Wintertransfers 2018-2019

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

kenniksvanvoetbal
Berichten: 620
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door kenniksvanvoetbal »

Mikman schreef:
Trunekson schreef:
kenniksvanvoetbal schreef: Het zal altijd bouwen aan een ploeg blijven , en de beste zullen altijd vertrekken........
Dat is overal, ben eens benieuwd wat er van Genk overblijft na de zomer.

Klopt, alleen aan de absolute top kan men een ploeg bouwen. Zowat iedere ploeg in België moet elk jaar een dikke transfer doen om rond te komen. Break-even draaien klinkt mooi, maar dan heb je wel een competitief nadeel tegenover andere clubs. En welke zekerheid heb je als kleine club dat het aantrekken van gekende namen tot hogere toeschouwersaantallen leidt?
Of omgekeerd: hoeveel meer slagkracht zou STVV gehad hebben indien de supporters niet zo massaal thuisbleven ondanks een PO1-plaats? De transfersom van Bezus?

Nog een bedenking: wie een jaar geleden had gezegd dat De Norre en Bezus meer dan 5 miljoen zouden opbrengen ( en dan spreek ik nog niet over de potentiële opbrengst van Tomyashu) , werd naar Ziekeren gestuurd om er nooit meer uit te geraken. De ene was een meeloper die het voordeel had dat hij Limburger was, de andere presteerde heel wisselvallig. Zelfs als je zijn sterke huidige seizoen meerekent komt Bezus niet eens aan de helft van de matchen waarin hij basisspeler was sinds hij hier arriveerde. En hoeveel slechte en middelmatige zaten daar dan nog tussen? Mij hoor je niet klagen over die 1 miljoen, geen jackpot maar ook niet het drama dat velen er van maken en waarschijnlijk ook gewoon het maximum gezien de omstandigheden. Meer nog: zelfs indien hij transfervrij kon vertrekken op het einde van het seizoen zou ik heel voorzichtig geweest zijn met hem een zwaar contract te geven. Wat je aan hem geeft, kan je niet elders spenderen. De bedoeling is nog altijd om een ploeg te bouwen die binnen 2,5 jaar PO1 haalt.
Natuurlijk mag je de kans niet laten liggen indien die zich nu voordoet, maar het mag ook de verdere uitbouw van de club niet hypothekeren. En het geval Bezus is nu eindelijk opgelost. Misschien niet naar de goesting van iedereen, maar het moest wel van de baan.

Ik heb geen probleem met de uitgaande transfers, met geen enkele. Ik snap de afweging die de club gemaakt heeft en zou mogelijk precies hetzelfde gedaan hebben, uitgaande van de informatie die we hebben.

De kwaliteit van de inkomende transfers, dat is wat anders natuurlijk. Die was in de zomer niet goed.
Uiteraard is het jammer ( en de kritiek daarop terecht ) dat het geld van de uitgaande transfers nu voor een deel moet dienen om het gat in het budget dicht te rijden en om de slechte zomer-mercato af te dekken, maar anders had je dat geld ook ergens moeten vinden. Wanneer men geen spelers meer wil komen halen, dan heb je pas een probleem.

En zoals gezegd: er is nog niks officieel, dus zeggen dat STVV zich heeft laten rollen in Bezus/Sylla is op zijn minst voorbarig.

(dat laatste woordje heeft ooit voor ellenlange discussies op het forum gezorgd, vele jaren geleden, bedenk ik me net :cool: ;) )

het steekt hier precies niet op een miljoen :gek:
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
kenniksvanvoetbal
Berichten: 620
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door kenniksvanvoetbal »

Trunekson schreef:
kenniksvanvoetbal schreef: Het zal altijd bouwen aan een ploeg blijven , en de beste zullen altijd vertrekken........
Dat is overal, ben eens benieuwd wat er van Genk overblijft na de zomer.
De Norre is weggegaan voor een niet te weigeren bod, Bezus is al maanden aan het klagen en zagen dat hij weg wil. Moest dit contract bij de Japanners opgesteld zijn, wees er maar zeker van dat er geen afkoopsom in zijn contract stond.
Dat de verkoop van Bezus en het huren van Sylla niet aan mekaar hangt geloof ik niet.

