Wintertransfers 2018-2019

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door vdl »

Positivo schreef:De supporters die gisteren de wedstrijd Oostende - AA Gent volgden, zullen toch met pijn in het hart naar de prestatie van Roman Bezus gekeken hebben.

Zij die de schuld bij de Japanners leggen.... ik heb iets opgezocht. http://voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=138700
De kans dat Bezus daar 4 keer meer verdient dan bij ons is reëel. Dat verklaart wel wat.

Ik hoop dat de harde kern zich in de komende wedstrijd tegen Aa Gent van zijn beste kant gaat tonen en hem niet de ganse wedstrijd gaat uitjouwen ....
Tis niet omdat hun budget vier keer zoveel is ,dat Bezus ook vier keer zoveel gaat verdienen he,dat is een beetje een simpele redenering.
Tis Ook niet omdat hij nu gisteren een goede wedstrijd gespeeld heeft ,dat het een topper is er zullen nog rotmatchen volgen ook.
Trouwens zijn penalty was rotslecht getrapt.
Ik vind dat hij wel een warm onthaal verdient, is niet langs de grote poort vertrokken,met steeds zijn klaagzang.
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Jones »

Het verschil is dat de aanwinsten van Gent dadelijk inzetbaar zijn. En bepalend. Sørloth en Bezus hebben hun geld al terugverdiend. Hier is het wachten of Gliha zijn één been sterker wil worden, hij de competitie qua ritme aankan en of onze nieuwe Japanner speelgerechtigd raakt en of Ramselaar zich toch niet zou bedenken.
ALS ALS ALS altijd, om het vliegend schijt van te krijgen. Ondertussen lopen de matchen gewoon verder.
Maar Positivo, STVV fan en Miel doen gewoon of hun neus bloedt en ondergaan maar weer.
miel
Berichten: 1662
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door miel »

Jacques schreef:
Positivo schreef:De supporters die gisteren de wedstrijd Oostende - AA Gent volgden, zullen toch met pijn in het hart naar de prestatie van Roman Bezus gekeken hebben.
Gelijkmaker in toegevoegde tijd + beslissende strafschop = bekerfinale = transfersom terugverdiend
Hoe, wie, wat, waarom, daar heeft iedereen zijn mening over, maar bovenstaande is wel de realiteit. Nog een fleske champagne voor De Witte & Louwagie, terwijl wij hier met ons schamel miljoentje staan.

In de finale trouwens vier ex-STVV'ers (Vrancken, Schoofs, Bezus, Dompé), maar geen STVV. Dat doet eigenlijk nog het meeste pijn...

Abazaj: de man die tot eenieders verrassing op dwingende vraag van Coucke ineens speelminuten kreeg in de laatste match van Hein op Cercle. Voordien nooit de selectie gehaald. Nadien evenmin. Sta me toe niet onder de indruk te zijn.
Tja , Botaka deed bijna hetzelfde op Oostende
Scoren en een slechte penalty omzetten op bijna identieke wijze , ok die van Bezus was iets harder en ging met veel geluk binnen .
Bezus wordt nu tot held bekroond , terwijl Botaka bijna werd gelyncht :D
Van perceptie gesproken , zo zie je maar hoe dicht het vaak bij elkaar kan liggen en het verschil toch zo groot kan zijn .
Laatst gewijzigd door miel op 31 jan 2019, 12:56, 1 keer totaal gewijzigd.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door STVV-fan »

Jones schreef:Het verschil is dat de aanwinsten van Gent dadelijk inzetbaar zijn. En bepalend. Sørloth en Bezus hebben hun geld al terugverdiend. Hier is het wachten of Gliha zijn één been sterker wil worden, hij de competitie qua ritme aankan en of onze nieuwe Japanner speelgerechtigd raakt en of Ramselaar zich toch niet zou bedenken.
ALS ALS ALS altijd, om het vliegend schijt van te krijgen. Ondertussen lopen de matchen gewoon verder.
Maar Positivo, STVV fan en Miel doen gewoon of hun neus bloedt en ondergaan maar weer.
Ach Jones, die laatste zin is weeral zoiets: uit zuivere frustraties (omdat Positivo, miel en ik niet meegaan in uw waanzinnige waanideeën) dingen gaan verzinnen.

Maar wat blijkt weer? Uw post raakt al iets meer kant en wal, maar blijft een beetje op de rivier dobberen.

De kracht in uw benen is iets wat men wel degelijk kan aanpakken. Boli had een gelijkaardig probleem en die is al een heel seizoen fit.

