Wintertransfers 2018-2019

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Jack »

Dus als een speler een beetje sip kijkt, wat zaagt of het lief komt vragen dan zit er niks anders op dan 'm te laten gaan?
Als het dan toch maar om een miljoen gaat, kun je toch even goed bikkelhard spelen? Op de bank, niet laten spelen in B-kern want je wil andere spelers niet blokkeren in de ontwikkeling, en elke dag van 9 tot 18u op de club aanwezig zijn.
Eens zien hoe snel hij, uit gevaar voor einde carrière (1,5 jaar stil liggen), bijdraait...
Dreke
Berichten: 3625
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Dreke »

Henri is de man schreef:Met het risico dat hij zijn voeten eraan veegt, maar dat nam ik er dan graag bij ! Na het seizoen kon hij nog steeds weg voor dat bedrag.
En dan was het kot hier niet te klein geweest?

Ik blijf erbij. Als ge de details niet kent, kunt ge beter zwijgen. Al de rest is cafépraat en eindeloos gezeik, bij de ene al mooier verpakt dan bij de andere.
A loyal football fan only supports the shirt...
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Brusselmans »

Positivo schreef:@ Brusselmans.
Foruminitus is hier al gekend en bij jou steekt RDinitus ook te pas en onpas de kop op. Ik lees dat nergens in de kranten van dat beperkt bedrag waaraan Bezus zou wegmogen. Trouwens als dat zo zou zijn, legt Gent toch gewoon dat bedrag op tafel en heeft Stvv NIKS te zeggen ....wat heeft men dan bovendien nog goed te keuren in Japan ? En ook bij De Norre insinueer je dat er sprake geweest zou zijn van 1 milj. Maar Genk heeft 3 milj. Extra gegeven omdat ze ons zo sympathiek vinden of wat. Allez geef toe, zeker dat van De Norre, dat heb je hier ter plaatse gewoon uit je heel grote duim gezogen.

Rustig blijven, man.
1 miljoen stond in de clausule (lees je overal)
Die clausule is ondertekend ten tijde van RD of niet ?
Waarschijlijk hebben ze geschermd met de optie toch te lichten, en zo nog iets meer er uitgehaald.
Mijn idee er over !

Wat ik bedoel met De Norre. Nu hebben ze 3 of 4 miljoen betaald, ik ben er haast zeker van dat ze hembij RD gehad hadden voor +/- 1 miljoen (speler niet tegenhouden als hij hogerop kan, kans geven, blabla).
Iedereen zou nog gezegd hebben dat het goed gewerkt was ook nog,ik zelf msschien ook !
Dat de Japanners hier een veelvoud uitgehaald hebben, mag je best in de categorie "uitzonderlijk" plaatsen.

Bij Bezus was er echter niet veel hard te spelen.De clausule, de optie, hij zelf die smeekt om te vertrekken ... Met Sylla nog erbij hebben ze ook hier het onderste uit de kan gehaald vind ik. Zien wat hij brengt, en dan de optie lichten indien goed bevonden. Met Boli en Kamada die zo goed als zeker hier volgend jaar niet meer rondlopen, alvast een eerste vervanging met inloop periode voorzien, dit alles als er geen complicaties komen vanuit Waregem !!!

Dus .... rustig blijven man !!!
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: RE: Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Jack »

Brusselmans schreef:
Positivo schreef:@ Brusselmans.
Foruminitus is hier al gekend en bij jou steekt RDinitus ook te pas en onpas de kop op. Ik lees dat nergens in de kranten van dat beperkt bedrag waaraan Bezus zou wegmogen. Trouwens als dat zo zou zijn, legt Gent toch gewoon dat bedrag op tafel en heeft Stvv NIKS te zeggen ....wat heeft men dan bovendien nog goed te keuren in Japan ? En ook bij De Norre insinueer je dat er sprake geweest zou zijn van 1 milj. Maar Genk heeft 3 milj. Extra gegeven omdat ze ons zo sympathiek vinden of wat. Allez geef toe, zeker dat van De Norre, dat heb je hier ter plaatse gewoon uit je heel grote duim gezogen.

Rustig blijven, man.
1 miljoen stond in de clausule (lees je overal)
Die clausule is ondertekend ten tijde van RD of niet ?

