Wintertransfers 2018-2019

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Jacques »

hamster schreef:Tja, in het hier en nu wordt er niets verkocht, maar misschien binnenkort voor 8,9,10 miljoen wel. Liever nu één grote uitgaande transfer zodoende dat men 2019 - 2020 rustig kan voorbereiden. Volgens mij weten we nu welke spelers we nodig hebben, mits een beetje meer budget kan je die ook aantrekken.
:gek:

In volle strijd om PO1 en (wie weet, hopelijk) de beker één van uw beste spelers verkopen en uw eigen seizoen om zeep helpen? De laatste die zoiets deed, joeg in één klap 3000 man het stadion uit. Die hebben we tot op de dag van vandaag nog altijd niet terug. En dat wil jij nog eens over doen? Zodat er zeker niemand meer zit?
Overdrijven is een kunst
Franz
Berichten: 1764
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Franz »

Een dikke pluim voor Brys en zijn trainersstaf: er staat nu een type-elftal (dat staat als een huis).
In het begin van het seizoen was dat toch een groot vraagteken: veel nogal gelijkwaardige spelers, hoe daar een lijn in het elftal mee trekken?
Maar vandaag is dat wel wonderwel gelukt... en elke supporter kan de 11 basisspelers opnoemen.
Met Endo, Acolatse, Ceballos en De Petter als invallers/aanvulling indien nodig.
Als tijdens deze wintermercato van die 11+4 niemand vertrekt, dan hoef je niet per se iemand nieuw aan te trekken.
Dan kan je wel de kern nog versterken met een of meer stand-ins/invallers voor Boli, De Sart of de backs.
Laten we vooral hopen dat het een rustige periode van weinig uitgaande wintertransfers wordt!
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Brusselmans »

Franz schreef:Een dikke pluim voor Brys en zijn trainersstaf: er staat nu een type-elftal (dat staat als een huis).
In het begin van het seizoen was dat toch een groot vraagteken: veel nogal gelijkwaardige spelers, hoe daar een lijn in het elftal mee trekken?
Maar vandaag is dat wel wonderwel gelukt... en elke supporter kan de 11 basisspelers opnoemen.
Met Endo, Acolatse, Ceballos en De Petter als invallers/aanvulling indien nodig.
Als tijdens deze wintermercato van die 11+4 niemand vertrekt, dan hoef je niet per se iemand nieuw aan te trekken.
Dan kan je wel de kern nog versterken met een of meer stand-ins/invallers voor Boli, De Sart of de backs.
Laten we vooral hopen dat het een rustige periode van weinig uitgaande wintertransfers wordt!
Blessures waren een zegen voor STVV.
Dreke
Berichten: 3625
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Dreke »

bert1924 schreef:Ik hoor hier weer kritiek op Sacha .Is men vergeten welk zeer goed duo hij vormde met Tex in de eerste helft van het vorig seizoen.En hoeveel punten werden nog gehaald nadat hij uitviel door blessure??????
Maar men verkiest de drie jaar oudere middenvelder De Petter als centrale verdediger!!!!!
Alle credits aan Kotysch. Hij heeft ons wel degelijk iets bijgebracht in het verleden. Maar er valt niet te ontkennen dat hij voetballend minder goed is als García, Texeira en Tomiashi. Met onze Duitse vriend had je onmogelijk kunnen spelen zoals we gedaan hebben tegen Standard. Dat collectief opbouwen van vanachter was van een niveau dat ik STVV nog nooit heb zien doen. Zelfs zelden gezien op Belgische velden.
A loyal football fan only supports the shirt...
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Jones »

Volgens Jef Cleeren zou men nadrukkelijk aan de mouw trekken van Rob Schoofs...
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Brusselmans »

Jones schreef:Volgens Jef Cleeren zou men nadrukkelijk aan de mouw trekken van Rob Schoofs...
Oh nee !!!
:?
STimVV
Berichten: 2700
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door STimVV »

Brusselmans schreef:
Jones schreef:Volgens Jef Cleeren zou men nadrukkelijk aan de mouw trekken van Rob Schoofs...
Oh nee !!!
:?
Allez Brusselmans... Niet?
Als ik lees dat sommigen hier een alternatief willen halen voor DeSart is Schoofs toch perfect? Wie van die 2 zou spelen? Ik denk dat Brys voor Schoofs zou kiezen...
Niet vergeten dat je straks nog steeds 6 belgische spelers moet hebben die beter zijn dan hun buitenlandse concurrenten. Zodat ze voor de juiste reden bij de 18 zitten... dwz: omwille van hun kwaliteit en niet omwille van hun nationaliteit. Ik ruil Sankhon toch on-midde-lijk in voor Schoofs als het kon.
Schoofs is hier in Mechelen ondertussen weer de draaischijf zoals hij die bij stvv was.
Het zou gewoon ook een goed signaal zijn naar de supporters toe. Maar niet voor iedereen blijkbaar. :cool:
STimVV
Berichten: 2700
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door STimVV »

Dreke schreef:
bert1924 schreef:Ik hoor hier weer kritiek op Sacha .Is men vergeten welk zeer goed duo hij vormde met Tex in de eerste helft van het vorig seizoen.En hoeveel punten werden nog gehaald nadat hij uitviel door blessure??????
Maar men verkiest de drie jaar oudere middenvelder De Petter als centrale verdediger!!!!!
Alle credits aan Kotysch. Hij heeft ons wel degelijk iets bijgebracht in het verleden. Maar er valt niet te ontkennen dat hij voetballend minder goed is als García, Texeira en Tomiashi. Met onze Duitse vriend had je onmogelijk kunnen spelen zoals we gedaan hebben tegen Standard. Dat collectief opbouwen van vanachter was van een niveau dat ik STVV nog nooit heb zien doen. Zelfs zelden gezien op Belgische velden.
Mario Cantaluppi zou zich amuseren in deze ploeg.
Dat is ook de enige periode die mij ooit een beetje aan de huidige manier van voetballen deed denken. En dat kwam toen enkel dankzij het individu Cantaluppi. Nu is het uitgebreider.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Brusselmans »

