Wintertransfers 2018-2019

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Halenaar »

bert1924 schreef:Hairemans. :Mijn plaat blijft hangen!!!!!!!
Meestal Bert, meestal.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door STVV-fan »

STVV-fan est arrivé!
Om te beginnen: Ik was belet omdat ik ergens naartoe moest (duty calls), maar ik draai zeer graag de vraag om, waar waren alle zeikerds naartoe een paar weken terug, toen alles zéér vlotjes verliep? A, dat dacht ik al, kruip dus nu maar terug je hol in.

Over de soap: van de tien reacties over het afspringen gaan er 7 over: "te weinig geld, te kleine geldbuidel".
Wat blijkt: Die reacties zijn regelrechte LEUGENS, zuivere frustraties verwerkt in veronderstellingen.
2 van de reacties gaan over onderhandelen:
Het enige wat aan de contracten ontbrak waren de handtekeningen, ergo de onderhandelingsfase was al lang gepasseerd. Evenzeer leugens dus. Daarbij, wat weten die mensen die zeiken over dat onderhandelen, nu zelf van onderhandelen?

1 van die tien reacties gaat over dat ze beter vroeger een vervanger aantrokken.
Ik geef die mensen ergens nog gelijk, omdat dat ook mijn kritiek is.
Kleine nuance, die blijkbaar achteraf pas bekend werd. Indien Endo niet geblesseerd raakte, gingen ze waarschijnlijk niemand bijhalen.

Dus 9/10 gaat het op dit forum (WÉÉRAL) over leugens, leugens, leugens; frustraties, frustraties, frustraties.

En by the way, Jones: Als je het niet kan of wil betalen (omdat de prijzen te hoog zijn naar uw goesting) , de voetbal, dan moet je dat gewoon zeggen en heeft niemand daar problemen mee.
Maar om je dan achter je reinste LEUGENS gaan weg te steken, daar ga je dan toch veel te ver mee
miel
Berichten: 1662
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door miel »

Jones schreef:
Vouch schreef:"Slecht nieuws voor STVV. Geoffry Hairemans komt dan toch niet. Eerder vandaag waren er mondelinge akkoorden tussen Antwerp, STVV en de speler zelf betreft een uitleenbeurt. Wel moest Antwerp de komst van een vervanger namiddag nog afronden. Daar liep het in laatste instantie spaak. Er komt geen vervanger bij Antwerp en dus moet Hairemans blijven."

Op HBvL staat toch wel een heel andere versie. Spijtig genoeg met hetzelfde resultaat.
Voila. Antwerp laat pas iemand gaan als ze een vervanger hebben...wij niet. Wij zien alleen dollartekens voor ons ogen bij STVV. Oh wat moeten ze toch nog veel leren. Straks is het nog dat ze toch Ceballos hebben. Gedegouteerd tot en met :bweik: :bweik:
Ze hebben Ceballos toch :mrgreen:
Hallo-Tokyo
Berichten: 369
Lid geworden op: 14 aug 2017, 12:28
Supporter van: FC Tokyo

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Hallo-Tokyo »

Halenaar schreef:Duckens Nazon is weg, uitgeleend aan ST. Mirren.
Bestuur krijgt 10/10 om overbodige spelers op te ruimen.
Sterk gedaan.

Inkomend was de balans wat minder. Een povere 5/10.

Als je bij de eerste 8 uitkomen is het jaar zeker geslaagd.
Dat is het dus nu al.
Indien 6 de dan is het een fantastische prestatie.

Dat zijn de feiten. De rest zijn dromen en frustratie en die heb ik ook. Ik wil ook meer maar mijn ratio zegt...goed opgeruimd van de jappen. Dat kunnen ze. En dat was ook nodig.
Op de balans zie je een hoog bedrag aan lonen. Was wat te hoog. Zeker tov de inkomsten.
stvv fan
Berichten: 627
Lid geworden op: 26 jul 2011, 10:28

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door stvv fan »

Einde transfermarkt. Zou stvv toch nog een inkomende transfer gerealiseerd hebben dat nog niet bekend is of is dat luidop dromen?
Voorspelling: STVV strand op een 11de plaats na een sterke start van het seizoen met uitblinkers Steuckers en Smets. De beker laten we aan ons voorbij gaan door een uitschakeling in de 8ste finale.
Hallo-Tokyo
Berichten: 369
Lid geworden op: 14 aug 2017, 12:28
Supporter van: FC Tokyo

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Hallo-Tokyo »

Einde !