Met dit verschil dat de Genkie's naar het buitenland gaan ! en die van ons naar de ""Belgische top" :mrgreen:
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Halenaar »

kenniksvanvoetbal schreef:
Trunekson schreef:
kenniksvanvoetbal schreef: Het zal altijd bouwen aan een ploeg blijven , en de beste zullen altijd vertrekken........
Dat is overal, ben eens benieuwd wat er van Genk overblijft na de zomer.
De Norre is weggegaan voor een niet te weigeren bod, Bezus is al maanden aan het klagen en zagen dat hij weg wil. Moest dit contract bij de Japanners opgesteld zijn, wees er maar zeker van dat er geen afkoopsom in zijn contract stond.
Dat de verkoop van Bezus en het huren van Sylla niet aan mekaar hangt geloof ik niet.

Met dit verschil dat de Genkie's naar het buitenland gaan ! en die van ons naar de ""Belgische top" :mrgreen:
Met dat verschil dat Genk ondertussen een serieuze reputatie heeft opgebouwd qua voetbaltalenten en elk jaar Europees speelt. Uiteraard gaan de marktwaarden van die spelers hoger zijn, aangezien ze ook op een hoger niveau spelen.
kenniksvanvoetbal
Berichten: 620
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door kenniksvanvoetbal »

KNRI schreef:
kenniksvanvoetbal schreef: Ik vrees dat het nooit anders zal worden , denk je nu echt dat indien er met miljoenen word gegoocheld Tomiyasu hier nog gaat rondlopen....
De Japanse spelers hun goede prestaties bij STVV én hun land Japan zijn van levensbelang voor DMM! Daar teren ze op volgens mij.
Wees maar zeker dat onze club in de toekomst voor andere japanese spelers als een sprinkplank gezien zal worden richting Europees succes, en om te kunnen doorstoten naar hun eigen nationale ploeg.

In dat opzicht leveren ze op dit moment een prachtig visitekaartje op de Asia-Cup!! No way dat ze hun goudklompjes en 'promomateriaal' op dit moment zomaar van de hand gaan doen. Momenteel bouwen ze aan een reputatie...

Waarom speelt Endo hier? Die genoot in zijn land de reputatie van absolute topspeler...of heb je de media-aandacht gemist toen hij op het vliegtuig naar hier stapte?
! No way dat ze hun goudklompjes en 'promomateriaal' op dit moment zomaar van de hand gaan doen. Momenteel bouwen ze aan een reputatie...

Als er straks met acht of tien miljoen euro gezwaaid word is hij weg ....... Bovendien , als je een speler ( Bezus) met een marktwaarde van 1 miljoen
nog niet in verhouding kan betalen ,hoe kan je dat dan met een speler die een tienvoud aan marktwaarde heeft ! Je kan dan met uw driejarig contract staan zwaaien ........contracten worden graag uitgedaan als er geen vraag is .
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Halenaar »

Om nog eens een naam te droppen hier:

Hannes Delcroix mag weg bij RSCA. Jonge Belg van 20 jaar, is een linksvoetige centrale verdediger. Vrij snel, wendbaar en een goede mentaliteit. Lijkt mij een perfecte backup voor Garcia.

Nog niet meteen haalbaar voor ons denk ik, maar wel de situatie in oog houden: Cobbaut zat niet in de selectie van RSCA vorig weekend, ondanks dat hij fit is. Een jonge Belgische linksback met het perfecte profiel om in het systeem Brys te spelen: kilometervreter, tactisch sterk, en ondanks zijn stevige postuur ook behoorlijk snel. Kreeg indertijd bij KV Mechelen veel complimenten voor zijn leiderschap en goede mentaliteit.

RSCA heeft er vorige zomer 2,5 miljoen euro voor betaald, dus ze zullen hem nog niet meteen van de hand willen doen. Maar als hij zo weinig blijft spelen moet dat een toptarget worden voor STVV komende zomermercato.
STVV-fan
Berichten: 6011
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door STVV-fan »

kenniksvanvoetbal schreef:
KNRI schreef:
kenniksvanvoetbal schreef: Ik vrees dat het nooit anders zal worden , denk je nu echt dat indien er met miljoenen word gegoocheld Tomiyasu hier nog gaat rondlopen....
De Japanse spelers hun goede prestaties bij STVV én hun land Japan zijn van levensbelang voor DMM! Daar teren ze op volgens mij.
Wees maar zeker dat onze club in de toekomst voor andere japanese spelers als een sprinkplank gezien zal worden richting Europees succes, en om te kunnen doorstoten naar hun eigen nationale ploeg.

