Wintertransfers 2018-2019

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Dreke
Berichten: 3643
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Dreke »

Kunnen we links naar VoetbalBelgië niet gewoon verbieden? Wat een bagger allemaal...
A loyal football fan only supports the shirt...
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Jacques »

Labylle: NEC staat 15de in de Keuken Kampioen divisie, wild word je daar niet van. Nog zorgwekkender is het feit dat dit ook zo'n beetje zijn niveau lijkt doorheen zijn carrière. Dat hoeft niet zo heel veel te betekenen, maar enthousiast word je daar niet van natuurlijk. Als je voor PO1 wil gaan, mag/moet het toch wat meer zijn. Gewoon de zoveelste manager die aan het leuren slaat met zijn speler of is er echt interesse? Enfin, we zullen zien of er vandaag een transfer aangekondigd wordt en wie dat dan mag zijn.

In de marge: Hairemans liet gisteren op sportweekend duidelijk verstaan dat hij enkel weg mag indien er een vervanger (lees: Bezus) gehaald wordt en dat de kans met de dag groter wordt dat hij gewoon bij Antwerp blijft.
Overdrijven is een kunst
enerkey
Berichten: 2095
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door enerkey »

stvvilvoorde schreef:
stvv fan schreef:Waarom niet niakate van union gaan halen?
Er zal dan veel boter bij de vis moeten komen. Union wil hem niet laten gaan deze winter, tenzij er een niet te weigeren bod binnenkomt.
Ondanks zijn goede prestaties in de eerste seizoenshelft blijft er toch een zeker risico aan verbonden.
Onana kon destijds ook dergelijke statistieken voorleggen.
Of Thomas Henry van Tubize. Zit aan 11 goals in 16 wedstrijden. Grote sterke spits met de nodige diepgang + goed met het hoofd. Tubize heeft (alweer) financiele problemen. Dus denk niet dat je voor hem een mega grote transfersom moet neerleggen.

Heeft gisteren nog tegen OHL gescoord

https://www.proximus-sports.be/nl/voetb ... e-42-henry
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door tesneusdoek »

https://www.hln.be/sport/voetbal/transf ... a70d7883/
Antwerp wil Bezus, maar... “Ik wacht op teken van STVV”

Roman Bezus (28) toonde zijn klasse nog eens met een knappe goal in de oefenwedstrijd tegen Hoffenheim, maar mogelijk speelde hij zijn laatste duel voor STVV. Voor de match van volgende vrijdag tegen Genk is hij geschorst en andere teams - vooral Antwerp - blijven aan zijn mouw trekken. “Ik lees van alles”, zegt Bezus. “Dat de club met me gaat praten en me een nieuw contract wil voorstellen, maar ik heb zelf nog niets gehoord. Ik wacht op een teken van STVV. Mijn manager is druk bezig. Zodra er meerdere opties opduiken, kan ik een keuze maken. Of het een optie is om bij STVV te blijven? Met mijn huidige contract wordt dat moeilijk. Mijn zoon moet straks naar de internationale school en dat wil zeggen dat ik mogelijk ook moet verhuizen. Met mijn huidige salaris is dat niet haalbaar. Ik wacht tot STVV van zich laat horen.”

Antwerp probeerde de Oekraïner bij STVV los te krijgen door Hairemans en Owusu aan te bieden, maar die deal ging niet door. De Great Old blijft de situatie van Bezus wel op de voet volgen. (SJH)
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Jack »

Ik vind het hoogst merkwaardig mocht er tot op heden inderdaad nog niet gesproken zijn met Bezus.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4179
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door stvvilvoorde »

Nastic (Genk) die volgens sommige media bij ons in beeld was als vervanger van De Norre, onderhandelt momenteel met KV Oostende.
stvv fan
Berichten: 627
Lid geworden op: 26 jul 2011, 10:28

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door stvv fan »

