Wintertransfers 2018-2019

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Gebruikersavatar
AirMontella
Berichten: 1315
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:36

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door AirMontella »

Jones schreef:Iemand zich al afgevraagd wie die speler was die Antwerp beoogde en die medisch werd afgekeurd waardoor Hairemans niet komt. Nergens lees je hier iets van. Ik geloof er geen sikkepit van. Antwerp wou gewoon 1 miljoen en STVV huren met aankoopoptie en dat wou Antwerp niet. Dat is volgens mij de juiste versie.
Ante Coric van AS Roma, op huurbasis. Groot talent en Kroatisch international die vorige zomer overkwam van Dinamo Zagbreb, maar nog moet wachten op zijn kans in het eerste van Roma. Afgekeurd wegens een te groot gebrek aan ritme.
bert1924
Berichten: 839
Lid geworden op: 11 okt 2010, 14:48

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door bert1924 »

Ik wil ze NIET te eten geven ,de spelers in de pro lique waar geen vraag naar is.Of hoe belachelijk kan men zijn????
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Vouch »

smol schreef:Et voila Chalala kwam alvast niet versterkt uit de transfermercato :)

En wij hebben wat zij niet hebben .... een groepsgevoel. Iets waar Brys terecht altijd op wijst en hij weet er blijkbaar altijd het beste uit te halen.
In Brys we trust ;)

C'mon STVV
Je kan van Morioka moeilijk verwachten dat hij na 2 dagen daar direct de chef is. (Al denk ik niet dat hij de ideale speler voor Charleroi is, maar dat dacht ik dat ook niet van Hendrickx en Dessoleil :D ).

3-0 op Moeskroen wil zeggen dat zij nog maar 6 matchen hebben om aan +/- 46 punten te raken. Dat is 12 op 18. Dat kan nog, maar dat wordt heel moeilijk met nog matchen thuis tegen Genk, op Stayen en op de Bosuil. Eerlijk gezegd, dat is naar mijn gevoel een concurrent minder.
Nu moeten wij gewoon winnen, en zien dat we minstens die 10 op 21 kunnen pakken.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door stvvilvoorde »

Renato Neto en Rai Vloet zijn transfervrije opties
Kiekemakakel
Berichten: 40
Lid geworden op: 29 jun 2017, 23:32

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Kiekemakakel »

Nie zievere... Speile!
panter
Berichten: 570
Lid geworden op: 05 dec 2010, 18:53

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door panter »

Voor bij op de tribune te zetten!!
Volgens belang zou de Japanner niet eens in de kern zitten (papieren waren toch in orde)!
Gebruikersavatar
Filipoviç
Berichten: 175
Lid geworden op: 20 okt 2010, 19:51
Supporter van: STVV

Re: RE: Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Filipoviç »

panter schreef:
Voor bij op de tribune te zetten!!
Volgens belang zou de Japanner niet eens in de kern zitten (papieren waren toch in orde)!
Hij toch Nederlander.?

Verstuurd vanaf mijn Moto G (5S) Plus met Tapatalk
"I HAVE A DREAM" (Martin Luther King).

Come on yellow and blue, make my dream come true !
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Vouch »

Alweer nen Hollander, das al den derde! Sewis kunnen ze een kaasbar open doen Stayen.
Gebruikersavatar
Filipoviç
Berichten: 175
Lid geworden op: 20 okt 2010, 19:51
Supporter van: STVV

Re: RE: Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Filipoviç »

Vouch schreef:Alweer nen Hollander, das al den derde! Sewis kunnen ze een kaasbar open doen Stayen.
En 6 Japanners dan.! Een Sushibar?

Verstuurd vanaf mijn Moto G (5S) Plus met Tapatalk
"I HAVE A DREAM" (Martin Luther King).

Come on yellow and blue, make my dream come true !
STimVV
Berichten: 2699
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door STimVV »

panter schreef:
Voor bij op de tribune te zetten!!
Volgens belang zou de Japanner niet eens in de kern zitten (papieren waren toch in orde)!
Kalm... kalm...
HBVL kan dat niet weten, want Brys maakt vandaag pas zijn selectie bekend.