In dat opzicht leveren ze op dit moment een prachtig visitekaartje op de Asia-Cup!! No way dat ze hun goudklompjes en 'promomateriaal' op dit moment zomaar van de hand gaan doen. Momenteel bouwen ze aan een reputatie...

Waarom speelt Endo hier? Die genoot in zijn land de reputatie van absolute topspeler...of heb je de media-aandacht gemist toen hij op het vliegtuig naar hier stapte?
! No way dat ze hun goudklompjes en 'promomateriaal' op dit moment zomaar van de hand gaan doen. Momenteel bouwen ze aan een reputatie...

Als er straks met acht of tien miljoen euro gezwaaid word is hij weg ....... Bovendien , als je een speler ( Bezus) met een marktwaarde van 1 miljoen
nog niet in verhouding kan betalen ,hoe kan je dat dan met een speler die een tienvoud aan marktwaarde heeft ! Je kan dan met uw driejarig contract staan zwaaien ........contracten worden graag uitgedaan als er geen vraag is .
Nu ga jij toch niet Bezus en Tomi proberen(/durven) te vergelijken zeker :grappig:.

Redenen waarom men Tomi eventueel WEL een contractverlenging voorschoteld:
- presteert al een volledig seizoen op niveau
- Commercieel véél en véél interessanter dan Bezus. Zeker gezien het feit dat Tomi op amper 1 seizoen naadloos de overstap maakte van Japanse 2de (!!!) klasse, naar de Belgische eerste klasse, bijkomend international is geworden en nu al aanzien wordt als hét talent (in de verdediging) en dé gedoodverfde opvolger van Yoshida.
- waarde kan, als 20-jarige, enkel maar stijgen.

Bij Bezus heb je dat niet.
Is commercieel niks waard in de ogen van een Japanner.
Presteert ENKEL dit seizoen (en dan nog niet constant op niveau).
Met zijn 28 jaren nu niet direct de speler die nog massaal in waarde zal stijgen.

Daarbij bevalt mij de manier niet waarop je zegt dat Tomi weg is voor 8 à 10 miljoen.
Ik geloof niet dat je beseft wat een bedrag dat is.

Maar goed. De dag dat men Tomi verkoopt zal het bedrag toch nooit hoog genoeg zijn en had men hem waarschijnlijk toch koste wat het kost moeten houden.
Achja
voetballiefhebber
Berichten: 2692
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door voetballiefhebber »

Zoals Tomi zich ontwikkelt en naar ik hoor heel leergierig is, zie ik hem indien hij blessurevrij kan blijven een echt topcarrière maken.

Dit is een speler die op termijn wereldtop kan worden en bij ploegen als Real Madrid, Barcelona, Manchester City en dergelijke mee moet kunnen draaien. Eerst maakt hij wel beter een tussenstap.

Wisten de mensen hier dan zowat verguisde spelers als Djene en Pulido goed meedraaien in Spanje. Pulido zag ik aan het werk bij Huesca, dat wel laatste staat. Djene Dakonam is kapitein bij Getafe. Ik wil maar zeggen dat Tomi nu al meer dan dat niveau haalt.
STVV1924
Berichten: 861
Lid geworden op: 14 sep 2015, 10:52

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door STVV1924 »

"Hamdi Harbaoui (34) blijft zéker tot het einde van het seizoen aan de Gaverbeek. De spits, die bleef dwepen met een lucratief aanbod van het Turkse Adana Demirspor, betwistte de voorwaarden in de opgestelde overeenkomst. Daarin werd een vast bedrag vastgelegd waarvoor hij in de toekomst kan vertrekken. Gisteren kwamen alle partijen tot een mondeling akkoord. Vandaag worden alle handtekeningen gezet. Dat zou ook goed nieuws betekenen voor AA Gent en STVV. Essevee weigerde namelijk Mamadou Sylla, die het huurde van de Buffalo's, naar STVV te laten vertrekken zolang het geen 100% zekerheid had over Harbaoui. Zo zat het dossier van Roman Bezus eveneens geblokkeerd. Straks kan hij eindelijk voor 3,5 jaar tekenen in de Ghelamco Arena. (VDVJ/RN)"

