Wintertransfers 2018-2019

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door voetballiefhebber »

Er staat wel "op weg naar STVV". Er zijn dit seizoen al veel spelers op weg naar STVV geweest. In de zomer waren er een paar spitsen op weg, tot alles in laatste instantie niet meer doorging en uiteindelijk ene Buya Turay als alternatief werd gehaald.

Hairemans was ook op komst. Werd zelfs als officieel bericht op vele sites verspreid. Het is dus wachten tot Rai Vloet effectief tekent vooraleer ik het geloof. Door alles wat er al is gebeurd bij de transfers, is mijn vertrouwen in Vandenabeele niet al te groot.
Amzu
Berichten: 226
Lid geworden op: 23 jun 2011, 23:36

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Amzu »

Vloet zou volgens de Portugese media enkele uren voor de transfermarkt ging sluiten bij Aves (momenteel 15de in de Portugese 1ste Klasse) gaan tekenen, maar één document ontbrak waardoor die transfer in laatste instantie niet doorging. Om welk document het ging werd helaas niet vermeld. De dag nadien was hij transfervrij.
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Jones »

Kijk hier eens : wat meer uitleg over zijn situatie
https://www.youtube.com/watch?v=ZKMgaLfshtU
sander0910
Berichten: 138
Lid geworden op: 12 jan 2017, 10:00

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door sander0910 »

STimVV schreef:
panter schreef:
Voor bij op de tribune te zetten!!
Volgens belang zou de Japanner niet eens in de kern zitten (papieren waren toch in orde)!
Kalm... kalm...
HBVL kan dat niet weten, want Brys maakt vandaag pas zijn selectie bekend.

Toeval bestaat niet. Toen ik deze ochtend las dat Rai Vloet een vrije speler was bekeek ik een filmpje van hem.
En het 1e wat ik dacht was: "We moeten dan wel niet per sé een type Bezus gaan halen, maar den deze lijkt er toch wel wat op."
kMoet het wel nog eens opnieuw bekijken, want ik was nog niet goed wakker. En kzat ook te kakken op dat moment. :lol: :lol:
Goede zaak wat mij betreft. Als een club uit de serie A je komt halen nadat je een goed seizoen draaide bij NAC zal je wel wat kunnen.
Frosinone is dan niet de meest ronkende naam, maar de meeste spelers in onze club dromen er van om een transfer naar de serie A te kunnen maken.

Wat hoogtepunten van hem bij NAC:
"Beuken, dribbelen, kappen, draaien, scoren "
https://www.facebook.com/NACnl/videos/h ... 028819153/

https://www.youtube.com/watch?v=vWQ15qOW-7A

Hij brengt alvast wat duelkracht, zie filmpje. :cool:
https://www.youtube.com/watch?v=uEHOGBUI_Lw
Bij de reacties van dat filmpje op facebook lacht iedereen hem wel uit, voorspelt al niet veel goeds maar ik hoop dat ze ongelijk hebben.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door STVV-fan »

De transfer is inderdaad altijd afwachten.

Buiten het feit dat hij te laat reageert en alles iets te lang laat aanslepen, moet je weten dat de eindbeslissing van een transfer en de onderhandelingen van de contracten gebeuren door Tateishi en Pinto.

ALS hij zijn medische testen al heeft afgelegd zie ik hem morgen of overmorgen tekenen.
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Jones »

Die man is er nog niet. Het staat op een bedenkelijk websiteje.
Gebruikersavatar
Filipoviç
Berichten: 175
Lid geworden op: 20 okt 2010, 19:51
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Filipoviç »

Hairemans scoort de 0-2 in Oostende - Antwerp.

Verstuurd vanaf mijn Moto G (5S) Plus met Tapatalk
"I HAVE A DREAM" (Martin Luther King).

Come on yellow and blue, make my dream come true !
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Jones »

Ook HLN maakt gewag van zijn komst. Hopelijk wat beter dan Gladon...
https://www.hln.be/sport/voetbal/belgis ... ~ae1e9c05/
Johan
Berichten: 405
Lid geworden op: 10 jan 2011, 13:54

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Johan »

Gladon heeft nooit een kans gekregen van Brys, Speelt nu bij Groningen,ook niet bepaald een klein clubje.
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Vouch »

Johan schreef:Gladon heeft nooit een kans gekregen van Brys, Speelt nu bij Groningen,ook niet bepaald een klein clubje.
Gladon ligt daar onder contract, dat is nog iets anders dan te spelen. Hij lag ook onder contract bij The Wolves, ook geen kleine club.
Groningen is ook niet meer wat het geweest is, vecht tegen de degradatie maar heeft gister wel een gouden zaken gedaan met te winnen in Tilburg.

Gladon heeft heel de match op de bank gezeten, misschien nog wel logisch als je maar pas daar bent. Ik ben toch curieus hoe het hem daar zal vergaan, ik zie echter niet goed in waarom Brys spelers bewust geen kans zou geven. Dan snijdt hij toch in zijn eigen vingers?
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door tesneusdoek »

Dat ze "ter elfder ure" nog een middenvelder aantrekken, kan me alleen maar hoopvol stemmen. Weet er iemand iets meer over Vloet? Heeft hij nu al getekend?

Dat ziet er toch een beloftevolle jongen uit. Als die gratis komt, kan je daar alleen maar op winnen en misschien breekt die hier wel (opnieuw) door, na zijn mislukt Italiaans avontuur. Dan is het uiteindelijk toch nog een positieve wintermercato voor mij, want De Norre heb je voor een (te) goede prijs verkocht, Bezus is gratis vervangen door een jongere speler die er waarschijnlijk meer goesting in heeft. Dit verguldt voor mij de bittere pil van de (in mijn mening) lage prijs die we voor Bezus kregen van AA GENT, dat bovendien ook nog eens met ons gaat strijden om de zesde P.O. I plaats en met Bezus een goede middenvelder heeft aangetrokken.

Ik hoop dus dat alles goed uitdraait en alhoewel ik die mens geen kwaad toewens (integendeel, ik vind Bezus een goede voetballer), zal ik toch een klein beetje leedvermaak hebben, mochten we van AA GENT winnen en hun zo definitief uit P.O. I houden...dan zal zijn contractverbetering maar een troost moeten zijn zeker...

PS. Al de overbodige spelers die weg zijn, dat is ook goed gewerkt! Onze spelersgroep was veel te ruim en dat speelt u uiteindelijk parten.
:geelblauw:
pat@
Berichten: 1066
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door pat@ »

Rai Vloet is een kanarie, zonet bevestigd door Brys.
moanverke
Berichten: 314
Lid geworden op: 26 jul 2011, 18:27

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door moanverke »

pat@ schreef:Rai Vloet is een kanarie, zonet bevestigd door Brys.
Ik ken hem niet zo goed, maar toegegeven... heel snel op de bal gespeeld door STVV!
The rules of soccer are very simple, basically it is this: if it moves, kick it. If it doesn't move, kick it until it does. Phil Woosnam - Welsh soccer player and manager.
luc de kanarie
Berichten: 78
Lid geworden op: 30 dec 2010, 17:58

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door luc de kanarie »

nu ook op de site van stvv vloet is een kanarie
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Mikman »

Heel eerlijk: ik verwacht er niet veel van. Niet echt lovende berichten over hem vanuit Breda, mist competitieritme en zijn club liet hem zomaar vertrekken. Ik hoop uit de grond van mijn hart dat ik mis ben.


Enfin, als de verwachtingen laag zijn kan het enkel maar meevallen natuurlijk.
Plaats reactie