Wintertransfers 2018-2019

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Xander
Berichten: 31
Lid geworden op: 29 nov 2010, 16:22

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Xander »

http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=144685

Morioka wil NIET naar Charleroi, BAYAT was zn makkelaar... tot aan actie. “propere handen” toen heeft hij gebroken met BAYAT en wil er niks meer mee te maken hebben..
stvv fan
Berichten: 627
Lid geworden op: 26 jul 2011, 10:28

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door stvv fan »

Volgend hbvl is iedereen fit.

Ik zou dus voor deze opstelling kiezen.

Steppe
Botaka teix de petter mmae gliha
Sankhon asamoah
Ceballos
Kamada
Boli
Voorspelling: STVV strand op een 11de plaats na een sterke start van het seizoen met uitblinkers Steuckers en Smets. De beker laten we aan ons voorbij gaan door een uitschakeling in de 8ste finale.
STVV-fan
Berichten: 6011
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door STVV-fan »

stvv fan schreef:Volgend hbvl is iedereen fit.

Ik zou dus voor deze opstelling kiezen.

Steppe
Botaka teix de petter mmae gliha
Sankhon asamoah
Ceballos
Kamada
Boli
Ik zou Kamada een rij achteruit schuiven en Acolatse als 2de spits bijzetten
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4179
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door stvvilvoorde »

STVV-fan schreef:
stvv fan schreef:Volgend hbvl is iedereen fit.

Ik zou dus voor deze opstelling kiezen.

Steppe
Botaka teix de petter mmae gliha
Sankhon asamoah
Ceballos
Kamada
Boli
Ik zou Kamada een rij achteruit schuiven en Acolatse als 2de spits bijzetten
Lijkt me ook in de gegeven omstandigheden een betere optie.
Franz
Berichten: 1772
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Franz »

Volgens het Behangske mag Sylla meedoen tegen Cercle:
https://www.hbvl.be/cnt/dmf20190124_041 ... cle-brugge
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
STimVV
Berichten: 2704
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door STimVV »

Daarnet gaf Brys de persconferentie nav de match tegen Cercle. Hij wist enkele dingen te melden:

Gliha zal nog niet spelen en zit niet in de selectie omdat hij een te groot krachtverschil heeft tussen zijn linker en zijn rechter been. Daar moet hij eerst aan werken.
Sylla zit in de kern morgen. Zal wel nog niet starten, Brys zal hem brengen op het juiste moment.
De Japanse spits zal ten vroegste binnen 2 weken speelgerechtigd zijn. Hij is groot, sterk, snel en geeft een goede indruk.
Brys loofde Bezus en hoopt zo snel mogelijk een vervanger te krijgen.
Ceballos is weer fit en trainde 2x mee. (ik zie Ceballos als 1e optie om DeNorre te vervangen in een 3-5-2)
Laatst gewijzigd door STimVV op 25 jan 2019, 12:49, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4179
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door stvvilvoorde »

Franz schreef:Volgens het Behangske mag Sylla meedoen tegen Cercle:
https://www.hbvl.be/cnt/dmf20190124_041 ... cle-brugge
Jep, transfer Bezus is rond, wij huren Sylla met een dure aankoopoptie.
Sylla zit in de kern voor morgen, maar zal zeker niet starten.
Brys vind dat we vers bloed nodig hebben ter vervanging van Bezus, hij ziet in Ceballos niet de vervanger van Bezus.
Trunekson
Berichten: 333
Lid geworden op: 02 jul 2017, 23:36

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Trunekson »

Volgens Brijs komt er zeker nog een vervanger voor Bezus bij.
STVV-fan
Berichten: 6011
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door STVV-fan »

Trunekson schreef:Volgens Brijs komt er zeker nog een vervanger voor Bezus bij.
Nee, Brys wil een vervanger voor Bezus.
Dat is wat anders he. Maar ze zullen er wel mee bezig zijn
tweety
Berichten: 877
Lid geworden op: 13 okt 2010, 18:10

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door tweety »

STimVV schreef:Daarnet gaf Brys de persconferentie nav de match tegen Cercle. Hij wist enkele dingen te melden:

Gliha zal nog niet spelen en zit niet in de selectie omdat hij een te groot krachtverschil heeft tussen zijn linker en zijn rechter been. Daar moet hij eerst aan werken.
Sylla zit in de kern morgen. Zal wel nog niet starten, Brys zal hem brengen op het juiste moment.
De Japanse spits zal ten vroegste binnen 2 weken speelgerechtigd zijn. Hij is groot, sterk, snel en geeft een goede indruk.
Brys loofde Bezus en hoopt zo snel mogelijk een vervanger te krijgen.
Ceballos is weer fit en trainde 2x mee. (ik zie Ceballos als 1e optie om DeNorre te vervangen in een 3-5-2)
1| gliha: wtf ? Zoiets moet je toch zien op een medische controle zou ik denken. Dat is niet iets dat op een weekske gefixt is..
2| ceballos: eindelijk.. Is voor mij ook de enige positie waar hij zou passen. Al goed dat hij hem niet ziet als vervanger van Bezus.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Jacques »

Weinig zin om de zuurpruim uit te hangen, maar toch: waar zijn VDAB, Tateishi en co. eigenlijk mee bezig deze mercato? Drie inkomende transfers: ene niet speelklaar, ene niet speelgerechtigd en de andere slechts gehuurd. Is het de bedoeling dat die dit seizoen nog renderen of hoe zit dat?

