Wintertransfers 2018-2019

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

fruitboerke
Berichten: 621
Lid geworden op: 27 dec 2018, 10:53

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door fruitboerke »

Bezus !! Bezus !! Bezus !! Bezus !! Nu al DE MAN bij Gent en zijn transferprijs haha....... daar zijn ze nu nog mee aan het lachen .Brys heeft gelijk , TOP 10 speler in Belgie.
Ons doel ? top 5 in Belgie ( Yusuke Maranaka , hbvl 26 januari 2019 )
panter
Berichten: 570
Lid geworden op: 05 dec 2010, 18:53

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door panter »

Voor alle Bezus haters die zeiden dat hij maar 60 min mee kan vandaag het dubbele met en doelpunt erbij!
Positivo
Berichten: 1855
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Positivo »

fruitboerke schreef:Bezus !! Bezus !! Bezus !! Bezus !! Nu al DE MAN bij Gent en zijn transferprijs haha....... daar zijn ze nu nog mee aan het lachen .Brys heeft gelijk , TOP 10 speler in Belgie.
Tja, de man wou weg.
Kon elders een veelvoud verdienen.
De rest is ook een zaak van vraag en aanbod. Niemand wou meer betalen dan Gent .....
Hoe had jij het gedaan ? Een ontevreden speler gehouden ? Ik denk dat hij zelf aan hetzelfde loon van Gent niet gebleven was....hij zag bij Gent veel meer mogelijkheden.
Positivo
Berichten: 1855
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Positivo »

Dat betere spelers stvv links laten liggen is realiteit.
Maar geldt dat niet voor zowat iedere club ? Pakweg Napels kan ook geen absolute toppers halen.

Ik weet dat de Japanners bereid waren om aan de looneisen van Franky Vercauteren tegemoet te komen, maar ook die vond stvv te min en zit daar nu ergens in Saudi Arabië.

Denk je dat ik zeg wat, Fellaini naar stvv zou komen aan hetzelfde loon dat hij nu in China gaat verdienen ? Ik ben zeker van niet. Die mannen verkiezen de anonimiteit van een Chinese ploeg boven de beperkte of zelfs negatieve uitstraling die de naam stvv voor HEN heeft.

Ik denk ook dat men er rekening mee moet houden dat in de strategie van de Japanners heel veel rekening gehouden wordt met het thuisfront ..... en er zijn er hier ook die denken dat DMM , “Shintakurasu” is.
de Jos
Berichten: 136
Lid geworden op: 24 jul 2015, 02:30

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door de Jos »

Ik denk hier vooral: zalig zijn de simpelen van geest :) Degenen die dus nog nooit een deal hebben mogen onderhandelen.

Dat ze maar snel een geel hesje aantrekken.
miel
Berichten: 1662
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door miel »

panter schreef:Voor alle Bezus haters die zeiden dat hij maar 60 min mee kan vandaag het dubbele met en doelpunt erbij!
Aan Panter , eerst en vooral wil ik u er op wijzen , dat ik hier op het forum , noch in het stadion of elders ooit iemand gehoord of gezien heb die Bezus zou haten
Hooguit zijn er een aantal die twijfelen aan de capaciteiten van Roman die hem door anderen worden toebedeeld
Voor mij is hij een goede soms zeer goede speler die op die tijd bij ons toch wel zeer onregelmatig was .
Met de beste wil van de wereld kan ik er geen topper van maken
Ik hoop voor hem en ik gun het hem dat hij in Gent zijn doelstellingen kan waarmaken ,
Aan dat fruitvliegske moet ik mijn excuses aanbieden , Als ik zie welke wereldgoal Bezus maakte , zoals de allergrootste der aarde
En zoals Jan Mulder zal beamen hoe hij weergaloos de winnende strafschop binnen trapte , dan ben ik nu dood ongelukkig dat ze zijn loon niet met een veelvoud verhoogd hebben , vooral omdat ook Brijs een moment van zinsverbijstering had .
Aan Jones , het heeft geen haar gescheeld of Gent lag er ook uit met al hun superieurs , voor hen de enige kans om alweer een matig seizoen wat kleur te geven .
In elk geval heb ik meer vertrouwen in het oordeel van de Japanners als in dat van jullie
Jullie komen zelfs kakelen bij een winstmatch op verplaatsing met een halve ploeg , dat het niet sterk genoeg was . :kots:
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Henri is de man »

On topic.