Toeval bestaat niet. Toen ik deze ochtend las dat Rai Vloet een vrije speler was bekeek ik een filmpje van hem.
En het 1e wat ik dacht was: "We moeten dan wel niet per sé een type Bezus gaan halen, maar den deze lijkt er toch wel wat op."
kMoet het wel nog eens opnieuw bekijken, want ik was nog niet goed wakker. En kzat ook te kakken op dat moment. :lol: :lol:
Goede zaak wat mij betreft. Als een club uit de serie A je komt halen nadat je een goed seizoen draaide bij NAC zal je wel wat kunnen.
Frosinone is dan niet de meest ronkende naam, maar de meeste spelers in onze club dromen er van om een transfer naar de serie A te kunnen maken.

Wat hoogtepunten van hem bij NAC:
"Beuken, dribbelen, kappen, draaien, scoren "
https://www.facebook.com/NACnl/videos/h ... 028819153/

https://www.youtube.com/watch?v=vWQ15qOW-7A

Hij brengt alvast wat duelkracht, zie filmpje. :cool:
https://www.youtube.com/watch?v=uEHOGBUI_Lw
bert1924
Berichten: 839
Lid geworden op: 11 okt 2010, 14:48

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door bert1924 »

Proficiat STVV,als het goed is mag het ook gezegd worden.Kort op de man gespeeld,en een jonge speler
Zou wel eens de beste wintertransfert van de vier kunnen worden.Zo te zien weet hij de goal toch goed staan.
Vrees voor Desart zijn plaats ,of Kamada
Er zal terug moeten gebikkeld worden voor een plaats in de elf,is ook goed zo.
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: RE: Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Jan Bulder »

Filipoviç schreef:
Vouch schreef:Alweer nen Hollander, das al den derde! Sewis kunnen ze een kaasbar open doen Stayen.
En 6 Japanners dan.! Een Sushibar?

Verstuurd vanaf mijn Moto G (5S) Plus met Tapatalk
Ne grote klaagmuur. Dat gaat in Sint-Truiden meer succes hebben dan eender welke bar.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Brusselmans »

Ik ben ook iemand die de kritiek niet spaart, maar ook iemand die durft te zeggen als het wel goed is.
Ik stel wel vast dat sommigen hier niet meer serieus bezig zijn.

Tot nu toe volop in de running voor PO1, in een op papier ongelijke strijd met Anderlecht, Gent en Standard.

Beetje serieus blijven kan helpen. Ik ben ook lang razend geweest, het kon me geen bal meer schelen, alleen maar door de factor RD. Maar nu is er toch weinig reden denk ik, buiten af en toe "straffe stoten" van spelers.
Als je van Besus en De Norre goden gaat maken, tsja ...Dat zijn ze allerminst.
Veel crucialer voor dit STVV zijn Tomitex, Garcia, Asamoah, Kamada, de huidige Boli (als hij scoort), zelfs Botaka (zonder stuntwerk). Die zijn er toch nog allemaal.
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: RE: Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Vouch »

Filipoviç schreef:
Vouch schreef:Alweer nen Hollander, das al den derde! Sewis kunnen ze een kaasbar open doen Stayen.
En 6 Japanners dan.! Een Sushibar?

Verstuurd vanaf mijn Moto G (5S) Plus met Tapatalk
Juist wat ik wou horen, se :cool: .

Goeie transfer, hopelijk wordt hij dit keer wel afgerond! :)
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Jacques »

stvvilvoorde schreef:Renato Neto en Rai Vloet zijn transfervrije opties
Ik vrees dat Neto het fysiek niet meer aan kan. Te zwaar en te lang geblesseerd. Die Vloet ken ik niet. Ik ga er ook pas iets over opzoeken als de transfer helemaal rond is. :)
Overdrijven is een kunst
Plaats reactie