Vooral dat van Gliha is toch echt te zot om los te lopen. Een mislukte medische controle van Kaminski, die gisteren en afgelopen weekend gewoon in doel stond, was voor AA Gent voldoende aanleiding om een korting van om en bij het miljoen euro te bedingen bij Kortrijk. Wij tekenen intussen iemand met conditionele achterstand en krachtverschil tussen zijn benen die daardoor niet bij de selectie raakt? Ik mag hopen dat wij ook korting hebben gekregen... Het is gevaarlijk om dossiers zomaar met elkaar te vergelijken, maar zelfs zonder die wat cynische vergelijking, maken we momenteel niet bepaald een goede indruk als het op transfers aankomt. Als het zomerrapport al maar zo en zo was langs inkomende zijde, ziet het er voor het winterrapport op dit moment redelijk dramatisch uit.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Halenaar »

Als ik nog iets positief mag zeggen: Sylla is een spits waar ik echt naar uit kijk, lijkt me echt een zeer goede aanwinst voor ons.

Razendsnel, een stevige body en goede voeten. En bij Eupen een echte goaltjesdief.
fruitboerke
Berichten: 621
Lid geworden op: 27 dec 2018, 10:53

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door fruitboerke »

Jacques schreef:Weinig zin om de zuurpruim uit te hangen, maar toch: waar zijn VDAB, Tateishi en co. eigenlijk mee bezig deze mercato? Drie inkomende transfers: ene niet speelklaar, ene niet speelgerechtigd en de andere slechts gehuurd. Is het de bedoeling dat die dit seizoen nog renderen of hoe zit dat?

Vooral dat van Gliha is toch echt te zot om los te lopen. Een mislukte medische controle van Kaminski, die gisteren en afgelopen weekend gewoon in doel stond, was voor AA Gent voldoende aanleiding om een korting van om en bij het miljoen euro te bedingen bij Kortrijk. Wij tekenen intussen iemand met conditionele achterstand en krachtverschil tussen zijn benen die daardoor niet bij de selectie raakt? Ik mag hopen dat wij ook korting hebben gekregen... Het is gevaarlijk om dossiers zomaar met elkaar te vergelijken, maar zelfs zonder die wat cynische vergelijking, maken we momenteel niet bepaald een goede indruk als het op transfers aankomt. Als het zomerrapport al maar zo en zo was langs inkomende zijde, ziet het er voor het winterrapport op dit moment redelijk dramatisch uit.
Waar ze mee bezig zijn ? ik ben vooral nieuwsgierig naar waar ze NIET mee bezig zijn en dat is om zo stilletjes aan eens een ECHTE versterking bij te gaan halen ipv halve of hele gokjes.Ene die medisch niet in orde is , ene die zijn papieren nog x aantal weken op zich laten wachten en ene die gehuurd is voor een paar maanden . Waaauuuuw daar sta ik toch echt van te kijken zeg :heil:
Ons doel ? top 5 in Belgie ( Yusuke Maranaka , hbvl 26 januari 2019 )
Johan
Berichten: 406
Lid geworden op: 10 jan 2011, 13:54

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Johan »

bende amateurs.En dan verwonderd zijn dat er geen 3000 man naar het voetbal meer komt. Geweldige wintertransfers.Proficiat cafeploegske.
panter
Berichten: 570
Lid geworden op: 05 dec 2010, 18:53

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door panter »

fruitboerke schreef:
Jacques schreef:Weinig zin om de zuurpruim uit te hangen, maar toch: waar zijn VDAB, Tateishi en co. eigenlijk mee bezig deze mercato? Drie inkomende transfers: ene niet speelklaar, ene niet speelgerechtigd en de andere slechts gehuurd. Is het de bedoeling dat die dit seizoen nog renderen of hoe zit dat?

Vooral dat van Gliha is toch echt te zot om los te lopen. Een mislukte medische controle van Kaminski, die gisteren en afgelopen weekend gewoon in doel stond, was voor AA Gent voldoende aanleiding om een korting van om en bij het miljoen euro te bedingen bij Kortrijk. Wij tekenen intussen iemand met conditionele achterstand en krachtverschil tussen zijn benen die daardoor niet bij de selectie raakt? Ik mag hopen dat wij ook korting hebben gekregen... Het is gevaarlijk om dossiers zomaar met elkaar te vergelijken, maar zelfs zonder die wat cynische vergelijking, maken we momenteel niet bepaald een goede indruk als het op transfers aankomt. Als het zomerrapport al maar zo en zo was langs inkomende zijde, ziet het er voor het winterrapport op dit moment redelijk dramatisch uit.
Waar ze mee bezig zijn ? ik ben vooral nieuwsgierig naar waar ze NIET mee bezig zijn en dat is om zo stilletjes aan eens een ECHTE versterking bij te gaan halen ipv halve of hele gokjes.Ene die medisch niet in orde is , ene die zijn papieren nog x aantal weken op zich laten wachten en ene die gehuurd is voor een paar maanden . Waaauuuuw daar sta ik toch echt van te kijken zeg :heil:[/quot

Ze zullen Hairemans volgende week wel gaan halen bij Antwerp die is tenminste uitgerust!
Plaats reactie