STimVV schreef:
Brusselmans schreef:
Jones schreef:Volgens Jef Cleeren zou men nadrukkelijk aan de mouw trekken van Rob Schoofs...
Oh nee !!!
:?
Allez Brusselmans... Niet?
Als ik lees dat sommigen hier een alternatief willen halen voor DeSart is Schoofs toch perfect? Wie van die 2 zou spelen? Ik denk dat Brys voor Schoofs zou kiezen...
Niet vergeten dat je straks nog steeds 6 belgische spelers moet hebben die beter zijn dan hun buitenlandse concurrenten. Zodat ze voor de juiste reden bij de 18 zitten... dwz: omwille van hun kwaliteit en niet omwille van hun nationaliteit. Ik ruil Sankhon toch on-midde-lijk in voor Schoofs als het kon.
Schoofs is hier in Mechelen ondertussen weer de draaischijf zoals hij die bij stvv was.
Het zou gewoon ook een goed signaal zijn naar de supporters toe. Maar niet voor iedereen blijkbaar. :cool:
Ik weet het nie echt ...
Laat me zeggen da ik twijfel ...
Gebeurt nie zo vaak ...
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door STVV-fan »

Laat ons het er voorlopig op houden dat de bron (Jef Cleeren), nu niet precies de meest betrouwbare is die er bestaat.

Mocht er in dat nieuws toch enige waarheid schuilen, dan zijn de Japanners achter de schermen toch bezig met volk terug naar Stayen te krijgen
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Halenaar »

STimVV schreef:
Brusselmans schreef:
Jones schreef:Volgens Jef Cleeren zou men nadrukkelijk aan de mouw trekken van Rob Schoofs...
Oh nee !!!
:?
Allez Brusselmans... Niet?
Als ik lees dat sommigen hier een alternatief willen halen voor DeSart is Schoofs toch perfect? Wie van die 2 zou spelen? Ik denk dat Brys voor Schoofs zou kiezen...
Niet vergeten dat je straks nog steeds 6 belgische spelers moet hebben die beter zijn dan hun buitenlandse concurrenten. Zodat ze voor de juiste reden bij de 18 zitten... dwz: omwille van hun kwaliteit en niet omwille van hun nationaliteit. Ik ruil Sankhon toch on-midde-lijk in voor Schoofs als het kon.
Schoofs is hier in Mechelen ondertussen weer de draaischijf zoals hij die bij stvv was.
Het zou gewoon ook een goed signaal zijn naar de supporters toe. Maar niet voor iedereen blijkbaar. :cool:
Die paar goede maanden bij Malinwa in tweede klasse nu valt in het niets bij zijn dramatisch parcours na ons. Was bij Malinwa ook rampzalig tijdens het degradatieseizoen.

Ik denk dat hem ook beter is dan Sankhon, maar ik zou het precies niet doen. Heeft geen stappen vooruit gezet na zijn vertrek hier, integendeel zelfs, en zal nog steeds een zeer stevige duit kosten. En het is ook alles behalve dankbaar om mee te werken als trainer, als je iemand van de stad terug haalt. Ze zagen nu al dat zo'n matige verdediger als Kotysch ('t is zo'n sympathieke meneer :roll: ) niet speelt, terwijl de rest van de verdedigers de pannen van het dak spelen :roll:
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door toyotacorolla »

In Gent ook geen potten gebroken.
Dreke
Berichten: 3625
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Dreke »

STimVV schreef: Mario Cantaluppi zou zich amuseren in deze ploeg.
Dat is ook de enige periode die mij ooit een beetje aan de huidige manier van voetballen deed denken. En dat kwam toen enkel dankzij het individu Cantaluppi. Nu is het uitgebreider.
Absoluut. Maar ik heb hem bewust niet vernoemd om de reden die je aanhaalt. Dat was individuele klasse. Nu is het een collectief gegeven.
A loyal football fan only supports the shirt...
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1417
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door zipke373 »

Dreke schreef:
STimVV schreef: Mario Cantaluppi zou zich amuseren in deze ploeg.
Dat is ook de enige periode die mij ooit een beetje aan de huidige manier van voetballen deed denken. En dat kwam toen enkel dankzij het individu Cantaluppi. Nu is het uitgebreider.
Absoluut. Maar ik heb hem bewust niet vernoemd om de reden die je aanhaalt. Dat was individuele klasse. Nu is het een collectief gegeven.
Cantaluppi zijn strakke passes vanuit de verdediging over de grond door het centrum... :heil:
joost
Berichten: 333
Lid geworden op: 05 sep 2018, 15:30

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door joost »

Waarom Rob Schoofs niet speelde bij Gent.
Rob had de verkeerde manager en mocht daardoor niet spelen.
Er zou hem zelfs gezegd zijn: "Als je mij niet neemt als manager, zal je hier nooit spelen." Deze manager was ook betrokken in het fraude dossier.
Dit heeft zelfs ergens in een artikel gestaan. Kan me wel niet meer dadelijk herinneren waar.
Plaats reactie