De Japanner zijn papieren wisten ze dat dat langer zou duren, daarbij dat Tateishi absoluut Sylla wou betrekken in de deal met Bezus. Ondanks de berichtgeving en de gal op dit forum, is Sylla effectief gekomen. Een direct inzetbare speler.

En voor Roman is men aan het kijken.
Ramselaar nog niet opgegeven en wat blijkt, Jones? Blijkbaar is het KUNSTGRAS en NIET onze GELDBUIDEL het probleem.

Nu blijkt dat ze Abazaj willen huren mocht Nazon naar Japan trekken.

DUS:
Gliha--> transfer naar volgend seizoen. Opvolger van Casper is Acolatse (+Sekine).
Kinoshita--> eveneens transfer naar volgend seizoen toe
Sylla--> aangetrokken als extra spits om het vertrek van Buya/Gladon direct op te kunnen vangen.

Optie:
Ramselaar/Hairemans: om Bezus direct te kunnen vervangen
Abazaj: om Nazon te vervangen mocht die naar Japan trekken.

Conclusie: de langetermijnvisie wint het van de korte termijn....

Wat is het volgende punt van beklag? De huur van sommige spelers?
==> buiten Kamada en Sekine zijn er voor alle gehuurde spelers een aankoopoptie.

Hairemans? Want ik zie de commentaar al: "Jama, die heeft dit seizoen niets gespeeld, het is als het ware dus brol dat ze op een ander niet moeten hebben".
miel
Berichten: 1662
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door miel »

Jones schreef:Het verschil is dat de aanwinsten van Gent dadelijk inzetbaar zijn. En bepalend. Sørloth en Bezus hebben hun geld al terugverdiend. Hier is het wachten of Gliha zijn één been sterker wil worden, hij de competitie qua ritme aankan en of onze nieuwe Japanner speelgerechtigd raakt en of Ramselaar zich toch niet zou bedenken.
ALS ALS ALS altijd, om het vliegend schijt van te krijgen. Ondertussen lopen de matchen gewoon verder.
Maar Positivo, STVV fan en Miel doen gewoon of hun neus bloedt en ondergaan maar weer.
Vergeet niet dat Gent zijn kansen pas in de slot seconden heeft gaaf gehouden
Op enkele seconden na was het over en out .
Benieuwd wat ge dan ging vertellen ,
Gent doet het met al uw verheerlijking amper beter dan het ploegje dat alles ondergaat , en bekert met veel geluk verder
Wie weet halen wij met dat geluk ook wel PO1
Gebruikersavatar
AirMontella
Berichten: 1315
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:36

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door AirMontella »

Hairemans is coming.

Huur met aankoopoptie. :toppie:

https://www.hbvl.be/cnt/dmf20190131_041 ... an-antwerp
Jebus4life
Berichten: 1232
Lid geworden op: 12 dec 2014, 22:20

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Jebus4life »

Maar Ramselaar heeft laten blijken dat hij niet komt, kan je daar niet bepaald nog een optie van maken, toch zeker niet permanent.
Op huurbasis moet je die niet halen van mij, 3 korte invalbeurten op een half jaar, dus wie weet duurt het tot de play-offs voor die op niveau is.

Waar wordt trouwens aangegeven dat hij valt over het kunstgras hier? Online vind ik daar niets over.
*Terzijde; zouden we ons kunstgrasveld wel vernieuwen want, hoewel ik zelf er niets op tegen heb, lijkt Nederland definitief af te stappen van kunstgras. Het zal een kwestie van tijd zijn voor ze ons ook verplichten terug naar natuurgras te gaan lijkt me.

***EDIT***
Hairemans dus toch, dat is wel een serieuze domper als er 24 uur eerder effectief over Ramselaar gesproken werd.
Geen slechte transfer per se, die gaat ons niveau ook niet omlaag halen, maar ik denk dat die net tekort komt om ons naar een hoger niveau te trekken.
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door enrique »

Commentaren over Bezus zijn gewoon zielig
Ik werk voor het geld
Voetballers spelen voor geld
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Jan Bulder »

AirMontella schreef:Hairemans is coming.

Huur met aankoopoptie. :toppie:

https://www.hbvl.be/cnt/dmf20190131_041 ... an-antwerp
Aangezien ze hier toch al enkele weken voor doorduwen, lijkt het me ook dat Brys hem er graag bij wil. Dat op zich zou ik al een heel belangrijk gegeven vinden. Benieuwd wat het wordt.