Het is D-day: lukt het nog met Hairemans of houdt Antwerp ons aan t lijntje ? Uiteindelijk kunnen we ook nog rechtstreekse concurrenten worden... Ook de piste Ramselaar zou niet verlaten zijn

Nazon zou in Japan gaan voetballen
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Vouch »

fruitboerke schreef:Bezus !! Bezus !! Bezus !! Bezus !! Nu al DE MAN bij Gent en zijn transferprijs haha....... daar zijn ze nu nog mee aan het lachen .Brys heeft gelijk , TOP 10 speler in Belgie.
Bezus begon aarzelend maar herpakte zich, goei match van hem. Dat hij op 1 match het verschil kan maken weet iedereen, de vraag die sommigen zich stellen is of hij een ploeg als Gent een heel seizoen naar een hoger niveau kan tillen. Dat moet hij nog bewijzen.
Maar het is nog allemaal nieuw in Gent, en de vrouw heeft nog niet alle winkels gezien, het zal dus nog wel efkes goed gaan! ;)
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Vouch »

Henri is de man schreef:On topic.

Het is D-day: lukt het nog met Hairemans of houdt Antwerp ons aan t lijntje ? Uiteindelijk kunnen we ook nog rechtstreekse concurrenten worden... Ook de piste Ramselaar zou niet verlaten zijn

Nazon zou in Japan gaan voetballen
We zullen zien, in voetballand zijn 31 januari en 31 augustus de langste dagen van het jaar.
Dat ze een bod lp Acolatse geweigerd hebben is al goed.

Vouch had toch maar weer gelijk over Ramselaar en dat kunstgras! Ge vindt moeilijker spelers en ge vindt niemand om in de voorbereiding een match te komen spelen. Heel plezant, zo een plastieke plein.
kenniksvanvoetbal
Berichten: 619
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door kenniksvanvoetbal »

miel schreef:
panter schreef:Voor alle Bezus haters die zeiden dat hij maar 60 min mee kan vandaag het dubbele met en doelpunt erbij!
Aan Panter , eerst en vooral wil ik u er op wijzen , dat ik hier op het forum , noch in het stadion of elders ooit iemand gehoord of gezien heb die Bezus zou haten
Hooguit zijn er een aantal die twijfelen aan de capaciteiten van Roman die hem door anderen worden toebedeeld
Voor mij is hij een goede soms zeer goede speler die op die tijd bij ons toch wel zeer onregelmatig was .
Met de beste wil van de wereld kan ik er geen topper van maken
Ik hoop voor hem en ik gun het hem dat hij in Gent zijn doelstellingen kan waarmaken ,
Aan dat fruitvliegske moet ik mijn excuses aanbieden , Als ik zie welke wereldgoal Bezus maakte , zoals de allergrootste der aarde
En zoals Jan Mulder zal beamen hoe hij weergaloos de winnende strafschop binnen trapte , dan ben ik nu dood ongelukkig dat ze zijn loon niet met een veelvoud verhoogd hebben , vooral omdat ook Brijs een moment van zinsverbijstering had .
Aan Jones , het heeft geen haar gescheeld of Gent lag er ook uit met al hun superieurs , voor hen de enige kans om alweer een matig seizoen wat kleur te geven .
In elk geval heb ik meer vertrouwen in het oordeel van de Japanners als in dat van jullie
Jullie komen zelfs kakelen bij een winstmatch op verplaatsing met een halve ploeg , dat het niet sterk genoeg was . :kots:
das allemaal waar : ik kijk uit naar degene die deze "halve ploeg " terug gaan aanvullen tot aan de play offs ! ;)
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
Positivo
Berichten: 1855
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Positivo »

De supporters die gisteren de wedstrijd Oostende - AA Gent volgden, zullen toch met pijn in het hart naar de prestatie van Roman Bezus gekeken hebben.