Wat ik bedoel met De Norre. Nu hebben ze 3 of 4 miljoen betaald, ik ben er haast zeker van dat ze hembij RD gehad hadden voor +/- 1 miljoen (speler niet tegenhouden als hij hogerop kan, kans geven, blabla).
Iedereen zou nog gezegd hebben dat het goed gewerkt was ook nog,ik zelf msschien ook !
Dat de Japanners hier een veelvoud uitgehaald hebben, mag je best in de categorie "uitzonderlijk" plaatsen.

Bij Bezus was er echter niet veel hard te spelen.De clausule, de optie, hij zelf die smeekt om te vertrekken ... Met Sylla nog erbij hebben ze ook hier het onderste uit de kan gehaald vind ik. Zien wat hij brengt, en dan de optie lichten indien goed bevonden. Met Boli en Kamada die zo goed als zeker hier volgend jaar niet meer rondlopen, alvast een eerste vervanging met inloop periode voorzien, dit alles als er geen complicaties komen vanuit Waregem !!!

Dus .... rustig blijven man !!!
Ivm de te lichten optie van 1 extra jaar las ik enkel dingen over exuberant hoog loon dan, nooit iets gelezen over een vaste afkoopsom van 1 miljoen die dan van kracht zou worden.

Dus wat jij beweert is dat Gent en STVV voor niks 4 dagen onderhandeld hebben. Het was eigenlijk gewoon een kwestie van 1 miljoen overmaken en dan viel er niks te spreken?
Dus wat jij beweert is dat Gent er voor de mooie ogen van onze Japanners nog een ruil van Sylla bij wou doen?

Als het daadwerkelijk een clausule was van 1 miljoen, dan had ik de optie niet gelicht. Dan had ik 'm gewoon gehouden aan zijn laatste 6 maanden in de hoop van alsnog PO1 te halen. Dat levert je meer op. En hij moet spelen voor een goede vrije transfer.
Positivo
Berichten: 1855
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Positivo »

Brusselmans schreef:
Positivo schreef:@ Brusselmans.
Foruminitus is hier al gekend en bij jou steekt RDinitus ook te pas en onpas de kop op. Ik lees dat nergens in de kranten van dat beperkt bedrag waaraan Bezus zou wegmogen. Trouwens als dat zo zou zijn, legt Gent toch gewoon dat bedrag op tafel en heeft Stvv NIKS te zeggen ....wat heeft men dan bovendien nog goed te keuren in Japan ? En ook bij De Norre insinueer je dat er sprake geweest zou zijn van 1 milj. Maar Genk heeft 3 milj. Extra gegeven omdat ze ons zo sympathiek vinden of wat. Allez geef toe, zeker dat van De Norre, dat heb je hier ter plaatse gewoon uit je heel grote duim gezogen.

Rustig blijven, man.
1 miljoen stond in de clausule (lees je overal)
Die clausule is ondertekend ten tijde van RD of niet ?
Waarschijlijk hebben ze geschermd met de optie toch te lichten, en zo nog iets meer er uitgehaald.
Mijn idee er over !

Wat ik bedoel met De Norre. Nu hebben ze 3 of 4 miljoen betaald, ik ben er haast zeker van dat ze hembij RD gehad hadden voor +/- 1 miljoen (speler niet tegenhouden als hij hogerop kan, kans geven, blabla).
Iedereen zou nog gezegd hebben dat het goed gewerkt was ook nog,ik zelf msschien ook !
Dat de Japanners hier een veelvoud uitgehaald hebben, mag je best in de categorie "uitzonderlijk" plaatsen.

Bij Bezus was er echter niet veel hard te spelen.De clausule, de optie, hij zelf die smeekt om te vertrekken ... Met Sylla nog erbij hebben ze ook hier het onderste uit de kan gehaald vind ik. Zien wat hij brengt, en dan de optie lichten indien goed bevonden. Met Boli en Kamada die zo goed als zeker hier volgend jaar niet meer rondlopen, alvast een eerste vervanging met inloop periode voorzien, dit alles als er geen complicaties komen vanuit Waregem !!!

Dus .... rustig blijven man !!!
Brusselmans, kom nu maar naar buiten ...
je hebt jezelf verraden...
In het echte leven ben je een schrijver van fantasieverhalen !
panter
Berichten: 570
Lid geworden op: 05 dec 2010, 18:53

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door panter »

fruitboerke schreef:
Vouch schreef:In ieder geval: 1,2 miljoen + 3-4 miljoen voor De Norre. Daarbij nog eens een pak loonkosten die wegvallen door vb. Gladon, Turay (deels wss), Legear,... die weg zijn.

