Wintertransfers 2018-2019

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

stvv fan
Berichten: 627
Lid geworden op: 26 jul 2011, 10:28

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door stvv fan »

3 gouden punten binnengehaald!!

Nu gaan kijken voor een vervanger van Bezus, btw stvv speelt zondag en de Asia cup eindigt tenlaatste vrijdag.

Zouden tomi en endo al terug in de kern zitten?
Voorspelling: STVV strand op een 11de plaats na een sterke start van het seizoen met uitblinkers Steuckers en Smets. De beker laten we aan ons voorbij gaan door een uitschakeling in de 8ste finale.
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Vouch »

stvv fan schreef:3 gouden punten binnengehaald!!

Nu gaan kijken voor een vervanger van Bezus, btw stvv speelt zondag en de Asia cup eindigt tenlaatste vrijdag.

Zouden tomi en endo al terug in de kern zitten?
Nja, ze spelen niet in Holland he en moesten ze vrijdag winnen denk ik dat er wel wat volk zal staan op de markt van Tokyo...
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Vouch »

Lokeren gaat af. Davino terughalen en Pirard laten vertrekken, lijkt mij geen slechte optie.

Een ballonnetje, maar een De Ridder als aanjager op het middenveld (à la De Petter, die zijne tijd is door), zou dat niks zijn? Daarvoor nog niet voor een basisplaats, maar het zijn van die mannen die je miste op het middenveld vorige week na de 2-1. Toen moest het niet meer mooi zijn, maar de kop moest ervoor en dat kan een De Sart niet, daar is die te soft voor.
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: RE: Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Jack »

Vouch schreef:Lokeren gaat af. Davino terughalen en Pirard laten vertrekken, lijkt mij geen slechte optie.

Een ballonnetje, maar een De Ridder als aanjager op het middenveld (à la De Petter, die zijne tijd is door), zou dat niks zijn? Daarvoor nog niet voor een basisplaats, maar het zijn van die mannen die je miste op het middenveld vorige week na de 2-1. Toen moest het niet meer mooi zijn, maar de kop moest ervoor en dat kan een De Sart niet, daar is die te soft voor.
Ik zei net hetzelfde gisteren, Verhulst mag van mij direct terug komen.
Underdog
Berichten: 236
Lid geworden op: 15 jul 2017, 20:17

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Underdog »

Dan zou ik eerder voor Ortwin De Wolf gaan. Jong, Belgisch, jeugdinternational en houdt Verhulst al het hele seizoen op de bank.
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Mikman »

Underdog schreef:Dan zou ik eerder voor Ortwin De Wolf gaan. Jong, Belgisch, jeugdinternational en houdt Verhulst al het hele seizoen op de bank.
Inderdaad, denk al enige tijd dat De Wolf een goeie versterking zou zijn indien Lokeren degradeert. Ook Cevallos ( nummer 10 ) en Diaby ( rechtsachter ) zijn mogelijk interessante spelers voor ons omdat we op die posities toch nog wat nodig richting volgend seizoen. Diaby bezorgde De Norre een zeer zware avond toen STVV er verloor.
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Vouch »

Mikman schreef:
Underdog schreef:Dan zou ik eerder voor Ortwin De Wolf gaan. Jong, Belgisch, jeugdinternational en houdt Verhulst al het hele seizoen op de bank.
Inderdaad, denk al enige tijd dat De Wolf een goeie versterking zou zijn indien Lokeren degradeert. Ook Cevallos ( nummer 10 ) en Diaby ( rechtsachter ) zijn mogelijk interessante spelers voor ons omdat we op die posities toch nog wat nodig richting volgend seizoen. Diaby bezorgde De Norre een zeer zware avond toen STVV er verloor.
Misschien nog één keer over De Norre, maar gezien hoe zijn Braziliaanse concurrent zich liet aftroeven bij de 2e goal van Moeskroen? Beetje raar dat Clement De Norre gister niet liet spelen. Alle, ik heb maar de samenvatting gezien hoor.
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door vdl »