Zij die de schuld bij de Japanners leggen.... ik heb iets opgezocht. http://voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=138700
De kans dat Bezus daar 4 keer meer verdient dan bij ons is reëel. Dat verklaart wel wat.

Ik hoop dat de harde kern zich in de komende wedstrijd tegen Aa Gent van zijn beste kant gaat tonen en hem niet de ganse wedstrijd gaat uitjouwen ....
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Henri is de man »

STVV zou ook geinteresseerd zijn in het huren van flankaanvaller Kristal Abazaj (Anderlecht).

Zou men Acolatse toch nog gaan verpatsen ?
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Jacques »

Positivo schreef:De supporters die gisteren de wedstrijd Oostende - AA Gent volgden, zullen toch met pijn in het hart naar de prestatie van Roman Bezus gekeken hebben.
Gelijkmaker in toegevoegde tijd + beslissende strafschop = bekerfinale = transfersom terugverdiend
Hoe, wie, wat, waarom, daar heeft iedereen zijn mening over, maar bovenstaande is wel de realiteit. Nog een fleske champagne voor De Witte & Louwagie, terwijl wij hier met ons schamel miljoentje staan.

In de finale trouwens vier ex-STVV'ers (Vrancken, Schoofs, Bezus, Dompé), maar geen STVV. Dat doet eigenlijk nog het meeste pijn...

Abazaj: de man die tot eenieders verrassing op dwingende vraag van Coucke ineens speelminuten kreeg in de laatste match van Hein op Cercle. Voordien nooit de selectie gehaald. Nadien evenmin. Sta me toe niet onder de indruk te zijn.
Laatst gewijzigd door Jacques op 31 jan 2019, 10:46, 3 keer totaal gewijzigd.
Overdrijven is een kunst
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door enrique »

Positivo schreef:De supporters die gisteren de wedstrijd Oostende - AA Gent volgden, zullen toch met pijn in het hart naar de prestatie van Roman Bezus gekeken hebben.

Zij die de schuld bij de Japanners leggen.... ik heb iets opgezocht. http://voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=138700
De kans dat Bezus daar 4 keer meer verdient dan bij ons is reëel. Dat verklaart wel wat.

Ik hoop dat de harde kern zich in de komende wedstrijd tegen Aa Gent van zijn beste kant gaat tonen en hem niet de ganse wedstrijd gaat uitjouwen ....
En ge komt nu al 3M per jaar tekort...
Ziet er toch nie goed uit
En met 1000 toeschouwerkes meer gaat het nie beteren
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Brusselmans »

Vouch schreef:
fruitboerke schreef:Bezus !! Bezus !! Bezus !! Bezus !! Nu al DE MAN bij Gent en zijn transferprijs haha....... daar zijn ze nu nog mee aan het lachen .Brys heeft gelijk , TOP 10 speler in Belgie.
Bezus begon aarzelend maar herpakte zich, goei match van hem. Dat hij op 1 match het verschil kan maken weet iedereen, de vraag die sommigen zich stellen is of hij een ploeg als Gent een heel seizoen naar een hoger niveau kan tillen. Dat moet hij nog bewijzen.
Maar het is nog allemaal nieuw in Gent, en de vrouw heeft nog niet alle winkels gezien, het zal dus nog wel efkes goed gaan! ;)
Ze zal nu een beetje gewilliger zijn, het kan veel doen bij een man.
Volgens hetgeen ik hier lees heeft hij een wereldmatch gespeeld, Oostende aan flarden geramd.
Wat ik gezien heb was een Oostende dat massaal terugtrok om de 2 - 0 te verdedigen, waardoor hij in feite ongehinderd balletjes naar links en rechts kon geven.
Verder een rebound-goal van op 3 meter, en een weergaloze panalty van ongekende schoonheid :roll:
Plaats reactie