Met andere woorden onze #10 zijn we ook kwijt. Bij deze kunnen we onze PO1 ambities als supporter volledig in de kast opbergen, lijkt het mij, geniale zet van Aa Gent. We krijgen er dan wel een spits bij met een potentiële marktwaarde van om en bij de 2.000.000.€ (ben benieuwd wat de afgesproken aankoopoptie zal zijn met Aa Gent deze zomer). Laten we eerlijk zijn. Roman hebben we lange tijd beneden zijn niveau zien voetballen bij ons. Dit seizoen is hij bij Marc Brys terug op niveau gekomen, maar niets dat ons garandeert of hij dit niveau gaat kunnen aanhouden. Als we Syllah in de zomermercato voor een prikje kunnen aanwerven dan hebben we een spits beet die serieus met Yohan Boli gaat kunnen duelleren. Wat de marktwaarde van Yohan enkel maar ten goede gaat komen.

Gezien het feit dat Steve, Damien en Roman het pand nu hebben verlaten, verwacht ik nog minimaal 1 nieuwe aanwinst met meerwaarde voor de ploeg. Het feit dat Sekine en Sankhon het niet onaardig hebben gedaan tegen Genk maakt me matig positief en geeft nog een sprankel hoop.
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Vouch »

De transfers komen dus in orde, misschien eerst even nadenken vooraleer collectief te panikeren.

Sylla zie ik wel zitten, bij Zulte hebben ze in ieder geval al spijt dat hij weg is. Neemt niet weg dat ik toch, liefst zo snel mogelijk, een vervanger voor Bezus zie arriveren.
kenniksvanvoetbal
Berichten: 620
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door kenniksvanvoetbal »

STVV-fan schreef:
kenniksvanvoetbal schreef:
KNRI schreef:
kenniksvanvoetbal schreef: Ik vrees dat het nooit anders zal worden , denk je nu echt dat indien er met miljoenen word gegoocheld Tomiyasu hier nog gaat rondlopen....
De Japanse spelers hun goede prestaties bij STVV én hun land Japan zijn van levensbelang voor DMM! Daar teren ze op volgens mij.
Wees maar zeker dat onze club in de toekomst voor andere japanese spelers als een sprinkplank gezien zal worden richting Europees succes, en om te kunnen doorstoten naar hun eigen nationale ploeg.

In dat opzicht leveren ze op dit moment een prachtig visitekaartje op de Asia-Cup!! No way dat ze hun goudklompjes en 'promomateriaal' op dit moment zomaar van de hand gaan doen. Momenteel bouwen ze aan een reputatie...

Waarom speelt Endo hier? Die genoot in zijn land de reputatie van absolute topspeler...of heb je de media-aandacht gemist toen hij op het vliegtuig naar hier stapte?
! No way dat ze hun goudklompjes en 'promomateriaal' op dit moment zomaar van de hand gaan doen. Momenteel bouwen ze aan een reputatie...

Als er straks met acht of tien miljoen euro gezwaaid word is hij weg ....... Bovendien , als je een speler ( Bezus) met een marktwaarde van 1 miljoen
nog niet in verhouding kan betalen ,hoe kan je dat dan met een speler die een tienvoud aan marktwaarde heeft ! Je kan dan met uw driejarig contract staan zwaaien ........contracten worden graag uitgedaan als er geen vraag is .
Nu ga jij toch niet Bezus en Tomi proberen(/durven) te vergelijken zeker :grappig:.

Redenen waarom men Tomi eventueel WEL een contractverlenging voorschoteld:
- presteert al een volledig seizoen op niveau
- Commercieel véél en véél interessanter dan Bezus. Zeker gezien het feit dat Tomi op amper 1 seizoen naadloos de overstap maakte van Japanse 2de (!!!) klasse, naar de Belgische eerste klasse, bijkomend international is geworden en nu al aanzien wordt als hét talent (in de verdediging) en dé gedoodverfde opvolger van Yoshida.
- waarde kan, als 20-jarige, enkel maar stijgen.

Bij Bezus heb je dat niet.
Is commercieel niks waard in de ogen van een Japanner.
Presteert ENKEL dit seizoen (en dan nog niet constant op niveau).
Met zijn 28 jaren nu niet direct de speler die nog massaal in waarde zal stijgen.

Daarbij bevalt mij de manier niet waarop je zegt dat Tomi weg is voor 8 à 10 miljoen.
Ik geloof niet dat je beseft wat een bedrag dat is.

