Wintertransfers 2018-2019

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

stvv fan
Berichten: 627
Lid geworden op: 26 jul 2011, 10:28

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door stvv fan »

Net de persconferentie bekeken van de match tegen cercle.

De coach geeft aan dat de 3 transfers heel goeie voetballers zijn, gliha heeft een krachtprobleem maar zou over een fantastisvhe linker beschikken. Hij gaf ook aan die jongen wat tijd te geven om te wennen aan de competitie.

Over kinoshita was hij ook positief, sterk, snel, groot.

Sylla zou veel zin hebben om zich te bewijzen.

Ik zou nog niet rap negatief praten over de transfers. Ik denk dat iedereen spelers wou die direct inzetbaar zijn. Maar dat is nu eenmaal niet zo.

Het drieluik dat nu komt ga je 9/9 moeten halen om mee te doen voor po1 anders wordt het po2.
Voorspelling: STVV strand op een 11de plaats na een sterke start van het seizoen met uitblinkers Steuckers en Smets. De beker laten we aan ons voorbij gaan door een uitschakeling in de 8ste finale.
Willy Roelands
Berichten: 171
Lid geworden op: 27 mei 2016, 19:35

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Willy Roelands »

AMPOMAH!
miel
Berichten: 1672
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door miel »

Halenaar schreef:Als ik nog iets positief mag zeggen: Sylla is een spits waar ik echt naar uit kijk, lijkt me echt een zeer goede aanwinst voor ons.

Razendsnel, een stevige body en goede voeten. En bij Eupen een echte goaltjesdief.
Ik ben blij dat er nog zijn die er zo over denken
Als Brijs hem kansen geeft , is het aan hem om het waar te maken .
Kan onmiddellijk ingezet worden , en als hij zijn drive van in Eupen terug vind , tikken wij een relatief goedkope spits op de kop met heel wat potentieel .
Geel-Blauw
Berichten: 820
Lid geworden op: 03 dec 2014, 23:04

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Geel-Blauw »

stvv fan schreef: Ik zou nog niet rap negatief praten over de transfers. Ik denk dat iedereen spelers wou die direct inzetbaar zijn. Maar dat is nu eenmaal niet zo.
Dat is nu wel net het belangrijkste aan een wintertransfer, dat een speler meteen inzetbaar is.
Nie zievere, speile!
stvv fan
Berichten: 627
Lid geworden op: 26 jul 2011, 10:28

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door stvv fan »

Inderdaad maar ga bij de andere ploegen na

Enkel die sorloth en die spits van Lokeren debuteerde direct, ik vermoed die cv van chzlala ook.

Bij Anderlecht was die zulj ook niet klaar vorige week.
Voorspelling: STVV strand op een 11de plaats na een sterke start van het seizoen met uitblinkers Steuckers en Smets. De beker laten we aan ons voorbij gaan door een uitschakeling in de 8ste finale.
STimVV
Berichten: 2704
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door STimVV »

stvv fan schreef:Inderdaad maar ga bij de andere ploegen na

Enkel die sorloth en die spits van Lokeren debuteerde direct, ik vermoed die cv van chzlala ook.

Bij Anderlecht was die zulj ook niet klaar vorige week.
Van alle andere ploegen heeft dan ook niemand een basispion laten vertrekken. Enkel Benavente bij Charleroi. (eergisteren)
Wij laten meteen 2 basis-spelers vertrekken. Als je dat doet moet je ook meteen 2 inzetbare vervangers hebben klaar staan. En anders had je moeten wachten tot einde vh seizoen.
Bartman
Berichten: 901
Lid geworden op: 24 jul 2011, 21:23

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Bartman »

Halenaar schreef:Als ik nog iets positief mag zeggen: Sylla is een spits waar ik echt naar uit kijk, lijkt me echt een zeer goede aanwinst voor ons.

Razendsnel, een stevige body en goede voeten. En bij Eupen een echte goaltjesdief.
Geweldig, alleen hebben we hem gehuurd voor de 10 oefenmatchen van PO2 want tegen dan zal hij ongeveer speelklaar zijn. Echt geweldig !

