons. (behalve de keeper van Gent en Kortrijk) Anderen versterken zich en houden hun basis. Wij verzwakken onszelf...
Geen begrip voor. Punt.
Dreke
Berichten: 3642
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Dreke »

lakie schreef:
Vouch schreef:Wat doe je als Bezus in het onderhoud vorige week gezegd heeft dat hij niet meer wil spelen voor STVV en dreigt met de wet van 78?
Ne doef op ze bakkes geven...
En nu een serieus antwoord? Want ik vind het een correcte vraag.
A loyal football fan only supports the shirt...
STVV-fan
Berichten: 6010
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door STVV-fan »

Wat ik nu nog zie gebeuren eerlijk gezegd, is Zulte Waregem die dwars gaan liggen
Alain
Berichten: 992
Lid geworden op: 04 okt 2010, 13:50

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Alain »

Per se weg willen? Ik heb vooral de indruk dat ze ermee hebben lopen leuren, met dat eindeloze gezaag over die clausule.

Het valt mij op hoe hoog we de lat soms leggen voor onze eigen spelers. 1 goal of 1 assist per match verwacht men hier precies van Bezus. Terwijl hij zoveel meer brengt. Het is echt de motor van deze ploeg. "Twee maanden niks laten zien", lees ik hier. Komaan. Als ge maar de juiste bril opzet, kunt ge zo iedereen afmaken. In de matchen dat het minder liep is hij blijven proberen en zelfs forceren, en ja, inderdaad soms met de rest van de ploeg mee ten onder gegaan. En als mijn kapitein een zekere overwinning weggooit door zo'n penalty te trappen, tja dan begrijp ik nog wel dat iemand een frustratie-kaart kan pakken.

Afgelopen vrijdag zat er na 60 minuten nog 0,0 power in ons middenveld en werden we overlopen door Berge. Met Bezus erbij hadden we daar toch iets meer tegenover kunnen zetten. Salonvoetballer Hairemans gaat hiervoor ook niet de oplossing zijn.

Vrijdag geloofde ik - na een bemoedigende wedstrijd in moeilijke omstandigheden - nog volop in PO1, nu al een pak minder. Brys zal weer iets uit zijn hoed mogen toveren.
STimVV
Berichten: 2704
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door STimVV »

miel schreef:...
Hopelijk vernoemen ze de loon eisen van Bezus of hoeveel de meer kost is om de optie te lichten voor een extra jaar .
Stel dat dit 1 miljoen is voor een extra jaar
Dan zijn we al over 2,2 miljoen aan het spreken voor een 28 jarige , die zijn rendement op 2,5 jaar toch onvoldoende was
Sommigen hier maken van Bezus een speler buiten categorie , wat hij absoluut niet is .
Perceptie of niet , je kan toch niet verwachten dat de Japanners in idiote redeneringen moeten mee gaan
Over idiote redeneringen gesproken... :roll:
Maak uzelf maar wijs dat ze Bezus plots 83.000 euro per maand méér moesten betalen. Niet in totaal he, méér! 83.000 x 12= 1 miljoen. Man man… :gek:
Stel nu nog dat ze hem 15.000 euro per maand méér moesten betalen. Hetgeen me al heéél veel lijkt, dan is dat nog altijd maar 180.000 euro op een jaar. Plus misschien nog een bonus... Ge moogt het zelfs verdubbelen. Dan nog is dat geen reden om hem NU te laten gaan met een contract tot 2020.
Laatst gewijzigd door STimVV op 22 jan 2019, 16:19, 1 keer totaal gewijzigd.
lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door lakie »

Dreke schreef:
lakie schreef:
Vouch schreef:Wat doe je als Bezus in het onderhoud vorige week gezegd heeft dat hij niet meer wil spelen voor STVV en dreigt met de wet van 78?
Ne doef op ze bakkes geven...
En nu een serieus antwoord? Want ik vind het een correcte vraag.
Dan zet ge hem maar een jaar op de tribune.
Zien wie hem dan nog wil...
Kapitaalsvernietiging? Kan zijn...
De wet van 78, dacht dat er een akkoord was tussen de Belgische clubs dat men dan de speler niet aantrekt?

Nu, het probleem voor mij ligt dan vooral ook in het feit hoe het zo ver is kunnen komen.
Optie moest al lang gelicht geweest zijn (of zelfs gewoon contract open gebroken), VOOR de andere clubs aan zijn mouw trokken.
Initiatief van STVV kant uit... Laten zien aan de speler dat je het meent en er voor wilt gaan...
Dan zit je misschien niet met een ontevreden speler, die per se weg wil...

Het is toch gek dat dit bij andere clubs wel lukt? Zulte met Thorgan Hazard in der tijd, nu Chalala met Benavente...
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
Plaats reactie