Maar goed. De dag dat men Tomi verkoopt zal het bedrag toch nooit hoog genoeg zijn en had men hem waarschijnlijk toch koste wat het kost moeten houden.
Achja


Het begint tijd te worden dat je uit uwe winterslaap komt !! :zot:
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
kenniksvanvoetbal
Berichten: 620
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door kenniksvanvoetbal »

kenniksvanvoetbal schreef:
STVV-fan schreef:
kenniksvanvoetbal schreef:
KNRI schreef:
kenniksvanvoetbal schreef: Ik vrees dat het nooit anders zal worden , denk je nu echt dat indien er met miljoenen word gegoocheld Tomiyasu hier nog gaat rondlopen....
De Japanse spelers hun goede prestaties bij STVV én hun land Japan zijn van levensbelang voor DMM! Daar teren ze op volgens mij.
Wees maar zeker dat onze club in de toekomst voor andere japanese spelers als een sprinkplank gezien zal worden richting Europees succes, en om te kunnen doorstoten naar hun eigen nationale ploeg.

In dat opzicht leveren ze op dit moment een prachtig visitekaartje op de Asia-Cup!! No way dat ze hun goudklompjes en 'promomateriaal' op dit moment zomaar van de hand gaan doen. Momenteel bouwen ze aan een reputatie...

Waarom speelt Endo hier? Die genoot in zijn land de reputatie van absolute topspeler...of heb je de media-aandacht gemist toen hij op het vliegtuig naar hier stapte?
! No way dat ze hun goudklompjes en 'promomateriaal' op dit moment zomaar van de hand gaan doen. Momenteel bouwen ze aan een reputatie...

Als er straks met acht of tien miljoen euro gezwaaid word is hij weg ....... Bovendien , als je een speler ( Bezus) met een marktwaarde van 1 miljoen
nog niet in verhouding kan betalen ,hoe kan je dat dan met een speler die een tienvoud aan marktwaarde heeft ! Je kan dan met uw driejarig contract staan zwaaien ........contracten worden graag uitgedaan als er geen vraag is .
Nu ga jij toch niet Bezus en Tomi proberen(/durven) te vergelijken zeker :grappig:.

Redenen waarom men Tomi eventueel WEL een contractverlenging voorschoteld:
- presteert al een volledig seizoen op niveau
- Commercieel véél en véél interessanter dan Bezus. Zeker gezien het feit dat Tomi op amper 1 seizoen naadloos de overstap maakte van Japanse 2de (!!!) klasse, naar de Belgische eerste klasse, bijkomend international is geworden en nu al aanzien wordt als hét talent (in de verdediging) en dé gedoodverfde opvolger van Yoshida.
- waarde kan, als 20-jarige, enkel maar stijgen.

Bij Bezus heb je dat niet.
Is commercieel niks waard in de ogen van een Japanner.
Presteert ENKEL dit seizoen (en dan nog niet constant op niveau).
Met zijn 28 jaren nu niet direct de speler die nog massaal in waarde zal stijgen.

Daarbij bevalt mij de manier niet waarop je zegt dat Tomi weg is voor 8 à 10 miljoen.
Ik geloof niet dat je beseft wat een bedrag dat is.

Maar goed. De dag dat men Tomi verkoopt zal het bedrag toch nooit hoog genoeg zijn en had men hem waarschijnlijk toch koste wat het kost moeten houden.
Achja


Het begint tijd te worden dat je uit uwe winterslaap komt !! :zot:
Men blaast hier altijd warm en koud gelijkertijd ! bij het maken van een doelpunt op asia cup 1 miljoen meer waard!!
Ik zeg U , als je straks voor de zoveelste keer op rij weer mag aantreden tegen Lokeren en consoorten in po2 is het een miljoen minder....koppel
daar een slechte seizoenstart aan in augustus en het zal nog veel minder zijn, ik denk dat ze daar ergens het spreekwoord "het ijzer smeden als het warm is" uitgevonden hebben.
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
fruitboerke
Berichten: 621
Lid geworden op: 27 dec 2018, 10:53

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door fruitboerke »

