Wintertransfers 2018-2019

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Henkie-1984
Berichten: 263
Lid geworden op: 22 jul 2017, 19:28

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Henkie-1984 »

Ja idd goed dat ze niet in de bedrijfswereld zitten... DMM.com.
Ik denk dat jij je ogen mag openen, want je leeft in droom. We zijn nog steeds een klein clubke met beperkte middelen [WINKING FACE]
DJ Amiga
Berichten: 404
Lid geworden op: 22 nov 2010, 12:42

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door DJ Amiga »

Jones schreef:Iedereen zoals ex-spelers in hbvl, Brepoels en Wijnants in TVL-SPORTCAFE zegt dat STVV een vervanger moet halen voor Brepoels. Iedereen voelt aan zijn water dat Bezus alles in het werk stelt om weg te kunnen. Hier is tijd genoeg. Niemand kan overtuigd worden om te komen en we zijn weer bij af. WEKEN zijn ze bezig om een peulschil. Terug bouwen zoals steeds. Pro-actief bezig zijn :grappig:
Contra-productief ja.
Goed dat ze niet in de bedrijfswereld zitten.
Arm arm STVV.
Een vervanger voor brepoels hebben ze gehaald. Ik denk dat we aan nummer 5 ondertussen zitten

En voor de rest, zijn er hier toch veel die football manager of zo spelen en die denken dat genoeg geld geven betekent dat een speler zich Opstelt zoals een slaaf op de markt en direct verhandelbaar is...
Precies nog niet veel onderhandelingen meegemaakt, om niet te zeggen geen.
Arm arm STVV forum... hautaine betweterige negatief ingestelde supporters. Zoek werkelijk een andere hobby want zoveel frustraties dat je bij STVV moet ondergaan is niet goed voor het hart

10 jaar geleden zaten we rond plaats 15 te sukkelen, nu rond plaats 6. De reden zal waarschijnlijk de nivellering van de competie zijn :roll:
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Jones »

Henkie-1984 schreef:Ja idd goed dat ze niet in de bedrijfswereld zitten... DMM.com.
Ik denk dat jij je ogen mag openen, want je leeft in droom. We zijn nog steeds een klein clubke met beperkte middelen [WINKING FACE]
Er zijn goedkopere spelmakers hoor maar je moet gewoon de juiste contacten hebben. Anderen lukt het wel, ons niet. Beperkt budget, niet voor Play off 1. Geef dat nu toch eens toe.
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Jones »

DJ Amiga schreef:
Jones schreef:Iedereen zoals ex-spelers in hbvl, Brepoels en Wijnants in TVL-SPORTCAFE zegt dat STVV een vervanger moet halen voor Brepoels. Iedereen voelt aan zijn water dat Bezus alles in het werk stelt om weg te kunnen. Hier is tijd genoeg. Niemand kan overtuigd worden om te komen en we zijn weer bij af. WEKEN zijn ze bezig om een peulschil. Terug bouwen zoals steeds. Pro-actief bezig zijn :grappig:
Contra-productief ja.
Goed dat ze niet in de bedrijfswereld zitten.
Arm arm STVV.
Een vervanger voor brepoels hebben ze gehaald. Ik denk dat we aan nummer 5 ondertussen zitten

En voor de rest, zijn er hier toch veel die football manager of zo spelen en die denken dat genoeg geld geven betekent dat een speler zich Opstelt zoals een slaaf op de markt en direct verhandelbaar is...
Precies nog niet veel onderhandelingen meegemaakt, om niet te zeggen geen.
Arm arm STVV forum... hautaine betweterige negatief ingestelde supporters. Zoek werkelijk een andere hobby want zoveel frustraties dat je bij STVV moet ondergaan is niet goed voor het hart

10 jaar geleden zaten we rond plaats 15 te sukkelen, nu rond plaats 6. De reden zal waarschijnlijk de nivellering van de competie zijn :roll:
Ik bedoelde Bezus he ipv Brepoels. Geeft gij uw centen maar aan dat afwachtend bestuur
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Henri is de man »

Halenaar schreef:Abazaj gaat niet door.

Verbaasd me eigenlijk dat ze daarin interesse hadden, heeft weinig adelbrieven en niet echt een bijster goede indruk gelaten bij de beloften van RSCA.
Abazaj was de mogelijke vervanger van Nazon als die zou vertrekken

Ondertussen gaat Genk ons mogelijk nog wat zout in de ogen strooien door het aantrekken van de Japanse international Ito.
Pijnlijke transferperiode dit
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
fruitboerke
Berichten: 621
Lid geworden op: 27 dec 2018, 10:53

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door fruitboerke »

Zolang dat het licht niet volledig uit is aan de Tiense blijf ik toch nog hopen op iets ......en er is nog wa licht aan :beer:
Ons doel ? top 5 in Belgie ( Yusuke Maranaka , hbvl 26 januari 2019 )
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Brusselmans »

Och, Standard heeft ook geen ambities ...
Die laten Lyndinges ook gaan ...