Voor wat het waard is, ik vroeg straks aan een Buffalo supporter wat we mogen verwachten van Sylla. Ik vrees dat hij nog altijd aan het lachen is 4u later.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Bartman
Berichten: 901
Lid geworden op: 24 jul 2011, 21:23

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Bartman »

Jacques schreef:Weinig zin om de zuurpruim uit te hangen, maar toch: waar zijn VDAB, Tateishi en co. eigenlijk mee bezig deze mercato? Drie inkomende transfers: ene niet speelklaar, ene niet speelgerechtigd en de andere slechts gehuurd. Is het de bedoeling dat die dit seizoen nog renderen of hoe zit dat?

Vooral dat van Gliha is toch echt te zot om los te lopen. Een mislukte medische controle van Kaminski, die gisteren en afgelopen weekend gewoon in doel stond, was voor AA Gent voldoende aanleiding om een korting van om en bij het miljoen euro te bedingen bij Kortrijk. Wij tekenen intussen iemand met conditionele achterstand en krachtverschil tussen zijn benen die daardoor niet bij de selectie raakt? Ik mag hopen dat wij ook korting hebben gekregen... Het is gevaarlijk om dossiers zomaar met elkaar te vergelijken, maar zelfs zonder die wat cynische vergelijking, maken we momenteel niet bepaald een goede indruk als het op transfers aankomt. Als het zomerrapport al maar zo en zo was langs inkomende zijde, ziet het er voor het winterrapport op dit moment redelijk dramatisch uit.
Het is inderdaad hallucinant. Vlak voor de winterstop klinkt het behoorlijk stoer van “ambities bijstellen” en “we gaan volop voor PO1 dus zal de kern versterkt worden en zeker niet verzwakt”. Met die woorden werd de winterstage aangevat.

Drie weken later ... De Norre is dus NIET vervangen, en al zeker niet door een direct inzetbare speler. Enkel een beloftevolle speler die op termijn die rol kan invullen. En de draaischijf die nu vertrekt, daar is zelfs niet eens zicht op een vervanger ...

Ik heb de Japanse vrienden bij aanvang van het seizoen het voordeel van de twijfel gegeven, en ze hebben de twijfel op bepaald moment zelfs kunnen omzetten in geloof. Ik begon zelfs te geloven in sportieve ambitie, in een sportieve uitbouw van de club. Maar dit is absoluut oude wijn in nieuwe zakken. De enige vraag die ik me nog stel is of het puur geklungel is of gewoon niet willen. In het eerste geval is er nog hoop, in het tweede niet. Één zaak is zeker, ik ga de Japanners niet evenveel kansen geven als nonke Roland.

En in Gent, daar lachen ze zich kapot. Zelfs als Bezus geen minuut speelt hebben ze daar een prima zaak gedaan.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Trunekson
Berichten: 333
Lid geworden op: 02 jul 2017, 23:36

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Trunekson »

Bartman schreef: Voor wat het waard is, ik vroeg straks aan een Buffalo supporter wat we mogen verwachten van Sylla. Ik vrees dat hij nog altijd aan het lachen is 4u later.
Morioka was bij Beveren ook top en bij Anderlecht lachen ze ook bij hem, hangt er van af hoeveel er in je gelooft word en vertrouwen je krijgt.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Halenaar »

Bartman schreef:
Halenaar schreef:Als ik nog iets positief mag zeggen: Sylla is een spits waar ik echt naar uit kijk, lijkt me echt een zeer goede aanwinst voor ons.

Razendsnel, een stevige body en goede voeten. En bij Eupen een echte goaltjesdief.
Geweldig, alleen hebben we hem gehuurd voor de 10 oefenmatchen van PO2 want tegen dan zal hij ongeveer speelklaar zijn. Echt geweldig !

Voor wat het waard is, ik vroeg straks aan een Buffalo supporter wat we mogen verwachten van Sylla. Ik vrees dat hij nog altijd aan het lachen is 4u later.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Heeft nog gespeeld bij Zulte dit seizoen dus je moet er heus niet zo'n drama van maken, die is al voldoende wedstrijdfit. En vraag de mening van een Eupen supporter en die zal hem de hemel inprijzen. Mij interesseren die meningen allemaal geen hol, als je sommige supporters hier moet geloven is Kotysch een wereldtopper.

Ik heb hem toen bij Eupen gevolgd, en daar was hij indrukwekkend. Zoals hij daar speelde zeker een meerwaarde voor STVV, Gent heeft hem toen nog voor 3,5 miljoen euro gehaald.