STVV1924 schreef:"Hamdi Harbaoui (34) blijft zéker tot het einde van het seizoen aan de Gaverbeek. De spits, die bleef dwepen met een lucratief aanbod van het Turkse Adana Demirspor, betwistte de voorwaarden in de opgestelde overeenkomst. Daarin werd een vast bedrag vastgelegd waarvoor hij in de toekomst kan vertrekken. Gisteren kwamen alle partijen tot een mondeling akkoord. Vandaag worden alle handtekeningen gezet. Dat zou ook goed nieuws betekenen voor AA Gent en STVV. Essevee weigerde namelijk Mamadou Sylla, die het huurde van de Buffalo's, naar STVV te laten vertrekken zolang het geen 100% zekerheid had over Harbaoui. Zo zat het dossier van Roman Bezus eveneens geblokkeerd. Straks kan hij eindelijk voor 3,5 jaar tekenen in de Ghelamco Arena. (VDVJ/RN)"

Met andere woorden onze #10 zijn we ook kwijt. Bij deze kunnen we onze PO1 ambities als supporter volledig in de kast opbergen, lijkt het mij, geniale zet van Aa Gent. We krijgen er dan wel een spits bij met een potentiële marktwaarde van om en bij de 2.000.000.€ (ben benieuwd wat de afgesproken aankoopoptie zal zijn met Aa Gent deze zomer). Laten we eerlijk zijn. Roman hebben we lange tijd beneden zijn niveau zien voetballen bij ons. Dit seizoen is hij bij Marc Brys terug op niveau gekomen, maar niets dat ons garandeert of hij dit niveau gaat kunnen aanhouden. Als we Syllah in de zomermercato voor een prikje kunnen aanwerven dan hebben we een spits beet die serieus met Yohan Boli gaat kunnen duelleren. Wat de marktwaarde van Yohan enkel maar ten goede gaat komen.

Gezien het feit dat Steve, Damien en Roman het pand nu hebben verlaten, verwacht ik nog minimaal 1 nieuwe aanwinst met meerwaarde voor de ploeg. Het feit dat Sekine en Sankhon het niet onaardig hebben gedaan tegen Genk maakt me matig positief en geeft nog een sprankel hoop.
Daarnet gelezen op de site voetbalnieuws dat STVV een aankoop optie van 2 miljoen euro is overeengekomen met Gent indien ze Sylla definitief willen na dees seizoen.Dus Gent en Gent alleen is hier de grote winnaar. Ze hebben voor een dumpingprijsje een top 10 speler gekocht ( woorden van Marc Brys). Ze hebben een rechtstreekse concurrent verzwakt en cashen nog eens 2miljoen euro indien STVV die Sylla wil houden. Proficiat Tateishi en co geweldig goed gewerkt en u geweldig fel in uw k.nt laten pakken suggels. :rood: :mad:
Ons doel ? top 5 in Belgie ( Yusuke Maranaka , hbvl 26 januari 2019 )
joost
Berichten: 336
Lid geworden op: 05 sep 2018, 15:30

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door joost »

Wie zegt dat Sylla (indien hij komt) zich bij STVV niet ontbolsterd. En dan is hij in de toekomst veel meer waard dan de 2.000.000€.
Maar we kunnen nog steeds niet in de toekomst kijken. Dus afwachten maar.
Gebruikersavatar
Filipoviç
Berichten: 175
Lid geworden op: 20 okt 2010, 19:51
Supporter van: STVV

Re: RE: Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Filipoviç »

joost schreef:Wie zegt dat Sylla (indien hij komt) zich bij STVV niet ontbolsterd. En dan is hij in de toekomst veel meer waard dan de 2.000.000€.
Maar we kunnen nog steeds niet in de toekomst kijken. Dus afwachten maar.
Sylla komt.!

Verstuurd vanaf mijn Moto G (5S) Plus met Tapatalk
"I HAVE A DREAM" (Martin Luther King).

Come on yellow and blue, make my dream come true !
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4179
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door stvvilvoorde »

joost schreef:Wie zegt dat Sylla (indien hij komt) zich bij STVV niet ontbolsterd. En dan is hij in de toekomst veel meer waard dan de 2.000.000€.
Maar we kunnen nog steeds niet in de toekomst kijken. Dus afwachten maar.
Als Zulte-Waregem een aankoopoptie van € 2.000.000 had, waarom zou die optie bij ons dan minder bedragen?
ik kan verkeerd zijn, maar die 8 matchen en evt POII lijken mij te weinig om te overtuigen.
Plaats reactie