Not 4 dagen tot de derby... En nog steeds geen enkele versterking.
Voorspelling: STVV strand op een 11de plaats na een sterke start van het seizoen met uitblinkers Steuckers en Smets. De beker laten we aan ons voorbij gaan door een uitschakeling in de 8ste finale.
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door toyotacorolla »

Zoals de vorige seizoenen, weinig nieuws.
bink
Berichten: 84
Lid geworden op: 06 jul 2012, 10:38
Supporter van: stvv

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door bink »

ze moeten niet naar andere ploegen kijken
we moeten vrijdag tegen genk zonder 6 basis spelers
we hebben nog altijd geen echte rb en lb,ook achteraan noodoplossingen
in de spits betere spelers is hier al aangehaald op het forum in 1b thomas henry en andere ……..
laat aub spelers als buya, nazon,gladon……..daar waar ze zijn
voor midden veld ook degelijke speler met gestalte welkom
Verrekeskop
Berichten: 435
Lid geworden op: 05 apr 2015, 13:06

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Verrekeskop »

En positivo's? Zijn we er al achter dat we weer goed in de k**nt genaaid worden qua binnenkomende transfers?
De Norre wordt vervangen, sure.
Door 5 testers die ze nog moeten inpassen, en waarvan er 4 weer kunnen vertrekken na 6 maanden.
POII en niets meer.
fruitboerke
Berichten: 621
Lid geworden op: 27 dec 2018, 10:53

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door fruitboerke »

Verrekeskop schreef:En positivo's? Zijn we er al achter dat we weer goed in de k**nt genaaid worden qua binnenkomende transfers?
De Norre wordt vervangen, sure.
Door 5 testers die ze nog moeten inpassen, en waarvan er 4 weer kunnen vertrekken na 6 maanden.
POII en niets meer.
Inderdaad . Ze gingen vandaag een nieuwe speler voorstellen :roll: . Niks nada nul.We moeten gewoonweg stoppen met zeveren over play off 1 want dit bestuur is daar bijlange zelf nog niet klaar voor . Van wie of waar zouden ze het wel geleerd hebben . :rood:
Ons doel ? top 5 in Belgie ( Yusuke Maranaka , hbvl 26 januari 2019 )
STVV-fan
Berichten: 6010
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door STVV-fan »

Verrekeskop schreef:En positivo's? Zijn we er al achter dat we weer goed in de k**nt genaaid worden qua binnenkomende transfers?
De Norre wordt vervangen, sure.
Door 5 testers die ze nog moeten inpassen, en waarvan er 4 weer kunnen vertrekken na 6 maanden.
POII en niets meer.
Allez, ook nog eens van onder uwe steen gekropen precies :grappig: :toppie:

om verder te gaan op eerdere posts.
Natuurlijk mogen wij nu niet vergelijken met andere clubs, dat mag enkel als het in jullie kraam past :cool:

Dan stel ik u voor het volgende niet te lezen:

Ik lees dat Lokeren een spits heeft binnengehaald van 30 jaar, die zowaar nog minder scoort dan Boli :grappig: maar hij werkt wel hard

Als je echt een spits wou die hard werkte, maar weinig scoorde, kies je beter voor Boli.
Voldoet perfect aan dat profiel + is jong, voetbalbelg en kent de competitie :D

Achja.

Verrekeskop zet hier op een haast Johaneske wijze uiteen ( waarbij hij nooit "4 jaar geleden" uit het oog verliest, maar achja, als de man zo graag in het verleden leeft -of daadwerkelijk zo achter is- dan moeten we dat respecteren, doch tegenspreken waar we kunnen) wat mij een klein beetje dwarszit.

hoewel dat onnodig gezeik over mensen in de kont te naaien en dat over die testspelers (terwijl er in de verste verte nogeens geen gesignaleerd zijn, maar kom, we vergeven het Verrekeskop, 4 jaar terug was dat immers wel waarheid en hij denkt toch o zo graag dat het allemaal hetzelfde is gebleven als 4 jaar terug) totaal overbodig waren en weggelaten mochten worden, vind ik persoonlijk dat de linksachter en de spits hier al mochten staan.