En dan zijn er ook nog spelers die liever onder een dekentje zitten !
Ook nie veel aan te doen denk ik !
smol
Berichten: 1382
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door smol »

Hairemans is vrees ik nog één van de weinige clubspelers en hoopt dat het alsnog goed komt tussen Antwerp en hem.
Onze Hollander haakte af omwille van het kunstgras, tja dan wordt het moeilijk hé.

Ze hebben wel degelijk een poging gedaan om te versterken en dan misschien beter niemand bijhalen dan weeral een 2e of 3e rangs waar we toch niks mee kunnen doen.

4 thuiswedstrijden winnen en éénmaal buitenshuis verrassen en het is in orde ;)
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Henri is de man »

smol schreef:Hairemans is vrees ik nog één van de weinige clubspelers en hoopt dat het alsnog goed komt tussen Antwerp en hem.
Er was een akkoord op clubniveau en er was een akkoord met de speler. Maar toen heeft Antwerp zich plots bedacht...
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
fruitboerke
Berichten: 621
Lid geworden op: 27 dec 2018, 10:53

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door fruitboerke »

Brusselmans schreef:Och, Standard heeft ook geen ambities ...
Die laten Lyndinges ook gaan ...

En dan zijn er ook nog spelers die liever onder een dekentje zitten !
Ook nie veel aan te doen denk ik !
Hairemans wou zijn dekentje niet afgeven en meebrengen naar hier .Antwerp vroeg daarom 15 euro meer aan STVV maar dat was te veel van het goede. :lollig:
Ons doel ? top 5 in Belgie ( Yusuke Maranaka , hbvl 26 januari 2019 )
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Brusselmans »

smol schreef:
4 thuiswedstrijden winnen en éénmaal buitenshuis verrassen en het is in orde ;)
Vwalla, zo simpel is het !
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Jones »

Henri is de man schreef:
smol schreef:Hairemans is vrees ik nog één van de weinige clubspelers en hoopt dat het alsnog goed komt tussen Antwerp en hem.
Er was een akkoord op clubniveau en er was een akkoord met de speler. Maar toen heeft Antwerp zich plots bedacht...
De wraak van Antwerp in het Bezusverhaal.
DJ Amiga
Berichten: 404
Lid geworden op: 22 nov 2010, 12:42

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door DJ Amiga »

Jones schreef:
DJ Amiga schreef:
Jones schreef:Iedereen zoals ex-spelers in hbvl, Brepoels en Wijnants in TVL-SPORTCAFE zegt dat STVV een vervanger moet halen voor Brepoels. Iedereen voelt aan zijn water dat Bezus alles in het werk stelt om weg te kunnen. Hier is tijd genoeg. Niemand kan overtuigd worden om te komen en we zijn weer bij af. WEKEN zijn ze bezig om een peulschil. Terug bouwen zoals steeds. Pro-actief bezig zijn :grappig:
Contra-productief ja.
Goed dat ze niet in de bedrijfswereld zitten.
Arm arm STVV.
Een vervanger voor brepoels hebben ze gehaald. Ik denk dat we aan nummer 5 ondertussen zitten

En voor de rest, zijn er hier toch veel die football manager of zo spelen en die denken dat genoeg geld geven betekent dat een speler zich Opstelt zoals een slaaf op de markt en direct verhandelbaar is...
Precies nog niet veel onderhandelingen meegemaakt, om niet te zeggen geen.
Arm arm STVV forum... hautaine betweterige negatief ingestelde supporters. Zoek werkelijk een andere hobby want zoveel frustraties dat je bij STVV moet ondergaan is niet goed voor het hart

10 jaar geleden zaten we rond plaats 15 te sukkelen, nu rond plaats 6. De reden zal waarschijnlijk de nivellering van de competie zijn :roll:
Ik bedoelde Bezus he ipv Brepoels. Geeft gij uw centen maar aan dat afwachtend bestuur
En voor de rest maak je volledig mijn punt
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Halenaar »

Duckens Nazon is weg, uitgeleend aan ST. Mirren.
bert1924
Berichten: 839
Lid geworden op: 11 okt 2010, 14:48

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door bert1924 »

Hairemans. :Mijn plaat blijft hangen!!!!!!!
Plaats reactie