IN: Kosuke Kinoshita (Halmstads BK, Zwe), Erik Gliha (NK Aluminij, Slo), Mamadou Sylla (AA Gent, huur)
OUT: Casper De Norre (RC Genk), Jonathan Legear (Adana Demirspor, Tur), Iebe Swers (Seraing), Mohamed Buya Turay (Djurgardens, Zwe, huur), Paul Gladon (einde huur Wolverhampton (Eng), via daar naar Groningen (Ned)), Sascha Kotysch (OHL), Damien Dussaut (Dinamo Boekarest, Roe), Roman Bezus (AA Gent), Steve Ryckaert (Eendracht Aalst), Duckens Nazon St.Mirren FC, Schotl, huur).
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Brusselmans »

Content !!!

Geen gezeur meer van Jesus en zijn Maria Magdalena, en daar nog een miljoen voor krijgen !
De Norre verkocht voor 6x hetgeen hij echt waard is !

Al de rest ... blij da ge er van af zijt.
Enige kanttekening hier is dat ze ook nooit mochten gehaald zijn, teveel missers op korte tijd.

De nieuwkomers, er valt niksover te zeggen want niemand kent ze.
Van Sylla weten we wel dat hij het in zich heeft.

Mocht er nog iets bij ?
Ja, maar als ze niet willen, dan heeft het ook geen zin !
Als ze echt gebrand waren, dan stonden ze hier, punt !

Tomitex en Garcia nog hier, Jerommeke ook, Kamada, Boli die plots kan scoren, Botaka die zich precies herpakt heeft, Acolatse die acties begint te maken ...

Komt in orde !
Gebruikersavatar
the fan
Berichten: 1225
Lid geworden op: 24 nov 2010, 11:22

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door the fan »

:fuckyou:
Laatst gewijzigd door the fan op 01 feb 2019, 06:48, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
the fan
Berichten: 1225
Lid geworden op: 24 nov 2010, 11:22

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door the fan »

Voila, de Solden bij Keten STVV zijn weer voorbij.
Omdat ze het iedereen toch o zo graag gunnen werden er weer traditiegetrouw spelers van de hand gedaan. De clubkas vaart er wel bij en onze ambitie...
Tja... dat praten we zoals altijd de komende maanden weer in je oor tot de abonnementverkoop.
Bedankt allemaal om onze shit weer te slikken, allemaal komen zondag,he! Of we moeten in de pers weer klagen dat de supporters wel wat meer moeite mogen doen...
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door lindoke »

Ik ben het eens met Brusselmans. Veel onnodige ballast weg en een Tomiyashu die hier nog rond loopt. Want wees maar zeker dat voor spelers als Tomi nog een pak aanbiedingen binnen gekomen zijn. Ik weet dat er hier een aantal mensen gefrustreerd zijn door het vertrek van Bezus. Om daar voor de allerlaatste keer op terug te komen, die kerel wou gewoonweg absoluut weg. Of zijn madam daar voor iets tussen zit maakt zelfs niks uit. Bezus is een broodspeler en hem tegen zijn zin houden was nefast geweest. Moest hij graag willen blijven hebben was hij nog hier met een aanzienlijke loonsverhoging. Ik ben er in ieder geval niet rouwig om dat hij naar Gent is. Veel te wispelturig en dat gaat bij Gent niet anders zijn.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Johan
Berichten: 405
Lid geworden op: 10 jan 2011, 13:54

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Johan »

Zielige prutserige gierige wereldvreemde japanse amateurkes.
Gebruikersavatar
AirMontella
Berichten: 1315
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:36

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door AirMontella »

Johan schreef:Zielige prutserige gierige wereldvreemde japanse amateurkes.
Zeer constructief :toppie:
Positivo
Berichten: 1855
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Positivo »

Johan schreef:Zielige prutserige gierige wereldvreemde japanse amateurkes.

5 denigrerende woorden In een zin(?) van 6 woorden ..... straf.
Louis XIV
Berichten: 1239
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Louis XIV »

Johan schreef:Zielige prutserige gierige wereldvreemde japanse amateurkes.
ZA-GE-VENT
Gebruikersavatar
Filipoviç
Berichten: 175
Lid geworden op: 20 okt 2010, 19:51
Supporter van: STVV

Re: RE: Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Filipoviç »

Positivo schreef:
Johan schreef:Zielige prutserige gierige wereldvreemde japanse amateurkes.

5 denigrerende woorden In een zin(?) van 6 woorden ..... straf.
Ja en dat voor een "Positivo" !!

Verstuurd vanaf mijn Moto G (5S) Plus met Tapatalk
"I HAVE A DREAM" (Martin Luther King).

Come on yellow and blue, make my dream come true !
Plaats reactie