Dat is het enige wat ik VDAB en Pinto verwijt. De ongelooflijke traagheid bij het inlijven van spelers die nodig zijn (in de zomer om uw kern klaar te krijgen, in de winter om eventuele vertrekkers op te vangen).
Nu moet het er wel allemaal boenk op zijn natuurlijk en kan je je een misstap niet veroorloven.
Stond er al tenminste 1 speler tijdens de winterstage kon je eventueel nog ingrijpen. Dat gaat nu niet meer, of dat is dan toch nutteloos.
Oefenkamp was ook ideaal voor die mannen om de fysieke voorbereiding op het tweede luik van de competitie mee te maken, de werkwijze van Brys te leren kennen en een beetje een band op te bouwen met hun teammaats.
Maarja, het zij zo. Dat is dan ook het ENIGE waar ik ze persoonlijk op zou afrekenen wanneer we de balans van het seizoen zouden opmaken.

P.S.: @ fruitboerke: Ik denk, nee ik weet haast zeker dat dit bestuur een stuk bekwamer is dan jij ze wil afschilderen.
Laatst gewijzigd door STVV-fan op 14 jan 2019, 19:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3063
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Tompie »

De ambitie voor dit seizoen was niet eens PO1... Nu we het onverhoopt goed doen, werden de ambities bijgesteld en gaan we vol voor PO1.

Er waren tijden dat we het moesten doen met "STVV is een gezelligheidsclub, geen ambitieclub".

Het klopt dat die versterking hier al had moeten staan om die ambitie waar te maken, dat is een feit. Maar alles wordt nu wel serieus uit proportie getrokken. Enkel De Norre is weg als basisspeler, nooit kregen we meer geld voor een speler. En De Norre is toch niet het beste wat hier ooit heeft rondgelopen. Vroeger zou je daarnaast idd geen internationals tijdelijk moeten missen, die hadden we toen niet. Nu zit er een goudhaantje bij...

Zo dramatisch is het dus heus niet. Ja vrijdag wacht de derby al en ja die komt te vroeg, maar ik heb liever echte versterkingen die de week nadien inzetbaar zijn dan nu snel wat rommel binnen te halen. Het feit dat er bij de concurrentie amper wat beweegt bewijst toch ook dat het allemaal niet zo gemakkelijk is als sommigen hier willen doen geloven.

Dit is het eerste seizoen onder het Japans beleid. We staan bij de winterstop op een PO1-positie, hebben onze duurste uitgaande transfer ooit gedaan en stellen hardop onze ambitie bij om vol voor die PO1-plaats te gaan. Dat kon slechter.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Brusselmans »

bink schreef: we moeten vrijdag tegen genk zonder 6 basis spelers
2 Jappies, waarvan 1 vaste waarde op de Asia-cup : niks aan te doen.

Om Tomi te vervangen heb je wel een paar alternatieven, natuurlijk niet van hetzelfde kaliber, maar dat kan ook niet !

Aco en Bezus die totaal onnodig hun 5de gele kaart pakten : lomp en 100% amateur !

De Norre voor meer dan ooit verhoopt weg. Dat zal ook wel binnen de kern gevonden worden (Sekine ?)

Ik zie dus maar 3 basis 11ers er niet bij ...

Voor de rest is er veel ballast weg wat nooit speelde, dus daar geen probleem volgens mij.

Boli en Botaka moeten nu maar eens opstaan zeker ???!!! :roll:
Louis XIV
Berichten: 1248
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Louis XIV »

toyotacorolla schreef:Zoals de vorige seizoenen, weinig nieuws.
Maar wat zegt het spreekwoord ? Juist ja, geen nieuws is goed nieuws :lol:
Plaats reactie