Als er nu geen geld is om iemand déftig binnen te halen als vervanger, dan zal er nooit geld zijn. Enfin, ik ben curieus. Ik denk dat je met dat geld wel een degelijke speler kan gaan halen die betere statistieken kan voorleggen (zie post miel). Maar je verliest ook een deel slagkracht op het middenveld, Bezus was niet vies van wat tackle - en wurgwerk, als de vervanger dat minder heeft heb je zeker in uitmatchen een probleem.
Ze zijn ermee bezig om een vervanger te zoeken voor Bezus maar menen met Kamada als eerste keuze op deze positie al de vervanger in eigen rangen te hebben . Bron : HBVL via TD Vandenabeele.Denk dat ze dus eerder ergens een backup zullen proberen te halen . Ik verwacht dan ook geen naam waar we ons zullen van verwonderen .
Het mag allemaal niks kosten dat is toch duidelijk!! Wat hebben ze nu binnengehaald een voorspeler die po 2 misschien zal spelen waarde 100000 euro! Een linksback waarde 250000 euro terwijl je rond de 4 en 5 miljoen euro binnenhaalt! Dan praat ik nog niet over de loonlast die zeer zeker gedaald is. Een ding is zeker op dit moment ik zie geen verbetering van ons beleid! :rood:
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Jan Bulder »

panter schreef:
Het mag allemaal niks kosten dat is toch duidelijk!! Wat hebben ze nu binnengehaald een voorspeler die po 2 misschien zal spelen waarde 100000 euro! Een linksback waarde 250000 euro terwijl je rond de 4 en 5 miljoen euro binnenhaalt! Dan praat ik nog niet over de loonlast die zeer zeker gedaald is. Een ding is zeker op dit moment ik zie geen verbetering van ons beleid! :rood:
Sinds de komst van DMM zijn er toch wel een paar het financiële noorden aan het verliezen.

Ik ben ook niet over alles tevreden, zeker niet over de kwaliteit van het gros van de inkomende transfers. Maar er is nog nooit zoveel geïnvesteerd in het sportieve plaatje dan het afgelopen jaar. Als we zelf niet minstens 1 miljoen uitgeven, is het voor sommigen al niet goed meer. Mits goede scouting, kan je voor 250.000-500.000 toch wel ergens een goeie back halen lijkt me. En ja, dat zullen gasten zijn die nog niet hun hoogste rendement halen, die hier nog moeten doorgroeien, waar we nog een (financiële) meerwaarde op kunnen creëren. Dat is gewoon de enige realistische werkwijze voor een club als de onze. De intentie zit goed, maar de invulling laat voorlopig nog te wensen over.
panter
Berichten: 570
Lid geworden op: 05 dec 2010, 18:53

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door panter »

Jan Bulder schreef:
panter schreef:
Het mag allemaal niks kosten dat is toch duidelijk!! Wat hebben ze nu binnengehaald een voorspeler die po 2 misschien zal spelen waarde 100000 euro! Een linksback waarde 250000 euro terwijl je rond de 4 en 5 miljoen euro binnenhaalt! Dan praat ik nog niet over de loonlast die zeer zeker gedaald is. Een ding is zeker op dit moment ik zie geen verbetering van ons beleid! :rood:
Sinds de komst van DMM zijn er toch wel een paar het financiële noorden aan het verliezen.

Ik ben ook niet over alles tevreden, zeker niet over de kwaliteit van het gros van de inkomende transfers. Maar er is nog nooit zoveel geïnvesteerd in het sportieve plaatje dan het afgelopen jaar. Als we zelf niet minstens 1 miljoen uitgeven, is het voor sommigen al niet goed meer. Mits goede scouting, kan je voor 250.000-500.000 toch wel ergens een goeie back halen lijkt me. En ja, dat zullen gasten zijn die nog niet hun hoogste rendement halen, die hier nog moeten doorgroeien, waar we nog een (financiële) meerwaarde op kunnen creëren. Dat is gewoon de enige realistische werkwijze voor een club als de onze. De intentie zit goed, maar de invulling laat voorlopig nog te wensen over.
Je zegt toch zelf mits goede scouting welke scouting hebben ze bij stvv !!!!!!!
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Jan Bulder »

panter schreef:
Jan Bulder schreef:
panter schreef:
Het mag allemaal niks kosten dat is toch duidelijk!! Wat hebben ze nu binnengehaald een voorspeler die po 2 misschien zal spelen waarde 100000 euro! Een linksback waarde 250000 euro terwijl je rond de 4 en 5 miljoen euro binnenhaalt! Dan praat ik nog niet over de loonlast die zeer zeker gedaald is. Een ding is zeker op dit moment ik zie geen verbetering van ons beleid! :rood:
Sinds de komst van DMM zijn er toch wel een paar het financiële noorden aan het verliezen.