Bekijk het zo: als hij slaagt kunnen we gebruik maken van de aankoopoptie, slaagt hij niet kunnen we hem terug naar zender sturen en hebben wij geen 2de Buya Turay.
panter
Berichten: 570
Lid geworden op: 05 dec 2010, 18:53

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door panter »

Halenaar schreef:
Bartman schreef:
Halenaar schreef:Als ik nog iets positief mag zeggen: Sylla is een spits waar ik echt naar uit kijk, lijkt me echt een zeer goede aanwinst voor ons.

Razendsnel, een stevige body en goede voeten. En bij Eupen een echte goaltjesdief.
Geweldig, alleen hebben we hem gehuurd voor de 10 oefenmatchen van PO2 want tegen dan zal hij ongeveer speelklaar zijn. Echt geweldig !

Voor wat het waard is, ik vroeg straks aan een Buffalo supporter wat we mogen verwachten van Sylla. Ik vrees dat hij nog altijd aan het lachen is 4u later.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Heeft nog gespeeld bij Zulte dit seizoen dus je moet er heus niet zo'n drama van maken, die is al voldoende wedstrijdfit. En vraag de mening van een Eupen supporter en die zal hem de hemel inprijzen. Mij interesseren die meningen allemaal geen hol, als je sommige supporters hier moet geloven is Kotysch een wereldtopper.

Ik heb hem toen bij Eupen gevolgd, en daar was hij indrukwekkend. Zoals hij daar speelde zeker een meerwaarde voor STVV, Gent heeft hem toen nog voor 3,5 miljoen euro gehaald.

Bekijk het zo: als hij slaagt kunnen we gebruik maken van de aankoopoptie, slaagt hij niet kunnen we hem terug naar zender sturen en hebben wij geen 2de Buya Turay.
Volledig mee eens maar dan gaat Breys hem toch moeten gebruiken !!
hamster
Berichten: 88
Lid geworden op: 12 feb 2012, 23:23

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door hamster »

Volgens mij verkopen ze best nu alle spelers van wie het contract in 19 afloopt, op voorwaarde dat er geen optie voor een extra jaar is. De Sart en Boli zullen niet verlengen, anders hadden ze het al lang gedaan. Wie weet wat er anders allemaal gaat meespelen op het einde van het seizoen.

Po1 lijkt me met deze kern en vormniveau niet meer haalbaar. Waarom schieten we meestal tekort na de winterstop? Toekomstperspectief ontbreekt bij ons. Mijn idee - ps. Jouw idee is even waardevol.
bert1924
Berichten: 842
Lid geworden op: 11 okt 2010, 14:48

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door bert1924 »

Louwagie en De Witte hebben ons weer in de k.... gepakt
Topspeler voor 1,2 m€, en een flopspeler met optie van 2,0m €
Wat ons ontbreekt is een haai zoals de vroegere TD van Genk
miel
Berichten: 1672
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door miel »

bert1924 schreef:Louwagie en De Witte hebben ons weer in de k.... gepakt
Topspeler voor 1,2 m€, en een flopspeler met optie van 2,0m €
Wat ons ontbreekt is een haai zoals de vroegere TD van Genk
Of :mangel: :mrgreen:
Tamas
Berichten: 110
Lid geworden op: 29 jun 2017, 19:07

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Tamas »

Toch raar dat hoe Sylla hier als een speler, zonder één minuut te spelen, de grond wordt ingeboord :
- als we dezelfde speler 2 jaar geleden van Eupen zouden gehaald hebben was het hier een absolute TOP transfer !
- hoeveel spelers zijn er de laatste jaren in Gent niet mislukt (of niet genoeg kansen gekregen), ik denk bijvoorbeeld aan Rob Schoofs die wij toch
(bijna) allemaal een goede speler vinden of Benito Raman die het nu waarmaakt in de Bundesliga …
- Sylla heeft bij Zulte ook niet veel kansen gehad met Harbaoui voor zich in de prikorde

Dat STVV 2 milj. wil spenderen hebben ze reeds bewezen met Buya en dit zonder hem te zien spelen bij ons. Als Sylla het nu wel waarmaakt in de resterende matchen dan zal iedereen hier roepen om diezelfde 2 milj. te beetalen voor het lichten van de optie. Indien ze dat dan doen, zijn het dan zo'n idioten ? Is dat dan zo'n slechte zet ? Brengt hij niet wat men ervan verwacht dan gewoon terug.

Het is allemaal maar hoe je het bekijkt.
Plaats reactie