Vouch schreef:
Mikman schreef:
Underdog schreef:Dan zou ik eerder voor Ortwin De Wolf gaan. Jong, Belgisch, jeugdinternational en houdt Verhulst al het hele seizoen op de bank.
Inderdaad, denk al enige tijd dat De Wolf een goeie versterking zou zijn indien Lokeren degradeert. Ook Cevallos ( nummer 10 ) en Diaby ( rechtsachter ) zijn mogelijk interessante spelers voor ons omdat we op die posities toch nog wat nodig richting volgend seizoen. Diaby bezorgde De Norre een zeer zware avond toen STVV er verloor.
Misschien nog één keer over De Norre, maar gezien hoe zijn Braziliaanse concurrent zich liet aftroeven bij de 2e goal van Moeskroen? Beetje raar dat Clement De Norre gister niet liet spelen. Alle, ik heb maar de samenvatting gezien hoor.
Die speelde voor de rest wel sterk,nooit afgaan op een samenvatting.
Werd ook afgetroefd door een beer van een speler, zou bij De Norre ook kunnen gebeuren.
fruitboerke
Berichten: 621
Lid geworden op: 27 dec 2018, 10:53

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door fruitboerke »

Underdog schreef:Dan zou ik eerder voor Ortwin De Wolf gaan. Jong, Belgisch, jeugdinternational en houdt Verhulst al het hele seizoen op de bank.
Inderdaad veelbelovende talentvolle Belgische doelman , maar indien STVV al interesse zou hebben zullen we één van de velen zijn . Zo een profiel wil elke club uit Belgie in zijn kern hé.
Ons doel ? top 5 in Belgie ( Yusuke Maranaka , hbvl 26 januari 2019 )
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door enrique »

Alle we gaan de degradant weer leegkopen
Mss ben je dan volgend seizoen wel zelf degradant
Da's precies nog zo een overblijfsel uit de tijd dat onze Hasseltse vriend nog 'TD' was
Leg mij dan eens uit waarom de bandenmannen degraderen...
Underdog
Berichten: 236
Lid geworden op: 15 jul 2017, 20:17

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Underdog »

enrique schreef:Alle we gaan de degradant weer leegkopen
Mss ben je dan volgend seizoen wel zelf degradant
Da's precies nog zo een overblijfsel uit de tijd dat onze Hasseltse vriend nog 'TD' was
Leg mij dan eens uit waarom de bandenmannen degraderen...
Het is niet omdat een ploeg degradeert dat niemand van de basiself het vereiste niveau heeft voor 1A. Mocht - en ik zeg wel mocht - je De Wolf kunnen aantrekken, moet je niet twijfelen.
Frigoo
Berichten: 18
Lid geworden op: 19 jan 2019, 01:42

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Frigoo »

meer realistische transfer voor stvv is misschien Overmeire, dan kan De Petter rustig op pensioen en hebben wij weer een betrouwbare doubelure op het middenveld voor de komende 2 a 3 jaar.

De Wolf en De Ridder zouden van mij ook mogen komen, maar zeker in het geval van die eerste denk ik dat die aanbiedingen genoeg zal hebben. Misschien als je Steppe laat gaan dat je vol voor De Wolf kan gaan ( met belofte van eerste doelman te zijn) maar denk dat Kenny een aardig seizoen doormaakt en zeker niet afgeschreven moet worden.
kenniksvanvoetbal
Berichten: 619
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door kenniksvanvoetbal »

enrique schreef:Alle we gaan de degradant weer leegkopen
Mss ben je dan volgend seizoen wel zelf degradant
Da's precies nog zo een overblijfsel uit de tijd dat onze Hasseltse vriend nog 'TD' was
Leg mij dan eens uit waarom de bandenmannen degraderen...
Volgens mijn kort geheugen hebben we zelfs nooit veel punten gehaald tegen die degradant
en al zeker dit jaar niet (als we die punten ook nog hadden ) stonden we al met ne voet in po 1 :mrgreen:
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Jones »

Nog 4 dagen te gaan in de zoektocht naar een nieuwe spelmaker. Benieuwd met wat ze gaan afkomen...
Hopelijk gene op huurbasis waar men niet zeker van is
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door enerkey »

kenniksvanvoetbal schreef:
enrique schreef:Alle we gaan de degradant weer leegkopen
Mss ben je dan volgend seizoen wel zelf degradant
Da's precies nog zo een overblijfsel uit de tijd dat onze Hasseltse vriend nog 'TD' was
Leg mij dan eens uit waarom de bandenmannen degraderen...
Volgens mijn kort geheugen hebben we zelfs nooit veel punten gehaald tegen die degradant
en al zeker dit jaar niet (als we die punten ook nog hadden ) stonden we al met ne voet in po 1 :mrgreen:
Spelers van degradanten die we momenteel hebben Asamoah (OHL). Daarna zelfs een seizoen niet gespeeld. En Acolatse (Westerlo) . Het kan erger denk ik ;)
Plaats reactie