Ik ben ook niet over alles tevreden, zeker niet over de kwaliteit van het gros van de inkomende transfers. Maar er is nog nooit zoveel geïnvesteerd in het sportieve plaatje dan het afgelopen jaar. Als we zelf niet minstens 1 miljoen uitgeven, is het voor sommigen al niet goed meer. Mits goede scouting, kan je voor 250.000-500.000 toch wel ergens een goeie back halen lijkt me. En ja, dat zullen gasten zijn die nog niet hun hoogste rendement halen, die hier nog moeten doorgroeien, waar we nog een (financiële) meerwaarde op kunnen creëren. Dat is gewoon de enige realistische werkwijze voor een club als de onze. De intentie zit goed, maar de invulling laat voorlopig nog te wensen over.
Je zegt toch zelf mits goede scouting welke scouting hebben ze bij stvv !!!!!!!
Gij zegt dat het niks mag kosten, en dat is het enige waarop ik heb gereageerd. En dat is dus niet juist. Het mag wel iets kosten.
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Henri is de man »

STVV polste bij Moriaka maar die heeft nog steeds geen zin om te komen.
Definitief daarlaten dus
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Jones »

Henri is de man schreef:STVV polste bij Moriaka maar die heeft nog steeds geen zin om te komen.
Definitief daarlaten dus
Bron ?
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door stvvilvoorde »

Vouch schreef:In ieder geval: 1,2 miljoen + 3-4 miljoen voor De Norre. Daarbij nog eens een pak loonkosten die wegvallen door vb. Gladon, Turay (deels wss), Legear,... die weg zijn.

Als er nu geen geld is om iemand déftig binnen te halen als vervanger, dan zal er nooit geld zijn. Enfin, ik ben curieus. Ik denk dat je met dat geld wel een degelijke speler kan gaan halen die betere statistieken kan voorleggen (zie post miel). Maar je verliest ook een deel slagkracht op het middenveld, Bezus was niet vies van wat tackle - en wurgwerk, als de vervanger dat minder heeft heb je zeker in uitmatchen een probleem.
3 Miljoen operationeel verlies en 1.5 Miljoen voor Buya Turay is ook een pak geld aan de andere kant van de balans.
sander0910
Berichten: 138
Lid geworden op: 12 jan 2017, 10:00

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door sander0910 »

Jones schreef:
Henri is de man schreef:STVV polste bij Moriaka maar die heeft nog steeds geen zin om te komen.
Definitief daarlaten dus
Bron ?
staat in HBVL
Gebruikersavatar
the fan
Berichten: 1225
Lid geworden op: 24 nov 2010, 11:22

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door the fan »

Jammer, maar inderdaad daar laten dan.
Zou niet weten wie anders Bezus zijn creatieve rol kan opnemen zo vlug...
miel
Berichten: 1662
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door miel »

Jack schreef:Dus als een speler een beetje sip kijkt, wat zaagt of het lief komt vragen dan zit er niks anders op dan 'm te laten gaan?
Als het dan toch maar om een miljoen gaat, kun je toch even goed bikkelhard spelen? Op de bank, niet laten spelen in B-kern want je wil andere spelers niet blokkeren in de ontwikkeling, en elke dag van 9 tot 18u op de club aanwezig zijn.
Eens zien hoe snel hij, uit gevaar voor einde carrière (1,5 jaar stil liggen), bijdraait...
Maar 1 miljoen + 1,5 seizoenen loon + de bonus bij het lichten van de optie en op het einde van de rit 0
Dat is een verschil van ca 3 miljoen om het bikkelhard te spelen .
Voor u misschien peanuts , ook al circuleren in het voetbal hallucinante bedragen maar een goede huisvader gooit dat zomaar niet over de balk
Bovendien wie wil er nog tekenen als het zo hard gespeeld wordt ?
De enigen die het keihard moeten spelen is de overheid , en die verwende nesten een RSZ bijdrage laten betalen zoals iedereen . :kots:
Plaats reactie