Het is nu niet dat ik wild word van enthousiasme, maar spelers als Sylla en Hairemans zouden in het verleden niet naar Stayen gekomen zijn.
STimVV
Berichten: 2699
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door STimVV »

Ik zou graag Ceballos zien op positie van DeNorre. Bij het begin van het seizoen zou ik hem daar al de voorkeur gegeven hebben op Casper.
Dus stiekem hoop ik op Ramselaar én Hairemans om ons middenveld te versterken. :)
Dan kan je voor op de 8 kiezen uit DeSart--Hairemans-Endo.
Voor op de 10 Ramselaar of Hairemans.
Ceballos op linkse flank ipv DeNorre.
Voor op de 6 heb je dan Asamoah of Endo.
Dan heb je 5 spelers voor 3 posities en je kan Ceballos dan naar de linkerflank schuiven.
Voorin 3 spelers voor 2 posities: Kamada-Boli-Sylla.

Hairemans komt dus. Goede zaak, hopelijk met realistische aankoopoptie. Ik las een paar weken geleden dat antwerp er 1 miljoen voor wou.

Wanneer we in de zomer Tomi verkopen voor 7 a 10 miljoen. Dan kan je u wel permitteren om een aankoopoptie van pakweg 2,5 miljoen te nemen op Ramselaar. Met de toekomstige opbrengst van Tomi betaal je de opties op Hairemans, Sylla, Ramselaar. En hou je nog een pak winst over.
Ik veronderstel dat de 3+1 miljoen van Bezus en DeNorre dient om de tekorten aan te zuiveren en dat ze daarom nu misschien wat meer met aankoopopties werken, met de toekomstige jackpot van Tomi in het achterhoofd.
bert1924
Berichten: 839
Lid geworden op: 11 okt 2010, 14:48

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door bert1924 »

Ik blijf erbij ,men heeft zich door gent in het zak laten zetten2
2milj voor bezus en een optie van 1milj voor Sylla zou voor mij veel normaler geweest zijn
Dit bestuur ontbreekt nog steeds een degelijke en onverzettelijke onderhandelaar.
Men moet hier eens leren zeggen: zoveel of de deal gaat niet door.
STVV gaat nog steeds door als een ploegje waar koopjes te doen zijn!!!!!
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door stvvilvoorde »

Ramselaar heeft toch al gezegd dat een overgang hem niet interesseert.

Ik zie in Hairemans een goede concurrent voor De Sart, maar geen vervanger van Bezus.
Ik hoop nog altijd op een vervanger voor Bezus, ben geen voorstander van Kamada op die positie.
smol
Berichten: 1382
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door smol »

Hairemans .... goeie transfer.
Kent de competitie, fysiek in orde en een knokker zoals Brys ze graag heeft.
Ideaal ook voor onze stilstaande fases.

Deze transfer toont toch duidelijk dat er ambitie is om ook dit seizoen te blijven meedingen naar die PO I plaats.

Met een volgend team denk ik dat we toch competitief genoeg zijn al had ik graag op de positie van Botaka nog een versterking gehad :)

Steppe
Tomi Tex Garcia
Botaka Asamoah Hairemans Acolatse (Sekine)
Kamada Boli Sylla
Gebruikersavatar
weekenders
Berichten: 1079
Lid geworden op: 29 jan 2012, 11:30
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door weekenders »

STVV laat Elton Acolatse ondanks twee aanbiedingen van Spal niet vertrekken

Read more: https://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/ ... z5eBikGgX7
Frigoo
Berichten: 18
Lid geworden op: 19 jan 2019, 01:42

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Frigoo »

bert1924 schreef:Ik blijf erbij ,men heeft zich door gent in het zak laten zetten2
2milj voor bezus en een optie van 1milj voor Sylla zou voor mij veel normaler geweest zijn
Dit bestuur ontbreekt nog steeds een degelijke en onverzettelijke onderhandelaar.
Men moet hier eens leren zeggen: zoveel of de deal gaat niet door.
STVV gaat nog steeds door als een ploegje waar koopjes te doen zijn!!!!!
een onderhandelaar die zegt : " zoveel of de deal gaat niet door" is in mijn ogen ook geen onderhandelaar, maar een koppigaard die niet veel gedaan gaat krijgen.

1.2 miljoen euro voor een speler die einde contract is, ontevreden en al 28 is, plus nog een zeer degelijke versterking op een positie waar iedereen al jaren versterking wilt?

In een ideale wereld had Bezus een contract tot 2022 en kwam er een Chinese ploeg met 5 miljoen af, maar de realiteit is dat je deze deal gewoon moest maken. Dat die dan een goal maakt in zijn eerste wedstrijd en een penalty door het midden knalt ( Bijna à la Botaka, tegen dezelfde doelman nota bene) veranderd dan weinig aan dat transferverhaal.
Plaats reactie